Oletn tuleva uusi äiti

nmnmnmnm

miehen viisi lasta oon jo nähny ohimennen. Miten kohtelen heitä kun he tulevat meille kylään? Olenko äitihahmo vai vieras äiti hahmo? Olisi kiva olla äiti ja opettaa heitä ja kasvattaa, mutta toisaalta en jaksais kun omani ovat jo isoja. Jos olen vaan vieras niin onko mulla oikeutta komentaa ja vaatia kotitöitä? Äintinä voisin enempi komentaa.
Lapset ovat hankalia kun olen ns ottanut heidän lapsuudenkotinsa ja nyt he asuvat kerrostalossa, mutta niin se menee kun vaimo ärsyttää miestä niin mies ei kauaa kattele vaan hakee uuden vaimon.
Hassua on kun onäiti ja kuitenkaan ei oo.
Maaliskuussa he tulevat tänne ja sillon mulla pittäisi olla homma hanskassa. Sillon alkaa ruljanssi pyrimään, suurperheen äiti ja ksavattaja. Toivotaan että pyörii hyvin perhe, osaan kyllä, mutta osaako miehen lapset.

3

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopeuduvaiu

Sinä et ole äitihahmo etkä kasvattaja, toistaiseksi.
      Niinkauan kuin lasten oma äiti on heidän kuvioissaan mukana. Sinä olet Maija, isän uusi vaimo (olettaen että olette naimisissa). Tai Maija, isän naisystävä.
      Tekisit miehen kanssa viisaasti jos sopisitte käytännon asiat ennen lasten saapumista. Esim.:

-aterioitteko kaikki samaan aikaan vai lapset milloin heitä huvittaa.
      -siivoavatko lapset (ainakin suhteellisesti) jälkensä vai kuljetko sinä koko ajan heidän perässään keräämällä jokapaikkaan jätettyjä vaateita ym. tavaroita.
      -Käyttytyvätko he kohteliaasti sinua kohtaan ( heidän EI tarvitse rakastaa sinua, mutta minimi käytostavat ON hallittava).

On sanomattakin selvää että sinä vetäydyt taka-alalle; sallit miehen toimia isänä omille lapsilleen. Sallit heidän teillä-olo-ajan viettää mahdollisimman paljon vain isänsä kanssa.

Tuon ei pitäisi olla vaikeus! Päinvastoin, helpotus - nythän sinulla on "laillisesti" oikeus viettää "omaa" aikaa!!!!!

Vuosien mittaa lapset ovat tottuneet sinuun ja teidän kaikkien yhdessäolo saattaa hyvinkin toimia mutkattomasti.

• kaikkitukevatuuttaäitiä

Kyllä yleensä isän uusi nainen on pakolla miehen lasten äiti. Kun he viettävät paljon aikaa uuden äidin kanssa niin pakostakin he pitävät naista äitinä. kannattaa myös sanoa lapsille että häntä pitää sanoa äidiksi, silloin uusi nainen tuntee olevansa todella tärkeä ja hänelle tulee enemmän vastuuta ja kasvatusta. Se on hyvä asia, lapsetkin normalisoituvat ja pärjäävät elämässän. Ei pidä luovuttaa, uusi nainen on tärkeä osa lasten elämää. Ex vaimosta nyt ei tarvi välittää, hän on niin kateellinen kun mies haki lapsilleen uuden äidin. Miksi sitten käyttäytyi huonosti.

• prikaatikessu

Olettaisin aloittajan olevan Pietarin Tatjaana-trolli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2972
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      101
      2244
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      338
      1874
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe