DNA:n verkkoahan se käyttää, vaikka yrittää asiaa pitää pikemmikin piilossa
https://www.is.fi/taloussanomat/porssiuutiset/art-2000005962113.html
Tuohan on se virtuaalioperaattori, joka vaatii saada laskuttaa kortiltasi erikseen ilmoittamatta ja Tiede-lehden keskustelupalstan mukaan laskuttaakin reilusti.
e-lasku tuntematon.
Liiketoimimman ydin on 4 gigatavun (melkein kaikkeen riittämättömät) datarajoitetut liittymät, joista sitten todellisen tai kuvitellun ylityksen jälkeen rahastetaan rajusti
Rajoittamaton liittymänsä "yllättäen" ei olekaan markkinoiden halvin
MOI-huijausmobiili myyty DNA:lle
25
195
Vastaukset
- Möööi
No, oli ainakin itselle halvin kun otin siihen rajoittamattoman datan. En tarvitse puhelu tai tekstaripaketeja kun niin vähän tarvitsen.
- 6523
Niin minullakin eikä tarvitse maksaa paperilaskusta 2,90 kuten Elisalla, no onneksi Elisa ei kaikista yrityksistään huolimatta saanut Moita kaapattua.
- vanhasta.eroon
6523 kirjoitti:
Niin minullakin eikä tarvitse maksaa paperilaskusta 2,90 kuten Elisalla, no onneksi Elisa ei kaikista yrityksistään huolimatta saanut Moita kaapattua.
MIten selitätte sen, että kun kävin kysymässä DNA:lta halvempaa liittymää Itäkeskuksessa, niin tarjosivat ainoastaan hintaan 17.90 , joka ainakin laskutuksessa on muuntunut 24,90 tasolle omia aikojaan. Nyt sitten ajattelin, että menen kyseleen sitä moi-liittymää ja samaan aikaan sitten tulee tuo dna-ostosuutinen.
Kannattaako mennä moille vielä, ja mulle riittäs se 500 min pelkkää puheaikaa. mitään nettittouhuja en tarvii lainkaan. eli onko teillä vielä ne 6 euron liittymät.
Ja vielä, pääseekö tosta vanhasta liittymästä kuinka eroon, kun se on ollut mulla monta vuotta. - en_tarvi_paperilaskua
Minulla on jätepaperipinoon muutakin täytettä kuin telelaskut, Elisalta tai Telialta en ole koskaan pyytänyt enkä saanut. Elisalta e-lasku, Telialta sähköposti tekstari
- vastaisku_ryöstölle
Onneton EU pakottaa maksamaan juppiliikemiesten ja turistien laskut.
Kännyliittymä maksaa tavallaan euron/kk mutta palkkonetti neljä eutoa per kk.
Ikivanhaan mokkulaan vaihdoinkin puhe-SIM-kortin.
Ihan ok uutisiin ja sähköpostiin. - myönnytyksiä
Aloittaja tässä ensin sillä lisäyksellä, että vanhojen sopimusten jäljiltä minulla ja monella on vanhoja sopimuksia joihin voi vielä kinata alennusta vuorotellen kilpailuttamalla operaattoreita. 13,90/kk on syksyyn asti kun vetosin Elisan kokonaisasiakkaan tarjoukseen (äänikänny ja 4G samalta). Sitten 16,90/kk
Pitkään ollut Elisa 3G muuttui 4G:ksi ja kalleutui ensin 15,90:ksi pari vuotta ja sitten 21,90 mutta yhä vähemmän kuin huonommin neuvottelevan tutun saama tarjous 24,90 eli hän käyttää jatkossa Elisaani
Jatkuvasti kuukausittain rahastettava asiakas on arvokas ja saa myönnytyksiä - prepaidit_harkintaan
Syksymmällä halvimpia rajattomia olivat isoimpien operaattoreiden prepaidit
Toinen 30 (vaiko 31) pävää ekasta käyttöpäivästä yhtämittaisesti.
Toisella pieni kk-maksu ja max. euro/päivä. Voi pitää välipäiviä
MOI rajaton melkein pääsi samoihin mutta rikollinen laskutustapa esti kahden liittymän tilaamisen meille loka-marraskuussa - rajattomat_ppt
Minäkin noita prepaideja katselin.
Oii Telia 17.90 eli aika sama kuin MOI-prepaid, mutta maksutapa rehellinen
Elisa 2-3 e/kk plus 99snt/käyttöpäivä. Siis ok joka toinen päivä käyttäen - vanhassa_vara_parempi
Opiksi että vanhat liittymät yleensä ovat halvempia kuin upouudet sopimukset
- laskutustaidetta
Tässä yksi omituiseen "vapaaveloitukseen" turvautuvan MOI:n arvosteluketju
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14705147/moi-liittyma - käyttämättömyysihanne
Huijausliittymän datamäärällä sitten jätettävä nettiradiot kuuntelematta.
Voihan MOI silti hihasta ravistaa muutaman gigan "ylityksen"
Tuollaisessa käyttämättömyydessä palvelee puheliittymän rajaton pakkonettikin - puhe-SIMmillä
> ...käyttämättömyydessä palvelee puheliittymän rajaton pakkonettikin
Monen muun tapaan nurkissani lojuu nettitikkuja. Niistä vanhimpaan E230 pistin kännyn SIM:min, asensin tikun muistista yhteysohjemlan ja aloin lukea uutissivuja. Nettikeskusteluihin osallistuin ja sähköpostia hoitelin. Ihan kivasti - 50_gigaa_kuukaudessa
4 gigaa kuukaudessa tarkoittaa WiFi-verkkojen etsimistä kaupungilla
- Aftonfalck
Ei valittamista, tuo 6e / 4Gt on riittänyt navigointiin ja satunnaiseen netin varayhteyteen.
Laskutus hoituu mielestäni mainiosti suoraan luottokortilta,mutta todellakin vaatii luottokortin.
Jos on tarvetta yhtään suuremmalle käytölle, niin rajaton on ehkä viisaampi valinta.
Yhteyden laadussa ei ole ollut mitään valittamista, ja nopeus on ollut välillä 5-30Mt/s
Oma Moi sovelluksella on ollut seurattua laskutusta, eikä siellä ole ainakaan omalla kohdalla virheitä ollut.- kk-data_kuluu_päivässä
4Gt ollut yhden päivän käyttöni jo vuosia.
Ennen yhteysohjelma MWconn näytti käytön kun illalla suljin
Nyt WiFi-mokkula nollaa kuukauden vaihtuessa ja näyttää kertymän - lypsäminen_vaikeutui
Pakkohan liiketoiminta oli myydä kun paljastui että perustuu rajulle huijaukselle:
https://www.tiede.fi/keskustelu/71972/moi-mobiili-kokemuksia - veloitusarpajaiset
Datamäärien mielivaltaisista veloituksista on puhuttu tälläkin serverillä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14821366/moimobile-huijaa-datalaskutuksessa! - Anonyymi
kk-data_kuluu_päivässä kirjoitti:
4Gt ollut yhden päivän käyttöni jo vuosia.
Ennen yhteysohjelma MWconn näytti käytön kun illalla suljin
Nyt WiFi-mokkula nollaa kuukauden vaihtuessa ja näyttää kertymänMinä käytän 3GT . Toimii hyvin kun käyttäjät ovat siellä 4 GT
- Anonyymi
ainakin meille MOI liittymät on ollut hurjan hyvä valinta jo kolmatta vuotta.
toki olis varaa maksaa mitä vaan, mutta "on tyhmää maksaa liikaa".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332