Raitis teekkari jää yksin ja ulkopuoliseksi. Aur pair ihmetteli un kukaan ei tule selvinpäin juttelemaan. Kannattaa siis juoda viinaa jos haluaa pariutua naisen kanssa.
https://www.ts.fi/mielipiteet/kolumnit/685771/Miten suomalaiset oikein pariutuvat
https://www.reddit.com/r/Suomi/comments/6bmvur/on_ihan_sallittua_olla_selvinpäin_kommentti/
https://ainolehti.fi/aino/alkoholi-pakollinen-oppimaara/
Suomessa ollaan sosiaalisia vain kännissä
29
<50
Vastaukset
- Viinamies
https://kioski.yle.fi/omat/tapasimme-kannissa-olemme-edelleen-onnellisesti-yhdessa
Tuossakin naiset sanoo että tapasivat miehensä alkoholin ansiosta eli joivat viinaa jossain baarissa. - Viinamies
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201709212200408779
"Naiset tekee nopeasti täysin selväksi että eihän sellainen ole mies eikä mikään jos ei ryyppää säännöllisesti tai edes silloin tällöin"
Näin henri jää yksin koska ei juo viinaa. Viinan juonti pitää aloittaa jo 14 vuotiaana niin sitten on jo 20 vuotiaana naimisissa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2982885/suomalaiselle-naiselle-ei-kelpaa-raitis-mies
Naiset etsii raitista miehestä jonka pitää kuitenkin juoda viinaa.- 43-Sinkkumies
Tuo olikin hyvä tuo että etsivät raitista miestä mutta pitää kuitenkin juoda ettei ole tylsä vässykkä. Olen saanut monet pakit naisilta koska en olekkaan juoma miehiä. Juon kyllä joskus mutta vissiin liian harvoin kun pakkeja tullut paljon.
Nuorena kyllä joinkin joka viikonloppu lähes ja naisia oli todella paljon ja olin tosi suosittu. Sitten kymmenisen vuotta sitten lopetin juomisen ja naiset hävisi kuin tuhka saharaan. Viimeisen 5 vuodenkin aikana on tilanteita että nainen näyttänyt nyrpeetä naamaa kun saa tietää etten juo joka viikonloppu.
- tinderiläiset
tuo on tinderiläisille aivan outo tilanne livestä tavata kumppanin ja ihmettelyn paikka tuntematon mies ja tutustua häneen ja saada siitä elämänsä rakkaus ja aviomies niin tinderiläisistä täytyisi tuntea entuudestaan jo vuosia ja sukulaiset kaverit tutut suositella ja ehdottaa sekin on sinkku niin ennen kuulumatonta livestä etsiä kumppani
- helmiä_sioille
Heh, mun pitäis kyllä olla vähemmän kännissä. Silloin olen liiankin sosiaalinen... :D
- viinamies
Viinaa pitää juoda jos ei halua jäädä yksin.
Viinamies on onneksi juonut viinaa jo varhaisesta teini-iästä lähtien, joten hänellä on aina seuraa riittänyt. Naisseuraakin.Sä sitä jaksat tätä samaa asiaa vaan jankata vuodesta toiseen ja tässäkin keskustelussa oikein vielä monen viestin voimin.
- viinamies
Viinamies ei ole viinamies.
- Viinamies
DarkFear kirjoitti:
Sä sitä jaksat tätä samaa asiaa vaan jankata vuodesta toiseen ja tässäkin keskustelussa oikein vielä monen viestin voimin.
Dark fear on yksinäinen ätmi koska ei ole koskaan käynyt yökerhoissa. Sitähän se on vuosia sitten sanonut palstalla ettei yksin uskalla mennä baariin.
Viinamies kirjoitti:
Dark fear on yksinäinen ätmi koska ei ole koskaan käynyt yökerhoissa. Sitähän se on vuosia sitten sanonut palstalla ettei yksin uskalla mennä baariin.
Yksin ei pidä nuoren miehen koskaan baareihin lähteä, kun kaikki muut ihmiset ajattelevat siitä vaan kaikkea negatiivista, jos sitä nuori mies on yksin baarissa ilman ketään kavereita, kun kaikki muut nuoret ovat siellä yhdessä kavereidensa kanssa hauskaa pitämässä.
Parempi se onkin silloin vaan yksin kotia jäädä, jos ei ole ketään kavereita, joiden kanssa sinne baareihin voisi lähteä.- JokaisellaRooli
Viinamies kirjoitti:
On Darkkis käynyt baarissa, sai turpaansa ja on sen jälkeen on pysynyt sisätiloissa. Siksi jäi sinkuksi.
Villi arvaus. - wanhaämmä
JokaisellaRooli kirjoitti:
On Darkkis käynyt baarissa, sai turpaansa ja on sen jälkeen on pysynyt sisätiloissa. Siksi jäi sinkuksi.
Villi arvaus.Hyvä, Darkille ihan oikein :)
- panomies400
Viina ja vittu sopii yhteen. Viinan avulla olen pannut toistasataa naista
- m82mies
En oikein tykkää siitä, et pitää juoda et voi olla sosiaalinen ja rohkea. turn off mulle! ja mä olen ollut itse sellainen nuorempana. aloitin alkoholi 13 vuotiaana. Nykyään saatan yhen tai kaksi ottaa saunassa ja nekin on ykkösiä usein. :D
voihan se olla, et kokemusta pitää hakee kännissä,mut ei sille tielle voi jäädä..nykyään kokeneena ei tartte rohkasua ;) - m82mies
Raittiit miehet. Esittäkää humalaista vaikka, juokaa vettä ja huojukaa ;D känniset ei tajua kuka feikkaa, muhahaa
- Tämä-selvä
Jos haluaa pariutua pitää juoda viinaa ja käydä yökerhoissa. Ette te naista saa mistään kirkosta tai kaupan kassalta iskettyä.
- viinamies
Mitä nuorempana aloittaa viinanjuomisen, sitä helpompi on olla vanhempana yökerhossa bailaamassa ja juomassa.
Kissan viikset. Ei pie paikkaansa.
Kunhan on vain pilkkimistaitoinen. Ja terävä kaira. Päivän artikkelit tukevat tätä.Mie oon aika sosiaalinen selvinpäinkin..
.. Pitäiskö taas.. Uhrautuu.. Ihan Vain Tieteen&TutkiMuksen Nimis.. ;D
.. Laitetaan Harkintaan.. Joskos sitä Menis YöEläintenLuolastoon Päivittämään TutkimusTietoja.. Onhan siitä jo Aika.. Krhöm.. Ainakin hieman.. Aika se on Pienikin Aika.. Että Tietäkää Te(kin) Vain Se.. Mistäs sitä tietää jos vaikka jotain olisi Muuttunut tällä välin.. ;D- åöplokiujyt
Työvoimavirkailija määräsi karenssin uhalla työttömän syömään omaa ripulipaskaansa. Sattui niin hauskasti, että työtön pummi tukehtui omaan ripulipaskaansa. Työvoimavirkailija kuvasi työttömän loisen kuolinkamppailun videolle. Työvoimavirkailijat saivat todella mahtavat naurut TYP:n taukohuoneessa, kun katsoivat työttömän pummin tukehtumiskuoleman
- Mies-yksin
Mies ei voi selvinpäin jutella naisille. Monta kertaa olen yrittänyt naiset vaan katsoo vihaisesti ja lähtee pois tai käskee painumaan vittuun. Kännissä olen kyllä onnistunut mutta nykyään en käy missään baareissa. Suomi naiset on tylyjä töissäkin ja pitää varoa puhumasta niille ettei tule syytettä ahdistelusta.
- Kaljakalle
Ilman viinaa tai tarkemmin kaljaa ku viina ei nykyää maistu ni en keksi puhuttavaa.
14-18 kaljaa ku ottaa alotteluks niin homma toimii. En tiedä kyllä miks. Olen 32 vuotias ja alhaosin juomismäärä kun on pimppiä saanu on 9 kaljaa. - Normimies
Naiset ei halua selvänä tutustua. Kännissä ne on heti munassa kiinni.
Eikä olla! Jos sellainen harva tilanne sattuu tulemaan, niin saatan vaan laulaa :D
Sinähän sait tuon kuulostamaan ihan kalasääkseltä.
- Mies253
Naiset on aina niin kännissä ettei voi seksiä harrastaa.
- Raitis-ätmi
Mitä jos ei tykkää viinan mausta. En pysty viinaa juomaan. Vihaako naiset raittiita miehiä
- kylähullujuoppo
Voi viinaa juoda vaikka cokiksen, tai jonkun jaffan kannsa sekotettuna.
- viinamies
Pitää vain ottaa nenästä kiinni ja pakottaa itsensä juomaan jos viina ei meinaa maistua. Hiljalleen sen makuun ja humalatilaan kyllä tottuu.
Kumppanin löytämisen ja perheen perustamisen eteen joutuu mies tekemään myös vastenmielisiä asioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841602
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53812
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58773Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680