Tämä lähetetään palstalaisille. Pointti on siis jutun videossa. Osa täällä olevista on suhteessa ja loput taatusti vuoden kuluessa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/abaf2bd0-5dd4-4b5b-a945-63e638c602ee
Nyt on siis hyvä aika alkaa harjoittelemaan.
Itse en pystynyt katsomaan videota kuin puoliväliin asti,
ja sitten oli haettava meetwurstia.
Mutta että tuolleen, miehet lähinnä, ettäs tiedätte.
Mitäpä tuli mieleen? :D
3 x parisuhdeharjoitus
47
58
Vastaukset
Tuli mieleen vaan että mikä tuossa nyt oli muka ongelma? hyvinhän se jutta osasi ne kukkashommat ihan itsekin. Muutenkin tuon(kin) perusteeella tuli mieleen että mies on naisen mielestä hyvä "osallistuja" silloin kun se esittää kiinnostunutta ja innokkaasti komppaa vaikka oikeasti asia on sille yhdentekevä. Sitten se varmasti olisi yberhuono osallistuja jos sillä olisi omakin mielipide jonka se uskaltaisi sanoa. Video olisi mennyt ihan pilalle jos Juha olisi kuunnellut kuin tuossa ja sanonut sitten "Minä en kyllä halua mitää ihne roikkuhörhöjä sinne vaan ihan tavalliset kukat vaan pöydille", Jutasta se olisi ollut tahallista riidan haastamista ja ois varmaan saanut kilarit ja peruuttanut koko häät.
Katsekontakti Harmis, katsekontakti... :'D
Mutta mä en kykene katsomaan tuota videota. Onnittelut jos pystyit. Viikonloppuna jää Lauantai-pussi väliin, vihloo jo. :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Katsekontakti Harmis, katsekontakti... :'D
Mutta mä en kykene katsomaan tuota videota. Onnittelut jos pystyit. Viikonloppuna jää Lauantai-pussi väliin, vihloo jo. :DEn minkään kattonu kun sen alun ja sitten kelasin, ihan tyhjänpäiväistä läpätystä :D Sitäpaitsi, jos e ois toistepäin, Mies kertois jkorjanneensa autosn sille riittää kun nainen sanoo "ihanaa kulta, minäpä keitän sulle kahvit" ja sityten keittäisi, ei mies pidä tarpeellisena sitä että nainen alkaa utelemaan tarkemmin mikä siinä sitten oli vikana.
Harmaaritari kirjoitti:
En minkään kattonu kun sen alun ja sitten kelasin, ihan tyhjänpäiväistä läpätystä :D Sitäpaitsi, jos e ois toistepäin, Mies kertois jkorjanneensa autosn sille riittää kun nainen sanoo "ihanaa kulta, minäpä keitän sulle kahvit" ja sityten keittäisi, ei mies pidä tarpeellisena sitä että nainen alkaa utelemaan tarkemmin mikä siinä sitten oli vikana.
Kyllä minä kysyn viat. Ja ne pitää sanoa. En tajua, miksi siitä pitää alkaa huutamaan jos vikaerittelyä kysyy.
misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä minä kysyn viat. Ja ne pitää sanoa. En tajua, miksi siitä pitää alkaa huutamaan jos vikaerittelyä kysyy.
Ei tässä kukaan ole huutanut mutta mieluummin sitä joisi sen kupposen kahvia kovan korjuu-urakan päälle kuin antaisi raporttia asiasta jota kuulija ei kuitenkaan välttämättä ymmärrä tai sillä tavalla arvosta. Sanotaan että jos olisi vaikka mersun jarrut korjannut se vois olla aika tylsää jos tarkasti erittelisin kaikki siihen sisältyneet liikkeet se voisi kuulostaa jaarittelulta, parempi kun vain toteaisi että nyt ne kunnossa, vaihdoin suunnileen kaiken sinne, onko kahvia ja pullaa?
Moni mies hermostuu tästä, tiedän sen, mikä on OUTOA. Se nimittäin kertoo sen, että paljonko tulee kustantamaan. Ja siitä pitää olla tietoinen. Mies panttaa tällöin tietoja uhmamielisesti. Ja haluaa hallita. Mikä taas ei käy. Ei millään lailla.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei tässä kukaan ole huutanut mutta mieluummin sitä joisi sen kupposen kahvia kovan korjuu-urakan päälle kuin antaisi raporttia asiasta jota kuulija ei kuitenkaan välttämättä ymmärrä tai sillä tavalla arvosta. Sanotaan että jos olisi vaikka mersun jarrut korjannut se vois olla aika tylsää jos tarkasti erittelisin kaikki siihen sisältyneet liikkeet se voisi kuulostaa jaarittelulta, parempi kun vain toteaisi että nyt ne kunnossa, vaihdoin suunnileen kaiken sinne, onko kahvia ja pullaa?
Omg, kahvia ja pullaa, saahan sitäkin, mutta miten minä sen, minä tai joku muu naikkonen, sen auton myyn jos en tiedä varaosista ja vaihdoista mitään. Minun pitää tietää kertoa mersusta ostajalle. Ja tietää, mitä en kerro.
Voe yhen kerran...Otetaan ne pullat mukkaan konepellin alle. Siinä märsyät ja selostat. Kyllä näkemällä ymmärtää, mistä siellä on kiikastanut ja missä on ollut se pahin vika.
Tossa niinku syrjäytetään.misspönttöuuni kirjoitti:
Moni mies hermostuu tästä, tiedän sen, mikä on OUTOA. Se nimittäin kertoo sen, että paljonko tulee kustantamaan. Ja siitä pitää olla tietoinen. Mies panttaa tällöin tietoja uhmamielisesti. Ja haluaa hallita. Mikä taas ei käy. Ei millään lailla.
No monestihan sitä vei välttämättä vielä etukäteen edes tiedä, saattaa löytyä jotain akuuttia niin että tulee kalliimmaksi kuin mitä olettaisi, saattaa tosin mennä toisinkin päin että pikkujuttu. Jos joku mies alkaa korjaamaan sun tulis olla vaan kiitolllinen, jokainen ilmaiseksi korjattu tunti säästää sulle kuitenkin vähintään 60e/tunti.
Niin ja mulla itsellä vähän se kokemus että kun naiselle on korjaamolla "ammattimies" sanonut että tuo kolemn tonnin osa pitää vaihtaa kun se kohta menee nini se hirveän vaikea saada nainen vakuuttuneeksi että ei oikeasti tarvitse kun ei ole mitään oireitä eikä millään tavalla vaikuta ajamiseen. Tai sitten jos korjaamon "ammattimiehet" sanoo että auto pitää tuoda tutkittavaksi jotta vika löytyy nainen maksaa mielellään sen 5-6 tuntia valohoidosta ja turhasta työstä. Mutta kun muuten tuttu mutta ei mikään "ammattimies" sanoo että "se anturi pitää vaihtaa, maksaa 20e "se on hirveän työn takana saada nainen investoimaan se 20 euroa ja sitten kun se on investoitu ja se mies sai auton kuntoon sillä pikkurahalla ei nainen välttämättä vaikuta edes kovin kiitolliselta kun ei ollut "ammattimiehen" korjaama.Harmaaritari kirjoitti:
No monestihan sitä vei välttämättä vielä etukäteen edes tiedä, saattaa löytyä jotain akuuttia niin että tulee kalliimmaksi kuin mitä olettaisi, saattaa tosin mennä toisinkin päin että pikkujuttu. Jos joku mies alkaa korjaamaan sun tulis olla vaan kiitolllinen, jokainen ilmaiseksi korjattu tunti säästää sulle kuitenkin vähintään 60e/tunti.
Niin ja mulla itsellä vähän se kokemus että kun naiselle on korjaamolla "ammattimies" sanonut että tuo kolemn tonnin osa pitää vaihtaa kun se kohta menee nini se hirveän vaikea saada nainen vakuuttuneeksi että ei oikeasti tarvitse kun ei ole mitään oireitä eikä millään tavalla vaikuta ajamiseen. Tai sitten jos korjaamon "ammattimiehet" sanoo että auto pitää tuoda tutkittavaksi jotta vika löytyy nainen maksaa mielellään sen 5-6 tuntia valohoidosta ja turhasta työstä. Mutta kun muuten tuttu mutta ei mikään "ammattimies" sanoo että "se anturi pitää vaihtaa, maksaa 20e "se on hirveän työn takana saada nainen investoimaan se 20 euroa ja sitten kun se on investoitu ja se mies sai auton kuntoon sillä pikkurahalla ei nainen välttämättä vaikuta edes kovin kiitolliselta kun ei ollut "ammattimiehen" korjaama.Mjahaa
(miettii kuumeisesti ongelman ydintä)
Eli nainen ei luota(ko)...
Se olisi sen miehen dissausta. Ei ei niinkään kyllä saa emäntä tehdä...ooo :(Harmaaritari kirjoitti:
Niin ja mulla itsellä vähän se kokemus että kun naiselle on korjaamolla "ammattimies" sanonut että tuo kolemn tonnin osa pitää vaihtaa kun se kohta menee nini se hirveän vaikea saada nainen vakuuttuneeksi että ei oikeasti tarvitse kun ei ole mitään oireitä eikä millään tavalla vaikuta ajamiseen. Tai sitten jos korjaamon "ammattimiehet" sanoo että auto pitää tuoda tutkittavaksi jotta vika löytyy nainen maksaa mielellään sen 5-6 tuntia valohoidosta ja turhasta työstä. Mutta kun muuten tuttu mutta ei mikään "ammattimies" sanoo että "se anturi pitää vaihtaa, maksaa 20e "se on hirveän työn takana saada nainen investoimaan se 20 euroa ja sitten kun se on investoitu ja se mies sai auton kuntoon sillä pikkurahalla ei nainen välttämättä vaikuta edes kovin kiitolliselta kun ei ollut "ammattimiehen" korjaama.Auts, tunsin juuri viillon rinnassa...
En tee sitä toiste. Aijai oijoi...joskus on voinut käydä noin, tunnustan oloa helpottaakseni julkisesti.
Pitikö se nyt kaivaa esille...misspönttöuuni kirjoitti:
Auts, tunsin juuri viillon rinnassa...
En tee sitä toiste. Aijai oijoi...joskus on voinut käydä noin, tunnustan oloa helpottaakseni julkisesti.
Pitikö se nyt kaivaa esille...No niin :D
Harmaaritari kirjoitti:
No niin :D
Joku tuli pilaamaan meiltä ilot, mut ei hättää, linkki oli hulvaton ja sen myötä toivotan hyvää (hauskaa) yötä, Harmikselle ja kaikille muillekin :D
(poistattelija roikkuu mun hanurissa...)misspönttöuuni kirjoitti:
Joku tuli pilaamaan meiltä ilot, mut ei hättää, linkki oli hulvaton ja sen myötä toivotan hyvää (hauskaa) yötä, Harmikselle ja kaikille muillekin :D
(poistattelija roikkuu mun hanurissa...)Ai sie jo meet nukkuu? no hyviä öitä & kauniita unia sitten vaan :)
Joo, siltä se vähän vaikuttaa. Ehkä s24:n tekoälyrobo yrittää vetää letistä :D"Sitten se varmasti olisi yberhuono osallistuja jos sillä olisi omakin mielipide jonka se uskaltaisi sanoa. "
Ei kun pitää olla oma mielipide ja sanoa se. Mutta pitää myös ymmärtää kuunnella naisen perustelut ja ymmärtää vaihtaa mielipiteensä ja myöntää, että nainen on hkä ajatellut nämä kukka-asiat paremmin ja voit myöntyä. Nainen ei halua tietää että niillä hevon vitun kukilla ei ole mitään väliä. Parhaimmillaan se saattaa tarkistaa, ettet pahoittanut mieltäsi kun kukkien värisävy olikin hänen valitsemanse. Nämä tilanteet on kuin rahaa laittaisi pankkiin niitä tilanteita varten kun jostain merkittävästä pitää päättää. Koska joskus pitää tehdä miehen mielen mukaankin.
Nyt jokaikinen mies katsomaan Jutan ja Juhan video. Tänä iltana. Se ei ole pyyntö, vaan käsky.
Liian lällyä minulle :D
Missä kohtaa tuntui pahimmalta? :D Rohkeasti vaan. Tänä iltana puretaan patoutumia.
Heti kun alkoivat keskustelemaan, huomasin että tuo ei sovi tällaiselle karskille metsien miehelle
pujotteIija kirjoitti:
Heti kun alkoivat keskustelemaan, huomasin että tuo ei sovi tällaiselle karskille metsien miehelle
Ahahahah :'D Tiesin, että tulet tykkäämään tästä. Jokainen voisi kertoa kolme omaa toimintamallia ja kohtaa. Jos ei suostu taipumaan noihin.
Ahahahah :'D Tiesin, että tulet tykkäämään tästä. Jokainen voisi kertoa kolme omaa toimintamallia ja kohtaa. Jos ei suostu taipumaan noihin.
Ehdotan että naiset voisivat laittaa miehille 3 lällyä
pujotteIija kirjoitti:
Ehdotan että naiset voisivat laittaa miehille 3 lällyä
Jaa-a- Erittäin hyvä ensimmäinen ehdotus. Pannaan ylös, tai siis paperille.
Jaa-a- Erittäin hyvä ensimmäinen ehdotus. Pannaan ylös, tai siis paperille.
Nyt tuntuu siltä et pitäs saada
pujotteIija kirjoitti:
Lälly siis
Tuossa videossa sitä on yhdelle illalle niin paljon, että tähän jos vielä Glen Medeirosta pistää niin vaahtokarkkia pukkaa korvista.
Maalla riittää kun isännät lyö vastalla.misspönttöuuni kirjoitti:
Tuossa videossa sitä on yhdelle illalle niin paljon, että tähän jos vielä Glen Medeirosta pistää niin vaahtokarkkia pukkaa korvista.
Maalla riittää kun isännät lyö vastalla.Näin sitä jää miehet ilman lällyä, ja minä kun ehdotin kolmea :D
pujotteIija kirjoitti:
Näin sitä jää miehet ilman lällyä, ja minä kun ehdotin kolmea :D
Äläpä nyt :D Minua väsyttää, saattaa särkeä päätäkin :'D
- kylnäio
pujotteIija kirjoitti:
Näin sitä jää miehet ilman lällyä, ja minä kun ehdotin kolmea :D
Jos Glen Medeirosia tulossa, niin paree olla ilman.
Äläpä nyt :D Minua väsyttää, saattaa särkeä päätäkin :'D
Ymmärrän toki, ehkä sitten kuitenkin vielä tämän vuoden aikana
kylnäio kirjoitti:
Jos Glen Medeirosia tulossa, niin paree olla ilman.
Tuosta olen samaa mieltä :D
- Saapasnaama
En ota Jutta Jussi eiku Kustaa eiku mikälieltä yhtään neuvoa vastaan. Yksikään sen liitoista ei ole nuilla ohjeilla kestäneet.
Parisuhde olisi huoltamisen arvoinen asia.
Te ette nyt ota tätä vakavasti. Kuulen epämääräistä kiherrystä.Parisuhde toimii kun nainen pitää itsensä nättinä, kilttinä ja kunnolisena sekä osoittaa viehtymystä keittiö- ja siivustöihin. Tosi helppoa on naisen pitää parisuhden kunnossa.
Harmaaritari kirjoitti:
Parisuhde toimii kun nainen pitää itsensä nättinä, kilttinä ja kunnolisena sekä osoittaa viehtymystä keittiö- ja siivustöihin. Tosi helppoa on naisen pitää parisuhden kunnossa.
Siinä sitten tiivistys :D
Siinä sitten tiivistys :D
Niin ja totta. Naisella on kaikki valtit ja valta tuossakin asiassa.
.. MuunLajiset eivät tee NarsuMarsujen&BonoBojen Ohjeilla Mittää.. Ei Edes Niillä FeikaTuilla.. Jossa Esitetään Muuta, kuin Oikeasti Ollaan jne.. ItseAsiassa.. Ne on Just niitä Kaikkein.. Niljakkaimpia&KuvottoMampia Juttuja Ne.. ;D
.. Kahtellaan.. Ehkä.. Myöhemmin.. Nyt pitää Pitää TeeHetki ja hieman Lueskella.. Palstaa.. ;D
Tuli katsottua, kerran käytin paussilla kun piti kahvia hakea.
Eipä oikein tuo malli innostanut, jotenkin tuossa vähän huokuu sellainen yrittäminen ja laskelmointi. Aika toivotonta minunkin on toista katsoa silmiin kun on taittovika. Tai joku kosketusharjoutus 4x3 minuuttia ja välipuheet päälle; kuka päättää milloin se aika otetaan. Jos nainen päättää niin se on aina urheiluruudun aikaan Jos mies päättää niin tuskin sopii sekään ja kina on valmis.
Eikä ihminen edes mitään koskettelua kaipaa. Ihan hyvin riittää kun töihin lähtiessä ja sieltä saapuessa saa pusun ja kun päivän arki on laskeutunut lepoonsa nainen kömpii miehen kainaloon. Alkuyöstä rypistellään lakanoita pari tuntia ja käydään levolle. Turha nostella mitään koskettelua jalustalle, mies nyt hieroo naisen niskat se enempää vastahivelyä vaatimatta.
Läsnä pitää olla ja keskittyä siihen toisen esittämään asiaan. Tietysti näissäkin pitää sitten olla armollinen. Jos Juha olisikin erehtynyt luulemaan että käsiteltiin jotakin avomaan kukkia niin ei sitten saa Juhalle olla vihainen ettei hän muistanut mihin nämä kukat oli menossa vaikka siitä juuri oli 5 viikkoa 3 päivää ja 7 tuntia sitten keskusteltu.
Ihan kuitenkin hyviä asioita nostaa esille. On kyllä mielenkiintoista miten, jos ei nyt aina niin usein videolla tai manoksissa juuri mies on se joka joutuu tekemään sen korjausliikkeen."Turha nostella mitään koskettelua jalustalle, mies nyt hieroo naisen niskat se enempää vastahivelyä vaatimatta. "
Musta tuossa on oikeasti pointti selvittää millaisesta kosketuksesta toinen erityisesti pitää. Ihmiset on erilaisia.
Tuo aktiivinen kuuntelu on itselleni vaikeinta. Olen mä sitten toisaalta tehnyt selväksi, että sellaista ei kannata odottaa kovin pitkiä aikoja. Yhteiset automatkat kannattaisi oikeasti käyttää hyödyksi. Katsekontakti puuttuu, mutta muuten on aikaa keskittyä.scrg kirjoitti:
"Turha nostella mitään koskettelua jalustalle, mies nyt hieroo naisen niskat se enempää vastahivelyä vaatimatta. "
Musta tuossa on oikeasti pointti selvittää millaisesta kosketuksesta toinen erityisesti pitää. Ihmiset on erilaisia.
Tuo aktiivinen kuuntelu on itselleni vaikeinta. Olen mä sitten toisaalta tehnyt selväksi, että sellaista ei kannata odottaa kovin pitkiä aikoja. Yhteiset automatkat kannattaisi oikeasti käyttää hyödyksi. Katsekontakti puuttuu, mutta muuten on aikaa keskittyä.Alussa tietysti on hyvä selvittää mihin saa koskea, milloin ja millä ettei tule väärinkäsityksiä. Jonkin aikaa suhteessa oltua nuokin alkaa olla selvillä. Jos jotakin speciaalia haluaa niin voi kysellä.
Aktiivinen kuuntelu on tosiaan ihan taitolaji ja henkisesti myös raskasta jos sitä jatkuvasti tai pitkiä aikoja tekee. Kepeälle keskustelulle ja sellaiselle puoliaktiiviselle murahtelulle on paikkansa.
- ohjeellinen-video
Kyllä tuo oli taas sellaista höpöhöpöä.
Seuraavassa videossa on jo ehdottomasti elämäniloa ja energiaa.
Pohja-ajatuksena sama.
https://www.riemurasia.net/video/Huppu-uikun-pariutumisrituaali/209013
Tuota kun opettelee, niin elämä sujuu paremmin.Vaikka en ole mikään ornitologi, niin epäilen että taisivat olla homouikkuja. Kyllä ei toksisesti maskuliininen koiras lähde tuollaiseen peliin mukaan. Kumpi se tuossa parissa muka munii?
- rassukkamies
Täytyy myöntää, ettei tehnyt mieli hakea välillä syötävää. Oli sen verran hyvä ja asiallinen opetusvideo.
- tottapuhut
scrg kirjoitti:
Vaikka en ole mikään ornitologi, niin epäilen että taisivat olla homouikkuja. Kyllä ei toksisesti maskuliininen koiras lähde tuollaiseen peliin mukaan. Kumpi se tuossa parissa muka munii?
Niin ja kummallakin äytii olevan parta. Onkohan tää taas niitä vihreiden vaalivideoita?
Mutta reipas oli tyyli siinä aloituksessa. Pää taakse ja plomplaus.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531615- 1741356
- 101315
- 761274
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2841202- 171150
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61928Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti96928Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913- 347815