Voisitko rakastaa

allakka

• transmiestä
• transnaista
• muun sukupuolista
• homoa
• lesboa
• biseksuaalia

55

60

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • • transmiestä - Juu aika varmasti luonnistusi..
      • transnaista - Ei niinkään...
      • muun sukupuolista - Mahdollisesti...
      • homoa - En tiiä miks pitäs...
      • lesboa - Epäilen..
      • biseksuaalia - Juu, olen rakastanutkin...

• Taino, jos oma mies muuttus transformeriksi elikkä miehestä naiseksi, nii joo kyllä mä sitä silti rakastaisin..☺️

Sama ihminen kumminkin..

• pititämäkiaikanähä

Kyllä on sairaaksi menny maailma!

• Saapasnaama

Jos huomaisin pitäväni jostakin, ei sukupuoli olisi este. Lähtökohtaisesti olen hetero, mutta esim. Freddy Mercury on pirun seksikäs vaikka onkin mies.

• eki-täti

Ystävänä kaikkia mainitsemiasi ihmisiä, joilla on kehokuvassaan (enemmän tai vähemmän ulkoapäin tuotettu) häiriö.

Puolisona voin rakastaa ainoastaan aitoa heteroseksuaalista miestä. Koska kauneinta mitä rakkaudesta ymmärrän on molemminpuolinen ihmetys joka syntyy kun kumpikin osapuoli rakastaessaan tuntee olevansa enemmän kuin mitä on.. Mies tuntee olevansa miehistä miehin ja nainen on nainen potenssiin kaksi..Koska mies rakastaa naisen uuteen naiseuteen ja nainen miehen uuteen miehuuteen.

Niin se vain käy, silloin kun rakastetaan. Heteroseksuaalisesti.

• Mittatilaustikari

Käsityksesi rakkaudesta on kovin suppea ja ymmärryksesi ihmisen kehityspotentiaalista kovin sidoksissa siihen, miten henkilö ilmaisee biologista sukupuoltaan.

• liikakansoitussairastutt
        Mittatilaustikari kirjoitti:

Käsityksesi rakkaudesta on kovin suppea ja ymmärryksesi ihmisen kehityspotentiaalista kovin sidoksissa siihen, miten henkilö ilmaisee biologista sukupuoltaan.

Ja sinun käsityksesi rakkaudesta menee ylikansoituksen aiheuttamaan mielisairauteen.
        Niin kauan kun maailmassa sallitaan edellämainitut sikailut kenelläkään ei liene sanomista pedofiliasta, eläinseksistä yms.
        Kerran ymmärtää pitää kaikki eiffeltorninnussijoista lähtien niin ymmärtäkää sairaat kaikki sitten.

• liikakansoitussairastutt kirjoitti:

Ja sinun käsityksesi rakkaudesta menee ylikansoituksen aiheuttamaan mielisairauteen.
        Niin kauan kun maailmassa sallitaan edellämainitut sikailut kenelläkään ei liene sanomista pedofiliasta, eläinseksistä yms.
        Kerran ymmärtää pitää kaikki eiffeltorninnussijoista lähtien niin ymmärtäkää sairaat kaikki sitten.

Mikä noista on sikailua?

• liikakansoitussairastutt kirjoitti:

Ja mitähän tekemistä lapsien tai eläinten seksuaalisella hyväksykäytöllä on seksuaali- tai sukupuolivähemmistöjen kanssa?

• ageless_stranger kirjoitti:

Ja mitähän tekemistä lapsien tai eläinten seksuaalisella hyväksykäytöllä on seksuaali- tai sukupuolivähemmistöjen kanssa?

Niinpä, samaa mietin minäkin.

• Jokuvaintästä

Miksi en? Olen aina ollut kiinnostunut ihmisistä. Lukenut paljon transeista ja jotenkin kiehtoo se maailma. En oikein osaa luokitella itseäni, tietysti mulla on erilaisia rooleja elämässä. Mutten oikein ole mikään. Tajusikohan kukaan 😁

Noista ehkä homolta ei olisi mahdollista saada vastarakkautta, tulipa vaa mieleen.

• Voin rakastaa naista...

Naisella on pillu, tissit ja kohtu. :D

• Saapasnaama

Entä jos on syövän takia poistettu rinta tai kohtu?

• pvI
        Saapasnaama kirjoitti:

Siihen Ketun pitäisi kysyä neuvoa Arjalaisen Veren Liitolta tai Pekka Siitoimen perikunnalta.

• Saapasnaama kirjoitti:

Käännetäänpä näin...

Haluaako naiset "miehen" jolta on poistettu kellit..

:D

• pvI kirjoitti:

Siihen Ketun pitäisi kysyä neuvoa Arjalaisen Veren Liitolta tai Pekka Siitoimen perikunnalta.

Ei tarvi...

En ole hämmentynyt yksilö.

Tarviin naisen jonka kanssa voi tehdä uusia konnakettuja. :D

• NainenRuudunTakaa
        KonnaKettu kirjoitti:

Käännetäänpä näin...

Seksi olis rennompaa, kun ei tarttis varoa raskaaksi tuloa.

Rakastaminen taas, sitä on niin monenlaista... Siihen ei ruumiillisuus välttämättä liity lainkaan.

• KonnaKettu kirjoitti:

Käännetäänpä näin...

Enpä tiiä, onko ne kellit nyt välttämättömät. Jotenkin kun aattelee, niin ihminen voi olla niin äärettömän rakas ilman kellejäkin..☺️

Jotenkin ne kellit on sivuroolissa...enemmän merkkaa moni muu asia.

• mazy kirjoitti:

Enpä tiiä, onko ne kellit nyt välttämättömät. Jotenkin kun aattelee, niin ihminen voi olla niin äärettömän rakas ilman kellejäkin..☺️

Sillä kellittömällä miehellä ei ole minkäänlaisia haluja enään..

Kauhea masari kun millään ei ole enään mitään merkitystä..

Ei oo mitään järkeä hankkia hienoa autoa jos ei voi enään hiplata naisia. :D

• kaveriksikyllä
        mazy kirjoitti:

Juuri niin se on.

• KonnaKettu kirjoitti:

Sillä kellittömällä miehellä ei ole minkäänlaisia haluja enään..

Kauhea masari kun millään ei ole enään mitään merkitystä..

Ei oo mitään järkeä hankkia hienoa autoa jos ei voi enään hiplata naisia. :D

Njaa, mistäs sitä tiiät? Voihan tuo olla onnellisempikin ilman kellejä ja ilman minkäänlaisia haluja.😃

En usko, että transnaiset esim. tyystin haluttomia ovat, vaikka kellit läks...

• kaveriksikyllä kirjoitti:

Juuri niin se on.

Tuntuu, että olen saapunut pisteeseen, että minua kiinnostaa enemmän ihminen kuin onko sillä kellit.🤣

• mazy kirjoitti:

Tuntuu, että olen saapunut pisteeseen, että minua kiinnostaa enemmän ihminen kuin onko sillä kellit.🤣

Et vaan osaa haluta hyvää kellimistä kun et oo koskaan kokenu.. :D

• mazy kirjoitti:

Njaa, mistäs sitä tiiät? Voihan tuo olla onnellisempikin ilman kellejä ja ilman minkäänlaisia haluja.😃

En usko, että transnaiset esim. tyystin haluttomia ovat, vaikka kellit läks...

Ne transformerit vetää estrogeeniä siinä määrin että ne haluaa ottaa takapuoleen..

• KonnaKettu kirjoitti:

Et vaan osaa haluta hyvää kellimistä kun et oo koskaan kokenu.. :D

Oon kokenut ja koen aina kumppanini kanssa, mutta oikeesti mua kiinnostaa enemmän se ihminen kun jalkoväli.😃

• KonnaKettu kirjoitti:

Ne transformerit vetää estrogeeniä siinä määrin että ne haluaa ottaa takapuoleen..

Seksuaalinen suuntautuminen voi toki muuttua, mutta joillain on sitten pimppakin korjausleikkauksen jälkeen.

Eikö se on aika siistiä, että on mahdollista olla fyysisestikin sitä sukupuolta miksikä ittensä tuntee? Minusta se on hyvä asia. Jostakin se on pimeetä...

Mut miettiipä mitä vaan kipeetä ja vaikeeta asiaa, mikä ahdistaa ja se pitää tukahduttaa...niin eihän se kivaa asianomaiselle ole.

• mazy kirjoitti:

Seksuaalinen suuntautuminen voi toki muuttua, mutta joillain on sitten pimppakin korjausleikkauksen jälkeen.

Eikö se on aika siistiä, että on mahdollista olla fyysisestikin sitä sukupuolta miksikä ittensä tuntee? Minusta se on hyvä asia. Jostakin se on pimeetä...

Mut miettiipä mitä vaan kipeetä ja vaikeeta asiaa, mikä ahdistaa ja se pitää tukahduttaa...niin eihän se kivaa asianomaiselle ole.

Tai entäs jos tyttöystävä haluaakin ryhtyä miehiksi alakertaa myöden? Mites suhtautuisit ihmiseen, jonka kanssa oisit ollut vuosikausia ja hän joku päivä kertoisi, että nyt on juttu näin...

Oon aina kokenut olevani mies naisen kehossa ja haluan tähän tilaan muutoksen. Voisitko jättää hänet? Vai tukisitko? Mitä tekisit?

Kyllä mä en oystyisi itselleni rakasta ihmistä hylkäämään tuommosen asian vuoksi...

• mazy kirjoitti:

No kuhan se transformeri ei rupea kettuilemaan kun ei heteromiehet halua sitä..

Sitäki nää apinat harrastaa..

Hirveä naisten sortaja kun haluaa oikean naisen. :D

• mazy kirjoitti:

Tai entäs jos tyttöystävä haluaakin ryhtyä miehiksi alakertaa myöden? Mites suhtautuisit ihmiseen, jonka kanssa oisit ollut vuosikausia ja hän joku päivä kertoisi, että nyt on juttu näin...

Oon aina kokenut olevani mies naisen kehossa ja haluan tähän tilaan muutoksen. Voisitko jättää hänet? Vai tukisitko? Mitä tekisit?

Kyllä mä en oystyisi itselleni rakasta ihmistä hylkäämään tuommosen asian vuoksi...

Tottakai jätän..

Mulla viehättää tietyt asiat ja tyttö joka pukeutuu pojaksi ei vastaa minun mieltymyksiäni..

En mie mikään sokea ole.. Sen kyllä huomaa jos nainen on jotenki kummallinen..

Mie tykkään tosi naisellisista naisista ja nää transformerit on yleensä aika lepsahtavia. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

No kuhan se transformeri ei rupea kettuilemaan kun ei heteromiehet halua sitä..

Sitäki nää apinat harrastaa..

Hirveä naisten sortaja kun haluaa oikean naisen. :D

No varmaan niitäkin on, joille torjuminen on loukkaus. Takana voi olla ehkä kiusaamistakin mikä purkautuu noin, näennäisesti loukkaantumisena torjutuksi tulemisesta..vaikka itse loukkaus voiskin olla tunne, että aliarvioit tai jotenkin hyökkäät hänen oikeuttaan olla trans..?

Ehkei se oo aina suoranaista loukkaantumista ettei kelpaa sulle partneriksi, vaan ettei kelpaa ihmisenä koska on trans? Käsnäätkö mitä haen?

• KonnaKettu kirjoitti:

Tottakai jätän..

Mulla viehättää tietyt asiat ja tyttö joka pukeutuu pojaksi ei vastaa minun mieltymyksiäni..

En mie mikään sokea ole.. Sen kyllä huomaa jos nainen on jotenki kummallinen..

Mie tykkään tosi naisellisista naisista ja nää transformerit on yleensä aika lepsahtavia. :D

Se on helppo sanoa, tottakai jätän kun ja jos ei ole tunnesiteitä. Mutta vuosien aikana ne tunnesiteet mitkä olis jo kehittyneet, niin en usko et se kumminkaan helppoa olisi..

Välttämättä kaikki ei huomaa ennen keski-ikääkään...olevansa trans ihmisiä. Ei se aina ole jo nuorena selvää...se voi myöhemminkin valjeta...😃

• mazy kirjoitti:

No varmaan niitäkin on, joille torjuminen on loukkaus. Takana voi olla ehkä kiusaamistakin mikä purkautuu noin, näennäisesti loukkaantumisena torjutuksi tulemisesta..vaikka itse loukkaus voiskin olla tunne, että aliarvioit tai jotenkin hyökkäät hänen oikeuttaan olla trans..?

Ehkei se oo aina suoranaista loukkaantumista ettei kelpaa sulle partneriksi, vaan ettei kelpaa ihmisenä koska on trans? Käsnäätkö mitä haen?

Kyllä mie sen psykologian siinä taustalla ymmärrän..

Aina kun joku pistää hanttiin niin ruvetaan laulamaan rasismista tai jostain muusta..

Yritetään sitten pakottaa miehet hyväksymään heidät naisina..

Kyllä mie käsitän. :D

Mulla vaan hieman kuvottaa ajatus että se on haiseva mies. :D

Ja siihen päälle vielä seki että mulla on selvät suunnitelmat suvun jatkamisesta. :D

• mazy kirjoitti:

Se on helppo sanoa, tottakai jätän kun ja jos ei ole tunnesiteitä. Mutta vuosien aikana ne tunnesiteet mitkä olis jo kehittyneet, niin en usko et se kumminkaan helppoa olisi..

Välttämättä kaikki ei huomaa ennen keski-ikääkään...olevansa trans ihmisiä. Ei se aina ole jo nuorena selvää...se voi myöhemminkin valjeta...😃

On epätodennäköstä että olisin tullu toimeen sellasen ihmisen kanssa niin kauan.

Unelmanainenhan on sellanen super-nainen... Kaikkien naisten äiti. :D

Kyllä se hämmennys on aina ollu siellä.. Kaikki näkee päällepäin..

Mulla on yks tuttu joka pitkään uskotteli tykkäävänsä naisista.. Raivo heteromies..
        Mutta kyllä met kaikki tiettiin että se on täys puppelipoika.

Raksan kahvituvassa vaan puhuttiin sen selän takana... Ihan selvä homppeli. :D

No sittenhän se ressukka tuli kaapista ulos ja rupes seurustelemaan miehen kanssa.. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Kyllä mie sen psykologian siinä taustalla ymmärrän..

Aina kun joku pistää hanttiin niin ruvetaan laulamaan rasismista tai jostain muusta..

Yritetään sitten pakottaa miehet hyväksymään heidät naisina..

Kyllä mie käsitän. :D

Mulla vaan hieman kuvottaa ajatus että se on haiseva mies. :D

Ja siihen päälle vielä seki että mulla on selvät suunnitelmat suvun jatkamisesta. :D

Tuo on monessa asiassa hyvin yleistä ja tyypillistä. Kuten sanot tuo otetaan rasismi tai muu kortti käyttöön...

Ihan samaan oon törmännyt, kun oon sanonut ettei muhun vetoa kun vaaleaihoiset ts. vaaleaksi roduksi laskettavat miehet. Ei tietysti hekään jokaikinen, mutta ei esim. ainutkaan musta, keltainen tms. piirteiltään kovin poikkeava omasta rodusta. Se on rasismia, kun eivät viehätä fyysisesti.

Tuskin se naiseksi ja naishormonia käyttävä exmies kauheesti miehiselle ees haisee...😃

• KonnaKettu kirjoitti:

On epätodennäköstä että olisin tullu toimeen sellasen ihmisen kanssa niin kauan.

Unelmanainenhan on sellanen super-nainen... Kaikkien naisten äiti. :D

Kyllä se hämmennys on aina ollu siellä.. Kaikki näkee päällepäin..

Mulla on yks tuttu joka pitkään uskotteli tykkäävänsä naisista.. Raivo heteromies..
        Mutta kyllä met kaikki tiettiin että se on täys puppelipoika.

Raksan kahvituvassa vaan puhuttiin sen selän takana... Ihan selvä homppeli. :D

No sittenhän se ressukka tuli kaapista ulos ja rupes seurustelemaan miehen kanssa.. :D

En tiiä mimmonen se kaikkien naisten äitityypi on,niskavuoren Heta? Vai Justiina?🤣

No se on paha paikka, jos pelkää putoovansa porukoista ja tulee kiusatuksi suuntautumisensa vuoksi, minkäs homot sille suuntautumiselleen ja viehättymiselleen sen enempää voi, kun me heterotkaan? Niinpä..niitä kiinnostaa se oman sukupuolinen siinä missä sua kaikkien naisten äitityyppinen nainen ja mua miehen näköinen mies...ettei ole naisellisia pyöreitä pintoja. Pää tietysti on hyvä olla...🤣

• mazy kirjoitti:

En tiiä mimmonen se kaikkien naisten äitityypi on,niskavuoren Heta? Vai Justiina?🤣

No se on paha paikka, jos pelkää putoovansa porukoista ja tulee kiusatuksi suuntautumisensa vuoksi, minkäs homot sille suuntautumiselleen ja viehättymiselleen sen enempää voi, kun me heterotkaan? Niinpä..niitä kiinnostaa se oman sukupuolinen siinä missä sua kaikkien naisten äitityyppinen nainen ja mua miehen näköinen mies...ettei ole naisellisia pyöreitä pintoja. Pää tietysti on hyvä olla...🤣

Ja mulle nyt ei miehen näköinen edusta sitten taas tiettyä protyyppiä...mutta selkeesti miehen näköinen olkoon poikamainen tai ei.

Ettei oo vaan yks muotti miehen näköiselle miehellekään. 😀

• mazy kirjoitti:

Semmonen tosi söpö ja seksikäs nainen.. :D

Tekee ruokaa... Leipoo pullia.. Sisustaa taloa..

Valittaa selkäänsä kun on taas paksuna. :D

Sillä kaappihomolla oli ihan nainenki.. Eleli parisuhteessa.

Mun mielestä on paljon kiusallisempaa sellanen vehkeily.. Kun se väittää olevansa hetero mutta sitten koko habitus kertoo toisen tarinan.

• mazy kirjoitti:

Tuo on monessa asiassa hyvin yleistä ja tyypillistä. Kuten sanot tuo otetaan rasismi tai muu kortti käyttöön...

Ihan samaan oon törmännyt, kun oon sanonut ettei muhun vetoa kun vaaleaihoiset ts. vaaleaksi roduksi laskettavat miehet. Ei tietysti hekään jokaikinen, mutta ei esim. ainutkaan musta, keltainen tms. piirteiltään kovin poikkeava omasta rodusta. Se on rasismia, kun eivät viehätä fyysisesti.

Tuskin se naiseksi ja naishormonia käyttävä exmies kauheesti miehiselle ees haisee...😃

On tullu huomattua tollanen ilmiö..

Ja jos menee sanomaan että ei miellytä niin heti alkaa hirveä tyrkyttäminen..

Sama se on miehillekki..

Homojen kohalla sama ilmiö.. Kun sanoo että on kiinnostunu naisista niin heti alkaa joku ihme tyrkyttäminen..
        Ja sitten sanotaan että kaikki on vähän homoja..

Kait sitten se on joku mielikuva että ne maistuuki kitkerälle. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Tekee ruokaa... Leipoo pullia.. Sisustaa taloa..

Valittaa selkäänsä kun on taas paksuna. :D

Sillä kaappihomolla oli ihan nainenki.. Eleli parisuhteessa.

Mun mielestä on paljon kiusallisempaa sellanen vehkeily.. Kun se väittää olevansa hetero mutta sitten koko habitus kertoo toisen tarinan.

Tekee ruokaa... Leipoo pullia.. Sisustaa taloa.. rakentaa autotallin, tekee huonekaluja, kiroilee ja kaivaa nenää..🤣

Nii, no kai se on sitte ollu vaikeeta kun on kaapissa ollut?

Eihän se aina niin helppoa ole olla avoimesti mitä on...

• Semmosta se on..itsetunto ei syystä tai toisesta kestä torjuntaa.

Mutta ittesä näkösestihän sitä tarttee elää...😃

Pakko se on mennä nukkumaan, ihan tööt tämän päivän töistä ja tautioppia tullut luettua...hyvää unilääkettä.🤣

Hyvät yöt sulle!

• LiianHapokasta

En, en, en, en, en ja vielä kerran en.

• eikäykoskaan

Täällä toinen samanlainen.

• qwerqwerqwer

Jos kyse on ns. parisuhderakkaudesta niin en, en, mitähän sekin tarkoittaa, en, en ja kyllä kunhan se kuuluu historiaan.

• dfsdfsdfsdf

itse olen poikamies 35 enkä tunne muita muunsukupuolisia kuin naiset
      Ei lähtökohtaisesti jaksa mitkään poikkeavuudet viehättää. Eiköhän kaikki suomen homot, lespot, kaksinauvoiset ja leikeldyt ihan ilman minunkin panosta löydä itselleen jonkun rakastajan tai edes välittäjän.
      Ihan jos tavallisen naimattoman 30-40 vuotiaan naisen saisi niin ei se mikään kohtuuton vaatimus kai olisi. Tosin kyllä luulen että noita kaikkia sukuopuolestaan epävarmoja löytäisi Suomesta helpommin kuin niiitä kokemattomia uskovaista 30-40-v naisia

• Ainoomistätykkään

Vitut.

• Aamuunastikaljaa

en voisi koska rakastan vaimoani. siihenhän minulla on täysi oikeus, ainakin toistaiseksi

• kiits.kuulemiin

En.
      Jos asioissa mennään seksuaalinen suuntautuneisuus suurimpana elämän asiana, niin vielä pahempaa tekee.
      Yleensä asiat jo luonnollisesti menee niin, että tällaisessa ihmisessä on jotain niin outoa, että rakastaminen on mahdotonta. Onko se hyvä asia? On, koska jokainen on oikeutettu elämään omaa elämäänsä. Ei toisten.

• Pitää olla alkuperäinen oikea mies.

• Platonisesti varmaan noita kaikkia. Mutta romanttista rakkautta voin kokea vain naiselta näyttäviä ja vaikuttavia kohtaan. Sillä ei ole väliä mitä ihminen on fyysisesti ennen ollut. Eikä kohdun puute haittaisi, sillä en ole missään määrin kiinnostunut lisääntymisestä.

Ja eräille ketjuun kirjoittaneille tiedoksi, että transsukupuolisuudella on tutkimusten mukaan biologinen perusta joten turha puhua mielenterveyshäiriöstä.

• Tanska taitaa olla nyt ainoa maa, jossa on luovuttu transsukupuolisuuden luokittelemisesta mielenterveyshäiriöksi.

Tutkimusten mukaan transsukupuolisuudelle on biologinen perusta. Transihmisten aivot eivät ole täysin naisen eivätkä miehen aivot, vaan erilaiset ja uniikit.[9] Aivoista löytyneiden eroavaisuuksien vuoksi sukupuolidysforiasta kärsiville aletaan tarjoamaan aivokuvauksia.

Lähde on wikipedia..transsukupuolisuus hakusanalla.

• mazy kirjoitti:

Tanska taitaa olla nyt ainoa maa, jossa on luovuttu transsukupuolisuuden luokittelemisesta mielenterveyshäiriöksi.

Tutkimusten mukaan transsukupuolisuudelle on biologinen perusta. Transihmisten aivot eivät ole täysin naisen eivätkä miehen aivot, vaan erilaiset ja uniikit.[9] Aivoista löytyneiden eroavaisuuksien vuoksi sukupuolidysforiasta kärsiville aletaan tarjoamaan aivokuvauksia.

Lähde on wikipedia..transsukupuolisuus hakusanalla.

Samaa artikkelia silmäilin. Viime vuonna WHO tosin ilmoitti, ettei transsukupuolisuutta lueta enää mielenterveyshäiriöksi: https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201806192201023337

• ageless_stranger kirjoitti:

Samaa artikkelia silmäilin. Viime vuonna WHO tosin ilmoitti, ettei transsukupuolisuutta lueta enää mielenterveyshäiriöksi: https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201806192201023337

Juu, hitaasti etenee.

"Suomen lisäksi yli 30 maata vaatii yhä mielenterveyden diagnoosia edellytyksenä sukupuolen juridiselle vahvistamiselle."

Jännää kun kaikki pitää luokitella sairauksiksi, noin ylipäänsä mikä poikkeaa valtavirrasta...vaikka kyse olisi ominaisuuksista, joita kaikilla ei ole.

Joillain on sisäelimetkin peilikuvana...situs inversus...miksei mielikin voi toimia käänteisesti ja olla kunnossa..kunhan mieitiskelen. Hyvää yötä.☺️

• mazy kirjoitti:

Juu, hitaasti etenee.

"Suomen lisäksi yli 30 maata vaatii yhä mielenterveyden diagnoosia edellytyksenä sukupuolen juridiselle vahvistamiselle."

Jännää kun kaikki pitää luokitella sairauksiksi, noin ylipäänsä mikä poikkeaa valtavirrasta...vaikka kyse olisi ominaisuuksista, joita kaikilla ei ole.

Joillain on sisäelimetkin peilikuvana...situs inversus...miksei mielikin voi toimia käänteisesti ja olla kunnossa..kunhan mieitiskelen. Hyvää yötä.☺️

Näinpä. Hyviä öitä!

• Justjooo
        ageless_stranger kirjoitti:

Aina löytyy joku diagnoosi jokaiselle idiotismille. Rikollinenkin on syntynyt rikolliseksi joten antaa heidän ja muidenkin idioottien toimia kuten haluavat.

• Noista ainoa "selkeä", jonka hyväksyisin on "muunsukupuolinen", mutta hänen täytyy olla elänyt koko elämänsä miehenä eli mitään sukupuolenvaihto-operioita hänen kanssaan ollessani hyväksyä. Ja mielellään toki myös, ettei tämä "muunsukupuolinen" ole seksuaalisesti ollenkaan miehistä kiinnostunut.

Biseksuaalisuuden voisin hyväksyä jossain äärimmäisessä tilanteessa, mutten siltikään haluaisi ajatella mieheni harrastaneen mahdollisesti ihan homoaktejakin toisen miehen kanssa. Työkaverina menis jopa pesunkestävä homo, jos se omalta osaltaan pyrkisi integroitumaan vaikkapa heterovaltaiseen työpaikkaan.

• muun sukupuolista
      • biseksuaalia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      48
      11215
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7579
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      48
      5561
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      75
      5539
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4828
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4193
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3066
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2925
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2525
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2440
    Aihe