Palstan naiset lihavia

ätmikkää

Kaikki muut paitsi peppupupu ja palstalutka?

97

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikikurpat

      Kyllä. Ja jokaikinen palstalle tunnistettavalla nimimerkillä kirjoittava akka on lisäksi ehtinyt jo kurppaikään.

      • so? niinku suurin osa miehistäkin tällä palstalla. pennuille on nuorisopalstat,painu sinne : p


      • eikikurpat
        peppupupu kirjoitti:

        so? niinku suurin osa miehistäkin tällä palstalla. pennuille on nuorisopalstat,painu sinne : p

        No olen jo yli kolmekymppinen itse mutta silti haluan reilusti nuoremman naisen. Ikäiseni rupsahtaneet ämmät lähinnä vituttaa.


      • eikikurpat kirjoitti:

        No olen jo yli kolmekymppinen itse mutta silti haluan reilusti nuoremman naisen. Ikäiseni rupsahtaneet ämmät lähinnä vituttaa.

        niin? silloin se nuorisopalsta on varmaan sun paikkas,ootte silleen samalla tasolla ja kaikkee:) jos kaikki naiset näyttää sun silmissä sulaneilta,lopeta se juominen tai vaihda kylää : p


      • Me olemme vasta pikkukurppia. Sanoisin, että isokurppa kausi alkaisi siinä kasikympin hujakoilla. Eikä sekään ole täysin varmaa.


      • eikikurpat kirjoitti:

        No olen jo yli kolmekymppinen itse mutta silti haluan reilusti nuoremman naisen. Ikäiseni rupsahtaneet ämmät lähinnä vituttaa.

        Oletkos itse katsonut peiliin? Miks et saa, sitä 20v naista? Turhaa täällä vingut..


      • naisia.piisaa
        Puma kirjoitti:

        Oletkos itse katsonut peiliin? Miks et saa, sitä 20v naista? Turhaa täällä vingut..

        Mistä olet saanut päähäsi että tänne kirjoittelevat vain epätoivoiset miehet? On varmaan heitäkin, mutta on paljon tavallisia miehiäkin.


      • tässäsyy
        naisia.piisaa kirjoitti:

        Mistä olet saanut päähäsi että tänne kirjoittelevat vain epätoivoiset miehet? On varmaan heitäkin, mutta on paljon tavallisia miehiäkin.

        Siksi koska hän on itse epätoivoinen narsisti ja vertaa omakuvaansa muihin.


      • En ole epätoivoinen narsisti.. Oletko sinä epätoivoinen idiootti?? Jokuhan siinä mättää, jos haluttua seuraa ei saa? Itsellä ei, sitä ongelmaa


      • jotain.rajaa
        Puma kirjoitti:

        En ole epätoivoinen narsisti.. Oletko sinä epätoivoinen idiootti?? Jokuhan siinä mättää, jos haluttua seuraa ei saa? Itsellä ei, sitä ongelmaa

        Pädet sinkkupalstalla vilkkaalla seksielämälläsi. Luuserihan sinä olet oikeasti.


      • Itse taidat olla saamaton ätmiluuseri.. Mulla sentään vienti vetää..


    • IsäLaasanen

      Nainen 150 cm kanttiinsa on palstan ätmien ihannetyyppiä.

    • Palstanaisten p..eet lienee on leveitä kuin ladonovet.

      • no hyi harmis mitä päästelet heti aamusta :D


      • IsäLaasanen

        Teitä persuätmejä ei huoli Hentun Liisakaan.


      • peppupupu kirjoitti:

        no hyi harmis mitä päästelet heti aamusta :D

        Jäi sieltä toisen ketjun jutusta poimittu mainio termi mieleen, pitäähän sitä nyt käyttää että jää kestomuistiin :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jäi sieltä toisen ketjun jutusta poimittu mainio termi mieleen, pitäähän sitä nyt käyttää että jää kestomuistiin :D

        niin mut toi oli julmaa haha:D suus pitäis saippualla pestä ja sit annat niitä karkkeja,persus kasvaa ladonoveks mullakin;D


      • Joo ja kulkee sivuillekin samalla tavalla. :D

        <- ->


      • Leveä latinomalli ;)

        Ei tämän kanssa koskaan ongelmaa ole ollut.

