Jos yhdyntä kestää yli puoli tuntia olen kuullut muutaman kerran muijan suusta kysymyksen joka todella vie halut pois. Mietin vaan kun et jo laukea et oletko ollut vieraissa. Olen jättänyt jopa yhdynnän kesken, meni vaan halut ja sanoin et on sullakin kysymys, ihanko tarkotuksella halusit pilata tunnelman kun itse jo sait. Muija siihen että ihmettelin vaan kun kestää kun yleensä tulee heti mun perään. Sanoin et tuskin on mittaria kiveksissä että nyt kun muija sai jo. On muutenkin ollut ikäviä kommenteja seksiin liittyen, muija kyllä haluaa mut ihme saivartelua, viimeksi kun oli väsymystä mutta ajattelin nyt kuitenkin muijan haluja niin imemällä sitten erektiota mutta puolilöysällä mentiin ja nainen kehtasi sanoa että ei oo enää nuoruuden tasolla toi sun seisokki, ennen oli niin terhakka totesin rauhassa et ei ole sunkaan tussu enää yhtä tiukka niin miks mun erektio pitöis olla sama kuin nuorena. Siitäkös muija suuttui ja sanoi et on kuule edelleen tiukkaa laatulihaa alapäässä. Muijan suusta noita sammakoita lähtee mutta itse ei ymmärrä jos saa vähän takaisin. Ei tulis mieleenkään sanoa kesken yhdynnän että sun pillus on löysä jos oma tuleminen kestää.
Naisella asenne ongelma
18
<50
Vastaukset
- Jukka64
Naiset on joskus arvaamattomia.Naisilla on helpompaa kun ikä tulee.Miehillä erektioongelmat ja niin edelleen.Ikä tuo haasteita elämään
.Mitä pitempi liitto sitä ronskimmin sanotaan.Itse olen selvinnyt puhumalla miltä tuntuu.Se on se helpoin tie kuitenkin.Voimia eloon.- molemminpuolin
Pitää paikkansa. mitä pidempi liitto sitä roskempaa heittoa. Joskus kun vaimo on hyvällä päällä antaa mulle luvan hoitaa lopun vähän eri tavalla, yleensä siis sisään mutta välillä vatsalle, vaihtelu virkistää. Vaimo muistaa vielä ne ajat kun sitä soosia lensi rinnoillekin, nyt on jäänyt vatsalle ja karvoitukselle, todennut että ei lennä enää samalla tavalla kuin ennen, toisaalta hyvä vaimon mielestä kun ei tarvii käydä koko suihkussa enää. Minä puolestani veistelin vuorostani kun oltiin puoli tuntia naitu ja vaimo siinä allani posket punottaen, sanoin että on tiukkuus vaihtunut löysyyteen kun ei ole kitkaa enää. Vaimon pää kääntyi hitaasti, aukaisi silmät ja sanoi et anteeks mitä tuli suusta, no homma sovittiin ja pienenä muistutuksena reilu kuukauden seksitön paussi. Kyllä muija mut tuntee, tietää että olen suorasukainen ja puhun suoraan, kiertelemättä, pahaa en tarkoita ja sen tietää vaimokin ja päästelee tuo itsekin välillä kunnolla kun joku tökkii.
En ehkä kutsuisi tuota asenneongelmaksi vaan huonoksi käytökseksi.
- N49
Aivan asiatonta kommentointia teillä, puolin ja toisin.
Se että on pitkä suhde takana ei anna mitään erioikeuksia kohdella läheisintä ihmistään alentavasti ja töykeästi. Rakkaudesta ja huomaavaisuudesta teillä ei tunnu enää olevan tietoakaan.
Ihme että haluatte edes seksiä enää toistenne kanssa. Tai ylipäänsä kestätte toisianne muutenkaan.- yksmonista
Ei kannata liian vakavasti ottaa, muutenhan sais koko ajan suuttua, pitää olla paksu nahka kun pitkässä liitossa elää sen olen huomannut.
- N49
Kyllä me ollaan ihan paksunahkaisia, ei se käytöstapoihin liity. Asiat asioina ja niistä voidaan riidellä, mutta henkilökohtaisia tai intiimejä seksuaalisia loukkauksia ei ole päästelty toiselle koskaan.
Mutta jos teillä on eri tapa, ei se minuun liity; jokainen tyylilään.
Aloittaja ainakin huomasi, ettei se loukkaava tyyli ainakaan seksielämää paranna, tuli vaan paha mieli.
- migw
Ei tuossa ole asenneongelma, vaan arvostusongelma, empatiakyvyn puute ja huono käytös.
- Taiker
Meilläkin on hieman tuo saman hinkkaaminen alkanut maistua puulta. Olemme siis reilu nelikymppisiä, ja lapsiakin on. Suhteemme on muuten varsin hyvä ja hauska, mutta seksi ei jotenkin sytytä enää kumpaakaan. Toki harrastamme sitä noin kerran viikossa, ja pimeässä, jolloin mielikuvitukselle tulee enemmän tilaa. Ollaan juteltu tästä hyvässä hengessä vaimoni kanssa, ja tuumittu että voisi jotain piristettä seksiin tulla.
Nyt sitten varattiin Gambian matka, tarkoitus on siis toki mennä ihan tavalliselle lomamatkalle, lämpöiseen ja kohtuu halpaan maahan. Toki ollaan mietitty, että otetaan yhdeksi tai kahdeksi päiväksi/yöksi joku seuralainen molemmille, niitähän siellä piisaa. Vaimoa alkoi heti kiinnostaa, ja itseänikin kiinnostaisi touhuilla mustan afrikkalaisen naisen kanssa, vaikka nyt yksi yö, olisihan se nyt aika tavalla erilaista. Otettiin tilava huoneisto, on tilaa touhuilla rauhassa. Mutta toki varmaan ollaan ihan kahdestaankin suuri osa loma ajasta. Tarkoitus on siis tehdä muutakin, ainakin lähteä safareille ja käydä eri kohteita katselemassa, ja tutustua paikalliseen kulttuuriin.
Mutta joo. Jännittää vähän, koska emme ole koskaan kokeilleet ns vieraan kanssa touhuilua. Mutta tuolla Gambiassa se varmaan onnistuu todella harmittomasti ja luonnollisesti, pienellä rahallisella korvauksella toki. Uskon että tämä piristää seksielämäämme, ainakin jollain tapaa, yleensäkin kesä piristää sitä. Mutta itselleni olisi ainakin tärkeää saada kokeilla välillä jotain vierasta, varsinkin kun nyt on mahdollisuus kokea jotain todella eksoottista. Meillä on kuitenkin mahtava parisuhde, koska voidaan yhdessä hyvässä hengessä sopia tällaista, irtiottoa arjesta. Itselläni on ainakin kovat odotukset tästä reissusta, jospa afrikkalainen nainen saisi minusta herätettyä hieman himoja irti.
Suosittelen näin alustavasti lämpimästi muillekin. Kokeilkaa jotain uutta ja erilaista. Se saattaa piristää parisuhdetta. Toki vaatii että parisuhde on hyvällä pohjalla ilman mitään suurempia ristiriitoja.- onpaspojallasuunnitelmat
Ohhoh, onpas kirjoitus mieheltä siis? Ymmärrän, että naiset haluaa Gambiasta miehen ja vaihtaa mielellään suomimiehen Gambialaiseen (niillähän on upean isot vehkeet), mutta että joku mies haluaa just sieltä naisen, huh huh. Kaupan päälle voi tulla kyllä kihomatoja kutittavampia ylläreitä ja ehkä parin suvun elätys (no, siellä elintaso kyllä edullinen ja koko suku kiittää avustuksista). Erokin kyllä maksaa.
- Taiker
onpaspojallasuunnitelmat kirjoitti:
Ohhoh, onpas kirjoitus mieheltä siis? Ymmärrän, että naiset haluaa Gambiasta miehen ja vaihtaa mielellään suomimiehen Gambialaiseen (niillähän on upean isot vehkeet), mutta että joku mies haluaa just sieltä naisen, huh huh. Kaupan päälle voi tulla kyllä kihomatoja kutittavampia ylläreitä ja ehkä parin suvun elätys (no, siellä elintaso kyllä edullinen ja koko suku kiittää avustuksista). Erokin kyllä maksaa.
Joo, ei meillä sen suurempia suunnitelmia ole. Tarkoitus on hakea piristettä, ei uutta parisuhdetta. Tärkeintä on luottamus.
- Kakkossmiess
Ehkä kannattaa suositella vasta reissun jälkeen. Tällä hetkellä kyse on vasta fantasiasta.
- Taiker
Kakkossmiess kirjoitti:
Ehkä kannattaa suositella vasta reissun jälkeen. Tällä hetkellä kyse on vasta fantasiasta.
Juu, näinkin asia toki on. Mitäänhän ei ole vielä tapahtunut. Tavallaan asia on toteutusta vaille valmis. Mutta uskon että näin tulee tapahtumaan, koska matka on maksettu, ja tarjontaa riittää tekemättä juuri mitään asian eteen. Tavallaan olosuhteet asian toteuttamiselle on huomattavasti helpommat, mitä kotisuomessamme. Uskalluksestahan se on kiinni loppujen lopuksi, mutta luulen että uskallamme, koska ollaan molemmat kiinnostuneita siitä kokeilusta. Kirjoitan sitten maaliskuussa, miten reissumme meni.
- hyvätihmiset
Hyi ällöä, ryhmäseksiturismia.
- Taiker
hyvätihmiset kirjoitti:
Hyi ällöä, ryhmäseksiturismia.
No ei ole tarkoitus mitään ryhmäseksiä harrastaa. Tarkoitus on hommata seuralainen eri päivinä, ja huoneistossamme on ihan oma erillinen makuuhuone, jonka oven saa kiinni, niin saa touhuta rauhassa kahden kesken. Ja vaikka kaikki on vasta suunnittelun asteella, niin sekin on jo omalta osaltaan tuonut uudenlaista värinää parisuhteeseemme. Voihan olla ettei todellisuus sitten siellä niin erikoiselta enää tunnukaan, kun tässä vielä viikkoja odotetaan matkaa sormet syyhyten.
- Jatauditpäälle
onpaspojallasuunnitelmat kirjoitti:
Just ja jumalaton paskatauti, molemmista päistä tulee, Yrjöä, ripulipaskaa ja veto pois, tuskin paneskelet tuollaisessa kehitysmaassa.lopun lomaa olet kamalassa sairaalassa....
- ytde
Taiker kirjoitti:
No ei ole tarkoitus mitään ryhmäseksiä harrastaa. Tarkoitus on hommata seuralainen eri päivinä, ja huoneistossamme on ihan oma erillinen makuuhuone, jonka oven saa kiinni, niin saa touhuta rauhassa kahden kesken. Ja vaikka kaikki on vasta suunnittelun asteella, niin sekin on jo omalta osaltaan tuonut uudenlaista värinää parisuhteeseemme. Voihan olla ettei todellisuus sitten siellä niin erikoiselta enää tunnukaan, kun tässä vielä viikkoja odotetaan matkaa sormet syyhyten.
Kuulostaapa vastenmieliseltä, hyh.
- hyvätihmiset
Parisuhteessanne ihan ala-arvoista vääntöä ja toisen haukkumista.
- 7570
Samaa asiaa toiselta kantilta. Kun osoitin intiimiä kohteilaisuutta vaimolleni parin tunnin välein hän lausahti, ettei hän ole parkkinahkaa. Eipä tuokaan oikein kannusta rakastavaa aviomiestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1392998
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau572388Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.281911- 1301617
- 741387
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641378Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?761365- 891095
- 901029
- 1331002