https://kiwi27.leiki.com/focus/mwidget?&lpage&rid=seiska.fi/Uutiset/Nayttelija-Miitta-Sorvali-osti-hulppean-maatilan-110-000-eurolla-Se-oli-salamarakkautta&cid=
"Näyttelijä Miitta Sorvali, 62, kertoi aikaisemmin Seiskalle hurahtaneensa Lappiin ja hankkineensa Kittilästä vanhan maatalon kesällä 2013.
Lainhuutotodistuksen mukaan Miitta maksoi maatilastaan 110 000 euroa. Kokoa tontilla on hulppeat 1,4 hehtaaria."
1,4 hehtaarin maatila, johan onkin oikein hulppea! Minulla on OK taloni tontti montakertaa isompi eikä se minusta mikään hulppea ole !
Late Lapista.
MIITTA OSTI HULPPEAN MAATILAN !
11
159
Vastaukset 11
- Hulppea
Voithan sinä sanoa sitä tonttia hulppeaksi, sanothan sinä mersuasikin hulppeaksi.
- räksy.valehtelee
Eihän räksyllä mitään tonttia edes ole. Pari neliötä paatin alla mitkä ovat kunnan omaisuutta nekin. Räksy taas valehtalee kuten aina.
- Hulppea
Latella on hulppea maha ja vähemmän hulppea lompakko.
- köyhällekoti
late on rikas mies suustaan
- onseuuno
Lateki höpisee mitä sattuu sillä on yhtä vilkas mielikuvitus kuin pikkulapsella. Niitä juoppo H.....n höpinöitä milloin omistaa ison maatilan seuraavana päivän vanhan talohörskän pikku tontilla. Sitä se tekee kun lukee liikaa MV eli mielenvikaisten aviisia
- uunosevain
Näin on ja vielä höpisee jostain vanhasta homeisesta linkkariasemasta joka joutaisi purkaa vaikka siihen keskustalaisten vaalitalo, Vain uunot haluaa semmosta kakkendaaliaa
- SalmiArvo
Arvo taas spämmäilee näitä lehtijuttukaan. Katteellinenkin vielä.
Tornio on kateellisten räksyttävien räkänokkien valtaama kaupunkipahanen, Tapojärvi ja Hanhirova ovat olleet jatkuvasti noiden kateellisten hampaissa, ja jopa yksityiset ihmiset! johtuneeko tuokin lestadiolaisuudessta, vaiko junan tuomista etelänvetelistä !
Late Lapista.- näinson
Late_Lapista1 kirjoitti:
Tornio on kateellisten räksyttävien räkänokkien valtaama kaupunkipahanen, Tapojärvi ja Hanhirova ovat olleet jatkuvasti noiden kateellisten hampaissa, ja jopa yksityiset ihmiset! johtuneeko tuokin lestadiolaisuudessta, vaiko junan tuomista etelänvetelistä !
Late Lapista.Latehan itse on kateellisten ja RÄKYTTÄJIEN yhdistyksen puheenjohtaja
- SalmenArvo
Late_Lapista1 kirjoitti:
Late Lapista.Olet vissiin se entinen siirtolaite miesten luottolätäri?
- Nähtyon
SalmenArvo kirjoitti:
Olet vissiin se entinen siirtolaite miesten luottolätäri?
On se ja kuvittelee olevansa isokin mies. Ikuinen poijan kloppi kalapuikkoviiksineen se on.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522