        (naurua)


      • varattupersu
        IsäLaasanen kirjoitti:

        Teitä persuätmejä ei huoli Hentun Liisakaan.

        Ai puolue kantako määrää menestyksen naismaailmassa? Itse olen persu ja hyvin kysytty ollut aina. Tälläkin hetkellä suhteessa.
        No ymmärrän kyllä katkeruuden kun suomessa on 500 000 nais sinkkua ja näistä suurinosa kannattaa vihervasemmistoa.
        Kannattaisko siirtyä meihin järki konservatiiveihin:D


      • voilol

        Se on joko "lienee" tai "on", ei molemmat.


    • ei-ollut-paha

      Aijaa-kuvastaan päätellen ainakin yksinkertainen-blondi oli kooltaan peppupupun luokkaa, ehkä hieman muodokkaampi.

    • AsianVierestä
      • Juu ja makuja on monia. Mikä on vaan hyvä juttu meille naisillekin. :)


    • Mitä sillä on väliä, jos varattuna ei tee kehenkään vaikutusta mitoiltaan? Niin, ei mitään merkitystä. :D

      Sinkkuna olisinkin hoikka...eikä olisi aikaa olla täällä palstalla.

      • AsianVierestä

        Meinaatko että teit keittiössä voileipiä ja tulit syömään niitä sit tietsikan eteen:)
        Hyvä huomio, ei tarvitse miellyttää muita jos on itseensä tyytyväinen. Itsevarmuus viehättää ja ne jotka katsovat peilin kautta vartaloaan ovat hyvinkin epävarmoja.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Meinaatko että teit keittiössä voileipiä ja tulit syömään niitä sit tietsikan eteen:)
        Hyvä huomio, ei tarvitse miellyttää muita jos on itseensä tyytyväinen. Itsevarmuus viehättää ja ne jotka katsovat peilin kautta vartaloaan ovat hyvinkin epävarmoja.

        Itseasiassa juuri noin, suljin tehtävän . Voitelin pari leipää ja istuin koneelle. Presiis. :)

        En ole jaksanut enää vuosiin murehtia mitä muut ajattelee mun ulkonäöstä, itse saatan joskus tuskailla itseni kanssa. Mutta semmonen on asennevamma mulla, että ei kenenkään tarvi minusta tykätä, jos ei tykkää..enkä sen vuoksi aio masentua. :)

        Nuorena oli vaikeempaa, kun mietti liikaa mitä muut musta miettii...nyt lähinnä mietin että en kai vaan sanonut liian pahasti jollekin.


      • terveet.elämäntavat
        mazy kirjoitti:

        Itseasiassa juuri noin, suljin tehtävän . Voitelin pari leipää ja istuin koneelle. Presiis. :)

        En ole jaksanut enää vuosiin murehtia mitä muut ajattelee mun ulkonäöstä, itse saatan joskus tuskailla itseni kanssa. Mutta semmonen on asennevamma mulla, että ei kenenkään tarvi minusta tykätä, jos ei tykkää..enkä sen vuoksi aio masentua. :)

        Nuorena oli vaikeempaa, kun mietti liikaa mitä muut musta miettii...nyt lähinnä mietin että en kai vaan sanonut liian pahasti jollekin.

        Yöööööök.

        Ihme jos joku viitsii katsella kaltaistasi ylipainoista, asennevammaista ja nettiriippuvaista muijaa.

        Toivottavasti miehesi tulee järkiinsä.


      • hoikka.nainen

        Hei, miksei sinkkuna olisi aikaa olla palstalla?


      • huuhaainnanen
        AsianVierestä kirjoitti:

        Meinaatko että teit keittiössä voileipiä ja tulit syömään niitä sit tietsikan eteen:)
        Hyvä huomio, ei tarvitse miellyttää muita jos on itseensä tyytyväinen. Itsevarmuus viehättää ja ne jotka katsovat peilin kautta vartaloaan ovat hyvinkin epävarmoja.

        " ne jotka katsovat peilin kautta vartaloaan ovat hyvinkin epävarmoja. "

        Mikä väite. Tuulesta temmattu. Epävarmat ei uskalla katsoa edes peiliin.


      • hoikka.nainen
        terveet.elämäntavat kirjoitti:

        Yöööööök.

        Ihme jos joku viitsii katsella kaltaistasi ylipainoista, asennevammaista ja nettiriippuvaista muijaa.

        Toivottavasti miehesi tulee järkiinsä.

        Sinähän se mukava ihminen olet. Miksi olet vielä sinkku?


      • ei.syytä.olettaa
        hoikka.nainen kirjoitti:

        Sinähän se mukava ihminen olet. Miksi olet vielä sinkku?

        Mistä päättelet että tänne kirjoittelevat vain sinkut?


      • hoikka.nainen
        ei.syytä.olettaa kirjoitti:

        Mistä päättelet että tänne kirjoittelevat vain sinkut?

        No onhan tämä sinkkujen palsta... Mutta oletko vai etkö ole?


      • satunnais.lukija
        hoikka.nainen kirjoitti:

        No onhan tämä sinkkujen palsta... Mutta oletko vai etkö ole?

        En tietenkään, seuraan vain tätä palstaa kun tämä on aktiivinen palsta.

        En katselisi vaimoni lihomista pitkään, eikä siitä ole pelkoakaan.


      • satunnais.lukija kirjoitti:

        En tietenkään, seuraan vain tätä palstaa kun tämä on aktiivinen palsta.

        En katselisi vaimoni lihomista pitkään, eikä siitä ole pelkoakaan.

        ...kun ei ole vaimoakaan..🤪


      • itsekin_suhteessa
        Wwuwuw kirjoitti:

        ...kun ei ole vaimoakaan..🤪

        Kirjoittelee tänne muutkin kuin sinkut, että ihan vain tiedoksi.


      • itsekin_suhteessa kirjoitti:

        Kirjoittelee tänne muutkin kuin sinkut, että ihan vain tiedoksi.

        Muta ei silti ole.


      • terveet.elämäntavat kirjoitti:

        Yöööööök.

        Ihme jos joku viitsii katsella kaltaistasi ylipainoista, asennevammaista ja nettiriippuvaista muijaa.

        Toivottavasti miehesi tulee järkiinsä.

        Mjaa vai niin. Oliko vielä muuta pikku murusella mielen päällä?😀


      • hoikka.nainen kirjoitti:

        Hei, miksei sinkkuna olisi aikaa olla palstalla?

        Ei mulla olisi, olis lasten hoito tehtävä tykkänään yksin, oltava visusti töissä eikä vois opiskella ja nk. omalla ajalla pitäs vielä koittaa nukkuakin.

        Nyt on sentäs lasten iskäkin tässä tukena, etten tartte ihan yksin kaikkea kuljettaa...☺️

        Jää aikaakin mm. palstalla lorvailuun.

        Lapsettomana sinkkuna taas mua ei netti kiinnostanut, ravasin vaan töissä, kuntoilin ja huushollasin ok-taloa sisältä ja ulkoa. Tekemistä riitti sillonkin.

        Yksinään tarvii tehä kaikki yksinään.


      • jos.totta
        mazy kirjoitti:

        Ei mulla olisi, olis lasten hoito tehtävä tykkänään yksin, oltava visusti töissä eikä vois opiskella ja nk. omalla ajalla pitäs vielä koittaa nukkuakin.

        Nyt on sentäs lasten iskäkin tässä tukena, etten tartte ihan yksin kaikkea kuljettaa...☺️

        Jää aikaakin mm. palstalla lorvailuun.

        Lapsettomana sinkkuna taas mua ei netti kiinnostanut, ravasin vaan töissä, kuntoilin ja huushollasin ok-taloa sisältä ja ulkoa. Tekemistä riitti sillonkin.

        Yksinään tarvii tehä kaikki yksinään.

        Phah, lapsettomana sinkkuna olit vuosikausia ml-palstalla.


      • jos.totta kirjoitti:

        Phah, lapsettomana sinkkuna olit vuosikausia ml-palstalla.

        En muutes ollut, olin sillon jo varattu ja asuin avoliitossa exäni kanssa. Mulla ei ole ollut tietokonettakaan ennen 2003 vuotta käytössä, vain puhelimen kähyinen toiminto millä pääs nettdeittejä seuraamaan. 🤣

        Vasta exän myötä tuli tietokoneet tutuksi.


      • mazy kirjoitti:

        En muutes ollut, olin sillon jo varattu ja asuin avoliitossa exäni kanssa. Mulla ei ole ollut tietokonettakaan ennen 2003 vuotta käytössä, vain puhelimen kähyinen toiminto millä pääs nettdeittejä seuraamaan. 🤣

        Vasta exän myötä tuli tietokoneet tutuksi.

        Olin lapseton kaikissa edellisissä suhteissani ja niiden välillä. Vasta tässä nykyisessä suhteessa on saatu lapsia.😃


      • mazy kirjoitti:

        Olin lapseton kaikissa edellisissä suhteissani ja niiden välillä. Vasta tässä nykyisessä suhteessa on saatu lapsia.😃

        Ja exäni myötä löysin suomi 24 koirat palstan vuonna 2004. Miehen logiikan vasta 2006 tai 2007...mr. kallupin pyydettyä mua ateismi palstalta miehen logiikkaan keskustelemaan.

        Ennen ml en ollut niin aktiivi...


      • sinut.huijattiin.mukaan
        mazy kirjoitti:

        Ja exäni myötä löysin suomi 24 koirat palstan vuonna 2004. Miehen logiikan vasta 2006 tai 2007...mr. kallupin pyydettyä mua ateismi palstalta miehen logiikkaan keskustelemaan.

        Ennen ml en ollut niin aktiivi...

        En minä mutta muut. Niin aina.


      • sinut.huijattiin.mukaan kirjoitti:

        En minä mutta muut. Niin aina.

        Ei huijattu, vaan pyydettiin. 😃

        Eri asia. Aluksi karsasti ml palstaa, koska jutut oli minusta liian levottomia ja erikoisia..palasin takas attelaan. Mutta yhä uudestaan pyydettiin mukaan ja lopulta opin " talon tavat"..🤣...

        Sillä tiellä ollahan.


      • mazy kirjoitti:

        Ei huijattu, vaan pyydettiin. 😃

        Eri asia. Aluksi karsasti ml palstaa, koska jutut oli minusta liian levottomia ja erikoisia..palasin takas attelaan. Mutta yhä uudestaan pyydettiin mukaan ja lopulta opin " talon tavat"..🤣...

        Sillä tiellä ollahan.

        Muistan ateismipalstalta vielä kaksi nimimerkkiäkin, joiden kanssa höpisin ehkä eniten...

        Konna ja Bubastis..ei tää sama konna. Ne oli kivoja tyyppejä🤘..

        Kalluppikin oli jees, joskin uskonnolliset näkemykset hiukan törmäsi...


      • mazy kirjoitti:

        Muistan ateismipalstalta vielä kaksi nimimerkkiäkin, joiden kanssa höpisin ehkä eniten...

        Konna ja Bubastis..ei tää sama konna. Ne oli kivoja tyyppejä🤘..

        Kalluppikin oli jees, joskin uskonnolliset näkemykset hiukan törmäsi...

        Ja yksinimimerkkinikin oli kallupin ehdoittama..kevätesikko..😬

        Olikohan se peräti eka rekattu??? En muista vai...oli miten oli.


    • hoikka.nainen

      Tarkoitatko rekkautuneista? Onhan täällä hemaisevia mimmejä puskissa vaikka kuinka. ;)

    • Pehmeitä ja lihaksikkaita :)

      • AsianVierestä

        Rakkaus lihottaa, siinä on paljon energiaa.
        Siiten vielä kun isännät kiilaa lantioita leveämmäksi parit kerrat viikossa niin eihän ne naiset millään pysy kapeina, sehän on jo teknisesti mahdotonta! Kiilaamalla leviää ja halkeaa meinaan paksumpikin pölli.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Rakkaus lihottaa, siinä on paljon energiaa.
        Siiten vielä kun isännät kiilaa lantioita leveämmäksi parit kerrat viikossa niin eihän ne naiset millään pysy kapeina, sehän on jo teknisesti mahdotonta! Kiilaamalla leviää ja halkeaa meinaan paksumpikin pölli.

        Köh... no tuota jaa-a. Selitys se on tuokii

        (naurua)

        Metsurithan ne sen tietää


      • Tunnistin sut, kun katselin tuossa viikko sitten tullutta Myyrä- ohjelmaa. Sä olet Irene!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tunnistin sut, kun katselin tuossa viikko sitten tullutta Myyrä- ohjelmaa. Sä olet Irene!

        Piti oikein käydä katsomassa kuva! Jep, hiusten väri hyvä, katseessa sopivasti tarmoa ja taitais olla hauistakin. Hitsit kun jäi väliin tuo ohjelma, olen aikeissa alkaa seuraamaan, vaikuttaa oudon kiinnostavalta formaatilta...:)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Piti oikein käydä katsomassa kuva! Jep, hiusten väri hyvä, katseessa sopivasti tarmoa ja taitais olla hauistakin. Hitsit kun jäi väliin tuo ohjelma, olen aikeissa alkaa seuraamaan, vaikuttaa oudon kiinnostavalta formaatilta...:)

        Sopivan pätkäkin.. 😄

        Tänään tulee kai toinen jakso.. Tuleekohan tää ny tuplaten..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sopivan pätkäkin.. 😄

        Tänään tulee kai toinen jakso.. Tuleekohan tää ny tuplaten..

        Sinkkuviesti...hiihoo.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sopivan pätkäkin.. 😄

        Tänään tulee kai toinen jakso.. Tuleekohan tää ny tuplaten..

        Hahah! Pituutta on? :D En nähnyt sitä tietoa. Pienten on aina pinnisteltävä koviten...

        Tänäänkö toinen jakso! Joko ehtisi mukaan.

        Joku on siis huijari joukoissa? Onko sulle muodostunut jo käsitystä kuka?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hahah! Pituutta on? :D En nähnyt sitä tietoa. Pienten on aina pinnisteltävä koviten...

        Tänäänkö toinen jakso! Joko ehtisi mukaan.

        Joku on siis huijari joukoissa? Onko sulle muodostunut jo käsitystä kuka?

        Juuei.. Se on aina joku joka pääsee jatkoon..( tietysti)

        Oisko vaikka se eläkeläisukko..YK:n rauhanjoukoissa ollut..

        Prkle..kun on hankala kirjoittaa kun kissan korvat on näytön edessä..😂🐈


      • viskasi.kirj.ulos
        Wwuwuw kirjoitti:

        Juuei.. Se on aina joku joka pääsee jatkoon..( tietysti)

        Oisko vaikka se eläkeläisukko..YK:n rauhanjoukoissa ollut..

        Prkle..kun on hankala kirjoittaa kun kissan korvat on näytön edessä..😂🐈

        Kissa osallistuu! Eilen tuli joku kissanpentuohjelma, ei saanu omistaja mitään läppärillään tehdä :D, kurnu makas siinä poikittain ja puski välillä omistajan leukaa. Häntä hakkasi näyttöä,. Aa. Kuin se olikaan onnellinen siinä tekniikkalaitteen lämmössä.


      • Wwuwuw

        Kysymys naisille.. 😂..

        Niin siis tyttökisulihan tää on..Mitähän mahtoi vastata, en ota vastuuta.🙄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kysymys naisille.. 😂..

        Niin siis tyttökisulihan tää on..Mitähän mahtoi vastata, en ota vastuuta.🙄

        Ihhihii, ihanin kuva! Ei oo totta! Nauroin katketakseni. Mikä otus sulla on palstailukaverina! :’D

        Katsohan vähän perään, mihin ketjuun se osallistuu, rupee vielä sun merkeissä komppaamaan noita ukkoja. Apuvva, hahah, sitte olla k.sessa

        (pärskynaurua)

        (Mulla ei oo kissaa, ja silti en nyt pysy kirjautuneena)


      • (nauraa räkättää)

        Se näyttää pelottavan keskittyneeltä :’D

        Ensimmäinen virallinen palstaileva kissa, tassu ja korvat on silleen, että ”nyt jumankauta, nyt lähtee, tuosta enteriä!”


      • wanhaämmä

        Sun täytyy luoda kisulle oma profiili keskustelupalstalle :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (nauraa räkättää)

        Se näyttää pelottavan keskittyneeltä :’D

        Ensimmäinen virallinen palstaileva kissa, tassu ja korvat on silleen, että ”nyt jumankauta, nyt lähtee, tuosta enteriä!”

        Sehän ihan oikeesti tassuttaa tätä näyttöä ja välillä mennään ties minne sivuille..🤣

        Mokomakin pörisevä perskatti, helkatti.. 😻😽😸


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Sun täytyy luoda kisulle oma profiili keskustelupalstalle :D

        Mä luulen että se osaa tehdä sen kohta ihan itse.. ainakin siihen malliin tiirailee kaikkea mitä teen., etten hirveesti ihmettelis.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sehän ihan oikeesti tassuttaa tätä näyttöä ja välillä mennään ties minne sivuille..🤣

        Mokomakin pörisevä perskatti, helkatti.. 😻😽😸

        Sydän sulaa tuollaselle, se laskee sulta stressitasot nollille jos niitä on! Oo, tuohon on laitettava hellyyssulousvaroitus


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä luulen että se osaa tehdä sen kohta ihan itse.. ainakin siihen malliin tiirailee kaikkea mitä teen., etten hirveesti ihmettelis.

        Pommiko se oli nimeltään? Täytyy pitää silmällä jos alkaa profiilia ilmaantumaan

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pommiko se oli nimeltään? Täytyy pitää silmällä jos alkaa profiilia ilmaantumaan

        (naurua)

        Se..eikä edes räjähtäny uutena vuotena..mitä nyt vähän poksahteli..😂


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se..eikä edes räjähtäny uutena vuotena..mitä nyt vähän poksahteli..😂

        Mä oon opettanut sen istumaan ja antamaan tassua, tai ainakin roikottamaan tassua..

        Siinähän nuo oppii kuin koiratkin..Mulla on ollut ihan vääriä luuloja kissoista. Miau..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se..eikä edes räjähtäny uutena vuotena..mitä nyt vähän poksahteli..😂

        Poksahteli? Voi vauvaa, hiero sen masua :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Poksahteli? Voi vauvaa, hiero sen masua :D

        Juu, joka päivähän se poksahtelee sinne sun tänne..taitaa osata teleportatakin , kun ensin on eteisen nurkassa ja samalla ilmestyykin keittiön pöydän alta..

        Koirakin on ihmeissään. Vuh.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juu, joka päivähän se poksahtelee sinne sun tänne..taitaa osata teleportatakin , kun ensin on eteisen nurkassa ja samalla ilmestyykin keittiön pöydän alta..

        Koirakin on ihmeissään. Vuh.

        Jossain oli video tuollasesta kissasta ja siihen oli liitetty Salaisten kansioiden musa, vähän kuvan rätinää, välillä kissa siinä oven pielessä, sekunti ja pöydällä, sitten tyhjää, kohta tuolilla ja lopuksi tyhjyyden jälkeen viikset heilu kameran linssissä, kyllä sillekin sai nauraa, ufoalien avaruuskatti :D

        Koirille koittaa kovat ajat, teillä on myös tapahtunut vallankumous! :D


    • Pillujen--asiantuntija

      Joos ja sitten nää palstan lihavat naiset vaatii jonkun komean bodaaja miehen , ei kelpaa samantasoinen ruma mies. Siksi ovatkin sinkkuja kun eivät saa sitä komeaa miestä ovat mielummin yksin.

    • Palstan naiset ihania, katoin ekaks

      • Tniihä myö ollaan, älä korjaa :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tniihä myö ollaan, älä korjaa :D

        Lienee jatkossakin järkevintä laittaa lällyjä palstan ihanille naisille :D


      • Pitäähän sitä ihmisellä lihaakin olla, muutoin luut tippuis kasaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pitäähän sitä ihmisellä lihaakin olla, muutoin luut tippuis kasaan..

        Ja rasvaakin, että on sopivasti pehmeyttä


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ja rasvaakin, että on sopivasti pehmeyttä

        Kuulemma sitäkin johonkin tarvitaan..vaikka ehkä tyyny korvais saman homman..

        Tää kissa tassutaa tätä näyttöä...


      • pujotteIija kirjoitti:

        Lienee jatkossakin järkevintä laittaa lällyjä palstan ihanille naisille :D

        Kyllä :D Lähetystermit on hallittava. Olen muuten pannut merkille, että se on hyvinnii niin, että olet palstan hyväkäytöksisin ihminen. Suloista!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kuulemma sitäkin johonkin tarvitaan..vaikka ehkä tyyny korvais saman homman..

        Tää kissa tassutaa tätä näyttöä...

        Puolivilliä ei ole muutamaan päivään näkynyt


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä :D Lähetystermit on hallittava. Olen muuten pannut merkille, että se on hyvinnii niin, että olet palstan hyväkäytöksisin ihminen. Suloista!

        Yritän valkoritaroinnilla erottua joukosta edukseni :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Puolivilliä ei ole muutamaan päivään näkynyt

        Jos se on vaikka hiihtämässä..

        Nälkä ajaa kotio..tai sitten sun luo..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jos se on vaikka hiihtämässä..

        Nälkä ajaa kotio..tai sitten sun luo..

        Täytyy tarkkailla tilannetta


    • viskasi.kirj.ulos

      Eiku ne on käytöstavat, toisilla ne on :D

      • viskasi.kirj.ulos

        Tämä siis pujiksen viestiin. :D


      • viskasi.kirj.ulos kirjoitti:

        Tämä siis pujiksen viestiin. :D

        Minutkin viskasi. Vihjailee varmaan että meidän pitäisi mennä yhdessä hiihtolenkille, oisin mieluusti perimmäinen hiihtäjä :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minutkin viskasi. Vihjailee varmaan että meidän pitäisi mennä yhdessä hiihtolenkille, oisin mieluusti perimmäinen hiihtäjä :D

        Juu, niinku ”peränpitäjä”

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Juu, niinku ”peränpitäjä”

        (naurua)

        Aina vaan paranee :D
        Tänään muutes avasin hiihtokauden, aika myöhäseksi meni


      • hahhah.-
        pujotteIija kirjoitti:

        Aina vaan paranee :D
        Tänään muutes avasin hiihtokauden, aika myöhäseksi meni

        myöhäseksi, tarkoittaako myöhäistä seksiä.. :)


    • Tämä-selvä

      Antaaks palstan naiset edes ätmeille?

      • veikkauksena

        En usko.


    • runkkupiika

      No missi-tyyppiset ei tollasia runkkari pullukoita viitti edes kattella.

      Koittakaa pärjätä kätenne kanssa tai ottakaa se naaras pullukka siihen avuksi. ;)

    • viisvee

      pullukat ovat leppoisia kun niillä ei ole ulko näkö paineita siinä missä hoikalla punnitsee ruokansa taka kireänä,

      • eisenoinole

        Kyllä on taas vääriä luuloja hoikista ja pullukoista. Moni pullukka murehtii voiko näyttäytyä uimapuvussa tai lyhyessä hamessa, kyselevät jatkuvasti että eikai takapuoli näytä isolta.


      • jngfjgfjgf

        samanlaisia huoria kaikki.


    • Noh mutta paino ei ole este pitkässä suhteessa ollut eikä mies vaihtanut vaikka on paino heitellyt 40kg haarukassa suhteen alusta.

      Voimme miettiä mikä ihmisissä on vikana jos eivät pysty hyväksymään kumppanin muutoksia kun kuitenkin vanhenemme.

      Minun on pidettävä itseni kunnossa ihan perusterveyteni takia(kaikkien) tai kuolen työikäisenä vielä.
      lihavuus on sairaus tai oire sairauksesta , peräti haitta lääkkeiden sivuvaikutuksista.

    • Niin ja ei pidä unohtaa, että olen palstamääritteiden mukaan itsekin lihava. Sama se mitä vaikkapa BMI sanoo.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe