Jos et anna miehellesi, niin joku muu antaa

Toinennainen

Minusta on turha kitistä pettämisestä jos itse ei viitsi pitää omasta suhteesta huolta vaan pitää toista talouden ylläpitäjänä ja kaverina.
Miehetkin haluaa ja tarvitsee huomiota, kehuja ja läheisyyttä (seksistä puhumattakaan).

84

1084

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidäsevätys

      Niin.
      Ja minä annan jollekin muulle.

      • Hahahoho

        Siis mulle.


      • Ualevi000

        Et anna kun et tiedä. Itse olen pettänyt 13 eri naisen kanssa. Syynä juuri se, että kotona pidetään selvänä kaikkea sitä mitä teen, ja vain vittuillaan kokoajan. Pitäisi olla juuri tietyssä muotissa, koska muuten ei tule "seksuaalisia tunteita." Sitten kun koitat parisuhdetta pelastaaksesi olla siinä muotissa, niin ei haluta silti. No ei varmasti haluta. Kuka haluaa jotain hanskaa? Ne kerrat kun akkaa on haluttanut, niin olen ollut 100% oma itseni ja menettänyt jo toivoni koko hommaan. No ei sekään kelpaa enää sen jälkeen, kun tuntuu että olen taas kiva auttava ihminen.

        Lapsen takia en viitsi erota. Lapsen syntymisen jälkeen pettäminen on alkanut tuntumaan pahalta, joten olen vähentänyt. Ei siis sen ämmän takia, vaan tuntuu pahalta lapsen takia. Kestän tätä muutaman vuoden, kun lapsi on saatu siihen ikään että sen persoonallisuus on kehittynyt, ja sitten lähden. En halua että tuo ämmä kasvattaa lapseni yksin, koska siitä tulisi hullu. Yleisesti voisi sanoa, että olisi pitänyt lähteä parisuhteesta aiemmin, mutta lapsen takia en voi omalta osaltani näin sanoa jälkiviisaana. Hyvä että olen kärsinyt, on lapsi sen arvoinen.


    • jaettuilokaksinkertainen

      Annan annan aina kun haluaa ja paljaalla, mutta silti se ei riitä, että onneksi on aina varanainen, jonka puoleen kääntyä. Yks puhelinsoitto, niin odottelee kuulemma valmiiksi itsensä lämmittäneenä kynnysmatolla.

      • 98358732

        Niin, toiset saa ja toiset ei saa. Ei se liity siihen, onko vaimo kotona tai antaako se.

        Minä en ole saanut vaimolta enkä keneltäkään muultakaan moneentoista vuoteen.


    • parisuhdeonnistuja

      Mahtavan moraalinen nainen.
      Miehessä EI KOSKAAN ole mitään vikaa, paitsi vieraan pillunhimo, jota sinä auliisti jaat.
      Iloista antajaa Herramme rakastaa.

      • Toinennainen

        Nyt puhut aivan asian vierestä! Eihän tässä ollut kyse muuta kuin pihtaamisesta. Ei puhuttu muista ongelmista.
        Tää oli kyl toisex paras viesti tähän mennessä 😁


      • uskokaasatusetiin
        Toinennainen kirjoitti:

        Nyt puhut aivan asian vierestä! Eihän tässä ollut kyse muuta kuin pihtaamisesta. Ei puhuttu muista ongelmista.
        Tää oli kyl toisex paras viesti tähän mennessä 😁

        Miten se onkin niin helppoa, kun toinen nainen uskoo sen pettäjän olleen niin hirveessä puutteessa, että ihan hirvittää? Anna vaan ja avaa haaras ihan vapaasti, mutta muista, että ihan samalla tavalla sinulle se pettäjä valehtelee kuin vaimolleenkin niistä menoista.
        Paras, mitä itse olen kuullut, että vittu sillä oli kuukautiset, kun ei päässyt kakkostaan painamaan ja kaiken huippu on se, ettei kotona edes ne ole olleet panemisen esteenä.


    • olipaihanaapurkautua

      Samoin naiset:)Suurin syy siihen pettämiseen onkin, että mies on unohtanut sen tärkeimmän asian, kuten huomion, kehut, läheisyyden antamisen naiselleen, sitä kauttahan se seksi syntyy ja elää suhteessa puolintoisin. Aivan turha sun on täällä suureen ääneen huutaa, että: minä otan!!! työnnä jatkossa vaikka kurkku perseeseesi ja vaginaasi, niin saat tyydytyksen, niin ei tarvii toisten miehiä vongata ja esittää sitten yllättynyttä, kun mies onkin varattu.

    • Onkoniitäjossakin

      Todella lapsellisia kommentteja
      Naiset ovat muuttuneet kaukaiseksi kohinaksi vailla merkitystä.

      • vaikuinka

        Sinun taisi olla kaikista lapsellisin:)


    • öitä

      Totta

    • hyväähuomenta

      Mikäs ihme siinä mahtaa olla vialla, ettet itse kelpaa muuhun kuin pantavaksi ja miehen egon buustaajaksi. Vaimo on varmasti mielissään, kun ei tarvitse sitä vaivautua tekemään, vaan saa nauttia elämästä muuten ja kuluttaa miehensä rahoja. Saisit kysellä jatkossa itseltäsi, että miksi ajaudut siihen toisen naisen rooliin, etkä elämän kumppaniksi jollekulle vapaalle.

      • Toinennainen

        😁😁😁😁
        Niinkö luulet? Tässä tilanteessa kävi aivan toisin. Minua ei kylläkään miehet varat kiinnosta yhtään vaan mies ihan ihmisenä.
        Itse uskon että tuonkin liiton olisi voinut pelastaa seksi. Mutta jokainen tavallaan. Toinen nainen en enää ole, vaan se ainoa.


      • mieseimuutu
        Toinennainen kirjoitti:

        😁😁😁😁
        Niinkö luulet? Tässä tilanteessa kävi aivan toisin. Minua ei kylläkään miehet varat kiinnosta yhtään vaan mies ihan ihmisenä.
        Itse uskon että tuonkin liiton olisi voinut pelastaa seksi. Mutta jokainen tavallaan. Toinen nainen en enää ole, vaan se ainoa.

        Kunnes löytyy sinun pillusi paikkaaja. Se nuorempi, kauniimpi ja kuumempi pakkaus.


      • Toinennainen

        Enpä ole hänen exäänsä nuorempi, kauniimpi enkä laihempi 😉 päinvastoin. Joten jostain muusta täytyy olla kyse 😊

        Pointtini ei ollut muutenkaan puhua itsestäni vaan siitä että suhde voi todellakin loppuaseksin takia. Nykyään ollaan niin itsekeskeisiä ettei toisen eteen olla valmiita tekemään mitään mutta oletetaan itse saavan kaiken mitä haluaa.


      • valhettavalhettavain
        Toinennainen kirjoitti:

        Enpä ole hänen exäänsä nuorempi, kauniimpi enkä laihempi 😉 päinvastoin. Joten jostain muusta täytyy olla kyse 😊

        Pointtini ei ollut muutenkaan puhua itsestäni vaan siitä että suhde voi todellakin loppuaseksin takia. Nykyään ollaan niin itsekeskeisiä ettei toisen eteen olla valmiita tekemään mitään mutta oletetaan itse saavan kaiken mitä haluaa.

        Samalla tavalla itsekin tulet petetyksi sitten,kun se seuraava tulee tiellesi, joten sitä odotellessa. Aivan turha sun on kuvitella olevasi se ainoa, olitpa sitten lihava tai laiha, vanhempi tai nuorempi. Samalla tavalla mies on valehdellut sinusta eksälleen ja samalla tavalla tulee tekemään jatkossakin, ihminen ei tule muuttumaan, ellei käy terapiassa itsensä kanssa asiaa läpi. Et sä sitä miestä saa seksin avulla pidettyä suhteessa, aina tulee joku muu tilalle, syyt ovat syvemmällä miehessä itsessään. Varmasti tulee tuntumaan pahalta, kun paljastuu taas kerran valhe toisensa perään.


      • oletkomiettinytsitä
        Toinennainen kirjoitti:

        Enpä ole hänen exäänsä nuorempi, kauniimpi enkä laihempi 😉 päinvastoin. Joten jostain muusta täytyy olla kyse 😊

        Pointtini ei ollut muutenkaan puhua itsestäni vaan siitä että suhde voi todellakin loppuaseksin takia. Nykyään ollaan niin itsekeskeisiä ettei toisen eteen olla valmiita tekemään mitään mutta oletetaan itse saavan kaiken mitä haluaa.

        Aina kannattaa miettiä mihin se suhde oikeasti on tyssännyt, ei se vika ole ainoastaan siinä, että kumppani on lakannut antamasta, miehessäkin on syynsä tilanteen kehittymiseen.


      • tämäkinonyksitotuus
        Toinennainen kirjoitti:

        Enpä ole hänen exäänsä nuorempi, kauniimpi enkä laihempi 😉 päinvastoin. Joten jostain muusta täytyy olla kyse 😊

        Pointtini ei ollut muutenkaan puhua itsestäni vaan siitä että suhde voi todellakin loppuaseksin takia. Nykyään ollaan niin itsekeskeisiä ettei toisen eteen olla valmiita tekemään mitään mutta oletetaan itse saavan kaiken mitä haluaa.

        Mies on vaan valinnut sut siksi, kun olet yhtä pullan näköinen kuin hän, ettei ole ulkonäköpaineita ja saa ryystää seurassasi jatkossakin sitä olutta niin pitkään, kunnes alkaa olla alkoholisti, jolla on libido-ongelmia ja muutakin fyysistä vaivaa, ettei seksi onnistukaan enää. Mites sitten suu pannaan, joko on mutrussa, kun et itse saa suhteesta, mitä oikeasti haluat?


      • riippuvuuksiaon
        Toinennainen kirjoitti:

        Enpä ole hänen exäänsä nuorempi, kauniimpi enkä laihempi 😉 päinvastoin. Joten jostain muusta täytyy olla kyse 😊

        Pointtini ei ollut muutenkaan puhua itsestäni vaan siitä että suhde voi todellakin loppuaseksin takia. Nykyään ollaan niin itsekeskeisiä ettei toisen eteen olla valmiita tekemään mitään mutta oletetaan itse saavan kaiken mitä haluaa.

        Eihän siinä miehessä mitään vikaa ole eikä ongelmia, kun on pettämään lähtenyt, mutta joskus ne ongelmat paljastuukin siinä uudessa suhteessa ollessa, mitä siellä kotosalla onkaan piiloteltu kaapissa. Naisessahan se kaikki vika on, kun ei anna, eikä jaksa suhteen eteen muutakaan.


      • Toinennainen

        Varmaan tiedät itsekin aikuisena (?) ettei asiat ole noin mustavalkoisia?
        Kukaan ei ole täydellinen.


      • Toinennainen
        valhettavalhettavain kirjoitti:

        Samalla tavalla itsekin tulet petetyksi sitten,kun se seuraava tulee tiellesi, joten sitä odotellessa. Aivan turha sun on kuvitella olevasi se ainoa, olitpa sitten lihava tai laiha, vanhempi tai nuorempi. Samalla tavalla mies on valehdellut sinusta eksälleen ja samalla tavalla tulee tekemään jatkossakin, ihminen ei tule muuttumaan, ellei käy terapiassa itsensä kanssa asiaa läpi. Et sä sitä miestä saa seksin avulla pidettyä suhteessa, aina tulee joku muu tilalle, syyt ovat syvemmällä miehessä itsessään. Varmasti tulee tuntumaan pahalta, kun paljastuu taas kerran valhe toisensa perään.

        Tää oli kyllä ihan huippu viesti 🤣🤣🤣🤣 kiitos päivän nauruista "tämäkinonyksitotuus"!


      • terveisiäaikuiselta
        Toinennainen kirjoitti:

        Varmaan tiedät itsekin aikuisena (?) ettei asiat ole noin mustavalkoisia?
        Kukaan ei ole täydellinen.

        Niin, että turha sinunkaan kuvitella olevasi olevasi maailmanparantaja ja kyseisen miehen ainoa jatkossakaan. Ihminen ei parane seksillä, eikä läheisyydellä, omista tavoistaan. Olet vain liian hyväuskoinen ja täysin narutettavissa oleva.


      • tämäkinonyksitotuus
        Toinennainen kirjoitti:

        Tää oli kyllä ihan huippu viesti 🤣🤣🤣🤣 kiitos päivän nauruista "tämäkinonyksitotuus"!

        Eikös ollutkin totuus paikallaan, kun ap taitaakin olla naisia naruttava mies tällä palstalla:)


    • Taasodotansitä

      Totta, myös toisinpäin!

      Mitä kotoa ei saa, sitä jaetaan muualta!

      En ole pettänyt, enkä petä, mutta ilmoittanut jos ei hän anna (monta päivää jo yrittänyt) niin joku muu antaa. Hän saa tehdä valinnan haluaako olla kanssani vai ei.
      Tarvitsen seksiä säännöllisesti muuten pää hajoaa.

      En nalkuta tms, ja kaikki kotityöt teen, jotta mieheltä jää energiaa seksiin....ei silti jää😫

      • Toinennainen

        Juuri näin! Jos ei toista huomioi eikäviitsi perustarpeita täyttää niin sitten parempi jättää ja etsiä joku, joka siihen pystyy ja haluaa!


    • Oldfashioned

      Ilmaiset ämpärit on toistaiseksi jääneet noutamatta.

    • kakkosellejokaluulee

      Aina olen antanut mutta kun löysi sinut joka niin uskoo sen säälittävän tarinan täältä kotoa. Pidä ihmeessä estotonpäällänyt päällä ja jatka Ukkomiehen paneskella kuten haluat. Pieni muistutus meillä yhteisiä tuttuja. Ja kuka meistä tässä kuviossa tulee olemaan se naurunalaisin. Miettii edes niitä omia lapsiasi onko hyvä olla tuo "ymmärtäjä" toki kotona ole sanonut ettei lorttoja käydä höyläämässä. Ja vannoo ettei ole enään yhteyttä pitänyt. Ja mitä sen puhelimista löytyykään? Hyi sinua kun käytös tavat ole hallussa.

      • Toinennainen

        Sori, en ole kyseessä oleva "lortto".


    • Sinätoiseksiryhtynyt

      On tieteellisesti todistettu, että ihminen joka alkaa ns. Toiseksi naiseksi tai mieheksi, kärsii vakavista psyykkeen häiriöistä, joten mitä voimme tästä päätellä? 😂

      • Toinennainen

        Eiköhän meistä jokainen ole jollain lailla häiriintynyt 😉


      • tämkinonyksitotuus
        Toinennainen kirjoitti:

        Eiköhän meistä jokainen ole jollain lailla häiriintynyt 😉

        Sä nyt ainakin olet, kun leikit naista täällä:)


      • Toinennainen

        Ei tarvitse leikkiä kun olen.


    • tois

      Provo.
      Tai toisella naisella on totuuden torjunta päällä.
      Eli se sinun panemasi ukkomies on syöttänyt sulle että seksi on kotona loppu, ja sinähän sitä annat, kun kerrankin joku suostuu ottamaan. Mutta et sinä pelkällä seksillä pysty ketään pitämään, laihuudella, nuoremmuudella, hoivaamalla, höveliydellä tai persoonallisuudellasikaan, jos ukkomiehen omassa kuupassa on nappeli siinä asennossa, että vieras oillu houkuttaa. Ja sitähän sinä et VOI nähdä, tietää, kuulla tai aistia, ennen kuin omalle kohdalle kolahtaa. Ja jos taustalla on jo eka kerta toista naista, riski uudempaan kertaan toista, uutta toista naista, on hyvin selvästi koholla. Virnistele mitä virnistelet, totuus on tämä.

      • realismiaseon

        Joo turha on valittaa niiden naisten jotka pihtaa, itse sen aiheuttavat jos mies ei kotona saa saa vieraissa. Mulla kävi näin, vaimo antoi huomiota vuosikausia kuten minäkin vaimolle. Homma toimi juuri niin pitkään kunnes vaimo alkoi pihtaamaan ilman syytä. Ex tyttöystäväni teki saman mulle, kun en halunnut antaa nainen lähti baariin ja iski panoseuraa, ihan selviö mitä sitä valittelee itse sen aiheutin ja erottiin myöhemmin.


      • Toinennainen

        En puhunut nyt näistä ukkomiehistä jotka panee kaikkee mikä liikkuu ja pettåä minkä vaan kerkeää.
        Ja hän ei ole enää naimisissa vaan seukkaa mun kanssa. Joten sun teoriasi minun tapaukseen liittyen on täysin väärässä.
        Ja edelleenkin pointtini ei ollut oma tilanteeni vaan yleensä herätys siihen ettäsuhteen eteen pitää tehdä töitä! Myös seksin suhteen.

        Kyllä huomaa näistä kommenteista että taisi osua aika arkaan paikkaan monelle!!!

        Ps. Minuakin on petetty aikoinaan. Mutta sen sijaan että itkisin ja purnaisin miten ukot on paskoja pettäjiä, niin mietin mitä itse tein mahdollisesti väärin ja mitä ex-mieheni. Otin virheistäni oppia.


      • tois
        Toinennainen kirjoitti:

        En puhunut nyt näistä ukkomiehistä jotka panee kaikkee mikä liikkuu ja pettåä minkä vaan kerkeää.
        Ja hän ei ole enää naimisissa vaan seukkaa mun kanssa. Joten sun teoriasi minun tapaukseen liittyen on täysin väärässä.
        Ja edelleenkin pointtini ei ollut oma tilanteeni vaan yleensä herätys siihen ettäsuhteen eteen pitää tehdä töitä! Myös seksin suhteen.

        Kyllä huomaa näistä kommenteista että taisi osua aika arkaan paikkaan monelle!!!

        Ps. Minuakin on petetty aikoinaan. Mutta sen sijaan että itkisin ja purnaisin miten ukot on paskoja pettäjiä, niin mietin mitä itse tein mahdollisesti väärin ja mitä ex-mieheni. Otin virheistäni oppia.

        Ja edelleenkään sinä et voi tietää, etteikö se seukkaava miehesi saata suuntautua taas uuteen pilluun päin, vaikka sinä kuinka raivokkaasti hoitaisit suhdettanne ja antaisit seksiä ynnä muuta. Katos vuosien kuluessa se kaikki arkistuu kuitenkin, ja jos ukon nappeli hänen päässään on siinä asennossa, se alkaa katsella uutta joka tapauksessa. Et sinä voi olla varma mistään, kerroin vain, että teidän kohdalla riski on jo tapahtuneen menneen perusteella koholla. Sinuna en paukuttelis mitään henkseleitä omasta erinomaisuudestasi tai oppimastasi.


    • meneesenäinkin

      Ikävä tosiasia, minä olen naiselleni juuri tuo jolta saa rahaa ja teen kotona askareet ja pidän myös lapsen asioista huolta enimmäkseen siinä se sitten olikin ai niin ja käyn tarvittaessa näyttämässä naamaani kun on se paikka. Läheisyydestä ja huomiosta ei ole tietookaan ja seksikään ei naista kiinnosta, vieraisiinhan se ajaa. Onhan se, kotona kylmä nainen, kaveri ei muuta, toinen nainen antaa sen mitä puuttuu kotona eikä tarvii vonkata, ruinata tai lirkutella. Eiköhän tässä vielä kytkintä nosteta kun on oikea aika.

      • lopetavalehtelu

        Kyl sunkin kannattaa miettiä omalta osaltasi mitä itse olet tehnyt parisuhteessasi väärin, kun naisestasi on tullut kylmä ja luotaantyöntävä. Onko ne nuo ap:n kirjoittamat asiat aloituksessa, mitkä ovat unohtuneet arjen pyörityksessä teiltä molemmilta, ettekä edes uskalla keskenään niistä keskustella ettekä mitenkään lähentyä toisianne kohtaan. Naisesi tietää aivan varmasti, että petät ja sekin loukkaa.


    • VoiMaaSeksiStä

      Haluan naisena vain mansikat kakun päältä, eli seksin, en sitä miestä kotiini sotkemaan,
      en kaikkia yhteisen arjen huolia, enkä ainakaan riitoja.
      Pitäkää vaan ukkonne ja ongelmanne, minä nautin vain parhaat palat:)

      • SekopäänaiSelle

        ja huudat suureen ääneen minä otann!!!!


    • upalup

      Fiksu aloitus. Noinhan se asia on.

    • Sikuriina

      Miten meillä voi vieläkin olla vallassa ajatus, että "mies tarvii sekä haluaa seksiä..!"..?? Ihan yhtälailla vähintäänkin myös nainen tarvii ja haluaa seksiä, ja tottakai myös läheisyyttä, hellyyttä, huomiointia, kehuja, jne...!! Pettäminen on aina väärin, ja loukkaa syvästi, jooa haavoittaa suhteen toista osapuolta...heikon ihmisen touhuja koko pettäminen..!!

      • Johanna3776

        Juuri näin.
        Siis kuinka 2000 luvulla vielä on vallalla käsitys ja asenne että mies haluaa sitä ja mies haluaa tätä, seksiä hellyyttä lämpöä silitystä " äidin " hoivaa...!
        Joo tottakai tarvitsee, mutta asenne on se, että nainen on kuin käyttöesine jonka täytyy luovuttaa aina itsestään kaikkea tuota. Oman ruumiin täytyy antaa miehen käyttöön ja psyykekin täytyy luovuttaa ja antaa hellyyttä ja hoivaa MUUTEN on uhka että joku toinen nainen sen tekee!

        Ja naisen omaehtoinen seksihalu on yhä demonisoitu eikä haluta myöntää että naisellakin on halu . Se on aina mies joka haluaa ja tahtoo.
        Ja nainenkin haluaa hellyyttä ja huomiota ihan kuin mieskin. Ja myös seksiä.


    • Rautalankaa

      Seksi loppuu juuri silloin kun toisesta tulee itsestäänselvyys. Kun unohtuu ne pienet sanat olet kaunis, näytät hyvältä. Kun unohdetaan kysyä mitä kuuluu? Ei ihminen ole kone, se tarvitsee huomiota. Ei hyvässä suhteessa tarvitse kerjätä tai mitään temppuja tehdä. Ihminen vetäytyy ja muuttuu kylmäksi jos kosketus muuttuu/loppuu. Heikkoja on ne jotka hakee seksiä muualta ilman yhteistä sopimusta. Miksi toinen olisi oikeutettu hakemaan seksiä muualta jos itse käyttäytyy kuin apina?

      • Sattuu.suututtaa

        Tämä👍 ja vaikka kuinka hoitaisi ja yrittäisi naisena pitää kipinää yllä niin se ei riitä jos toinen torjuu kerta kerran jälkeen ja vaatii itselleen kuitenkin huomiota ja SEKSIÄ minkä aikana ei huomioi naista vaatii temput ja muut ja itse on suhteen passiivinen osapuoli eikä suostu näkemään sen kotona olevan takia mitään vaivaa, vaan juoksee itse vieraissa.. Aina se kotona temppujen ja spagaattejen ynnä muun antaminen ei vaikuta siihen lähteekö mies vieraisiin vai ei.


    • Jussi-Pussi5

      Saako hyvä arki aikaan seksiä? Monen naisen mielestä on niin. Miehet ovat usein sitä mieltä, että seksi saa aikaan hyvää arkea. Molempien kannattaisi toimia hyvän aikaansaamiseksi.

    • Marcko

      Vetele räpylään ni se siitä!

    • Kokemusta.on

      Aloitus on täyttä totta eikä pihtarin pettämisessä ole mitään väärää, ei mitään!

    • Tinskuneiti

      Nykyään ihmiset ei ole valmiita panostamaan siihrn, että saisi hyvän suhteen. Oletetaan ja odotetaan heti, että joo tää suhde on hyvä ja toimii ja jos ei niin sit lähen meneen. Totuus vaan on se, että suhteen eteen pitää tehdä töitä. Suhteen eteen pitää olls valmis tekemään asioita! Hyvä, kestävä ja ennen kaikkea toimiva suhde ei synny ilman kummankin osapuolen panostusta. Pelkästään hyvä seksi ei riitä siihen, että suhde toimii. Mutta jos molemmat on valmiita tekemään ja panostamaan suhteeseen ja sen toimivuuteen niin hyvä seksi on voimavara joka yleensä auttaa sitä, että ihmiset panostaa suhteeseenkin eri tavalla. Muistakaa ihmiset, että suhteessa on AINA kaksi ihmistä joiden mielipiteet, tavat, yms muut asiat yhdessä toimia voi erota toisistaan. Kommunikoinnin puute ja kyky sekä taito tehdä konpromisseja johtaa usein niihin riitatilanteisiin.

    • MinäVaanTunnen

      Onpas katkeria mielipiteitä. Ns. toinen nainen ei petä ketään, hän on vapaa tekemään, mitä haluaa. Mutta varattu mies pettää vaimoaan. Miksihän vaimot haukkuvat lapsellisin sanakääntein ns. toista naista, mutta puolustavat miestään, joka tekee väärin...

      • Jojbvt

        Mä luulen että vaimon on helpompi jatkaa elämää liitossa jos väkisin haluaa nähdä ukkonsa puhtoisena ja toisen naisen viettelijänä joka raahaa hiuksista sen kallisarvoisen ukkelin sänkyynsä.
        Tottakai vaimo on nöyryytetty ja häväisty. Ei ole helppoa semmoisen vaimon jolla vielä on lapset kotona ja äijä käy vieraissa.

        Toinen käsittämätön valhe on se että äijä ja se toinen nainen ovat yhdessä vain seksin takia, ei pidä paikkaansa. Jos suhde jatkuu kuukaudesta toiseen, kyllä siihen liittyy muutakin, kiintymystä, hellyyttä, rauhoittumista toisen naisen luona.
        Mutta vaimon on helpompi kestää nöyryytys kun puhuu pelkästä panemisesta ja "pussien tyhjentämisestä".
        Sama juttu silloin kun vaimo pettää. Hänkin löytää hellyyttä ja hyväksyntää vieraan miehen luota seksin lisäksi.


      • Toinennainen

        Asiaa!


      • Satunnainen_kommentoija
        Jojbvt kirjoitti:

        Mä luulen että vaimon on helpompi jatkaa elämää liitossa jos väkisin haluaa nähdä ukkonsa puhtoisena ja toisen naisen viettelijänä joka raahaa hiuksista sen kallisarvoisen ukkelin sänkyynsä.
        Tottakai vaimo on nöyryytetty ja häväisty. Ei ole helppoa semmoisen vaimon jolla vielä on lapset kotona ja äijä käy vieraissa.

        Toinen käsittämätön valhe on se että äijä ja se toinen nainen ovat yhdessä vain seksin takia, ei pidä paikkaansa. Jos suhde jatkuu kuukaudesta toiseen, kyllä siihen liittyy muutakin, kiintymystä, hellyyttä, rauhoittumista toisen naisen luona.
        Mutta vaimon on helpompi kestää nöyryytys kun puhuu pelkästä panemisesta ja "pussien tyhjentämisestä".
        Sama juttu silloin kun vaimo pettää. Hänkin löytää hellyyttä ja hyväksyntää vieraan miehen luota seksin lisäksi.

        Aika nöyryytetty on se toinen nainenkin, joka on kuukausitolkulla jakanut persettään ukkomiehelle uskoen miehen kootut valheet tulossa olevasta erosta. Kaikkihan tollaselle idiootille nauraa.


    • avaasilmäsisinäkin

      Mä olen kyllä sitä mieltä että jos on pettäjä mieleltään, hän pettää vaikka minkälaista puolisoa. Pettämisen syy ei ole koskaan puolisossa vaan pettäjässä itsessään.
      Tottakai ne ruikuttaa, ettei seksihalut ja muut asiat kotona kohtaa, ettei heitä arvosteta yms. Et kai aloittaja ole niin sinisilmäinen että oikeasti uskot väitteesi olevan totta? Uskot kaiken mitä sulle syötetään?
      Mä en moralisoi sitä että varatun kanssa paneskelee kunhan ottaa seksin seksinä eikä haaveksi mistään parisuhteesta pettäjän kanssa. Onhan tuota tullut itsekin tehtyä. Mulle ei tarvitse valehdella enkä mä usko hetkeäkään jos joku ruikuttaa huonosta liitostaan.
      Avaa säkin silmäsi ja ota seksi seksinä. Siinä tarvitse mitään lurituksia ja lemmenvaloja, ei puolison haukkumista. Parisuhteessa oleva joka ruikuttaa on vastenmielinen.

      • Soili3444

        Entä eronnut mies joka ruikuttaa?
        Tapailin vuoden verran eronnutta miestä. Muuten mukava mies mutta äityi tämän tästä solvaamaan eksää. Ajattelin että täytyy minun olla myötätuntoinen, että on selkeästi ollut paha avioero, ja miehen täytyy saada purkaa mieltä.
        Kuuntelin ja myötäilin, ja ihmettelin kun erosta oli kulunut jo muutama vuosi ja silti mies nimitteli ja herjasi eksää ja toivoi että eksä kuolisi.
        Itse oli todennäköisesti eron aiheuttanut rahan tuhlaamisella ja vieraissa käynneillä.
        Niinhän siinä kävi että lopetin seurustelun vuoden jälkeen. Alkoi tulla sellainen tunne että olin kuin kaatopaikka johon mies kaatoi pahat tunteensa.
        Tein päätöksen etten enää tapaile miestä jolla on "menneisyys".


      • Toinennainen

        Kuten yllä jo sanoin. Meidän tilanne on jo muuttunut. Seurustellaan ihan virallisesti, hän on hakenut eroa.
        Mutta alussa kyllä meidän kummankaan tarkoitus ei ollut päätyä suhteeseen, vaan nauttia seksistä silloin tällöin. Sitten huomattiinkin, että tullaan vähän liian hyvin juttuun.


    • eikannataenää

      muutenkaan minkään perheen rakentaminen enää tässä vaiheessa ei kannata kun ilmastonmuutos aiheuttaa maailmanlopun 10-20 vuoden sisällä

    • Dkkgmmng

      Ja AP oli noin 16 vuotias. Mitäpä jos hankkisit elämänkokemusta hieman. Osaat sitten pitää suusi kiinni.

    • Kakkoselletämä

      No onpahan miehellä sitten missä käydä pussejaan tyhjentämässä. Toivottavasti ei opeta omille lapsilleen toimintaa. Toki josse eron haluaa tutkitaanne syyt sitten paremmin miksi pyytää eroa. Lapsille kerrotaan totuus eikä muuta. Näitä ukkomiesten viihdyttäjiä riittää. Yhtäkin seurattu jo pitkään. Tunnen kaikki osapuolet joten tiedän totuuden. Säälittää ainoastaan mutta vaimolle en kerro. Koska jos omalle kohdalle sattuu näin käymään en halua että sen tekee joku muu kuin mies itse. Mutta en arvosta tuota toista" naista mitenkään. Itsehän se avaa ovensa varatulle. Hävetköön kun kiinni jäävät.

    • mal355

      ei voi muuta kuin lukea pöyristyneenä näitä kommentteja!!
      Miksi naiset näkee aina miehessä vian? Se on raukkamaista ja todella itsekästä sokeutta. Jos puoliso, siis tässä tapauksessa nainen, ei piittaa miehestään, ei anna lämpöä ja läheisyyttä eikä hellyyttä puhumattakaan seksistä niin pitääkö miehen jäädä siihen kuin marttyyri "kuolemaan". Tottakai molempien osapuolten pitää "arvostaa" kumppaniaan jos aidosti rakastaa. Jos mies on valmis antamaan läheisyyttä ja lämpöä , halaa ja kehuu puolisoaan, on kiinnostunut hänestä ja hänen tunteistaan ja olostaan, tekee kaikkensa jotta yhteiselo olisi molemmille mukavaa ym. Mutta siitä huolimmatta nainen heittäytyy kylmäksi, vuosikausiksi, niin miten ihmeessä se arvon naiset on miehen syy?? kertokaa se taikasana tai - teko millä tuollaisen lukon saa auki. Ei kaikki miehet eikä naiset ole "ammattivieraissa hyppijöitä" !! Takuulla vähemmistö! Mistä naiset ovat noin katkeria?? Tuomitsevat ilman että tietävät esim. tässä tapauksessa yhtään mitään toisen ihmisen elämästä!
      Ihan surkuhupaisaa, ei kun tekee ihan pahaa lukea tällaista …...Miettikää arvon naiset miltä teistä tuntuisi ja mitä ajattelisitte jos teidän armas mies muuttuisi ilman mitään syytä kylmäksi. Ihan vain kämppäkaveriksi, ei koskettaisi sinua koskaan vaikka pyytäisit, ei olisi kiinnostunut sinun asioista, olis joka asiassa vain "minä itse" . Saisit vuosikausia torjuntaa kun yrittäisit lähestyä, eri huoneissa on nukuttu jo vuosia. Miltä tuntuisi, olet mielestäsi kuitenkin yrittänyt tehdä kaiken jotta suhde olisi kuten avioliitossa pitäisi olla. Kunnioitat miestäsi, kyselet hänen mielipiteitä asioista, suunnittelet yhteistä tulevaisuutta ym. Kun tätä jatkuu vuosikausia niin takuulla sinäkin kylmenet häntä kohtaan. Oletko silloin paha nainen, pettäjä kun lopulta tapaat "jossakin" sellaisen henkilön joka vastaa tunteisiisi ja kuuntelee sinua ja on sinusta kiinnostunut muutenkin kuin pelkkää seksiä. Kysyn vain?? Katsotaan itseämme peilistä ensin eikä mennä suinpäin tuomitsemaan tuntemattomia asioita!! Kyllähän se on oikeasti niin että seksi on suhteen liimaa. Se että onko sitä liitossa molempien mielestä riittävästi on asia jonka pystyy sovittelemaan kun siitä avoimesti puolison kanssa keskustelee (edellyttäen että on keskusteluyhteys). Suhteen eteen tarvitsee tehdä töitä molempien osapuolten, se ei ole mikään itsestään selvyys. Suhde elää koko ajan iän ja elämänkokemuksien myötä. Mutta jos seksi jää kokonaan vain toisen osapuolen tahdosta pois niin toki se alkaa heijastumaan muuhunkin elämään ja vaikuttaa suhteen kaikkiin alueisiin.

      • Sepahavaimo

        Ymmärräthän, että pettäjä valehtelee aina. Ei kannata uskoa pettäjän sepittelyjä siitä kamalasta vaimosta kotona.


      • Toinennainen

        Puhut täyttä asiaa!
        Ei kaikki mene ja petä suunnitelmallisesti. Joskus sitä törmää toiseen ihmiseen jonka kanssa kaikki natsaa. Silloin tämä voi olla se viimeinen juttu mikä antaa rohkeutta lähteä liitosta jossa on pitkään yrittänyt turhaan pitää liittoa yllä.


      • Teot_puhuu

        Ja sinäkö luulet olevasi se, jonka kanssa kaikki natsaa?


    • Nuuttienaikaa

      Miksi petetään , siihen ei kai ole yhtä ainoaa vastausta. Syitä tai altistavia tekijöitä on varmaan useita.
      En usko että suhdetta tarvitsee erityisesti hoitaa. Jos parin tunteet on vahvat ja kemiat toimii niin henkisellä kuin fyysisellä puolella, silloin ei asioista tarvitse vääntää. Toki aika tekee sen, että palavin intohimo haalenee, mutta eihän mikään suhde säily sellaisena kuin se ensimmäinen vuosi tai kaksi on. Arki koittaa kaikilla, mutta jos perusasiat on kondiksessa, arki ei suhdetta kaada tai tuo ylitsepääsemättömiä ongelmia.
      Silti hyvässäkin suhteessa voidaan hairahtua, pikkujouluissa tunnelma vei mennessään ja aamulla kaduttaa. Sellaista se elämä on, lauletaan Junnu Vainion laulussakin.

    • Maahan

      Ei pidä paikkaansa. Pettäjät pettää silkasta ilosta - kappas näin voin tehdä. Seksin määrällä tai avioliiton kunnolla ei aina ole merkitystä. Pettäjä omaa heikon luonteen. Kun pitäisi olla suoraselkäinen ja esim. erota ennen uutta suhdetta niin ei siihen kykene. Haluaa saada rusinat pullasta ja hakee mielihyvää toisten kustannuksella.

      Onnea saaliista!

      • nähtyjakoettuon

        Kuka uudesta suhteesta puhuu jos ei ole seksiä, pihtaaja katse peiliin, seksi on jokaisen ihmisen perustarve, jos ei kotona sitten muualla siinä mitään moraalilla ole tekemistä, ihan kuten ruokakin seksi on perustarpeita. Ei tietty ole pakko antaa kumppanille mutta turha ritista jos toinen käy vieraissa, poihtaajastahan se kiinni.


      • selityksenmakuako
        nähtyjakoettuon kirjoitti:

        Kuka uudesta suhteesta puhuu jos ei ole seksiä, pihtaaja katse peiliin, seksi on jokaisen ihmisen perustarve, jos ei kotona sitten muualla siinä mitään moraalilla ole tekemistä, ihan kuten ruokakin seksi on perustarpeita. Ei tietty ole pakko antaa kumppanille mutta turha ritista jos toinen käy vieraissa, poihtaajastahan se kiinni.

        Nyt jo naurattaa, että perustarve. Pettäjä kävi tosiaan myös syömässä kakkosen pöydässä, ei vaan naimassa. Joku vika siinäkin kuitenkin oli, ei ehkä tyydyttänyt sekään perustarpeita kunnolla, kun valitti, ettei anna, kun on kuukautiset ja yök, että ruoka oli pahaa. Ja jotenkin puujalkainenkin oli, kun tanssitaito oli ihan onneton. Se niistä perustarpeista, yhä naurattaa. Korvienvälysvika, kun kukaan ei pysty perustarpeita niin hyvin tyydyttämään, kun tarvitsee niin monta tarpeen tyydyttäjää samaan aikaan.


    • höpönassu2019

      Jos nimitttelee vaimoaan ämmäksi mitä voi odottaa kato peiliin

      • Jasinä

        Olet nyt ylpeä höpönassu? TIETOISKU! Niin varmasti oli joskus vaimokin. Vaimo on kohta ex ämmä ja sinä se tuleva ämmä....


    • Oonan

      Väliäkö sillä jos ei muijaa kiinnosta, mulla on Kyllikki ja Netti :)

    • oikeaamaailmaa

      Naulan kantaan ja niinkin päin jos et pane naistasi joku muu mies hoitaa sen.

    • Kukinitsepäättää

      Minutkin niin sanotusti kilpailutettiin tietämättäni ja voitte arvata mihin johti. En siis kitise pettämisestä mutta kun nyt tuo pettäjä ja petostoveri vahingoittavat edelleen elämääni. Niin mitä sille tulisi tehdä? Toki tiedän olleeni viisas ja järkevä kun avioon astuin ja ehdot allekirjoitin. Mutta kun tuolla uudella on velkoja jotka maksaa ja tunne on että se olen minä. Koska en maksanut sitä mitä pyysi. On uhkailtu oikeudella että maineen menettämisellä ym. Naurettavaa molemmilta. Kun kerroin vastaukset mitä annan ja siihen tyytyminen on heidän elämä niin surkeaa kun tämä lehmä kuten on kehuttu ei suostunut maksajaksi. Muutaman olin muiden naurualaisena kunnes tuo suhde loppui. No nyt sitten palasi ja vannoo ettänöyristelee edessäni samoin vetoaa jopa lapsille kun äiti osaa jne. Kun viimein kerroin mitä vaadin jos säälistä otan takaisin mitä kerrotaan lapsille ja miten raha käytetään ja olen suojannut itseni. Mies palasi perheen luokse. Lapset onnellisia ja iloisia. Mutta totuutta en kerro niille vaan nyt olemme perhe joka on onnellinen ja tyydyn lasten hyvään oloon. Se miten säälin miestä en kerro. Mutta mitään hätää ei ole ja mies myöntää kalliit oppirahat maksaneen eikä ikinä aijo tehdä samaa. Ainoa asia mikä muuttui on se kuka perheessä maksaa ja mitä tienaa. Kerroin jos toisen kerran jää kiinni on se sitten lopullinen lähtö ja totuuden kera. Minusta on ihan turha kitistä tai muutoinkaan syytä suhteemme sisältöön tai onnellisuuteen. Se taas jos toinen tietää sen olevan onneton ja seksiä kotona ei saa on se tuon toisen naisen osattava arvoida puhuuko totta.

    • Samat.sanat

      Kun et ole vaimollesi, lastesi äidille hyvä ja käsittele häntä kunnioittavasti, toinen fiksumpi mies tekee sen ja silloin saat lähdön perheestä ulos. Parisuhteessa on avoimuus ja vaimon arvostus tärkeimpiä ominaisuuksia. Yhdenkään toisen elämää ei pilata! Ei hän ole sukulaisesi eikä pakosta kanssasi. Turha kitistä, näin se on.

    • talaavaan

      Kysynnän ja tarjonnan laki, niinhän sitä sanotaan. Kuka kieltäytyy seksistä jos muija pihtaa kotona ei kai kukaan en ainakaan minä.

    • Naisellejokatietää

      No niin näyt antavan vaikka sinulle ilmotin asiasta kuten tiedät. Saat sen kun uskaltaa pyytää. Tiedät kai että pit sen anella ensin ystäviltään että eivät suutu sille. Kun se saa muilta hyväksynnän asialle jännää nähdä miten ja milloin se minulle ilmoittaa. No odotellaan jännänä.

    • Katsepeiliin

      Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä nämä liitoissaan onnettomat teille itkevät. Antakaa ilolla ilman sääliä, jos omatuntonne sen sallii ja jos hyväksyisitte saman toiminnan itseänne kohtaan.

    • ghgjhgjhgj

      Luojan kiitos älyätte antaa kohti eläkeikää käyville miehille kaikkine haisuineen. Toivottavasti älyätte myös ottaa maksun siitä vaivojenne palkaksi.

    • elämäntodellisuuttamyös

      Sellaiselle minäongelmaiselle tarvitsee olla niitä kehujia ja antajia monta. Yksi toinen nainen ei riitä. Narsismista kärsivä mies käyttää muita vain hyväkseen oman heikon minänsä tukena ja valehtelee joka tilanteessa omaksi edukseen ja leikkii vain hyvksikäytettävien tunteilla.

    • Läheltäseurannut

      Useimmat pettäjämiehet haluavat molempia sukupuolia. Kun vaimo ei anna, harrastaa mies seksiä kaverinsa tai vaikka pomonsa kanssa. Sellaisia pettäjät vain ovat, se on geeneissä.

    • talouskunnossa

      Kuka kitisee. Antajat on erikseen ja vaimot erikseen.

      • rahaariittää

        'Kuka kitisee. Antajat on erikseen ja vaimot erikseen.'

        Niin ovat. Nehän ovat yleensä eri sukupuolta.


    • beentherelongtimeago

      Onhan se noin, että parisuhteessa täytyy olla rakastelua, muutoin voi käydä huonosti. Ainoa asia, mikä erottaa hyvän ystävyyden parisuhteesta. Aikanaan ollessani naimisissa, välit silloisen miehen kanssa viilenivät. Olimme hyviä kavereita, arki toimi, mutta makuuhuoneessa oli hiljaista. Rakastelimme ehkä kerran kuukaudessa.

      Niin sitten kävi, että mies löysi toisen ja avioliittomme kariutui. Tietysti tuntui pahalta, kun toinen nainen kuvioissa, mutta erosimme sovussa. Päätin, että pesemme jälkipyykin ilman enempää draamaa. Eron jälkeen luonnollisesti pohdin, mikä meni pieleen ja tunnistin itse, että se oli se puuttuva kemia väliltämme. Tämän vuoksi en kaivannut rakastelua hänen kanssaan. Jostain syystä kemia katosi, emmekä sitä enää löytäneet - ehkä emme riittävästi sitä edes yrittäneet etsiä. Miksi? En tiedä. Kuitenkin kaipasin rakastelua, hellyyttä ym..... Hän myös.

      Nyt minulla on uusi miesystävä. Yhdessä olemme olleet pidempään kuin aikonaan olin naimisissa lasteni isän kanssa. Tästä huolimatta meidän välillä kemiaa riittää edelleen ja rakastelemme useita kertoja viikossa. Olenkin nyt tullut siihen tulokseen, että tämä kakkosvaihtoehto on minulle sopivampi kuin exäni. Siis kaikin mahdollisin tavoin. Menessämme exän kanssa aikanaan naimisiin, välillämme oli kemiaa ym., mutta myöhemmässä vaiheessa syystä tai toisesta ajauduimme ns. eri raiteille. Tuskin sitä kumpikaan tarkoituksellisesti teki, näin vain kävi. Ei kukaan mene naimisiin erotakseen. Olenkin sitä mieltä, että suurin osa eroista johtuu juuri siitä, että kasvetaan eri suuntiin. Aina ei ole mahdollista löytää riittävästi kompromisseja, jotta liitto toimisi siten, että molemmat ovat tyytyväisiä. Ja tämä ei varsinaisesti ole kummankaan vika tai syy, näin vain käy. Mikäli kyse ei jo alun alkaen ole rakastelun vähyydestä, alkaa se syy enemmin tai myöhemmin myös näkymään makuukammarin puolella. Tällöin kynnys pettää matalenee ilman, että sitä välttämättä edes tietoisesti miettii. Eikä lopunperin syyllinen tähän suoranaisesti ole kumpikaan - tai vaihtoehtoisesti molemmat. Tietysti pettäjä tekee valintansa pettäessään, mutta ne syyt, jotka siihen johtavat ovat moinmutkaisemmat - ainakin hyvin usein.

      Tarkoitus ei ole tässä pettäjiä puolustella - itsekin joutunut petetyksi. Ihmiset muuttuvat, eivätkä aina samaan suuntaan, vaikka kuinka avioliitossa ollaan.

    • juurinäin1

      Tarjonnan ja kysynnän laki kai. Puolisoni osaa ja taitaa pihtaamisen taidon. Yleensä kieltäytymiset johtuu niska jäykyydestä, selkävaivoista tai päänsärystä. Kesäisin taas siitä kun nainen on innokas pyöräilijä, takapuoli on kipeä ja haarovälissä on arkuutta kun penkki hiertää vaikka on uudehko pyörä alla. Näitä satelee aina kun minä ehdotan seksiä jos ihmeen kautta nainen suostuu on kuin tervan juontia. Mahdollisen nopeasti pitää saada hommat loppumaan ja loppuuhan se kun useita kuukausia puutteessa. No, vieraat satunnaispanot helpottaa olo tilaa ja ompa mahtunut mukaan yksi vakipanokin. Kun selvisi puoliso sai hepulin, sitten annoin vastaan ja nainen hiljeni, tajusi kai vihdoin mikä on homman idis, haluan seksiä kun parisuhteessa ollaan jos ei ole turha valittaa mun seksijutuista mutta eipä näy muijaa erokaan kiinnostavan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4874
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3207
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1355
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1176
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      858
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      855
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      478
      690
    Aihe