Mikä rooli yksinäisellä miehellä on suomalaisessa yhteiskunnassa?

Surullisin

Olen 25-vuotias mies, pituus noin 165 cm ja paino noin 55 kg. En ole koskaan elämässäni päässyt parisuhteeseen, ja on tullut jo varsin selväksi, ettei minulla ole minkäänlaisia mahdollisuuksia koskaan saada vaimoa itselleni. En yksinkertaisesti vain ole tarpeeksi hyvä yhdellekään naiselle.

Joten kysymys kuuluu: Mikä rooli kaltaisellani luuserimiehellä ylipäätään on suomalaisessa yhteiskunnassa? Mitä minun on tarkoitus edes tehdä täällä?

En itse näe mitään tarkoitusta olemassaolollani. Olen harkinnut lopputilin ottamista päivätyöstäni, koska ei ole mitään syytä olla työelämässä mikäli joudun elämään koko loppuelämäni yksin. Olen ollut töissä vain siinä toivossa, että se parantaisi mahdollisuuksiani saada tyttöystävän. Tulisin kyllä ihan hyvin toimeen valtion tuillakin.

69

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jasiinäse

      Roolisi on olla veronmaksaja ja ihailevaa yleisöä monikulttuurisuudelle.

    • Ätmelsson

      Vittu toi pituus on paha, kun ei sitä plastiikkakirurgikaan lisää voi antaa. Yrität saada aasialaisen naisen. He on tottunut lyhyisiin pikkumiehiin. Aloita vuosi tekemällä profiili esim asiandate

    • Ohjjjvcg

      Hmm.

      No ainakin mun makuun olet riittävän pitkä mutta itse olenkin niitä pätkiä (alle 160) ja alle viiskyt kiloa, jotka eivät mieheltä vaadi pituutta. Isäniki oli sua ap lyhyempi ja löysi 20v nuoremman ja itseään pidemmän vaimon, josta minä synnyin.. tosin hän itse kertoi ettei ikinä olisi huolinut "kääpiö"naista.

      Katsotko sinä naisen pituutta? Tunnen pidempiä naisia, alle kolmekymppisiä, joille kävisi lyhyempi mies kyllä. Mutta kuten voi arvata nii ovat hiljaisempia mm kirjastonhoitaja, sihteeri, maistereit eri aloilla jne. Eivät niitä kuumimpia hottiksia miesten silmissä kuten et itsekään. Kun ei koeta tarvetta herutella somessa ja laittautua tuntemattomia varten.
      Suhteessa taas eri asia ja silloin kun on joku jonka vuoksi laittautua, niin se kotihiirikin voi villiintyä.. ;)

      Toki valtaosalle pituus on ongelma, ikävä kyllä mutta ei se mikään este ole.
      Paljon tunnen pareja joissa ei ole merkitystä ollut ukon pituudella. Eivät toki ole niitä nykyajan mittareilla cooleimpia, somen herkuimpia jne vaan ihan meitä ns taviksia.

      Enemmän särähtää korvaan ettei elämässä olisi muuta kuin se nainen?
      Kai jotain mieleisiä harrastuksia tai lemmikkejä tms on? Niiden vuoksi minun tutut käy töissä, että rahoittaa mukavamman elämän ja kumppani tulee vastaan jos tullakseen! :)
      Oma asenne ymmärrettävästi synkkenee kun huomaa kuuluvansa niihin vähemmän helposti pariutuviin vaan sen kanssa pitäisi silti yrittää jaksaa olla toiveikas ja miettiä onko ne omat kriteerit realistiset ja osaako katsella itselleen henkisesti & arvojen mukaan sopivaa kumppania. Vai hinkuuko niitä keitä valtaosaki.. Tuohon moni peruspirkkokin sortuu, tiedän :D

    • sivusta

      Älä vaivu epä toivoon kaikki on mahdollista jokaiselle on joku luotu ,itse ole yhtä pitkä ja painava ja naisia on joka sormelle ja parhaasta ja kauneimista päästä ,kaikilla on ottajansa ja mahdollisuus saada puoliso .

      • siksi

        Koska status tai resurssit.


      • KilttiMies89
        siksi kirjoitti:

        Koska status tai resurssit.

        Mitenköhän sen statuksen ja resurssit vois tuoda esiin järkevällä tavalla ilman että luullaan leuhkaksi ja ylimieliseksi?


      • Hiihtohemuli

        Minä oon luovuttanut jo. Erosin vuosi sitten(13 naimisissa). Naiset ovat härkiä ja mä oon punainen vaate. Monilla treffeillä käynny. Oon urheilullinen ,tumma ja ruskeet silmät. Pituus 182cm. Baarissa saa olla ihan rauhassa,Oon 35v.


      • JokaisellaRooli
        Hiihtohemuli kirjoitti:

        Minä oon luovuttanut jo. Erosin vuosi sitten(13 naimisissa). Naiset ovat härkiä ja mä oon punainen vaate. Monilla treffeillä käynny. Oon urheilullinen ,tumma ja ruskeet silmät. Pituus 182cm. Baarissa saa olla ihan rauhassa,Oon 35v.

        Kokeile hypnoosia. Jos sieltä löytyisi vähän selkärankaa.


      • PiäKuntoo
        JokaisellaRooli kirjoitti:

        Kokeile hypnoosia. Jos sieltä löytyisi vähän selkärankaa.

        Hyvä idea hypnoosi, naisia pelkäävästä lapatossusta tulee mies.


    • JokaisellaRooli

      Aloittaja, sinä olet yhteiskunnan alin työmuurahainen, jonka kohtalona ja velvollisuutena on tehdä työtä kansantalouden ja yhteisön hyväksi saamatta koskaan paritteluoikeutta.

      • On taas näitä palstan ätmien säälittäviä juttuja nämä puheet jostain yhteiskunnan työmuurahaisista, vaikka ihan hyvin sitä voi aloittajakin vielä joskus sen naisen löytää.


      • JokaisellaRooli
        DarkFear kirjoitti:

        On taas näitä palstan ätmien säälittäviä juttuja nämä puheet jostain yhteiskunnan työmuurahaisista, vaikka ihan hyvin sitä voi aloittajakin vielä joskus sen naisen löytää.

        Ätmi = työmuurahainen ilman paritteluoikeutta.
        Ätmit ovat evoluution oikkuja, jotka toivottavasti tulevat vielä karsiutumaan pois. Työläismuurahaisethan ovat aina naaraita, eikä koirailla ole pesissä käytännössä roolia kuhnureiden lisäksi.
        Tähän suuntaan yhteiskunta onneksi on menossakin, kun paritteluoikeuksia ei enää anneta kenelle vain.
        Minusta ätmit voitaisiin jo vaikka syntymässä kastroida, niin avittaisimme lajin kehitystä ja edesauttaisimme yhteiskunnan toimintaa.


      • JokaisellaRooli kirjoitti:

        Ätmi = työmuurahainen ilman paritteluoikeutta.
        Ätmit ovat evoluution oikkuja, jotka toivottavasti tulevat vielä karsiutumaan pois. Työläismuurahaisethan ovat aina naaraita, eikä koirailla ole pesissä käytännössä roolia kuhnureiden lisäksi.
        Tähän suuntaan yhteiskunta onneksi on menossakin, kun paritteluoikeuksia ei enää anneta kenelle vain.
        Minusta ätmit voitaisiin jo vaikka syntymässä kastroida, niin avittaisimme lajin kehitystä ja edesauttaisimme yhteiskunnan toimintaa.

        Yleensä se on kuitenkin niiden ätmien oma vika, kun eivät pysty sitä naista saamaan. Varsinkin ne pakkomielteet siitä ätmiydestä ja teininaisen saamisesta eivät mitenkään paranna heidän mahdollisuuksiaan.


      • JokaisellaRooli
        DarkFear kirjoitti:

        Yleensä se on kuitenkin niiden ätmien oma vika, kun eivät pysty sitä naista saamaan. Varsinkin ne pakkomielteet siitä ätmiydestä ja teininaisen saamisesta eivät mitenkään paranna heidän mahdollisuuksiaan.

        Eiköhän kaikki haaveile teininaisesta, kurppahan otetaan kun ei nuorempaa saada.
        Eihän kaupassa käydessäkään oteta homeista ruispalaa, vaan tuoretta mehevää.


      • JokaisellaRooli kirjoitti:

        Eiköhän kaikki haaveile teininaisesta, kurppahan otetaan kun ei nuorempaa saada.
        Eihän kaupassa käydessäkään oteta homeista ruispalaa, vaan tuoretta mehevää.

        Joo mutta, ei ätmien tarvitse mitään teininaista saada, jos eivät ole onnistuneet silloin teini-iässä sitä saamaan. Nyt voisivat vanhempina miehiä tyytyä niihin oman ikäisiin tai itseä vanhempiin naisiin ja luopua tollaisista turhan haaveilusta.


      • JokaisellaRooli kirjoitti:

        Eiköhän kaikki haaveile teininaisesta, kurppahan otetaan kun ei nuorempaa saada.
        Eihän kaupassa käydessäkään oteta homeista ruispalaa, vaan tuoretta mehevää.

        Ai, yli teini-iän oleva nainen on "homeessa"? Aika huolestuttavaa kun teini-ikä kuitenkin päättyy 19. ikävuoteen, ja täysi-ikä on ehtinyt alkaa vasta 18. ikävuotena... Katselkaa edes täysi-ikäisiä naisia, prkl, ihan sama sitten katsotteko yli vai alle 30-vuotiaita, kunhan ovat edes aikuisia!


      • palstalutka kirjoitti:

        Ai, yli teini-iän oleva nainen on "homeessa"? Aika huolestuttavaa kun teini-ikä kuitenkin päättyy 19. ikävuoteen, ja täysi-ikä on ehtinyt alkaa vasta 18. ikävuotena... Katselkaa edes täysi-ikäisiä naisia, prkl, ihan sama sitten katsotteko yli vai alle 30-vuotiaita, kunhan ovat edes aikuisia!

        No ätmit ovat niin jämähtäneet siihen teini-ikään, kun se aikoinaan jäi heillä silloin elämättä. Tämän vuoksi he eivät osaa nähdä sitä, että elämää on vielä teini-iän jälkeenkin ja usein jopa vielä parempiaa elämää, kun mitä joskus teini-iässä alaikäisenä.


      • JokaisellaRooli
        palstalutka kirjoitti:

        Ai, yli teini-iän oleva nainen on "homeessa"? Aika huolestuttavaa kun teini-ikä kuitenkin päättyy 19. ikävuoteen, ja täysi-ikä on ehtinyt alkaa vasta 18. ikävuotena... Katselkaa edes täysi-ikäisiä naisia, prkl, ihan sama sitten katsotteko yli vai alle 30-vuotiaita, kunhan ovat edes aikuisia!

        Ei vaan kurppa=yli 40v on homeessa, tosin onhan aina poikkeuksia, joku Anu Saagim esim.
        Kurppaakin voi jörniä, naapurin 17v pimpsukka mielessä.


      • JokaisellaRooli kirjoitti:

        Ei vaan kurppa=yli 40v on homeessa, tosin onhan aina poikkeuksia, joku Anu Saagim esim.
        Kurppaakin voi jörniä, naapurin 17v pimpsukka mielessä.

        Jaajaa, ja niillä naimisissakin olevilla miehillä on vaikka oman 40-50-vuotiaan vaimonsa sijaan aina oikeasti mielessä se naapurin pimatsu? Miksi ihmeessä he sitten ovat menneet kuitenkin sen vanhemman naisen kanssa naimisiin? Jos syyksi tarjotaan yksinäisyyttä tai puutetta, sellaiset raukkikset saisivat olla solmimatta parisuhteita ja/tai avioliittoja, jos eivät voi ottaa niitä vakavasti. Ja pysykööt kokonaan niissä irtosuhteissaan.


      • JokaisellaRooli
        palstalutka kirjoitti:

        Jaajaa, ja niillä naimisissakin olevilla miehillä on vaikka oman 40-50-vuotiaan vaimonsa sijaan aina oikeasti mielessä se naapurin pimatsu? Miksi ihmeessä he sitten ovat menneet kuitenkin sen vanhemman naisen kanssa naimisiin? Jos syyksi tarjotaan yksinäisyyttä tai puutetta, sellaiset raukkikset saisivat olla solmimatta parisuhteita ja/tai avioliittoja, jos eivät voi ottaa niitä vakavasti. Ja pysykööt kokonaan niissä irtosuhteissaan.

        Katsoppas noita vanhoja ukkoja miljonäärejä, heillä puolet nuorempi nainen kainalossa.
        Vaikka esim Trumppi. Suomijullikka ei pysty vaihtamaan 50v mammaansa 25toseen vaikka haluaisi. 40ppiseen pieni zäänssi.


      • JokaisellaRooli kirjoitti:

        Katsoppas noita vanhoja ukkoja miljonäärejä, heillä puolet nuorempi nainen kainalossa.
        Vaikka esim Trumppi. Suomijullikka ei pysty vaihtamaan 50v mammaansa 25toseen vaikka haluaisi. 40ppiseen pieni zäänssi.

        No jos joku oikeasti noin omasta vaimostaan ajattelee, niin reiluinta olisi ihan vaan erota. Avioliitto tulisi solmia rakkaudesta.


      • palstalutka kirjoitti:

        No jos joku oikeasti noin omasta vaimostaan ajattelee, niin reiluinta olisi ihan vaan erota. Avioliitto tulisi solmia rakkaudesta.

        .. Niinpä.. Mutta Kyllä Noita NarsuMarsuja ymv. NilviÄisiä riittää Khyl Yllin`Kyllin Molemmissa SukuPuolissa YhtäLailla&Paljon.. Ja TodPal Riittääkin.. ;P

        .. Harva Edes Osaa/Pystyy/Kykenee mihinkään Sen Suurempaan&Aidompaan.. Osasta ei ole Siihen Ollut Ikinä ja Osa on Sitten ns. Pannut Ne Jutskat enemmän tai vähemmän Peiskaks kun on Pantu MeneMähän.. ;P


      • JokaisellaRooli
        palstalutka kirjoitti:

        Jaajaa, ja niillä naimisissakin olevilla miehillä on vaikka oman 40-50-vuotiaan vaimonsa sijaan aina oikeasti mielessä se naapurin pimatsu? Miksi ihmeessä he sitten ovat menneet kuitenkin sen vanhemman naisen kanssa naimisiin? Jos syyksi tarjotaan yksinäisyyttä tai puutetta, sellaiset raukkikset saisivat olla solmimatta parisuhteita ja/tai avioliittoja, jos eivät voi ottaa niitä vakavasti. Ja pysykööt kokonaan niissä irtosuhteissaan.

        "Miksi ihmeessä he sitten ovat menneet kuitenkin sen vanhemman naisen kanssa naimisiin "
        Kuka on mennyt? Vain luuseri.

        Naimisiin on menty silloin, kun vaimo on ollut hehkeä namipala, myöhemmin kurppaantui.
        Nyt siitä ei pääse eroon millään. Ei kelpaa kenellekään.

        -yleistys, en puhu itsestäni


      • mitäjärkee
        JokaisellaRooli kirjoitti:

        "Miksi ihmeessä he sitten ovat menneet kuitenkin sen vanhemman naisen kanssa naimisiin "
        Kuka on mennyt? Vain luuseri.

        Naimisiin on menty silloin, kun vaimo on ollut hehkeä namipala, myöhemmin kurppaantui.
        Nyt siitä ei pääse eroon millään. Ei kelpaa kenellekään.

        -yleistys, en puhu itsestäni

        Miksi ne hölmöt sitten ollenkaan menevät naimisiin? Et kai sä nut vaan väitä miesten olevan niin idiootteja, että kuvittelevat vaimon pysyvän ikinuorena? Täyttä typeryyttähän sellaisen miehen on naimisiin mennä, joka vain teinejä himoitsee.


      • JokaisellaRooli
        mitäjärkee kirjoitti:

        Miksi ne hölmöt sitten ollenkaan menevät naimisiin? Et kai sä nut vaan väitä miesten olevan niin idiootteja, että kuvittelevat vaimon pysyvän ikinuorena? Täyttä typeryyttähän sellaisen miehen on naimisiin mennä, joka vain teinejä himoitsee.

        Siinä vaiheessa kun mies muuttaa asumaan YH mutsin kanssa yhteen jolla sattuu olemaan 15-17v vuotiaat tyttäret.
        Suihkusta tullessa peppu vilahtaa pyyhkeen alta.
        Ei tiedä miten päin olisi.
        No. YH ei yleensä tajua tilannetta.


      • samanlaisetyhteensopii
        mitäjärkee kirjoitti:

        Miksi ne hölmöt sitten ollenkaan menevät naimisiin? Et kai sä nut vaan väitä miesten olevan niin idiootteja, että kuvittelevat vaimon pysyvän ikinuorena? Täyttä typeryyttähän sellaisen miehen on naimisiin mennä, joka vain teinejä himoitsee.

        Onhan monet naisetkin niin idiootteja että sitoutuvat lähinnä vain miehen statukseen tai resursseihin jos ne vähenee liiaksi tai parempi diili on tarjolla niin loppuu naisen sitoutuminen niitä tarjoavaan entiseen miespuoliseen hyödyntämisesineeseen.


    • Naisasialooser11

      Moni nuorehko mies menee tuohon vipuun, että kuvittelee työssäkäynnin parantavan mahdollisuuksia naisen saantiin. Näin ei kuitenkaan ole ja moni kuten sinäkin huomaa sen ennen pitkää ja tällöin luonnollisesti motivaatio työntekoon häviää sekä myös koko elämään.

      Tuo lopareiden ottaminen on vähintä mitä voit tehdä, mitä useampi nuori mies heittäytyy yhteiskunnan tukien varaan naisettomuuden takia, sitä isompi haitta siitä on valtioille.

      Ja muista, että moni työtön YTM panee montaa naista siinä sivussa kun sinä raadat töissä etkä saa sitä ensimmäistäkään naista.

      • "sitä isompi haitta siitä on valtioille"

        Ilmeisesti vihaat kovin maata nimeltä Suomi...


      • Kyllä sitä vaan miehen pitää töitä elämässään tehdä, vaikka sitä naista ei saisikaan. Onhan se työnteko suurin velvollisuus elämässä ja onhan siitä ahkerasta työnteosta iloa miehelle itselleenkin, kun saa sitten palkalla kartutetuksi sitö rahaa ja varallisuutta omaa elämäänsä varten.

        Täytyy sitä miehellä olla aina paljon rahaa säästössä, että voi asua hyvässä asunnossa, ajaa hienolla autolla ja ostella kaikkia kalliita huvituksia, kuten esim. kesämökin, veneen yms.

        Eikä se naisen saaminen ole mikään niin välttämättömyys, sillä ihan hyvin sitä voi elää mies onnellista ja hyvää elämää yksinkin. Sen naisen voi kyllä löytää sitten joskus myöhemminkin, kun on ensin vaan kartuttanut tarpeeksi sitä rahaa ja varallisuutta.

        Jos sulla on se oma mielenterveys mennyt sen naisettomuuden takia, niin ei pidä kuvitella sitä samaa, että se kaikilla muillakin miehillä menisi pilalle. Sitä paitsi tämänkin keskustelun aloittanut mies voi vielä ihan hyvin sen naisen joskus löytää, että ei pidä heti tyrmätä hänen mahdollisuuksiaan.


      • palstalutka kirjoitti:

        "sitä isompi haitta siitä on valtioille"

        Ilmeisesti vihaat kovin maata nimeltä Suomi...

        Naisasialuuseri on pettynyt siitä, kun se valtio ei mahdollista niitä pakkoavioliittoja näille hänen kaltaisille luuserimiehille, jotka eivät itse pysty sitä naista löytämään oman ulkonäkönsä ja/tai huonojen sosiaalisten taitojensa takia.


      • DarkFear kirjoitti:

        Naisasialuuseri on pettynyt siitä, kun se valtio ei mahdollista niitä pakkoavioliittoja näille hänen kaltaisille luuserimiehille, jotka eivät itse pysty sitä naista löytämään oman ulkonäkönsä ja/tai huonojen sosiaalisten taitojensa takia.

        Saa sitten mun puolesta koittaa onneaan jossain Arabiassa... Siellä se valitettavasti voi maksamalla riittävästi rahaa perheelle saada vähän liiankin nuoren tytön.


      • palstalutka kirjoitti:

        Saa sitten mun puolesta koittaa onneaan jossain Arabiassa... Siellä se valitettavasti voi maksamalla riittävästi rahaa perheelle saada vähän liiankin nuoren tytön.

        Niin naisasialuuseria se harmittaakin, kun suomessa ja muissa länsimaissa ei ole samanlaista avioliittokäytäntöä, kun näissä arabimaissa, joissa myös hänen kaltaiset ylijäämämiehet pystyvät sen naisen löytämään.


      • 3478
        palstalutka kirjoitti:

        Saa sitten mun puolesta koittaa onneaan jossain Arabiassa... Siellä se valitettavasti voi maksamalla riittävästi rahaa perheelle saada vähän liiankin nuoren tytön.

        Joo, mutta se edellyttää muslimiksi kääntymistä.


      • 3478 kirjoitti:

        Joo, mutta se edellyttää muslimiksi kääntymistä.

        Sopisi juuri hyvin Naisasialuuserin kokonaisideologiaan: naisista täytyy tehdä aviomiestensä orjia, naisilla ei äänestys-/päätäntäoikeutta, ja miehiä tulee palvoa.


    • pavelplots

      rupee hyppää mäki hybbyy ois sopivat mitat siihe hommaa

    • Se että kukaan ei olisi yksi ja ainoa yksinäinen. Kaipa hän jollain tavalla vie tarinaa eteenpäin. Vastakohtana.

    • KilttiMies89

      Mä oon 174cm ja 75kg enkä ole koskaan rakastellut nuorta naista vaikka oon jo pian 30-vuotias. Se varmasti johtuu mun kiltistä ja pelokkaasta luonteesta. :( Suomessa ei naiset arvosta pieniä, ujoja ja arkoja kilttimiehiä. :(

      • JokaisellaRooli

        Sinun roolisi on siis sama kuin aloittajalla, ulkoiset ominaisuudet vaikuttavat vain vähän pariutumiseen. Siitä olet hyvä esimerkki, aivan normimies. Silti kelpaamaton parisuhteeseen.


      • Ei pidä turhaan naisia sun turhaan tästä syyttää, sillä ei se naisettomuus sulla mistään kiltteydestä tai pienokokoisuudesta sulla johdu, vaan enemmänkin sosiaalisten taitojen puutteesta. Sanoit itsekin tossa olevasi ujo ja arka, eli et varmaan uskalla ihmisille missään jutella.

        Sun pitäisi vaan rohkaista mielesi ja alkaa opetella parempia sosiaalisia taitoja, että pärjäisit hyvin tuolla ihmisten parissa.


      • JokaisellaRooli
        DarkFear kirjoitti:

        Ei pidä turhaan naisia sun turhaan tästä syyttää, sillä ei se naisettomuus sulla mistään kiltteydestä tai pienokokoisuudesta sulla johdu, vaan enemmänkin sosiaalisten taitojen puutteesta. Sanoit itsekin tossa olevasi ujo ja arka, eli et varmaan uskalla ihmisille missään jutella.

        Sun pitäisi vaan rohkaista mielesi ja alkaa opetella parempia sosiaalisia taitoja, että pärjäisit hyvin tuolla ihmisten parissa.

        Ei 30v pysty enää mitään sosiaalisia taitoja opetteleen, ne pitää olla opittu jo alaluokilla.
        Se on myöhäistä, itsetunto on jo menetetty ja se näkyy habituksesta kauas.
        Kun tälläinen henkilö avaa suunsa, sieltä ei mitään järkevää tule. Ei ole tullut ennenkään.


      • eppt
        JokaisellaRooli kirjoitti:

        Ei 30v pysty enää mitään sosiaalisia taitoja opetteleen, ne pitää olla opittu jo alaluokilla.
        Se on myöhäistä, itsetunto on jo menetetty ja se näkyy habituksesta kauas.
        Kun tälläinen henkilö avaa suunsa, sieltä ei mitään järkevää tule. Ei ole tullut ennenkään.

        Pönttö. Kuka tahansa voi koska tahansa muuttua ei sosiaalisesta sosiaaliseksi.


      • KilttiMies89
        JokaisellaRooli kirjoitti:

        Sinun roolisi on siis sama kuin aloittajalla, ulkoiset ominaisuudet vaikuttavat vain vähän pariutumiseen. Siitä olet hyvä esimerkki, aivan normimies. Silti kelpaamaton parisuhteeseen.

        Minä en suostu maksamaan veroja koska en pääse parittelemaan, olen työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveysongelmien ja masentuneisuuden takia.


      • KilttiMies89
        JokaisellaRooli kirjoitti:

        Ei 30v pysty enää mitään sosiaalisia taitoja opetteleen, ne pitää olla opittu jo alaluokilla.
        Se on myöhäistä, itsetunto on jo menetetty ja se näkyy habituksesta kauas.
        Kun tälläinen henkilö avaa suunsa, sieltä ei mitään järkevää tule. Ei ole tullut ennenkään.

        "Kun tälläinen henkilö avaa suunsa, sieltä ei mitään järkevää tule. Ei ole tullut ennenkään. "

        Mistä tiedät ettei tule mitään järkevää? Mulla on asperger ja melko korkea älykkyysosamäärä. Olen siis keskimäärin älykkäämpi kuin moni muu ihminen.


      • KilttiMies89 kirjoitti:

        Minä en suostu maksamaan veroja koska en pääse parittelemaan, olen työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveysongelmien ja masentuneisuuden takia.

        Ei se seksin saaminen kuulukaan olla mikään jokaisen miehen perusoikeus, jota olisi noin vaan tarjolla, jos ei omat sosiaaliset taidot sen saamiseen riitä.

        Kyllä sun pitäisi vaan kokea se työnteko ja verojen maksaminen ihan perusvelvollisuudeksi, koska onhan se työssä käyminen ja itsensä elättäminen kuitenkin se kaikkein tärkein asia tässä yhteiskunnassa ja jokaisen kansalaisen perusvelvollisuus.

        Helpolla oot kyllä saanut työkyvyttömyyseläkkeen, jos slla ei kerran edes ole mitään oikeita terveydellisiä rajoitteita, kuten oikeita sairauksia tai fyysisiä vammoja. Jos kerran oikeasti oot vielä älykäs, niin sun kannattaisi opiskella joku hyvä ammatti itsellesi ja voisit päästä mieleiseen työhön ja alkaa panostamaan oikein kunnolla siihen työntekoon ja varallisuuden kartuttamiseen.

        Olisi elämä sullakin mieleisempää, kun olisi hyvä työpaikka ja varallisuutta alkaisi kertyä tulevaisuutta varten, niin ei tarvisi enää tällä palstalla turhasta valittaa.


      • JokaisellaRooli
        eppt kirjoitti:

        Pönttö. Kuka tahansa voi koska tahansa muuttua ei sosiaalisesta sosiaaliseksi.

        Baarit ovat täynnä näitä sosiaalisiksi muuttujia, miten käy tollo vetää pullon viinaa pohjiksi ja lähtee naisiin?


      • JokaisellaRooli
        KilttiMies89 kirjoitti:

        "Kun tälläinen henkilö avaa suunsa, sieltä ei mitään järkevää tule. Ei ole tullut ennenkään. "

        Mistä tiedät ettei tule mitään järkevää? Mulla on asperger ja melko korkea älykkyysosamäärä. Olen siis keskimäärin älykkäämpi kuin moni muu ihminen.

        Tietenkin olet. 95% on omasta mielestä.
        Vieraassa porukassa sinusta tulee typeryyksiä päästelevä pelle.
        Se on nähty niin monta kertaa.


    • einstein1

      ainoa varma asia = ihmisten tyhmyys.- einstein

      Ole siis tyhmä !

      • .. EinStein ei ollutkaan mikään Aivan Tyhmä Jäbä.. Totuuttahan Se(kin) Laukoi.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. EinStein ei ollutkaan mikään Aivan Tyhmä Jäbä.. Totuuttahan Se(kin) Laukoi.. ;P

        .. Voi olla Khyl, että on Laukonut Välillä Jottain Muutakin.. Ja Varmaan Onkin.. Ihminenhän Tuo(kin) Oli.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Voi olla Khyl, että on Laukonut Välillä Jottain Muutakin.. Ja Varmaan Onkin.. Ihminenhän Tuo(kin) Oli.. ;D

        No ainakin se laukoi säännöllisesti "maitoa" reisilleen.

        Sori oli pakko, ei nyt tullut tuon asiallisempaakaan sanottavaa mieleen :D Einstein kun oli juuri palstaätmien kuvausta vastaava "yksinäinen älykkö"...


      • palstalutka kirjoitti:

        No ainakin se laukoi säännöllisesti "maitoa" reisilleen.

        Sori oli pakko, ei nyt tullut tuon asiallisempaakaan sanottavaa mieleen :D Einstein kun oli juuri palstaätmien kuvausta vastaava "yksinäinen älykkö"...

        .. Olet tainnut Sekoittaa Jantterin nyt Johonkin Toiseen.. ;P

        .. Teitkös sen Tahallas?.. Melkein tekis Miäli Hieman Kiusia&Kutitella.. Mut.. Koska olen Kiltti, niin en Lähre Siihen.. Ainakaan Vielä.. ;D

        .. Kutkuttais Khyl.. Mut.. Lupasin Jo.. Darn.. Minkä menin Tekemään.. ;D


      • mikäyksinäinen
        palstalutka kirjoitti:

        No ainakin se laukoi säännöllisesti "maitoa" reisilleen.

        Sori oli pakko, ei nyt tullut tuon asiallisempaakaan sanottavaa mieleen :D Einstein kun oli juuri palstaätmien kuvausta vastaava "yksinäinen älykkö"...

        Einsteinilla oli puoliso ja lapsia.


    • oejfowefjwfej

      Perusta firma ja työllistä väkeä, se hyödyttää yhteiskuntaa paljon enemmän kuin tyttöystävä.

      • einstein1

        ihminen ei tiedä miten seuraava teko vaikuttaa tulevaan = logiikkasi on erehtyväinen


      • 67kyetyk
        einstein1 kirjoitti:

        ihminen ei tiedä miten seuraava teko vaikuttaa tulevaan = logiikkasi on erehtyväinen

        Mutta olettaa ja odottaa voi, muuten ei olisi järkeä tehdä mitään.


      • kungpow
        67kyetyk kirjoitti:

        Mutta olettaa ja odottaa voi, muuten ei olisi järkeä tehdä mitään.

        järjettömyys, entropia on vastaus ihmisen tekemiseen = tyhjää lyö kyllä


      • eivaan
        kungpow kirjoitti:

        järjettömyys, entropia on vastaus ihmisen tekemiseen = tyhjää lyö kyllä

        Ei vaan tekemättömyyteen.


    • Kaisanoasaa

      Olet ainoastaan työläisten veromarkkojen kuluttaja että ota se lopputili heti huomenna ja elä veronmaksajien rahoilla. Kelasta saa eikä lopu. Töitä ei pidä tehdä ellei pilluakaan saa..
      Olet kaikti niin ruma ettei naiset sinusta kiinnostu ja naiset kiinnostuu vain komeista jännämiehistä. Nyt äkkiä loparit töistä. Minäkin sanoin työkkärissä akalle etten töihin mene ennen kun saan pillua.

    • Tämä-selvä

      Ei naisettomalla miehellä ole mitään roolia. Kukaan ei arvosta sinua eikä kukaan välitä sinusta. Jos sulla olis tyttöystävä niin saisit ihailua kaikilta töissä, kavereilta ja naisetkin katsoisi sinua ihan eri tavalla. Olet vain olemassa ja teet turhaa työtä maksat veroa kiltisti mutta elämä ei sulle muuta anna. Naiset ei sinusta välitä koska sinussa e iole mitään mistä nainen kiinnostuisi.

      • kiljulla

        Sinkkuna ei kannata tehdä töitä, tulot riittää elämiseen. Mutta työttömänä ei saa naista. Pitäiskö mennä töihin ja huomata ettei siltikään saa naista, vaan tyytyä siihen että on aina sinkku ja siksi voi aina ollakin työtön.
        Kippis.


      • JokaisellaRooli
        kiljulla kirjoitti:

        Sinkkuna ei kannata tehdä töitä, tulot riittää elämiseen. Mutta työttömänä ei saa naista. Pitäiskö mennä töihin ja huomata ettei siltikään saa naista, vaan tyytyä siihen että on aina sinkku ja siksi voi aina ollakin työtön.
        Kippis.

        Sinkkuja ei pitäisi edes palkata työelämään.
        Normaalit perheelliset miehet joutuvat vuodesta toiseen kuuntelemaan katkeroituneen tollon, usein alkoholistin typerää liturgiaa.
        Ilmapiirin pilaajan paikka on yksin itsemurhayksiössään.


    • mutkalutka

      Mies jolla ei ole naista on epäilyttävä. Kaikki pitävät outona. "varmaan päässä jotain vikaa" kaikki ajattelee, pikkuhiljaa kaveritkin häipyvät elämästä.
      Työpaikasta tulee potkut jostain syystä, uutta ei löydy. Rekrytoija huomaa haastattelussa olevansa tekemisissä luuserin kanssa. Varmistaa vielä asian kysymällä perhesuhteista. Niitä ei ole!
      Loppuelämä kiljua ja sosiaaliturvaa.
      Alemman tason miehen kohtalo.

    • 56464efw

      "pituus noin 165 cm ja paino noin 55 kg. "

      Arvaa vaan uskonko? Koko tarina on muutenkin keksitty, olemmehan trollipalstalla.

    • npc3984732

      Kannattaa mennä ruotsinlaivalle. Siellä naisporukat katsovat ihaillen yksinäisiä, kaverittomia miehiä ja suorastaan vaativat päästä näiden kanssa sänkyyn. Kokeile ihmeesä, et pety!

    • Kaisanoasaa

      Olet turhake. Susta eiole muuta hyötyä kun vähäiset verot jota maksat. Äkkiä pois töistä. Ne verosi menee mamujen elättämiseen.

    • Mutkalutka

      Eihän paskahommissa kannata muutenkaan elämäänsä kuluttaa. Kirstun pohjalle ei jää mitään kumminkaan.

    • yyjarjarjaa

      Kun elää tarpeeksi kiinnostavaa elämää ja panostaa kiinnostavuuteen on kiinnostava ja haluttava. Jos vaikka ansaitset elantosi myymällä tekemääsi taidetta netissä ja viet tyttöystäväsi surffaamaan Perämerelle (ei nyt oteta tähän raha-aspektia:) olet varmasti haluttavampi kuin kaksimetrinen mies, joka ajaa rekkaa 12 tuntia päivässä ja katsoo tyttöystävänsä kanssa loppupäivän töllöä.

    • AlkoKuluttaa

      Yksinäinen miehen rooli ja velvollisuus on yhteiskunnassa, olla alkon ja mielenterveyspalveluiden suurkuluttaja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1782
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      64
      1198
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      218
      1032
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      816
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Puola valmistautuu sotaan: "Meistä ei tule enää Venäjän siirtokuntaa"

      Puola käyttää puolustusmenoihinsa jo yli neljä prosenttia bruttokansantuotteestaan, mutta aikoo vielä lisätä summaa. –
      Maailman menoa
      179
      677
    Aihe