On erittäin järkevää ja mielekästä käydä kävelylenkeillä. Minä ainakin käyn. Nyt liukkauden aikana pitää tosin kulkea erittäin varovasti, koska kaatumisriski on suuri. Jos kaatuessa voimakkaat silmälasini putoaisivat ja katoaisivat, olisin aivan hukassa. Toki kävellessä joutuu myös varomaan, että hätäiset autoilijat eivät aja päälle. Toivottavasti ymmärrätte kävelylenkkien merkityksen. Ymmärrättekö ?
Käyttekö koskaan kävelylenkillä ?
50
<50
Vastaukset
Minäkin pelkään, että minulta putoavat housut.
Minä taas että joku tulee ja poistaa ...
Varmaan seuraisi kävelylenkillekin ja ties mitä olisi takaisin tullessa poistunut..Ainakin suu olisi teipattu umpeen..Wwuwuw kirjoitti:
Varmaan seuraisi kävelylenkillekin ja ties mitä olisi takaisin tullessa poistunut..Ainakin suu olisi teipattu umpeen..Hahhaaa, tuo oli hyvä :'D Se jos mikä on aiheellinen pelko :D
Ensin jumlaut kysytään kävelettekö ja sitten ei saisi! Ei saaha tehä mittään!
(pärsk)Wwuwuw kirjoitti:
Varmaan seuraisi kävelylenkillekin ja ties mitä olisi takaisin tullessa poistunut..Ainakin suu olisi teipattu umpeen..Hahah, näen sieluni silmin kun sut vetästään tien sivuun :'D, mä oon jo siellä, housuitta. Ei oo reilua ei...
- Totuus-
Kyllä minä kävelen useinkin kuntosalin juoksumatolla 40 minsaa.
- niinonki
Kävely.
Se on ainakin mulle, heterolle😄Homoille se on. Ja vanhuksille ja nivelrikkoisille.
Terve lihaa syövä hetero jaksaa juostakin, jos lenkille viitsii lähteä.- niinonki
Just. Me heterot tykätään kävellä vanhusten, homojen ja nivelrikkoisten kanssa. Yhteisömeininkiä hyvä scrg...
Jotkut lihan perässä juoksevat meidän ohitse... Jos jaksavat. 🍖🍗🏃♂️ scrg kirjoitti:
Homoille se on. Ja vanhuksille ja nivelrikkoisille.
Terve lihaa syövä hetero jaksaa juostakin, jos lenkille viitsii lähteä.Juokseminen on homoille.
Me tosiheterot kävelem..juoksemme käsillämme.
Ettäs tiiät.
Äsken kävin lyhyellä kävelylenkillä, postin hakemassa, suunnilleen 60m
- puoluesihteeri
Saitko siihen maataloustukiasia. Ei sitä muuten tuollaisia matkoja kävellä.
- flowersreally
Nastakengät ovat myös oikein järkevät ja mielekkäät, ei tarvi niin kamalasti varoa.
Teen kävelylenkkejä, säät sallii. Hyvällä ilmalla on mukava tehdä pitempiäkin lenkkejä. Sateessa, liukkaalla, pimeässä, jne., en viihdy. Ne kävelylenkit teen vaikka kuntosalin juoksumatolla.
- wanhaämmä
Silloin tällöin. Kävely on hyvää liikuntaa lepopäivälle ja auttaa kovemmista treeneistä palautumisessa.
Mut hei, nyt alkaa olemaan hiihtoladut kunnossa, suksimaan vaan! :)- lukuja
Lauantaina on tarkoitus hiihdellä muutama tunti valoisaan aikaan.
Käyn 2-3 krt/vk 10-15 km:n kävelyllä. Sitä lyhyemmät ovat vain huviliikkumista, eivät liikuntaa meikäläiselle. - 101pros.hetero
Hiihtäminen. Se on homoille.
- wanhaämmä
lukuja kirjoitti:
Lauantaina on tarkoitus hiihdellä muutama tunti valoisaan aikaan.
Käyn 2-3 krt/vk 10-15 km:n kävelyllä. Sitä lyhyemmät ovat vain huviliikkumista, eivät liikuntaa meikäläiselle.Noi on just hyviä matkoja. Upottavalla rämpimiskelillä 7-8 km tuntuu kans jo hyvälle. Metsässä kunnon umpihangessa pääsee etenemään ehkä 1 km/tunnissa. Riippuu ihan vauhdista mikä toimii mihinkin tarkoitukseen. Yleensä n. tunnin kävely menee vielä palauttavasta. Pari tuntia on jo treeni, jos vauhti on 7-8 km/h, ja palauttava jos vauhti on hitaampi. Metsässä voi hyvin palautella 15 km, kun kävelee päivän repun kanssa (ei tosin talvella).. :)
- erämaankulkija
Yleensä olen periaatteestakin sun kanssa joka asiassa erimieltä koska vihaan feministinarsisteja mutta hiihdossa komppaan. Mikään ei oo hienompaa kun mennä leveillä mettäsuksilla umpista pitkin erämaata ilman valmiita latuja jne.
- sanonvaan
101pros.hetero kirjoitti:
Hiihtäminen. Se on homoille.
Perkuleen Juha Mieto meni häviämään waspekreleelle. Vitun homo.
- sauvakävelijä
Käyn päivällä. Illalla lämmitän palauttavan lenkin mikrossa.
- puppelsson69
Kävelylenkin jälkeinen runkkaus ja niiden tuoma hyvänolontunne.. nam nam!
- Ätmelsson
Käyn kävelemässä. Luonnossa. Kyseessä kun on keskuspuisto niin ajoitan lenkit myöhäis iltaan niin saa kävellä lähes yksin. Lyhimmillään 30min pisimmillään 3h
Koira pitää huolen siitä että joka päivä tulee käytyä kävelyllä.
.. Välillä Useimmin.. Ja Välillä Hieman HarVemmin.. Usein Usemmin, kuin HarVemmin.. ;D
Nyt kun en voi vedellä pyörärallia, niin taidanpas tästä joku päivä alkaa ihan peruskävelyn.
.. Jos alue on Rauhallista&Turvallista, niin Kantsii kokeilla myös Rauhallisempaan Aikaan Illalla.. Ja mitä Lähempänä Luontoa, niin Sitä Parempi Luultavasti Sullekin.. ;P
.. Reppuun hieman Evästä Vuan.. Niin voi Tehrä Vaikka Pidemmänkin Lenkin.. Ilman HiukoMisVaaraa ja/tai AikaTaulua jne.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Jos alue on Rauhallista&Turvallista, niin Kantsii kokeilla myös Rauhallisempaan Aikaan Illalla.. Ja mitä Lähempänä Luontoa, niin Sitä Parempi Luultavasti Sullekin.. ;P
.. Reppuun hieman Evästä Vuan.. Niin voi Tehrä Vaikka Pidemmänkin Lenkin.. Ilman HiukoMisVaaraa ja/tai AikaTaulua jne.. ;P.. Tai Noh.. Jos On Oikeen Rauhallinen jne. Alue... Niin silloin on Khyl Päivisinkin Mukavempaa Lenkkeillä.. Ainaskin Musta.. ;P
Niin tilattiin just juoksumatto, pääsee kävelee. Kyllä vauva vatsalla pelkää kävellä liukkaalla.
- wanhaämmä
Juoksumatto?!! No jos on hyvin tilaa ja sijoitusongelmia ylimääräisen rahan kanssa, niin mikäs siinä.. Se on sitten muuten vaarallinen lapsille.
- wanhaämmä
Suosittelisin enemmin kokoon rullattavaa jumppamattoa.
wanhaämmä kirjoitti:
Juoksumatto?!! No jos on hyvin tilaa ja sijoitusongelmia ylimääräisen rahan kanssa, niin mikäs siinä.. Se on sitten muuten vaarallinen lapsille.
Ei sitä ylimäärästä rahaa ole vaan kun jumppamatto ei ole niin yksinkertainen tuossa ei tarvitse mitään miettiä voi vaan kävellä ja ajatella/katsoa TV-tä samalla.kumminkin on mukavampi kun ei ole sää esteenä aina lähteä liikkeelle tai lapset.
Ne lapsetkaa halua enää mukaan tulla.😁
Kävelin niin paljon yhden kevään ja kesällä sit loppu kun on kerralla 16 km kävellyt.
Tai lapset ei halunnut lähtee 7km kauppareisulle lähteä. Kyllä ongelma on enemmikseen kun kävelen ympyrää leikkikentällä se ei riitä ja en todellakaan halua jumpata kun se ei ole sama asia tykkään kumminkin vahvistaa nivelien lihaksia polvissa eikä rikkoa niitä kun polvet kulu niin pahasti crosstrainerillä( oli monta vuotta kipeänä ettei pystynyt edes ylämäkiä kävelee kivutta)lähti liian nopeaan liikkeelle, ettei pysty kyykkimään hyvin kokematta kipua nopeasti. Uiminen on parasta mutta hyvin kallista, joten juoksumatto on halvin vaihtoehto ja eikä tarvitse kotoa lähteä jumppasalille.
Se on minusta parhain ja kuulemma myös kuntopyörällä voi saada myös rikki polvensa.wanhaämmä kirjoitti:
Suosittelisin enemmin kokoon rullattavaa jumppamattoa.
Kyllä on tärkeätä saada saada päivittäin liikuntaa kumminkin voi sitten aina nostaa pykälää ja vaihtaa kävely ulkona hyvinä päivinä. Minkä toinen kokee turhaksi on toiselle hyvin elin tärkeätä.
Minulle on hyvin tärkeätä saada kunto nostettua
Kumminkin jos saan isänikin käveleen olisi hänelle hyvin tärkeää kun hänellä on kotonaan niin vaikea maasto kävellä ja sydämenvajaa toiminta.
On erityisen tärkeätä saada sopiva liikuntaväline ja-muoto, mikä toimii varmasti eikä riko paikkoja. Niveletkin löystyy raskauden aikana, niin pitää olla lihaksia tukemassa lihaksilla ja en halu öisin lähtee käveleen oon sitäkin joskus harrastanut öja juoksemassa käynyt öisin, eipä tarvitse sitä kun ei tiedä ketä siellä liikkuu.
Kaikki liikuntamuodot ei ole niin sopivia kun vanhemmaksi muuttuu.
Lapsien harrastuksiin vieminen ei minulle lihaksia tule kun en esim itse voi osallistua kuin luistelee, viemiseen kun minulla aina joku kasvamassa tai pieni sylissä.wanhaämmä kirjoitti:
Kyllä me ihan tänne kolmioon lykätää tilaa varmasti vie mutta myös pidetään tärkeänä mies alkoi haaveilemaan kun hänkin alko kokemaan ettei kunto meinaa riittää vaikka ei edes raskaana ole.😁
Kyllä arjen lisäksi on harjoiteltava kunnon pitämiseksi ja myös kipeänä voi harrastaaa kävelyä jos ei ole ihan sänky potilaana.- wanhaämmä
valtakunta kirjoitti:
Kyllä me ihan tänne kolmioon lykätää tilaa varmasti vie mutta myös pidetään tärkeänä mies alkoi haaveilemaan kun hänkin alko kokemaan ettei kunto meinaa riittää vaikka ei edes raskaana ole.😁
Kyllä arjen lisäksi on harjoiteltava kunnon pitämiseksi ja myös kipeänä voi harrastaaa kävelyä jos ei ole ihan sänky potilaana.Kävellä voi hyvin paikallaankin, jumppamaton päällä. Polvien nostelu on huonokuntoiselle tehokasta, samoin varvistelu. Ja esim. staattiset pidot, kyykyt, yleisliikkeet, kyykkyhypyt... Jos kuntoa haluaa yrittää nostaa tai ylläpitää jollain laitteella, niin tällä se voi onnistua:
https://www.youtube.com/watch?v=RP8Hu9V-jVg
Assault bike. Toimii, kun tekee kans eikä meinaa 🤢! wanhaämmä kirjoitti:
Kävellä voi hyvin paikallaankin, jumppamaton päällä. Polvien nostelu on huonokuntoiselle tehokasta, samoin varvistelu. Ja esim. staattiset pidot, kyykyt, yleisliikkeet, kyykkyhypyt... Jos kuntoa haluaa yrittää nostaa tai ylläpitää jollain laitteella, niin tällä se voi onnistua:
Assault bike. Toimii, kun tekee kans eikä meinaa 🤢!En pysty kyykkyihin.😁 voit sinä kävellä paikallaan kotona ja sanoo käyneesi lenkillä. Kyllä se matkan laskee, mikä minua motivoi ja se on eri asia paikallaan kuin eteenpäin mennä.
Kyllä täällä ympyrää kävelty kotonakin askelmittarin kanssa.
Elixiassa kävin jossain ensimmäisten lasten aikaa kun stepperi kulu loppuun.
Sit Crosstrainer toimi alkuun hyvin ja sit raskauden jälkeen kulu polvet kipiäksi ja fysioterapeutinkaan luona uskaltanut käydä kun poltteli entistä enemmän. Sit kävin uimassa sit kävelin sit kävin kuntosalilla nyt haaveilin kuntopyörästä mikä ei ole kova persuuksille ei peppu kestä istua.
Nyt on tuo juoksumatto jos sais sillä niin hyvää kuntoon vois vaan juoksennella joka paikakaan.
Mittarit minua aina on motivoinut ja itseni ennätysten tekeminen tuo paikalla jumppa jäänyt vain lankutteluun ja kyllä sitä lapsen kanssa jumppanut.
Nyt mies haluu juoksumatto niin senkin yhteispäätös.
Lapsia ennen kävin ulkona yö llenkillä kun vielä juoksin matkoja mutta sit perkuleen yö pelko ettei joudu kärsiin ihme seuraavista tyypeistä kun vaunukävelyä jossain vaiheessa tein aloin perkule silloinkin pelkään kun, joku oikeasti seurasi kun pitkään tekee.wanhaämmä kirjoitti:
Kävellä voi hyvin paikallaankin, jumppamaton päällä. Polvien nostelu on huonokuntoiselle tehokasta, samoin varvistelu. Ja esim. staattiset pidot, kyykyt, yleisliikkeet, kyykkyhypyt... Jos kuntoa haluaa yrittää nostaa tai ylläpitää jollain laitteella, niin tällä se voi onnistua:
Assault bike. Toimii, kun tekee kans eikä meinaa 🤢!Ja olihan sit tanssiminen jossain kohtaan.Ei innosta noi jumpat ja tuo juokseminen on ollut aina mun juttu ja kävelyt.😁
Ei noi tavalliset kuntosalit, Elixia oli kiva mutta pienen lapsen kanssa aina loppuu tahti kun ei pidä niille kuin tunnin parkin.wanhaämmä kirjoitti:
Assault bike. Toimii, kun tekee kans eikä meinaa 🤢!En innostu tuosta laitteesta.
Tämän laitteen pistettiin tilaukseen.
https://m.youtube.com/watch?v=-issdUjryjo
Mäkin kävelen vähintään tunnin päivittäin, yleensä vinttaan tunnin kävelymatkan töistä keskustaan josta sitten julkisella liikenteellä kotiin.
Kävely huoltaa hyvin kulunutta polviniveltäni.- köfsdjfkkdlsjdkfdl
Harvoin. Kävelylenkkeily on mielestäni tylsää ja epämiellyttävää tarpomista tuolla kylmässä viimassa ja se on pois vähäisestä vapaa-ajasta jona haluaisin tehdä ihan muuta, esim. selailla nettiä. Ja nämä maisematkin on niin nähtyjä jo ettei ole minkäänlaista mielenkiintoa senkään puolesta.
Yleensä tuolla ei edes ole muita liikkeelläkään, korkeintaan miesvihamielisiä vanhoja rouvia kestonyrpeä ilme naamallaan. - Eipillua
Älä anna naiselle pillua homopoika ei saa pillua.
- 323tunninluento
Tietystikin tuollainen olisi mukavaa jos pystyisin kävelemään kun nilkka on rikki ollut jo lähes 5 vuottakin, ei pysty korjaamaankaan... yhtä kärsimystä, kun jos ihminen ei pysty kävelemään kuin noin 100m korkeintaan päivässä...
Mutta haluaisin silti auttaa noita ohjelmoija-tyttöjä peleissä, varsinkin c-kielen ohjelmoinnissa, eli mistä alkaisi sellainen pelien tekeminen: kuuluu laittaa kutsu tietokoneen emolevylle, pyyntö että minkälaisia laitteita on kytkettynä koneeseen, ja niiden valmistajien koodit ja sun muut tulee sitä kautta alussa, eli näkee heti että minkälaisia grafiikkakiihdyttimiä tai muita jotain voi olla kytkettynä tietokoneeseen, ja sitten... hah joo ei pitänyt olla hardware-device-driver-luento. - teepythonilla
.. voisin jatkaa, mutta menee jo niin monimutkaisiin koodauksiin sitten: ensimmäisenä väylän ajuri ilmoittaa että DMA-0, chip working perfectly, sitten voi tulla erillisiä muitakin koodeja väylän piiriltä että DMA-1 idle, jotain että nämä pitäisi sitten tietää mitä jotkut valmistajien koodit tarkoittavat esim. itselläni eräässä koneessa: multimedia video encoder/decoder, valmistaja Brooktree tässä piirissä, sitten saattaa sanoa myös että: tällainenkin laite löytyy: Graphics Accelerator, valmistaja Nvidia...
- Eimullamuuta-
Kesällä käydään tyttöystävän kanssa lapissa ja siellä kävellään sellaista 50-100 km lenkkejä vaellusreiteillä. 3-4 päivää kävellään ja yövytään autiotuvissa ja mökeissä.
- 101prosHetero
Käveleminen. Se on homoille.
- setekeehyvää
Ylös ja ulos reippailemaan raikkaaseen ilmaan.
- hiihto20
Eilen hiihdin 20 km.
- mitenkässitten
Entäpä jos kävelee mutkille?
- perttisetä
Spede esitteli spede-showssa turvallisen kävelytyylin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60886
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51721- 11713
- 8712
- 346698
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78655