Moi, vaimon kanssa onnellisesti naimisissa ja kaksi ihanaa lasta. Nyt pitkän prosessoinnin tuloksena haluan muuttaa itseni naiseksi. Aina olen halunnut pukeutua naiseksi salaa. Aluksi äidin ja nyt vaimon vaatteita. Korvakorut hankin korviin että saisin jotain naisellista itselleni. En vain uskalla kertoa vaimolle ajatuksistani. Pelkään että hän jättää minut. Rakastan häntä. Pyydän asiallisia kommenteja. Mitä mieltä olette ajatuksistani? Naiset jättäisittekö parisuhteen ja siirtyisitte toisaalle jatkamaan elämäänne?
Miehestä naiseksi
4
119
Vastaukset
Itse olen mies, mutta kommentoin silti.
Kyllä naiseni muuttuminen mieheksi olisi minulle varmaan ylivoimaisen vaikeaa. Varmaan ero tulisi. En siis tuota tuomitsisi, mutta en vain halua jakaa loppuelmääni miehen kanssa. Tietysti jos saisin käydä vakituisesti vieraissa, voisi asiaa harkita.
Myös ympäristöstä tuleva paine voisi käydä liian suureksi.- Vaikeitakyselet
Sinähän parhaiten vaimosi tunnet, tykkääkö yllätyksistä? Olisiko kuinka vastaanottavainen tästä, jos haluat olla nainen? Sillai kai parhaiten saa tietää, kun pukeudut hänen vaatteisiin testi mielessä ja annat hänen nähdä sinut siinä, tuleeko minkälaista palautetta? Jos reakointi on vahvan kielteinen niin se siitä, mut jos on ymmärtävainen ja positiivisen huvittunut niin sinulla voi olla toivoa?
Toisilla on hyvin jyrkkä ja kielteinen suhtautuminen näihin ja itsekin olen jyrkästi vastaan, jos mies pukeutuu seksikkäisiin naisten vaatteisiin, jolla yritys hurmata toinen niin menee yli oman ymmärryksen. - ToinenFoorumi
Suosittelen hakeutumaan vaikka setan keskustelufoorumille, löydät tietoa mistä hakea juttuseuraa ja keskustelutukea niiltä jotka ovat saman kokeneet joko puolisona tai itse.
Se mitä muut ajattelevat omissa parisuhteissaan ei nyt auta sinua.
Mutta kun kysyit, itse en voisi jatkaa; ihminen olisi muuttunut erilaiseksi prosessinsa aikana kuin tavatessamme ja eroaisimme. - asiantuntijaS
"Nyt pitkän prosessoinnin tuloksena haluan muuttaa itseni naiseksi. Aina olen halunnut pukeutua naiseksi salaa. "
Kerro lisää. Siis haluat mennä sukupuolen korjausleikkaukseen? Koetko itsesi mieheksi/naiseksi/muu sukupuoliseksi? Entä seksuaalisuus? Tunnetko vetoa miehiin/naisiin/muu /sekäettä? Jos harkitset leikkausta, millaista (koskeeko myös sukuelimiä)? Vai haluatko pelkästään pukeutua naiseksi, avoimesti?
Itselläni on paljon lähipiirissä kaikenlaisia ihmisiä. Heillä on myös aivan erilaista seksuaalista suuntautumista, sukupuoli-identiteettiä tai sukupuolen ilmaisua. Mutta sillä ei ole merkitystä tässä sinun asiassasi. Ainoastaan vaimosi tietää miten suhtautuu. Riippuu varmasti myös paljon siitä korjaatko itsesi täysin naiseksi, vai pukeudutko vain. Mikäli harkitset sukupuolen korjausprosessia, niin ota yhteyttä transpoliklinikalle, jonne tarvitset lääkärin lähetteen. Älä missään tapauksessa ala napsia hormoneja omin nokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1392998
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau572388Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.281911- 1301617
- 741387
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641378Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?761365- 891095
- 901029
- 1331002