Mun sinkkukissa on nörtti!

Näytin kisulle siitä eilen ottamaani kuvaa..Tais tykätä.
https://aijaa.com/DTctkM
Oiskohan pitänyt nimetä se sittenkin Nördeksi?

67

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkäpä_

      Mitä jos hommaisit alkuun oman elämän?

    • Äiti sen mulle melkein 50 vuotta sitten jo hommas.

      • Nyt mä olen palstanainen , koiranainen ja kissanainen.

        Kuissä?


    • On kyllä ajatustasolla hauska miettiä, milloin eläimet ovat "sinkkuja" ja milloin eivät... Vaaditaanko siihen eläimen sinkkuudesta "poispääsyyn", että omistaja hankkii samaan talouteen asumaan toisen, eri sukupuolta olevan mutta samaa lajia edustavan elukan, vai riittääkö jos eläin näkee säännöllisesti vaikka koirapuistossa tai lenkillä tiettyä (samaa) eri sukupuolen edustajaa?

      • Mä vaan koitin kömpelösti perustella miksi tän viestin tänne laitoin...

        Faktahan on se, että valtaosa nisäkkäistä elää sinkkuelämää ja ovat yksinhuoltajia.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä vaan koitin kömpelösti perustella miksi tän viestin tänne laitoin...

        Faktahan on se, että valtaosa nisäkkäistä elää sinkkuelämää ja ovat yksinhuoltajia.

        Onhan ne joo ja kun vielä ottaa huomioon, että eläinmaailmassa ei oikeastaan ole käsitettä rakkaus tai parisuhde, vaan suurosa vaan parittelee ja naaraat sitten synnyttävät ja hoitavat jälkeläiset itse. Mutta noin leikkimielisenä ajatuksena erityisesti lemmikeistä, niissä kun monesti huomaa että ovat enemmän tiettyjen vastakkaisen sukupuolen yksilöiden perään kuin toisten (ainakin koirissa, muista lemmikeistä ei ole juuri kokemusta).


      • palstalutka kirjoitti:

        Onhan ne joo ja kun vielä ottaa huomioon, että eläinmaailmassa ei oikeastaan ole käsitettä rakkaus tai parisuhde, vaan suurosa vaan parittelee ja naaraat sitten synnyttävät ja hoitavat jälkeläiset itse. Mutta noin leikkimielisenä ajatuksena erityisesti lemmikeistä, niissä kun monesti huomaa että ovat enemmän tiettyjen vastakkaisen sukupuolen yksilöiden perään kuin toisten (ainakin koirissa, muista lemmikeistä ei ole juuri kokemusta).

        Kyllähän niitä parisuhteita eläinmaailmassakin perustetaan, niitä ei vain sellaisiksi kutsuta..ja ystävyyssuhteita eläinten kesken, myös eri lajien kesken..

        Susista oli eilen puhe..
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d7da54c0-2811-467c-81c3-aca7e94a39bb

        Se Poika ja susi..on kreikkalainen muinaissatu..Muista kyllä juonen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllähän niitä parisuhteita eläinmaailmassakin perustetaan, niitä ei vain sellaisiksi kutsuta..ja ystävyyssuhteita eläinten kesken, myös eri lajien kesken..

        Susista oli eilen puhe..
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d7da54c0-2811-467c-81c3-aca7e94a39bb

        Se Poika ja susi..on kreikkalainen muinaissatu..Muista kyllä juonen.

        Niin siis Pekka ja susi, ei Poika ja susi. Pekka ja susi on kyllä ihan venäläinen. Mutta tarkistin eilen asian ja kävi ilmi, ettei Pekassa ja sudessa susi kuollutkaan lopussa, vaan vietiin eläintarhaan. Muistin väärin.


      • Ja tuo artikkelin susi näyttää musta aika paljon "tsekkiläiseltä susikoiralta". Tai oikeastaan niillä tsekkiläisillä on usein vielä susimaisempi pää. Voihan se ihan täyssusikin olla, mutta ulkomailta tuleviin uutisiin jotka on sittemmin meillä käännetty ei voi aina niin täysillä luottaa. Itse olen vähän skeptikko siitä, että onko tosiaan ihan täyssusi kyseessä. Kerrostalossa sellainen mitä todennäköisimmin aiheuttaisi aika paljon ongelmia.


      • palstalutka kirjoitti:

        Niin siis Pekka ja susi, ei Poika ja susi. Pekka ja susi on kyllä ihan venäläinen. Mutta tarkistin eilen asian ja kävi ilmi, ettei Pekassa ja sudessa susi kuollutkaan lopussa, vaan vietiin eläintarhaan. Muistin väärin.

        Mä googletin pekka ja susi, niin joku bändi se ainakin on..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä googletin pekka ja susi, niin joku bändi se ainakin on..

        Ehkä alkuperäiskielellä onnistuu googlen hakutulokset paremmin, näkyy olevan "Petja i volk".


      • palstalutka kirjoitti:

        Ja tuo artikkelin susi näyttää musta aika paljon "tsekkiläiseltä susikoiralta". Tai oikeastaan niillä tsekkiläisillä on usein vielä susimaisempi pää. Voihan se ihan täyssusikin olla, mutta ulkomailta tuleviin uutisiin jotka on sittemmin meillä käännetty ei voi aina niin täysillä luottaa. Itse olen vähän skeptikko siitä, että onko tosiaan ihan täyssusi kyseessä. Kerrostalossa sellainen mitä todennäköisimmin aiheuttaisi aika paljon ongelmia.

        Juu, mitenhän ilveksen pentu sopeutuis..

        Villieläimet kuuluu luontoon. Pätee myös turkistarhaukseen.


      • palstalutka kirjoitti:

        Onhan ne joo ja kun vielä ottaa huomioon, että eläinmaailmassa ei oikeastaan ole käsitettä rakkaus tai parisuhde, vaan suurosa vaan parittelee ja naaraat sitten synnyttävät ja hoitavat jälkeläiset itse. Mutta noin leikkimielisenä ajatuksena erityisesti lemmikeistä, niissä kun monesti huomaa että ovat enemmän tiettyjen vastakkaisen sukupuolen yksilöiden perään kuin toisten (ainakin koirissa, muista lemmikeistä ei ole juuri kokemusta).

        On niitä pariuskollisia lajeja, joutsen, susi (alfapari) jne


      • Reininranta kirjoitti:

        On niitä pariuskollisia lajeja, joutsen, susi (alfapari) jne

        Löytyy niitäkin, etenkin lintujen keskuudessa. Nisäkkäiden keskuudessa naaras pääsääntöisesti hoitaa, ruokkii ja opettaa jälkeläisiään.


    • Se oli ihanin kuva, mitä on hetkeen nähty : )

      • Mä luulin että sulla on kissa..kun kurnauttelet siihen tyyliin.. 😊

        Mä vasta ihmettelen että mikä tää olento on..Ainakin tuntuu kovasti olevan asiaa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä luulin että sulla on kissa..kun kurnauttelet siihen tyyliin.. 😊

        Mä vasta ihmettelen että mikä tää olento on..Ainakin tuntuu kovasti olevan asiaa..

        Imperfektissä, oli, oikea lady : )

        Perin siltä paljon eleitä ja taitoja, niin käy sullekin : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Imperfektissä, oli, oikea lady : )

        Perin siltä paljon eleitä ja taitoja, niin käy sullekin : )

        Mä olen jo alkanut naukumaan..Miu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen jo alkanut naukumaan..Miu.

        Odotahan loppuja :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen jo alkanut naukumaan..Miu.

        Miehet eivät pidä siitä, että naisella on kissa. Se opettaa itsetietoisuutta :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Odotahan loppuja :D

        Meinaatko että alan hiekkalaatikkoon pissimään ja nuolemaan tassujani..🤪..apua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miehet eivät pidä siitä, että naisella on kissa. Se opettaa itsetietoisuutta :D

        Mun mielestä jostain syystä kuulostaa kivalta, jos miehellä on kissa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Meinaatko että alan hiekkalaatikkoon pissimään ja nuolemaan tassujani..🤪..apua.

        Joskus sunnuntai-aamuyöstä taidettiin tehdä sekin yhdessä,

        ahdasta kipolla oli, mut hätätilanne

        (naurua)

        Että ei lähettäs Wuhweli sinunkaan kohdalla vannomaan. Hätä ei lue lakia. Nainen ja kissa sen tietävät. :D

        Kerran vedettiin verhotkin .ttuun yhteistuumin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mun mielestä jostain syystä kuulostaa kivalta, jos miehellä on kissa..

        Joo niin päin se varmaan toimii, saattaa osata käsitellä naistakin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miehet eivät pidä siitä, että naisella on kissa. Se opettaa itsetietoisuutta :D

        No viimesimmässä parisuhteessani se meni niin päin, etten itse tykännyt eksän kissasta. Sillä oli kuulemma ollut vieläpä 2 kappaletta, mutta toinen sattui kuolemaan juuri ennen kuin pääsin ekaa kertaa käymään sen kämpillä. Kun jo yhdenkin kanssa oli vähän hankalaa, niin mitenkähän olisin tullut kahden kanssa toimeen...


      • palstalutka kirjoitti:

        No viimesimmässä parisuhteessani se meni niin päin, etten itse tykännyt eksän kissasta. Sillä oli kuulemma ollut vieläpä 2 kappaletta, mutta toinen sattui kuolemaan juuri ennen kuin pääsin ekaa kertaa käymään sen kämpillä. Kun jo yhdenkin kanssa oli vähän hankalaa, niin mitenkähän olisin tullut kahden kanssa toimeen...

        Kunhan kissa pysyy naisen liittolaisena niin siihen asti hyvä : )

        Kissallinen mies voi olla kyllä vähän epäilyttävä...
        pienellä varauksella sellaiseen voi suhtautua.

        Kissojen kanssa tulee aina toimeen. Ne ovat itsellisiä ja omatoimisia, myös hyvin itseriittoisia ja arvonsa tietäviä.

        Kissan katseessa on niin paljon villiä, että omistajakin voi joskus villiintyä; minäki opin muinaisessa parisuhteessa, miten mies säikäytetään kunnolla töistä tullessa. Ai jumankauta.

        Noh, sen jälkeen juostiin minä ja kissa...

        Ja lopuksi kokonaan ulos talosta. Sinne jäi vain mies ja koira.

        Sellasta se elämä on.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kunhan kissa pysyy naisen liittolaisena niin siihen asti hyvä : )

        Kissallinen mies voi olla kyllä vähän epäilyttävä...
        pienellä varauksella sellaiseen voi suhtautua.

        Kissojen kanssa tulee aina toimeen. Ne ovat itsellisiä ja omatoimisia, myös hyvin itseriittoisia ja arvonsa tietäviä.

        Kissan katseessa on niin paljon villiä, että omistajakin voi joskus villiintyä; minäki opin muinaisessa parisuhteessa, miten mies säikäytetään kunnolla töistä tullessa. Ai jumankauta.

        Noh, sen jälkeen juostiin minä ja kissa...

        Ja lopuksi kokonaan ulos talosta. Sinne jäi vain mies ja koira.

        Sellasta se elämä on.

        Tää oli myös Wuulle varotuksena, että yritä pitää parisuhde kasassa

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kunhan kissa pysyy naisen liittolaisena niin siihen asti hyvä : )

        Kissallinen mies voi olla kyllä vähän epäilyttävä...
        pienellä varauksella sellaiseen voi suhtautua.

        Kissojen kanssa tulee aina toimeen. Ne ovat itsellisiä ja omatoimisia, myös hyvin itseriittoisia ja arvonsa tietäviä.

        Kissan katseessa on niin paljon villiä, että omistajakin voi joskus villiintyä; minäki opin muinaisessa parisuhteessa, miten mies säikäytetään kunnolla töistä tullessa. Ai jumankauta.

        Noh, sen jälkeen juostiin minä ja kissa...

        Ja lopuksi kokonaan ulos talosta. Sinne jäi vain mies ja koira.

        Sellasta se elämä on.

        No kyllä mäkin yritin tulla sen miehen kissan kanssa muuten toimeen. Mutta yöllä sillä oli vapaa pääsy makkariin ja se pomppasi suoraan vatsan päälle :( Musta ois varsinkin sen jälkeen ollut hyvä ihan vaan pitää makkarin ovi kiinni ja kissa sen ulkopuolella. Niin ei ois kissakaan aiheuttanut mulle niin paljon ongelmia.


      • palstalutka kirjoitti:

        No kyllä mäkin yritin tulla sen miehen kissan kanssa muuten toimeen. Mutta yöllä sillä oli vapaa pääsy makkariin ja se pomppasi suoraan vatsan päälle :( Musta ois varsinkin sen jälkeen ollut hyvä ihan vaan pitää makkarin ovi kiinni ja kissa sen ulkopuolella. Niin ei ois kissakaan aiheuttanut mulle niin paljon ongelmia.

        Kissat saattavat puuttua liikaa makuukammari-asioissa (johan se nähdään miten palstailuunkin, Wuu on laittanut kuvat).

        Kesken hellyyshetken kaatuu pöytälamppu miehen niskaan. Jo siinä vaiheessa oli lähdön hetki lähellä. Ei ei miehellä, vaan kissalla.

        Kannatetaan, makuuhuoneen ovi lukkoon. Ei kissoja, ei koiria, ei hevosia. Vain kultapupsi ja pari pörrötyynyä ehkä.

        :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tää oli myös Wuulle varotuksena, että yritä pitää parisuhde kasassa

        (naurua)

        Kyllä kissa oppii myös antamaan tassua. . Ja äkkiä oppikin. Istuu ja antaa tassua käskystä...

        Ääää, nyt se hyppäs taas tähän... kehrää ..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä kissa oppii myös antamaan tassua. . Ja äkkiä oppikin. Istuu ja antaa tassua käskystä...

        Ääää, nyt se hyppäs taas tähän... kehrää ..

        Kun väsyt, voin ottaa sen päivähoitoon : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kun väsyt, voin ottaa sen päivähoitoon : )

        Yksi kummi jo on.. saat olla jonossa. Varakummina..😊


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Yksi kummi jo on.. saat olla jonossa. Varakummina..😊

        Yippikayyeee (opettaisin kaikki hurjuudet)


    • Irtonumero

      Söpö kuva. Tassut niin nätisti että 😀

      • Ei ole kynnet esillä..


      • Vallankumous!


      • Mä kannatan!

        Kissat valtaan! Ei voi huonomminkaan mennä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä kannatan!

        Kissat valtaan! Ei voi huonomminkaan mennä..

        Ja kissanaiset! 🤗




      • Wwuwuw kirjoitti:

        OMG! 😄

        Paras oli se, kun kisu alkoi vetämään peittoa pois..

        No mä mietin kans, että se oli muuten tosissaan... Hirmuset voimat :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        OMG! 😄

        Paras oli se, kun kisu alkoi vetämään peittoa pois..

        nythän sua naurattaa mutta jos se ottaa tavaks herättää kolmelta yöllä sitten ei naurata, sitten pitää kostaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=roUOBx8m9Yc


      • Harmaaritari kirjoitti:

        nythän sua naurattaa mutta jos se ottaa tavaks herättää kolmelta yöllä sitten ei naurata, sitten pitää kostaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=roUOBx8m9Yc

        🤣...Se muuten hyppelee päälle keskellä yötä ja naukuu myös ..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        🤣...Se muuten hyppelee päälle keskellä yötä ja naukuu myös ..

        Ja joskus herää siihen että se työntää kuononpäänsä mun nenään kiinni..miksi se niin tekee..luulee olevansa joku eskimo.. anteeks inuiitti..Käännän kylkeä, niin se häippäsee.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        nythän sua naurattaa mutta jos se ottaa tavaks herättää kolmelta yöllä sitten ei naurata, sitten pitää kostaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=roUOBx8m9Yc

        Ei hemmetti. Karmea ukko!

        Säikähdin ihan kamalasti...(sydän hakkaa)

        Kissat ja naiset reagoivat samalla tavalla. Katsokaa tuon kissan ilmettä...

        Joo, kyllä viilenis vähäks aikaa makuukammarissa jos tuolleen herätettäs...jos naista kissaan verrataan.

        (pärsk)

        Huh huh...pulssi ei asetu.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        nythän sua naurattaa mutta jos se ottaa tavaks herättää kolmelta yöllä sitten ei naurata, sitten pitää kostaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=roUOBx8m9Yc

        Älä tee tuota toista kertaa.

        Ei tuommosta videota...

        Joudun ottamaan kohta lääkkeeksi tlk.

        (tärisee)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei hemmetti. Karmea ukko!

        Säikähdin ihan kamalasti...(sydän hakkaa)

        Kissat ja naiset reagoivat samalla tavalla. Katsokaa tuon kissan ilmettä...

        Joo, kyllä viilenis vähäks aikaa makuukammarissa jos tuolleen herätettäs...jos naista kissaan verrataan.

        (pärsk)

        Huh huh...pulssi ei asetu.

        No minusta sen tyypin ilme vaikutti siltä että sitä oli ilmeisesti valvottu aamuyö niin ihan ymmärrettävää ehkä toi vastareaktio :D Ja kai se toimii naisiinkin jos eivät anna nukkua niin niidenkään jos ei anna sitten päivällä nukkua niin seuraava yö on jo paljon rauhallisempi :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No minusta sen tyypin ilme vaikutti siltä että sitä oli ilmeisesti valvottu aamuyö niin ihan ymmärrettävää ehkä toi vastareaktio :D Ja kai se toimii naisiinkin jos eivät anna nukkua niin niidenkään jos ei anna sitten päivällä nukkua niin seuraava yö on jo paljon rauhallisempi :D

        Säikähdin oikeasti ihan kaameasti, että keikahdin tuolissa taaksepäin... : (

        https://www.youtube.com/watch?v=KhzA5JN34N0

        Riks, raks, poks...

        Ei nuin saa tehdä...pelottavat silmät ukkelilla. Hän oli vihainen. Ihan kuin kissa olisi pissinyt niihin kuuluisiin muroihinkin.



    • Ilman muuta olisi pitänyt nimetä. Varsinkin jos tykkää kävellä näppiksellä.

      Meillä oli kissa joka oli sellainen vanhan liiton kaveri. Ei niin hirveän läheisriippuvainen mutta aina oli portailla hiiriä, rottia, oravia tai rusakonpoikasia ettei vaan perhe joudu kärsimään nälkää.

      • Se on muuten jännä miten kissat tuo noita saaliitaan..Muistan kun olin lapsena maalla, niin yksi tuttu jonkun maalaistalon kissa oli tuonut siihen nättiin riviin hiirisaalitaan..

        Mun teoria on, että ne tekevät vaihtokauppaa..

        Tää tapaus ei ole ainoa laatuaan..
        https://www.iltalehti.fi/fiidifi/a/2015022719274129


    • Toivottavasti kissasi pääsee joskus vapaasti ulkoilemaan

      • Viimeksi tänään..jonkun aikaa.

        Täällä jotkut antavat kissojensa olla vapaana, mutta en oikein tiedä mitä tehdä..Lain mukaan kissa saa olla vapaana valvonnan alaisena.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Viimeksi tänään..jonkun aikaa.

        Täällä jotkut antavat kissojensa olla vapaana, mutta en oikein tiedä mitä tehdä..Lain mukaan kissa saa olla vapaana valvonnan alaisena.

        Ja entäs ne reviiritaistelut? Tässä joku aika sitten hätkähdin, kun suunnilleen kuono kiinni ikkunasta tuijotti leveän valkoisen kissan naama. Oli kiivennyt pihalaatikon päälle..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Viimeksi tänään..jonkun aikaa.

        Täällä jotkut antavat kissojensa olla vapaana, mutta en oikein tiedä mitä tehdä..Lain mukaan kissa saa olla vapaana valvonnan alaisena.

        Otetaan neuvoja vastaan..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja entäs ne reviiritaistelut? Tässä joku aika sitten hätkähdin, kun suunnilleen kuono kiinni ikkunasta tuijotti leveän valkoisen kissan naama. Oli kiivennyt pihalaatikon päälle..

        Kyllähän täällä joskus kissatappelujen ääniä kuuluu


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kyllähän täällä joskus kissatappelujen ääniä kuuluu

        Kiva sitten kun kissa tulee takaisin ilman toista silmää..


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kyllähän täällä joskus kissatappelujen ääniä kuuluu

        Tai entäs jos se jää auton alle?

        Ei tässä kyllä mitään suurta liikennettä ole..

        Tää kissahan asu ennen kerrostalossa..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kiva sitten kun kissa tulee takaisin ilman toista silmää..

        Lapsuudesta muistan yhden silmävammaisen kissan. Tiiä sitten miten oli sattunut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Lapsuudesta muistan yhden silmävammaisen kissan. Tiiä sitten miten oli sattunut

        Mäkin muistan yhden tapauksen..

        Helppo se on toivotella ja voivotella..mutta ei sultakaan mitään käytännön ehdotusta löytynyt.

        Pihan aitauskaan ei kovin simppeli juttu ole...mä luulen että se riittää kun ulkoilutan sitä valjaissa .


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Viimeksi tänään..jonkun aikaa.

        Täällä jotkut antavat kissojensa olla vapaana, mutta en oikein tiedä mitä tehdä..Lain mukaan kissa saa olla vapaana valvonnan alaisena.

        No minä ehdottaisin että opetat ihan vaan sisäkissana olemaan ja sitten valvotusti ulkona, kissathan sopeutuu ihan hyvin siihen etteivät ulkona juoksentele, jopa sellaiset jotka ennen juoksennelleet ja sitten kun on kaikenlaisia kissanvihaajia niin itse en ainakaan irrallaan antaisi kulkea muualla kuin maaseutuympäristössä. Sitten siihen valvottuun kulkemiseen :

        https://get.musti.media/shops/mfi/resources/ftp/front/8c/trixie-kattsele-med-koppel-bred-8c.jpg


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No minä ehdottaisin että opetat ihan vaan sisäkissana olemaan ja sitten valvotusti ulkona, kissathan sopeutuu ihan hyvin siihen etteivät ulkona juoksentele, jopa sellaiset jotka ennen juoksennelleet ja sitten kun on kaikenlaisia kissanvihaajia niin itse en ainakaan irrallaan antaisi kulkea muualla kuin maaseutuympäristössä. Sitten siihen valvottuun kulkemiseen :

        https://get.musti.media/shops/mfi/resources/ftp/front/8c/trixie-kattsele-med-koppel-bred-8c.jpg

        "Pihan aitauskaan ei kovin simppeli juttu ole...mä luulen että se riittää kun ulkoilutan sitä valjaissa ."

        Niin sulla oli jo ne valjaat, hyvä, minustakin se riittää, saa kisse pitkän elämän ja sinä mielenrauhan kun ei tarvi miettiä missä kulkee ja onko sattunu jotain kun ei näy.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No minä ehdottaisin että opetat ihan vaan sisäkissana olemaan ja sitten valvotusti ulkona, kissathan sopeutuu ihan hyvin siihen etteivät ulkona juoksentele, jopa sellaiset jotka ennen juoksennelleet ja sitten kun on kaikenlaisia kissanvihaajia niin itse en ainakaan irrallaan antaisi kulkea muualla kuin maaseutuympäristössä. Sitten siihen valvottuun kulkemiseen :

        https://get.musti.media/shops/mfi/resources/ftp/front/8c/trixie-kattsele-med-koppel-bred-8c.jpg

        Mä tunnen yhden äijän, joka ampuu irrallaan olevia kissoja maalla..Se on muuten laitonta. Meni kyllä täysin maku siihen äijään, yks mun ukon parhaimpia kavereita..miljonääri..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä tunnen yhden äijän, joka ampuu irrallaan olevia kissoja maalla..Se on muuten laitonta. Meni kyllä täysin maku siihen äijään, yks mun ukon parhaimpia kavereita..miljonääri..

        Joo, noita on ja kyllä varmaan kaupungeistakin löytyy, ne on varmaan huolissaan että kisse kusee audin vanteelle ja sitten haisee koko auto. Iihan siinä teidänkin naapurustossa voi olla semmoisia jotka jollain ilmapyssyillä saattaa ammuskella tai muuten rääkätä jos kiinni saavat niin en suosittele vapaana pitämistä. Iso suru sullekin jos tulee kotiin joku impparin luoti kyljessä tai auton kolauttamana tai jos ei tuu ollenkaan. Musta vähän kuuluukin omistajan vastuuseen suojella kahjoilta ihmisiltä niin ois vähän välinpitämätöntä antaa juoksennella irtaallaan. Ja sitten linnupoikasaikaan se kisse on peto niin sitten pitää suojella niitä linnunpoikasia kisseltä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, noita on ja kyllä varmaan kaupungeistakin löytyy, ne on varmaan huolissaan että kisse kusee audin vanteelle ja sitten haisee koko auto. Iihan siinä teidänkin naapurustossa voi olla semmoisia jotka jollain ilmapyssyillä saattaa ammuskella tai muuten rääkätä jos kiinni saavat niin en suosittele vapaana pitämistä. Iso suru sullekin jos tulee kotiin joku impparin luoti kyljessä tai auton kolauttamana tai jos ei tuu ollenkaan. Musta vähän kuuluukin omistajan vastuuseen suojella kahjoilta ihmisiltä niin ois vähän välinpitämätöntä antaa juoksennella irtaallaan. Ja sitten linnupoikasaikaan se kisse on peto niin sitten pitää suojella niitä linnunpoikasia kisseltä.

        En tiedä mitä on, mutta mä vihaan niitä. ..

        Mun käsitys siitä sitä äijästä muuttui täysin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En tiedä mitä on, mutta mä vihaan niitä. ..

        Mun käsitys siitä sitä äijästä muuttui täysin..

        Joo, se on jotenkin käsittämätöntä kyllä että jotkut ihan normaaleiltakin tuntuvat ihmiset saattaa paljastua kissanvihaajiks jossain puheissaan, en minäkään niitä sitten kovin arvosta. Vaikken mikään kissaihminen olekaan niin en tykkää yhtään minkään eläinten huvin vuoksi ammuskelusta. Juu, pie vaan sisäkissenä. Yhdellä mun kaverilla oli kissa joka sillon kun se asu maalla saatto olla montakin päivää aina retkillään mutta sitten kun se kaveri muutti rivariin ja kissa mukana ei voinu pitää ulkona irrallaan, se kaveri sano että melko nopeesti se oppi sisällä olemaan jatkuvasti vaikka alkuun tietysti mourus uloskin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1990
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1347
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1274
    4. 49
      1182
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe