Kyssäri naisille

impotenssituki

Voisitteko seurustella miehen kanssa joka joutuu käyttämään impotenssitukea?

49

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä se sellainen tuki on? Se pitää selvittää ensin?

• pihallatipunen

Samaa olin just kysymässä 🤔

• Olisiko rollaattori, tai kyynärsauvat? Ihan uusi juttu mulle.

• 3.14 kirjoitti:

Olisiko rollaattori, tai kyynärsauvat? Ihan uusi juttu mulle.

Ei kun oikeasti?

• 3.14 kirjoitti:

Olisiko rollaattori, tai kyynärsauvat? Ihan uusi juttu mulle.

Niin ja iltaa vaan.

Hämäännyin kysymyksestä.

Lieneeköhän minkä kokoluokan juttu...

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ei kun oikeasti?

Palstanaisten mukaan kaikki vanhat miehet on impotenttejä, joten ainakin siinä mielessä ikämiesten rollaattorit ovat impotenssitukia.

Vai olisiko oikea termi impotenttituki?

Niin ja iltaa vaan.

Hämäännyin kysymyksestä.

Lieneeköhän minkä kokoluokan juttu...

Nelipyöräiset vehkeet eivät ole yleensä mitään huomaamattomia pelejä. Ehkä vaatii oman parkkiruudun?

Iltaa vaan.

• 3.14 kirjoitti:

Palstanaisten mukaan kaikki vanhat miehet on impotenttejä, joten ainakin siinä mielessä ikämiesten rollaattorit ovat impotenssitukia.

Vai olisiko oikea termi impotenttituki?

Tuki kuin tuki...

Se täytyy saada kuviin, että tässä voidaan arvioida, itse kukin nainen.

• 3.14 kirjoitti:

Nelipyöräiset vehkeet eivät ole yleensä mitään huomaamattomia pelejä. Ehkä vaatii oman parkkiruudun?

Iltaa vaan.

Ei se voi tarkoittaa tuota...

Mä googlasin ja tuli vain valkosipulin kuva.

Tuki kuin tuki...

Se täytyy saada kuviin, että tässä voidaan arvioida, itse kukin nainen.

Minä jätän aiheen muiden pohdittavaksi, oma mielikuvitukseni ei riitä asian käsittämiseen.

Villi veikkaus olisi ontto teräsputki virtsaputkeen. Se antaisi ainakin tukea, mutta on kokonaan eri asia mitä hyötyä siitä olisi jos paisuvaiskudos ei reagoisi ärsykkeisiin.

• 3.14 kirjoitti:

Minä jätän aiheen muiden pohdittavaksi, oma mielikuvitukseni ei riitä asian käsittämiseen.

Villi veikkaus olisi ontto teräsputki virtsaputkeen. Se antaisi ainakin tukea, mutta on kokonaan eri asia mitä hyötyä siitä olisi jos paisuvaiskudos ei reagoisi ärsykkeisiin.

Mä olen lukenut aiheesta, ja että tämmönen huolestuttaa monia miehiä. No sanoisin ettei syytä huoleen, ei se naisen puolelta maailmaa kaada. Se on vaan elämää se. Eikä ne liitotkaan/suhteet siihen kaadu. Eiköhän se ihminen ole tärkeämpi itsessään. Niin.

Mä olen lukenut aiheesta, ja että tämmönen huolestuttaa monia miehiä. No sanoisin ettei syytä huoleen, ei se naisen puolelta maailmaa kaada. Se on vaan elämää se. Eikä ne liitotkaan/suhteet siihen kaadu. Eiköhän se ihminen ole tärkeämpi itsessään. Niin.

Voi kiitos kauniista sanoistasi, mutta minä en ole huolissani potenssini riittävyydestä.

• Joku sukkapuikko?

• 3.14 kirjoitti:

Voi kiitos kauniista sanoistasi, mutta minä en ole huolissani potenssini riittävyydestä.

No sori ei ollu tarkoitus :D

Se oli kaikille miehille!

No sori ei ollu tarkoitus :D

Se oli kaikille miehille!

Voisin heittää sulle vastaan ettei se haittaa jos naisen rinnat menettävät ryhtinsä ja alkavat roikkumaan polvissa, se ihminen on kuitenkin tärkeämpi kuin ne riippuvat tissit.

• 3.14 kirjoitti:

Voisin heittää sulle vastaan ettei se haittaa jos naisen rinnat menettävät ryhtinsä ja alkavat roikkumaan polvissa, se ihminen on kuitenkin tärkeämpi kuin ne riippuvat tissit.

Ihanaa! :D

Ihanaa! :D

Eikö vain?

Miehethän voi vaikka katsella netistä niitä tissikuvia.

• 3.14 kirjoitti:

Eikö vain?

Miehethän voi vaikka katsella netistä niitä tissikuvia.

Joo joo voi ja saa : )

Saavatpahan omat kaksoset nukkua rauhassa...

(kikattaa)

Joo joo voi ja saa : )

Saavatpahan omat kaksoset nukkua rauhassa...

(kikattaa)

Voithan aina laittaa kuvia nettiin.

• 3.14 kirjoitti:

Niin? Mourun maurun... :D

• misspönttöuuni
        3.14 kirjoitti:

Työkaveri narautti miehensä tästä; selaushistoriaan oli jäänyt sana "tissit" :D

Sitten asia käsiteltiin naisporukalla kahvitauolla. Voi ukkeli, minkä teki...nii.

Työkaveri narautti miehensä tästä; selaushistoriaan oli jäänyt sana "tissit" :D

Sitten asia käsiteltiin naisporukalla kahvitauolla. Voi ukkeli, minkä teki...nii.

Mies joka tekee nettihaun hakusanalla "tissit", on oikeasti niin viaton että sille pitäisi hieroa naamaan koko naisköörin tissit.

• 3.14 kirjoitti:

Mies joka tekee nettihaun hakusanalla "tissit", on oikeasti niin viaton että sille pitäisi hieroa naamaan koko naisköörin tissit.

No niin hän onkin viattoman näköinen, mutta ties mitä mielessä pyörii :D

"Tissit" oli vasta selvä kokeilu. Vaimo voi valmistautua nyt, että ensi kerralla voi lukea muuta.

Mutta narahti! Saatiin kuuden naisen voimin kiinni, naisille tällaiset narahdukset ovat yhteisöllisiä, sitten ne perataan.

Kun näemme miestä seuraavan kerran, katsomme tuimasti.

No niin hän onkin viattoman näköinen, mutta ties mitä mielessä pyörii :D

"Tissit" oli vasta selvä kokeilu. Vaimo voi valmistautua nyt, että ensi kerralla voi lukea muuta.

Mutta narahti! Saatiin kuuden naisen voimin kiinni, naisille tällaiset narahdukset ovat yhteisöllisiä, sitten ne perataan.

Kun näemme miestä seuraavan kerran, katsomme tuimasti.

"No niin hän onkin viattoman näköinen, mutta ties mitä mielessä pyörii :D"

Eikös se selvinnyt mikä oli pyörinyt mielessä netissä surffaillessaan? Tissejähän siinä oli haettu.

Sama kun naisystäväni (kuvitteellinen) kärähtäisi siitä että etsi netistä "kikulia". Se olisi niin hellyttävää että näyttäisin sen hänelle heti kun näkisimme ensimmäisen kerran kahden kesken sen jälkeen kun olisin huomannut tuon haun.

• Tarvitseeko

sellainen mies, jolla ei kalusto vapaaehtoisesti seiso, mitään tukea? Eikö se veltto peli ole veltto ilman tukeakin? Keskustellaan siitä seurustelusta sitten erikseen.

• DDDDDDDDDDD

Tämä ei sitten ollut saatana multa!

• mikätuki

Millainen se tuki on?
      Lyijykynä teipattuna jesarilla vehkeeseen vai?

• Jaa, pääasia kai että se vehje aina silloin tällöin ja jollain konstilla toimii. Vaikka sitten sillä tuella, mikä liekään. Oikeastaan välillä miesten erektioalttius on ehkä itselle vähän liikaa. Jos sitä munaa ollaan hieromassa naamaan ja heti suihinottoa vailla, kuten vaikkapa about viikko sitten. Niin ei aina vaan jaksas...

• Juu, se on välillä turhankin herkkää..tarvi kun halata, niin jo on tökkö pystyssä mahaa vasten..😐

• Jos teippais vaan palikan vehkeen kylkehen

• Niin ja....vaikka tähän vastasinkin, en ole nainen

• Oikeaa muotoa kyllä kieltämättä on

• Irtonumero

Noh. Onhan niitä muitakin keinoja, jos muuten synkkaa ja on hyvä olla. Riippuu niin paljon miten mies itse sen asian ottaa. Läheisyys se tärkeämpää. Pelkkä jyystäminen, yöks.

• wanhaämmä

Mietin, että sellaisessa tilanteessa ei voi (enää) olla kovin yhdyntäkeskeistä seksiä. Löysästä löysään, niin kuin eräät palstasedät seksin määrittelivät. Perinteiselle jyystäjälle tilanteessa olisi oppimista. Hyvä puoli ehkä se, että käsitys seksistä saattaa laajeta.

• Maanilveilijä

Melan tuki tuli jo.

• Ja mitä impotenssiin noin muutoin tulee. Eräs ns. "kurppaikäinen" (jotain 50-60 ikävuoden väliltä) tuttavani kertoi, että hakee nykyisin vain itseään nuorempia miehiä ihan vaan siksi, koska hänen ikäisillään "ei enää seiso". Ei kertonut syyksi mitään, että nuoremmat olisivat komeampia tai parempikroppaisia. Vaan ihan pelkästään ne erektiovaikeudet. Erektiovaikeuksia on edes Naisasialuuserin turha kieltää, niitä hänen ihailemilleen vanhoille miehille tulee väistämättä.

Itse voisin kuitenkin ehkä tosiaan nauttiakin siitä, ettei ole mitään millä se mies mua "puikottaisi", vaan seksi olisi muuttunut ehkä vähän enemmän naisen tyydytystä tähtäävään suuntaan. Tästä huolimatta en kuitenkaan alkaisi vielä tässä iässä mitään 50-vuotiaita setiä ja pappoja katsella.

• hhhhhhhhhh

Ei niillä vanhoilla ukoilla ole erektioongelmia nuorten ja kaunniiden kanssa (?) :D
      Ihan tosi, seisokki johtuu kiihottumisesta. Mulla ei ole seisokkiongelmaa,kun haluan naitsa,mut sitten kun ei tunne vetoa,niin seisokki on veltompi eikä uusintakierrosta jaksa,mut annas olla kun kun himoaa jotain.. ;)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2217
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      1050
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      960
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      70
      903
    5. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      885
    6. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      43
      873
    7. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      848
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      30
      838
    9. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      9
      828
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      46
      779
    Aihe