Onko naisilla jotain valittamista tinder miehistä

Itse olette samanlaisia rumiluksia vanhoine kuvineen ja valehtelette painostanne enemmän kuin miehet. Ette ole yhtään sen parempia kuin miehet ja naiset muokkaa kuviaan paremmaksi. Valehtelulla ette saa miestä, olette kurppia joten myöntäkää se itsellenne.
2
Ilmoita

ei ole niin parempaa rakastajaa ja seksin taitajaa ei ole kuin tinderimiehet ja arabimiehet ne osaa hommansa ja ovat rakastelun jumalia ja niihin rakastutaan
Ilmoita
Oon kerran ollut tinder trefeillä ja nainen oli todella lihava. Kuvassa ei näyttänyt lihavalta mutta vissiin oli lihonut parissa viikossa 30 kg. Olin tosi pettynyt koska nainen oli tosi mukava muuten.
Ilmoita
On paljonkin kun miehet vonkaa pillua ennen kun edes nimeään edes kertovat. Sitten miehet on varattuja eivätkä kerro vaimonsa nimeä jotta voin kysyä siltä onko miehellä lupa pettää. Muutaman pettäjän olen käräyttänyt miehen vaimolle tai tyttöystävälle. Miehet ei ole rehellisiä ja otan kyllä selvää miehestä.
1 VASTAUS:
Luuletko oikeasti, että sinun ikäisiä miehiä on vielä vapaana muuta kuin kaltaisiasi HC-AT-miehiä? Olet vanha täti ja sinun juna meni jo 15 vuotta sitten.
+Lisää kommentti
Naiset valittaa aina. Kaikille ei riitä top 10 miehiä.
2
Ilmoita
Kyllä oikeesti ottakaa uusi kuva sen 37 vuotta vanhan tilalle.
1 VASTAUS:
Ei kai nyt kukaan mitään lapsuuskuvia sentään Tinderiin laita, atm32.
+Lisää kommentti
Mikä on Tinder?
1
Ilmoita
Nykyään ratkaisevat kuvat, eivät ihmiset. Jos nainen on käynyt boudoir-kuvauksessa niin hän on tasokkaampi kuin yksikään Kouvolan tai Mikkelin miehistä.
Ilmoita
Olen mokomasta kuullut. Käsittääkseni teinien juttu.
Ilmoita
Qatar jossa jalkapallon MM kisat tulee olemaan, siellähän todella upeaa:
"Raiskatuksi tulleita naisia, myös turisteja, on tuomittu vankilaan katsottuina syyllisiksi avioliiton ulkopuoliseen seksiin."

Siellä ei ätmejä olekaan, ne ottaa siirtotyöläisiä jos haluaa. Kaveriporukassa naureskelee että taas meni yksi väkisinantaja linnaan.
Nuohan vain totauttaa kulttuuriaan ja uskomuksiaan. Sharia lakia jota jotkut haluaa suomeenkin ja islamistit valtaa eurooppaa pikkuhiljaa.
1
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Onko naisilla jotain valittamista tinder miehistä

Itse olette samanlaisia rumiluksia vanhoine kuvineen ja valehtelette painostanne enemmän kuin miehet. Ette ole yhtään sen parempia kuin miehet ja naiset muokkaa kuviaan paremmaksi. Valehtelulla ette saa miestä, olette kurppia joten myöntäkää se itsellenne.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta