Seksikumppanien lukumäärä?

JokeriPokeri

Yksinkertaisesti siis, Häiritsisikö teitä poika tai tyttöystävänne menneisyys?
Värikäs sellainen jos asia tulisi tietoon yllättäen?

Vaikka muuten menisikin ihan kivasti suhteessa, Niin jäisitkö miettimään jos tyttöystävä ohimennen toteaisi olleen vähintään kymmenien miesten kanssa sängyssä?
Siis vähintään kymmenien.
Muuttuisiko näkemyksesi naisesta tai arvostus?

On antanut kuvan, ettei ole monen kanssa ollut ennen sinua, Mutta sait suhteen alussa sukupuolitaudin (hoidettu) ja herpeksen (pysyvä) jota ihmettelit ujon ja hiljaisen, kokemattoman ja nuoren kumppanin ollessa kyseessä?

Pitäisikö asia vain hyväksyä sellaisenaan ja olla tyytyväinen nykyiseen arvokkaaseen mitä teillä on, Vai jäisikö homma mietityttämään teitä ja näkisittekö partnerinne eri valossa tai eri "arvoisena"?
Miten on?,. Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja entinen kevytkenkäisyys on mennyttä, Mutta muuttaisiko tietoon tullut suuri seksikumppanien lukumäärä teidän ajatteluanne? :)

T: Mies ja Nainen 25 & 21 (2,5v yhdessä).

45

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpeg

      Jos nuori tyttö on sekstaillut kymmenien eri miesten kanssa, niin hänellä on tai on ollut esim. mielenterveysongelmia itsetunto-ongelmineen, itsensä arvostusongelmia ym.

      Jos keski-ikäisellä miehellä on ollut satoja seksisuhteita, ja mahdollisesti avioliitto/avoliitot ovat kaatuneet hänen sekstailuun toisten naisten kanssa, mies on seksiaddikti.

      Nuorena olisi häirinnyt erityisen paljon poikaystävän tuollainen menneisyys. Ja turha väittää, ettei häiritsi näin vanhempanakin. Liika on aina liikaa. Usein kyllä irtosuhteet liittyvät ihmisen johonkin ongelmatilaan. Kun asian saa korjattua, rauhoittuu irtosuhteiden harjoittaminenkin. ts. motiivit irtosuhteisiin ratkaisee vaikutuksen, häiritseekö ne vai ei, ja jos niin kuinka paljon.

    • Maaria444

      Jos nuorella tytöllä on ollut kymmeniä seksisuhteita, hän on ollut prostituoitu tai jonkun hyväksikäyttäjän parittama.
      Kyllä jotkut naiset ovat seksuaalisesti aktiivisia ja iloluonteisia. Siinä ei ole mitään väärää jos kaikki tapahtuu omasta tahdosta eikä johdu hyväksikäytöstä tai siitä että on mielenterveysongelmia joiden takia ei välitä itsestä vaan ajautuu itsetuhoisuuteen.
      Lukuisat seksisuhteet saattavat olla yksi itsetuhoisuuden muoto, niin miehillä kuin naisilla.

      Vaikka olisi pari sukupuolitautia ei sen tarvitse merkitä kymmeniä seksisuhteita! Jos nainen on pelimiehen kanssa, hän voi saada tartunnan yhdestäkin kerrasta jos miehellä on tauteja.

      Täytyy myös muistaa ettei miehen pidä mustasukkaisuudessaan ryhtyä kuvittelemaan tyttöystävän miessuhteita suuremmaksi kuin ne todellisuudessa ovat, se ei ole tervettä.

      Itseäni on häirinnyt miesystävän kertomukset lukuisista ilotyttöjutuista joista hän kertoili jopa kerskaillen. Tapahtuivat silloin kun hän oli vapaa. Tauteja ei hän saanut, mutta minua häiritsi nuo jutut. Häiritsi siksi että hän kehuskelevaan sävyyn niistä kertoi ja siksi pidin käytöstään tökerönä ja ääliömäisenä.
      Arvostus häntä kohtaan laski todella ja myös sen takia että hänellä oli lapsia eroon päättyneestä avioliitostaan joiden elatusmaksuja hän ei kyennyt maksamaan. Silti hän kerskui tuhlanneensa ilotyttöihin suuriakin summia.
      Päätin suhteen lopulta, tietenkin.

    • JokeriPokeri

      Olette kummatkin oikeassa siinä että kaikki liittyy naiviuteen.
      Nuoruuteen ja itsetunto-ongelmiin jossakin määrin.
      Siihen ettei osaa sanoa ei.
      Eikä uskalla puolustaa itseään jos joku helpostikin on pyytänyt tai vaatinut seksiä.
      On luullut että ehkä hänestä pidetään enemmän.
      Ja ettei mies vain nyt suuttuisi...., Kuinka naivia ja sinisilmäistä.

      Mitä väliä sillä on mitä joku random ajattelee sinusta jos kieltäydyt seksistä.
      Tyttöä ei oltu kasvatettu arvomaailman kannalta mihinkään suuntaan kotona.
      Nyt hän syyttää äitiään.

      Ei voi nyt aikuisena ymmärtää miten lapsellista joidenkin tyttöjen käytös on ollut.

      Minä kuitenkin hieman pähkäilen kahden vaiheilla tänä päivänä.
      Tuollainen menneisyys, vaikka onkin vain menneisyyttä, Häiritsee ja varsinkin herpes joka on joka kuukausi päällä jonkun toisen virheistä. Muistuttamassa aina asiasta.

      Olenko vain itsekäs tai yliherkkä?
      Tyttö on kasvanut täysin eri ihmiseksi ja löytänyt itsensä ja paikkansa ja itseluottamuksen.
      Kuulemma kiitos minun, onhan tässä aikaa jo mennytkin.

      Jostakin syystä tällainen menneisyys on vasta nyt pitkän ajan jälkeen alkanut kalvamaan ja vaivaamaan. Tuntuu järjellä ajateltuna ylimitoitetulta jättää nyt eheä nainen kaukaisen menneisyyden vuoksi, Vai mitä ajattelette?

      Pitäisikö se vain aina karistaa mielestä että "onhan tällä kanootilla seilattu" kun ollaan intiimisti, Koska tuollaisia sitä vain väkisin tulee mieleen ja mielenkiinto menee ja toinen alkaa ällöttää.
      Vai pitäisikö tässä antaa ajan kulua että pääsen asiasta yli?
      En halua heittää kuitenkaan mielestäni arvokasta suhdetta roskiin, Ja olisiko se reilua häntä kohtaan kaukaisen menneisyyden takia?

      T: AP :)

      • Ooettaja

        Se on naiivi, ei naivi.


    • Kolmiokulmassa

      Kyllä häiritsisi, mutta ei siksi että ne useat seksikumppanit varsinaisesti vaivaisivat.

      Vaivaisi se, ettei asiasta puhuttu avoimesti suhteen alussa. Hän on antanut ymmärtää olevansa toisenlainen ja piilotellut aluksi todellista minäänsä. Sitä olisi vaikea niellä.

      Tuo toinen asia olisi samassa yhteydessä ehkä jopa ylitsepääsemätöntä, että saisi tältä ihmiseltä kaksi sukupuolitautia ja toista ei voi edes hoitaa. Olisin katkera, ehkä jopa vihainen, koska olen luottanut ihmiseen ja sainkin taudin joka tulee muuttamaan seksielämääni lopun iäksi. Hän ei tiennyt tai halunnut kertoa että hänellä on nämä taudit, se kertoo vastuuttomuudesta ja itsekyydestä. Kokisin että joudun epäreilusti kärsimään toisen ongelmista ja virheistä.

      Jos te joskus eroatte, sinä olet herpesmies ja voit arvata miten vaikea on aloittaa uutta suhdetta niillä pelikorteilla.
      Olette todella nuoriakin vielä ja siksi tottapuhuen ei tuo puhumasi siis mitään todella kaukaista menneisyyttä ole. Saattaisin siksi myös pohtia, nostaako hänellä jatkossakin elämässä ongelmien edessä päätään seksuaalinen huomionhaku. Sellaiset käytösmallit ovat nimittäin todella syvällä persoonassa ja itsetunnossa.

      Vaikea paikka, eikä tuohon ole neuvoa. Saattaa olla että pystyt hyväksymään kaiken ajan kanssa, mutta on mahdollista, että huomaat ettei asiaa voi lakaista maton alle ja koko ihminen tuntuu ajoittain fyysisesti epämiellyttävältä ja tunnet katkeruuttakin. Kumpikaan tunne ei ole ”väärin” ja suhteen jatko on kiinni siitä kumpaan enemmän kallistut.

    • JokeriPokeri

      Kiitos vastauksista tähän mennessä.

      Hän ei tiennyt olevansa tautien kantaja kun tapasimme.

      Olen myös kysynyt nauttiko hän edes seksistä lähes ventovieraiden kanssa.
      Kuulema ei, ja seksi on hänelle ollut enemmänkin asia pakon edessä ja tilanteen siihen edetessä.
      Hän ei ole koskaan vastustellut vaan antanut mennä koska pelkäsi reaktiota mikäli kieltäytyy.
      Usein miehet seksiä samantien haluavatkin, ja jos laskee että vuodessa on 52 viikkoa, niin kyllähän melko lyhyeenkin aikaväliin mahtuu ne vähintään kymmenet "kumppanit".

      Hän myös kertoi että nuorempana ei tiennyt miten huomiota haetaan ja millaista huomiota sitten helposti myös saa kun yrittää korostaa seksuaalisuuttaan ja haluttavuuttaan.

      Äiti ei koskaan ollut halannut esim, ja teini-ikäisenä sitten haki kaiken mahdollisen fyysisen kontaktin, vaikka sanojensa mukaan seksi onkin ollut hänelle aina hieman "ällö" asia, tai näin hän ainakin sen ilmaisee.
      Sanoi myös olleensa täysin pikkutytön tasolla minkä kyllä hänet tuntien uskon.
      Nyt on kasvanut ihmisenä varsinkin näissä asioissa mistä ollut puhe.

      Hän ihmettelee itsekin miten sitä on voinut olla niin sinisilmäinen ja vietävänä.
      Eikä tajua miten sitä ei tullut ajateltua mitä seurauksia asioilla voi ajan kanssa olla.
      Nämä nyt kerrotut asiat ovat tulleet itku kurkussa kun olen suoraan kysellyt jotta asia selkenisi myös minulle.

      Mikään huomionhakuinen hän ei enää ole. Tuntuu että hakee enemmänkin tätimäistä lookia mahdollisesti juuri minun takiani jotta arvostaisin häntä.
      Ja tätilookkia en mielellään edes katsele, joten hankalaahan tämä on.
      Mielummin seksikäs tyttöystävä, mutta tämä asia on nyt hieman vinoutunut suhteessamme.
      Hänestä tuntuu lutkalta jos on edes minulle seksikäs, ja minä taas pidän luonnollisesti siitä.

      Ja kyllä rehellisesti sanottuna kaikki olisi helpompi hyväksyä ilman tartuntoja.
      Kuulema ei tiennyt. Varsinkin herpes on sellainen jonka kanssa on hankala lähteä tilanteesta ja aloittaa uusi suhde. Sano siinä sitten alkuun että minulla on sitten tällainen vaiva ja näillä eväillä vähintään kumin kanssa pakko edetä.

      Toisaalta olen auttanut hänet radalle jälleen, ja hän lähes palvookin minua ja varmaan hyppäisi kerrostalon katolta jos käskisin. Eli äärimmäisen herkkä luonne.
      Hän on minulle todella hyvä ja varmasti moni toivookin tyttöystävää jota juuri saa ns. muovata mieleisekseen.
      En käytä kuitenkaan tilannetta hyväkseni koska muuten voisin yhtä hyvin kävellä suhteesta ulos. Samalla kun en tahdo niin tehdä, Nämä aiemmin mainitut asiat vaivaavat silti ja kalvavat arvostusta.

      Mitä te tekisitte? Myönnän että taholtani kyseessä on toki mustasukkaisuutta. Ei kaikki miehet varmaankaan pahemmin ajattele näin syvällisen kaavan kautta :)

      Pitäisikö sitä vain yrittää kasvaa itsekin ihmisenä, ja pitää tärkeimpänä että on löytänyt jonkun joka rakastaa pyyteettömästi, koska kuinka yleistä sellainen ja sellaisen löytäminen on edes kerran elämänsä aikana?

      Inhon tunnetta se ei silti poista, mutta ei kai kukaan väittänytkään että rakkaus olisi helppo asia.
      Tai sitten olen itse lapsellinen ja turhaan mustis menneistä, En tiedä.
      Kiitos tsempeistä ja ajatuksista.
      Kertokaa te oma kantanne. Sekin auttaa paljon.

    • lutkavaiei

      Rehellisesti sanoen häiritsi varsinkin kun se menneisyys toi mukanaan, sukupuolitaudin. Nainen kyllä kertoi seurustelusuhteistaan hivenen ja oli kertomansa mukaan ollut myös joitakin seksipartnereita ja joltakin sitten oli taudin saanut ja tietämättään sen tartutti minuunkin. Olihan se vittumaista kun minäkin asian selvittyä sitten kaivoin kumia ennen aktia niin nainen sanoi et pannaan nyt vain ilman olet sen jo kuitenkin saanut, ei kivaa ei kivaa. Jälkeenpäin on vähän vaikea luottaa kun vielä selvisi että nainen on aika kova flirttailemaan vieraille varsinkin kun alkoholia on otettu.

    • Oletpa saanut hyviä vastauksia perusteluineen. En siis sano, että vastaus kumpaankaan suuntaan olisi toistaan parempi, mutta kaikki vastaukset on perusteltu, eikä shamingia kumpaankaan suuntaan.

      Itsekin sanon, että häiritsisi. Joskus olin häpeissäni asiasta, joska yleinen mielipide tuntuu olevan, että mihet, jotka ajattelevat niin ovat heikkoitsetuntoisia luusereita.

      Ueammankin psykologisen testin mukaan minulla on poikkeuksellisen vahva itseluottamus ja olen huomannut, että en ole ajatuksineni yksin. Minulle ei myöskään olisi mahdotonta jakaa naista sängyssä jonkun kanssa, jos tilanne olisi oikea.

      Olen miettinyt mikä tuossa ajatuksessa sitten on vaikeaa. Yksi on vaan se selittämätön tunne mustasukkaisuudesta, muista ähkimässä naisesi päällä. Toinen on, että uskon, että suuri määrä seksipartnereita kertoo tietynlaisesta huomionhakuisuudesta, josta on vaikeaa ellei mahdotonta päästä eroon. Parisuhteessa voi mennä vuosia niin, ettei tuo käytös tule esiin, mutta parisuhteen mennessä huonosti voi se luonteenpiirre taas ottaa vallan. Lisäksi on ajatus, että samassa kaupungissa on kymmeniä tai satoja miehiä, jotka voivat kertoa panneensa naistasi ja ovat mahdollisesti tehneet hänen kanssaan juttuja, joita sinä et tule ikinä tekemään.

      • Kärtty

        Olet täydellisesti väärässä.
        Jos tyttö suostuu lukemattomien miesten kanssa seksiin, hän on jotenkin vaurioitunut, ei kykene kunnioittamaan itseään, on sillä tavalla aseeton ettei kykene puolustamaan itseään.

        On kylmä ja empatiakyvytön mielipide tuo että jos nainen suostuu aina seksiin, johtuisi huomionhakuisuudesta. Mielipiteesi on tyypillinen miehen mielipide, yksioikoinen ja näkökulma on vain miehen. Puhut naisesta kuin käyttöesineestä.

        Todellisuudessa tällaiset naiset eivät jostain syystä kunnioita itseään, ja siksi he kohtelevat itsekin itseään kuin esinettä ja siitä seuraa että miehet kohtelevat häntä kuin esinettä. Näin käyttäytyvät naiset eivät nauti seksistä, sillä eihän esine nauti kun sitä käytetään - esinehän vain otetaan käyttöön kun tarvitaan eikä esine esitä vastalausetta! Ja lopulta käyttäjä heittää esineen roskiin.
        Tällainen nainen on vain kuin pikkuinen koira joka haluaa miellyttää isäntäänsä "koska se nyt vain kuuluu asiaan".

        Usein tällaiset naiset ovat joutuneet lapsina hyväksikäytön kohteiksi ja seksistä on heillä täysin sairas käsitys koska psykoseksuaalinen kehitys on mennyt väärille raiteille. Kun lapsen tai nuoren ruumis otetaan käyttöön, lapsi kopioi hyväksikäyttäjänsä asenteen, ja siitä tulee lopulta hänen omaa asennemaailmaansa, omaa persoonaa, ja siksi hän ei myöhemmin tunnista vääriksi niitä tekoja joita häneen kohdistettiin.
        Ap:n tyttöystävästä en tietenkään tiedä miten on laita, mutta on täysin väärin tuomita tällaiset naiset millään tavalla.
        Tuomita täytyy ehdottomasti vain ne miehet jotka näkivät hänessä lapsellisen , pikkutyttömäisen naisen jota voi huoletta käyttää hyväksi.


      • Kärtty kirjoitti:

        Olet täydellisesti väärässä.
        Jos tyttö suostuu lukemattomien miesten kanssa seksiin, hän on jotenkin vaurioitunut, ei kykene kunnioittamaan itseään, on sillä tavalla aseeton ettei kykene puolustamaan itseään.

        On kylmä ja empatiakyvytön mielipide tuo että jos nainen suostuu aina seksiin, johtuisi huomionhakuisuudesta. Mielipiteesi on tyypillinen miehen mielipide, yksioikoinen ja näkökulma on vain miehen. Puhut naisesta kuin käyttöesineestä.

        Todellisuudessa tällaiset naiset eivät jostain syystä kunnioita itseään, ja siksi he kohtelevat itsekin itseään kuin esinettä ja siitä seuraa että miehet kohtelevat häntä kuin esinettä. Näin käyttäytyvät naiset eivät nauti seksistä, sillä eihän esine nauti kun sitä käytetään - esinehän vain otetaan käyttöön kun tarvitaan eikä esine esitä vastalausetta! Ja lopulta käyttäjä heittää esineen roskiin.
        Tällainen nainen on vain kuin pikkuinen koira joka haluaa miellyttää isäntäänsä "koska se nyt vain kuuluu asiaan".

        Usein tällaiset naiset ovat joutuneet lapsina hyväksikäytön kohteiksi ja seksistä on heillä täysin sairas käsitys koska psykoseksuaalinen kehitys on mennyt väärille raiteille. Kun lapsen tai nuoren ruumis otetaan käyttöön, lapsi kopioi hyväksikäyttäjänsä asenteen, ja siitä tulee lopulta hänen omaa asennemaailmaansa, omaa persoonaa, ja siksi hän ei myöhemmin tunnista vääriksi niitä tekoja joita häneen kohdistettiin.
        Ap:n tyttöystävästä en tietenkään tiedä miten on laita, mutta on täysin väärin tuomita tällaiset naiset millään tavalla.
        Tuomita täytyy ehdottomasti vain ne miehet jotka näkivät hänessä lapsellisen , pikkutyttömäisen naisen jota voi huoletta käyttää hyväksi.

        "On kylmä ja empatiakyvytön mielipide tuo että jos nainen suostuu aina seksiin, johtuisi huomionhakuisuudesta."

        Olisi varmaan pitänyt laittaa väliin usein. Suuri määrä seksipartnereita kertoo USEIN tietynlaisesta huomionhakuisuudesta". On sitten eri asia mistä tuo huomiohakuisuus johtuu. Onko se vaurioista sielussa, vai vain sitä, että naisen seksuaalisuus on hyväksyttävämpää nykyään.

        Voisin ottaa esimerkiksi, vaikkapa: miehen joutuminen jatkuvasti tappeluihin kertoo miehen agressiivisesta luonteesta. Voihan se kertoa myös vaurioista miehen sielussa ja kyvyttömyydestä välttää pa*kaa seuraa, mutta so what.

        Yhtä kaikki. Jos naisen parisuhdehistoria on loputtoman värikäs, kannattaa pysyä erossa samoin kuin yllä kuvatusta miestyypistä. Tietysti jos lukemattomat seksikumppanit naisella eivät haittaa, niin ongelmaahan ei ole.

        "todellisuudessa tällaiset naiset eivät jostain syystä kunnioita itseään, ja siksi he kohtelevat itsekin itseään kuin esinettä ja siitä seuraa että miehet kohtelevat häntä kuin esinettä. Näin käyttäytyvät naiset eivät nauti seksistä, sillä eihän esine nauti kun sitä käytetään - "

        Kyllä minä olen ollut huomaavinani useimpien naisten, joiden kanssa minulla on ollut irtosuhteita, nauttivan seksistä hyvinkin paljon. Jopa niin paljon, että ovat soitelleet perään ja pyytäneet uusintaa.


      • Kärtty
        Yogamies kirjoitti:

        "On kylmä ja empatiakyvytön mielipide tuo että jos nainen suostuu aina seksiin, johtuisi huomionhakuisuudesta."

        Olisi varmaan pitänyt laittaa väliin usein. Suuri määrä seksipartnereita kertoo USEIN tietynlaisesta huomionhakuisuudesta". On sitten eri asia mistä tuo huomiohakuisuus johtuu. Onko se vaurioista sielussa, vai vain sitä, että naisen seksuaalisuus on hyväksyttävämpää nykyään.

        Voisin ottaa esimerkiksi, vaikkapa: miehen joutuminen jatkuvasti tappeluihin kertoo miehen agressiivisesta luonteesta. Voihan se kertoa myös vaurioista miehen sielussa ja kyvyttömyydestä välttää pa*kaa seuraa, mutta so what.

        Yhtä kaikki. Jos naisen parisuhdehistoria on loputtoman värikäs, kannattaa pysyä erossa samoin kuin yllä kuvatusta miestyypistä. Tietysti jos lukemattomat seksikumppanit naisella eivät haittaa, niin ongelmaahan ei ole.

        "todellisuudessa tällaiset naiset eivät jostain syystä kunnioita itseään, ja siksi he kohtelevat itsekin itseään kuin esinettä ja siitä seuraa että miehet kohtelevat häntä kuin esinettä. Näin käyttäytyvät naiset eivät nauti seksistä, sillä eihän esine nauti kun sitä käytetään - "

        Kyllä minä olen ollut huomaavinani useimpien naisten, joiden kanssa minulla on ollut irtosuhteita, nauttivan seksistä hyvinkin paljon. Jopa niin paljon, että ovat soitelleet perään ja pyytäneet uusintaa.

        Tottakai nainen voi nauttia seksistä, miksei voisi nauttia!
        Jos on huomattava määrä kumppaneita, se johtuu kahdesta syystä: Joko elää rohkeasti elämää haluamaansa tyyliin, itsetunto on erinomainen, ei kysele muilta että saanko mä tehdä näin vai enkö saa....
        TAI ihminen on kuin koira tai sätkynukke joka tekee mitä muut käskee tai pyytää. Sitten ihminen, mies tai nainen, antaa oman ruumiinsa toisen käyttöön "koska niin vain kuuluu tehdä". Tällaiset ihmiset ovat kadottaneet oman itsensä ja oman tahtonsa tai eivät ole koskaan löytäneetkään ja siksi ovat hyväksikäytettävissä.


      • Kärtty kirjoitti:

        Tottakai nainen voi nauttia seksistä, miksei voisi nauttia!
        Jos on huomattava määrä kumppaneita, se johtuu kahdesta syystä: Joko elää rohkeasti elämää haluamaansa tyyliin, itsetunto on erinomainen, ei kysele muilta että saanko mä tehdä näin vai enkö saa....
        TAI ihminen on kuin koira tai sätkynukke joka tekee mitä muut käskee tai pyytää. Sitten ihminen, mies tai nainen, antaa oman ruumiinsa toisen käyttöön "koska niin vain kuuluu tehdä". Tällaiset ihmiset ovat kadottaneet oman itsensä ja oman tahtonsa tai eivät ole koskaan löytäneetkään ja siksi ovat hyväksikäytettävissä.

        No nyt alamme olla samaa mieltä. Sinun edellisestä kommentista sai sellaisen kuvan, että kaikki ns "jakorasiat" ovat jotenkin sielultaan haavoittuneita.

        "todellisuudessa tällaiset naiset eivät jostain syystä kunnioita itseään, ja siksi he kohtelevat itsekin itseään kuin esinettä ja siitä seuraa että miehet kohtelevat häntä kuin esinettä. Näin käyttäytyvät naiset eivät nauti seksistä, sillä eihän esine nauti kun sitä käytetään - esinehän vain otetaan käyttöön kun tarvitaan eikä esine esitä vastalausetta! Ja lopulta käyttäjä heittää esineen roskiin.
        Tällainen nainen on vain kuin pikkuinen koira joka haluaa miellyttää isäntäänsä "koska se nyt vain kuuluu asiaan". "


      • 824874598
        Yogamies kirjoitti:

        No nyt alamme olla samaa mieltä. Sinun edellisestä kommentista sai sellaisen kuvan, että kaikki ns "jakorasiat" ovat jotenkin sielultaan haavoittuneita.

        "todellisuudessa tällaiset naiset eivät jostain syystä kunnioita itseään, ja siksi he kohtelevat itsekin itseään kuin esinettä ja siitä seuraa että miehet kohtelevat häntä kuin esinettä. Näin käyttäytyvät naiset eivät nauti seksistä, sillä eihän esine nauti kun sitä käytetään - esinehän vain otetaan käyttöön kun tarvitaan eikä esine esitä vastalausetta! Ja lopulta käyttäjä heittää esineen roskiin.
        Tällainen nainen on vain kuin pikkuinen koira joka haluaa miellyttää isäntäänsä "koska se nyt vain kuuluu asiaan". "

        Seksi normimiehen kanssa tuottaa niin vähän nautintoa norminaiselle, että "jakorasialla" on jotain muita vaikuttimia kuin pelkkä panosta saatu ekstaasi.

        Miehellä asia on juuri päinvastainen. Mies on valmis riskeeraamaan vaikka kivitysteloituksen kunnon panosta -- ja kuolee hymyssä suin.


      • 824874598 kirjoitti:

        Seksi normimiehen kanssa tuottaa niin vähän nautintoa norminaiselle, että "jakorasialla" on jotain muita vaikuttimia kuin pelkkä panosta saatu ekstaasi.

        Miehellä asia on juuri päinvastainen. Mies on valmis riskeeraamaan vaikka kivitysteloituksen kunnon panosta -- ja kuolee hymyssä suin.

        "Seksi normimiehen kanssa tuottaa niin vähän nautintoa norminaiselle, että "jakorasialla" on jotain muita vaikuttimia kuin pelkkä panosta saatu ekstaasi."

        Juuri näin siksi tuossa aikaisemmin olenkin laittanut sen huomiohakuisuuden piikkiin. Haetaan hyväksyntää ja huomiota samalla tavalla, kuin niillä loputtomilla kuvilla somessa.


      • Kärtty
        Yogamies kirjoitti:

        "Seksi normimiehen kanssa tuottaa niin vähän nautintoa norminaiselle, että "jakorasialla" on jotain muita vaikuttimia kuin pelkkä panosta saatu ekstaasi."

        Juuri näin siksi tuossa aikaisemmin olenkin laittanut sen huomiohakuisuuden piikkiin. Haetaan hyväksyntää ja huomiota samalla tavalla, kuin niillä loputtomilla kuvilla somessa.

        Ja mistä te tiedätte mitä nainen tuntee? Oletteko olleet joskus naisen ruumiissa?
        On totta että pitkässä parisuhteessa esimerkiksi velvollisuusseksi ei tuota naiselle mitään mielihyvää.
        Norminainen kyllä tuntee nautintoa mikäli menee sänkyyn mieleisensä miehen kanssa ja sänkyyn mennään tasaveroisina ihmisinä ilman sen kummempia vaatimuksia.
        Huomionhakuisuus taas on epäterve ilmiö ja etenkin se, jos nainen käyttää seksiä kauppatavarana tyyliin mä annan jos sä taas annat tai teet blaa blaa...

        Tuo että miehet kuvittelevat tietävänsä naisesta kaiken ja sitten heittelevät "asiantuntevia" lausuntoja, on naisista aina vähintäänkin huvittavaa ja kyllästyttävää vielä enemmän.


      • Kärtty kirjoitti:

        Ja mistä te tiedätte mitä nainen tuntee? Oletteko olleet joskus naisen ruumiissa?
        On totta että pitkässä parisuhteessa esimerkiksi velvollisuusseksi ei tuota naiselle mitään mielihyvää.
        Norminainen kyllä tuntee nautintoa mikäli menee sänkyyn mieleisensä miehen kanssa ja sänkyyn mennään tasaveroisina ihmisinä ilman sen kummempia vaatimuksia.
        Huomionhakuisuus taas on epäterve ilmiö ja etenkin se, jos nainen käyttää seksiä kauppatavarana tyyliin mä annan jos sä taas annat tai teet blaa blaa...

        Tuo että miehet kuvittelevat tietävänsä naisesta kaiken ja sitten heittelevät "asiantuntevia" lausuntoja, on naisista aina vähintäänkin huvittavaa ja kyllästyttävää vielä enemmän.

        "Norminainen kyllä tuntee nautintoa mikäli menee sänkyyn mieleisensä miehen kanssa ja sänkyyn mennään tasaveroisina ihmisinä ilman sen kummempia vaatimuksia. "

        No tuohan on mukava kuulla. Nainen siis menee sänkyyn ihan oman nautinnon tavoittelun takia. Hänen ei siis tarvitse olla millään lailla rikkinäinen harrastaakseen seksiä suuren joukon miehiä kanssa.

        "Huomionhakuisuus taas on epäterve ilmiö ja etenkin se, jos nainen käyttää seksiä kauppatavarana tyyliin mä annan jos sä taas annat tai teet blaa blaa... "

        No näin olen ajatellutkin. Naiset kuitenkin ovat todella huomionhakuisia. Koko tuo meikki kauneusleikkausskene on todistetta siitä.


      • Kärtty
        Yogamies kirjoitti:

        "Norminainen kyllä tuntee nautintoa mikäli menee sänkyyn mieleisensä miehen kanssa ja sänkyyn mennään tasaveroisina ihmisinä ilman sen kummempia vaatimuksia. "

        No tuohan on mukava kuulla. Nainen siis menee sänkyyn ihan oman nautinnon tavoittelun takia. Hänen ei siis tarvitse olla millään lailla rikkinäinen harrastaakseen seksiä suuren joukon miehiä kanssa.

        "Huomionhakuisuus taas on epäterve ilmiö ja etenkin se, jos nainen käyttää seksiä kauppatavarana tyyliin mä annan jos sä taas annat tai teet blaa blaa... "

        No näin olen ajatellutkin. Naiset kuitenkin ovat todella huomionhakuisia. Koko tuo meikki kauneusleikkausskene on todistetta siitä.

        Kirjoitin että jos nainen menee sänkyyn MIELEISENSÄ miehen kanssa, niin silloin nauttii.
        Ja edelleen: Jos nainen menee lukuisten miesten kanssa sänkyyn vain koska sitä naiselta edellytetään ja nainen taipuu aina miehen tahtoon, se on rikkinäisen ihmisen sairasta käytöstä.

        Ja sitten tuo ulkonäköjuttu kauneusleikkauksineen... Sekin on sairas ilmiö. Sitä voi nimittää "toksiseksi feminiinisyydeksi". Se on vastine toksiselle maskuliinisuudelle. Miehilläkin on käsitys siitä miltä miehen pitäisi näyttää, miten miehen pitäisi käyttäytyä... Se on miestä ihmisenä myrkyttävä käsitys.
        Sama juttu naisilla. Pitäisi olla isot rinnat ja jos ei ole, pitää hankkia silikonipallot jne. Naisen puheen pitäisi olla pikkutyttömäistä sössötystä, naisen ei saa olla liian älykäs muuten miehet säikähtää...
        Tämä on naista ihmisenä typistävä käsitys ja voi käydä niin että nainen - kuten mieskin - kadottaa itsensä jos on sitä koskaan löytänytkään.

        Sinänsä nuorten naisten huomionhakuisuus on täysin normaalia sillä se on luonnollista hormonien hyrräystä ja naiset testaa omaa viehätysvoimaansa etsiessään kumppania ja tulevaa lastensa isää. Täysin normaalia, mutta monetkin miehet kokevat sen uhaksi itselleen ja herättää jopa naisvihaa.

        Niinhän miehetkin nuorina kukkoilevat ja tuovat itseään esiin, kasvattavat lihaksiaan ollakseen "miehekkäitä". Luonnollista.


    • oppeliini1

      Herpes on niin yleineneika se ole vaarallista. monilla aivan lapsillakin nakyy herpesiin liityvia rakkuloita. tartunta tapoja on useita.
      Tuosta en huolehtisi, einkä viettäisi unettomia oitä.

      Mitä taas tulee ystäväsi menneisyyteen, sitä ei tarvitse enää jauhaa kuin maunsa menettänyttä vanhaa purukumia.
      Se on jo historiaa,
      Rakentavampaa yhdessaoloa saisit jos tekisitte kristallin kirkkaaksi selväksi toisillenne että niin kauan kun te kaksi olette vain yksi tiimi, siihen ei kolmansia hankita. Kolmannem ilmestyttyä , siihen loppuu vain teidän kahden kauppa. Tiet eroavat.
      ts. kummankin menneisyys on jo elettyä ja nyt kumpikin kunnioittaa, rakastaa, tukee ja arvostaa toista luotettavana ja tasa-arvoisena kumppanina.

      Sinä, AP, et pyydä ystävääsi hyppäämään katolta! Etkä edes ajattele hänen pompottamistaan! Sinä vedät kuitenkin pidemmän korren, olethan valinnut noin hyvän tyton.
      Hän on tasa-arvoinen sinun kanssasi. Muuten teidän yhtälonne ei toimi.

      • Terveenhoitaja

        Huuliherpes eli ns. yskänrokko, lapsillakin usein rakkuloiva HSV-1 ja genitaaliherpes HSV-2 ovat eri sairauksia vaikka aiheuttajavirus onkin samaa sukua.

        Genitaaliherpes on sukupuolitauti, erittäin kivulias ja ikävä sellainen. Se ei ole sukupuolitaudeista yleisimpiä.

        Tämä vain ohiksena, ettei sotketa asioita.


    • 88889

      "Olen myös kysynyt nauttiko hän edes seksistä lähes ventovieraiden kanssa.
      Kuulema ei, ja seksi on hänelle ollut enemmänkin asia pakon edessä ja tilanteen siihen edetessä.
      Hän ei ole koskaan vastustellut vaan antanut mennä koska pelkäsi reaktiota mikäli kieltäytyy."

      Juuri tuosta ajattelinkin aloituksessasi olevan kyse. Sellainen on ainoastaan surullista ja epätoivoista, ettei tyttöystäväsi ole osannut sanoa ei. Siis todella surullista. Miksei nuoret naiset osaa suojella itseään kaiken maailman kusipäämiehiltä? Eikö koulussakaan enää anneta seksivalistusta? Miksei vanhemmat puhu asiasta? Tärkeintä mitä nuori tyttö voi opetella on sanomaan jämäkkä ei. Ja myös välttämään pahoja paikkoja, jossa joutuu todennäköisesti kieltäytymään seksistä. Itsesuojelu on kaiken a ja o.

      Minusta aloituksessasi ei ole kyse seksistä, vaan juuri siitä, ettei tyttö ole uskaltanut kieltäytyä, vaan suostunut hyväksikäyttöön. Se on kamalaa. Eli kysymyksen pitäisi olla aseteltu "häiritseekö teitä, jos tyttöystävä on tullut seksuaalisesti hyväksikäytetyksi/raiskatuksi?"

    • JokeriPokeri

      Ihan hyvä ajatus itsetunnosta tuossa ylempänä, Samoin mustasukkaisuudesta samalla.
      Samoin tämä ajatus joka menee enemmänkin hyväksikäytön puolelle.
      Sen kannalta voisin myös miettiä koko topiikkia.

      Siksihän tämä silmille tulikin, koska tyttö vaikutti melko kokemattomalta alussa.
      Sellaisen huomaa naisessa ja miksei huomaisi miehestäkin.
      Kokemus vain paistaa, Niin se on.

      Myöhemmin sanoikin että hän ei määrällisesti ole harrastanut niin paljon seksiä kuin kumppanien lukumäärä antaa olettaa.
      Partnereita on tietysti ollut, eli kaava on melko selkeä mielestäni.

      Hän on ns. antanut mennä ( ja ollut lahnana) eikä koskaan opetellut nauttimaan seksistä edes yhden miehen kanssa, koska seuralainen on aina vaihtunut.
      Ehkä koko homma on siksikin tuntunut ällöltä ja hän opettelee vasta nyt kanssani mielellään uusia juttuja?

      Eihän sitä ekalla kerralla usein opetellakaan uusia hommia teini-ikäisenä, vaan ne tulevat myöhemmin sen oikean kanssa, Tässä tapauksessa siis minun kanssani..., siis näin toivon.

      Mitä tuohon ajatukseen tulee kylän miehistä ja siitä kuka mahdollisesti voisi sanoa sitä tai tätä, Uskoisin että olemme vasta nyt yhdessä löytäneet kemian ja sävelen seksiin joka on siis molemminpuoleinen.
      Ja itsetuntoni kestää myös mahdollisen pään aukomisen :)
      En usko että tyttö on tehnyt kylällä juttuja joita itse en saa kokea, koska olemme sentään jo yhdessä kokeilleet vaikka ja mitä.
      Lähinnä toki minun aloitteestani myönnän, mutta ei mitään mistä kumpikin ei pidä.

      Tyttöystäväni kuitenkin selkeästi myös itse kärsii menneisyydestään, ja jollakin tavalla yrittää kompensoida asiaa.
      En hyväksikäytä tätä asiaa vaikka houkuttelevan helppoa se olisikin.

      Hän toivoo että hänelle olisi annettu ohjenuoria ja suuntaviivoja.
      Kerrottu mikä on oikein ja mikä väärin ja että se kannattaa tehdä itselleen selväksi.
      Hän on erolapsi eikä vanhemmat koskaan pitäneet sylissä tai hyvänä.
      Ymmärrän, että tällainen voi teininä purkautua monin tavoin kun saa maistaa ihannointia ja huomiota.

      Luulen että minun ei menneisyyttä kannata todellakaan jauhaa kuin sitä kuuluisaa makunsa menettänyttä purkkaa :)
      Ja eiköhän tuon herpeksenkin kanssa pysty elämään,. en kyllä suosittele kenellekään.
      On niin viheliäinen virus..

      Mutta kannattaako minun jättää joku joka on vihdoin löytänyt itsensä ja onneksi myös minut.
      Ei kaiketi kannata.
      Mistäs minä tiedän millainen tausta seuraavalla tytöllä olisi?
      Eikä hän kaivele minun aiempia juttuja, Joten itse tässä teen asiasta numeron.
      Näin se vain pakosta on miellettävä.
      Ei se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella välttämättä ole.
      Sen vain tajuaisi liian myöhään jos leikkimään alkaisi.

      Tuo kommentti kuvastaa hyvin todellista elämää ->

      "Olihan se vittumaista kun minäkin asian selvittyä sitten kaivoin kumia ennen aktia niin nainen sanoi et pannaan nyt vain ilman olet sen jo kuitenkin saanut, ei kivaa ei kivaa"

      Tällaista se elämä nyt vain välillä on.

      • Beek_seek

        Olet oikeassa, että lapsena persoonan häiriintynyt kehitys purkautuu usein vahingollisena ja ristiriitaisena käytöksenä. Osa juo viinaa, osa käyttää huumeita, osa ajautuu rikoksiin, osa on seksuaalisesti holtiton ja joku näitä kaikkia samaan aikaan. Ja samaan aikaan sanovat etteivät edes nauttineet noista asioista, asiat vain ajautuivat siihen jamaan, koska lapsuus.

        Tyttöystäväsi on tietyllä tapaa siis uhri. Mutta hyvin todennäköisesti hän ollut myös itse aktiivinen saadakseen seksuaalista huomiota.
        Olet mielestäni sinisilmäinen, jos kuvittelet, että kaikki seksikumppanit olisivat vain tyhjästä ilmaantuneet ja sitten oli lahnaseksiä jolle ei vain voinut mitään. Kyllä se vaatii tietoista valintaa siitä miten elää ja millaisissa ympyröissä vapaa-aikanaan liikkuu ja miten/millä mielellä miehiin tutustuu.

        Tyttöystäväsi etsii arvatenkin edelleen itseään ja elää nyt tietyllä tapaa sinun kauttasi. Hän ei tiedä vielä kuka on ihmisenä ja naisena. Hän ei osaa kohdata itse menneisyyttään ja häpeää sitä, sanoo jopa ettei olisi tiennyt mikä on oikein ja väärin.
        Mahdollisesti hänellä on myös seksuaalisia estoja, niin käy monelle joka on aloittanut lukuisat seksisuhteet nuorena. Se että on pannut montaa eri ihmistä ei kerro mitään seksitaidoista ja kyvystä nauttia ja antaa nautintoa toiselle. Tämä voi olla ongelma myös jatkossa seksissä ja parisuhteessa muutenkin teidän välillä: hän ei ole henkisesti ehjä eikä seksuaalisesti ehjä. Hän ei ehkä osaa olla oma itsensä ilman että sinä sanot mitä pitää olla, koska hän ei tiedä kuka on.

        Se on jokaisen itse arvioitava kestääkö toisen menneisyyden.
        Mustasukkainen sinun ei mielestäni kannata olla menneestä. Enemmän olisin huolissani siitä, että sulla on kumppani jolla on aika vaikea tausta ja henkistä problematiikkaa ja ne asiat tulevat vaikuttamaan häneen monin tavoin pitkälle aikuisikään - ellei hautaan asti

        Jatka suhdetta jos siinä on hyvä olla. Mutta jos susta alkaa tuntua että olet kannattelija, ohjaaja, sietäjä ja kaiken nielijä tai jotain muuta sellaista, on aika lopettaa.


      • Kakkossmiess
        Beek_seek kirjoitti:

        Olet oikeassa, että lapsena persoonan häiriintynyt kehitys purkautuu usein vahingollisena ja ristiriitaisena käytöksenä. Osa juo viinaa, osa käyttää huumeita, osa ajautuu rikoksiin, osa on seksuaalisesti holtiton ja joku näitä kaikkia samaan aikaan. Ja samaan aikaan sanovat etteivät edes nauttineet noista asioista, asiat vain ajautuivat siihen jamaan, koska lapsuus.

        Tyttöystäväsi on tietyllä tapaa siis uhri. Mutta hyvin todennäköisesti hän ollut myös itse aktiivinen saadakseen seksuaalista huomiota.
        Olet mielestäni sinisilmäinen, jos kuvittelet, että kaikki seksikumppanit olisivat vain tyhjästä ilmaantuneet ja sitten oli lahnaseksiä jolle ei vain voinut mitään. Kyllä se vaatii tietoista valintaa siitä miten elää ja millaisissa ympyröissä vapaa-aikanaan liikkuu ja miten/millä mielellä miehiin tutustuu.

        Tyttöystäväsi etsii arvatenkin edelleen itseään ja elää nyt tietyllä tapaa sinun kauttasi. Hän ei tiedä vielä kuka on ihmisenä ja naisena. Hän ei osaa kohdata itse menneisyyttään ja häpeää sitä, sanoo jopa ettei olisi tiennyt mikä on oikein ja väärin.
        Mahdollisesti hänellä on myös seksuaalisia estoja, niin käy monelle joka on aloittanut lukuisat seksisuhteet nuorena. Se että on pannut montaa eri ihmistä ei kerro mitään seksitaidoista ja kyvystä nauttia ja antaa nautintoa toiselle. Tämä voi olla ongelma myös jatkossa seksissä ja parisuhteessa muutenkin teidän välillä: hän ei ole henkisesti ehjä eikä seksuaalisesti ehjä. Hän ei ehkä osaa olla oma itsensä ilman että sinä sanot mitä pitää olla, koska hän ei tiedä kuka on.

        Se on jokaisen itse arvioitava kestääkö toisen menneisyyden.
        Mustasukkainen sinun ei mielestäni kannata olla menneestä. Enemmän olisin huolissani siitä, että sulla on kumppani jolla on aika vaikea tausta ja henkistä problematiikkaa ja ne asiat tulevat vaikuttamaan häneen monin tavoin pitkälle aikuisikään - ellei hautaan asti

        Jatka suhdetta jos siinä on hyvä olla. Mutta jos susta alkaa tuntua että olet kannattelija, ohjaaja, sietäjä ja kaiken nielijä tai jotain muuta sellaista, on aika lopettaa.

        Tässä tuli aika hyvin ajatuksia, mitä minulla tuli mieleen myös.

        "Olet mielestäni sinisilmäinen, jos kuvittelet, että kaikki seksikumppanit olisivat vain tyhjästä ilmaantuneet ja sitten oli lahnaseksiä jolle ei vain voinut mitään. Kyllä se vaatii tietoista valintaa siitä miten elää ja millaisissa ympyröissä vapaa-aikanaan liikkuu ja miten/millä mielellä miehiin tutustuu. "

        On paljon mahdollista, että tyttö sanoo, mitä haluaa sinun kuulevan. Tyyliin jos mies jää kiinni pettämisestä, kertoo hän sen olleen vain (känni)seksiä, vaikka oikeasti on ollut hullaantunut naiseen ja valmis muuttamaan heti yhteen jos nainen vain olisi suostunut.

        "Jatka suhdetta jos siinä on hyvä olla. Mutta jos susta alkaa tuntua että olet kannattelija, ohjaaja, sietäjä ja kaiken nielijä tai jotain muuta sellaista, on aika lopettaa."

        Samaa mieltä. On mahdollista, että kun tyttö sinun kanssasi eheytyy, hän jossain vaiheessa lähtee.


    • Jubpe

      Ite en ois jakorasian kanssa, järvi ei soutamalla kulu mut likaantuu kyllä! sellaista koko kylän omaa tyttöö en voisi ikinä rakastaa, hävettäis jos baarissa joka toinen olisi käyny häntä höyläämässä..

      • Kärtty

        Miehen täytyy tajuta ettei omista naisensa ruumista eikä mieltä. Ihminen ei ole mikään järvi joka likaantuu tai saastuu. Ihminen on ihminen.
        Miehen joka ajattelee noin, pitäisi pysytellä kaukana naisista. Moni mies joka on mieltänyt naisensa omistamakseen esineeksi, istuu tälläkin hetkellä vankilassa koska on päättänyt poistaa käytöstä "likaantuneen" esineen.
        Ja jotkut menevät vieläkin pidemmälle, perhesurmaajat.


    • sessuli

      Kiinnostaa tietää, huomaako mies että naisella on ollut useita seksikumppaneita? jos lukumäärää ei kerro ja naisella on ollut paljon kumppaneita..mies kysyy monta kumppania ja nainen valehtelee määräksi 10. Jos todellinen luku on 100 niin huomaako mies sen seksin aikana?

      • live

        Ei huomaa.
        Mutta miksi seksikumppanien määrä pitäisi edes tietää, mitä merkitystä sillä on suhteen kannalta? Että saisi lokeroitua kumppaninsa paremmin oma mielivallan mukaisesti?

        Ja eikö ole surullista, että monella nuorella naisella on ollut kymmeniä (ehkä satoja) seksisuhteita, mutta kertaakaan he eivät ole seksistä nauttineet?

        Eipä silti, tiedän kyllä muutaman miehenkin, jo keski-ikää lähestyvän, joille on jäänyt traumoja omasta turhan runsaasta seksielämästä alkoholi huumepitoisuuksineen. Siitä tulikin mieleen, että runsaat seksikokemukset ja runsas alkoholin yms. kanssa läträäminen menevät usein yksiin.


      • lukumäärää

        ilmeisesti huomaisin valehtelun, en kumppanien määrää.


    • live

      Seksisuhteisiin ajautuminen sen vuoksi, ettei tyttö uskalla kieltäytyä on tooosi surkeaa. Myös hyväksynnän etsiminen vaihtuvien seksisuhteiden kautta on hälyttävää, ja toimii juuri päinvastoin; siitä tulee vain entistä paskempi olo, kun alistuu toisten hyväksikäytettäväksi. Suosittelisin terapiaa tyttöystävällesi.

      Samaa mieltä kuin tuossa edellä, että tyttöystävääsi on hyväksikäytetty seksin suhteen. Toivottavasti hän pääsee asiasta yli ja osaa nyt pitää paremmin huolta itsestään. Ja, mikä myös tärkeää, oppii nauttimaan seksistä.

      Minua ei häiritse näin keski-ikäisenä naisena mieheni entiset seksikumppanit. Pääasia parisuhteessa on, että seksielämä on oikealla tolallaan, eli sitä on :), ja verrattain usein. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän mieleni myös avartunut seksin suhteen, koska lähipiirissäni on paitsi kaikkia sukupuolivähemmistöihin kuuluvia, myös polyamorisissa suhteissa eläviä.

      • Kakkossmiess

        "Minua ei häiritse näin keski-ikäisenä naisena mieheni entiset seksikumppanit. "

        Tämähän on se miesten ja naisten välinen iso ero. Miehet etsivät kokemattomia tai vähän kokeneita naisia ja naiset taas haluavat kokeneen, osaavan ja itsevarman miehen.

        Naiset eivät voi sietää, jos mies on epävarma ja kyselee sängyssä. Naiset haluavat miehen dominoivan.


      • yykaakolineli
        Kakkossmiess kirjoitti:

        "Minua ei häiritse näin keski-ikäisenä naisena mieheni entiset seksikumppanit. "

        Tämähän on se miesten ja naisten välinen iso ero. Miehet etsivät kokemattomia tai vähän kokeneita naisia ja naiset taas haluavat kokeneen, osaavan ja itsevarman miehen.

        Naiset eivät voi sietää, jos mies on epävarma ja kyselee sängyssä. Naiset haluavat miehen dominoivan.

        Naiset eivät etsi kokeneita miehiä. Miehen "kokeneisuus" seksin saralla on myös hyvin kaksipiippuinen juttu. Useinkin miehet, joilla kokemusta riittää viis veisaavat naisen nautinnosta. Miksi nainen sellaista miestä etsisi? Parisuhteessa seksielämä on sellaista millaista se on riippumatta edellisistä suhteista.

        Entisen seksikumppanit - miksi niistä pitäisi kertoa kumppanilleen/puolisolleen? Ellei sitten halua välttämättä säröjä omaan intiimielämään.


      • W-66
        yykaakolineli kirjoitti:

        Naiset eivät etsi kokeneita miehiä. Miehen "kokeneisuus" seksin saralla on myös hyvin kaksipiippuinen juttu. Useinkin miehet, joilla kokemusta riittää viis veisaavat naisen nautinnosta. Miksi nainen sellaista miestä etsisi? Parisuhteessa seksielämä on sellaista millaista se on riippumatta edellisistä suhteista.

        Entisen seksikumppanit - miksi niistä pitäisi kertoa kumppanilleen/puolisolleen? Ellei sitten halua välttämättä säröjä omaan intiimielämään.

        "Useinkin miehet, joilla kokemusta riittää viis veisaavat naisen nautinnosta. Miksi nainen sellaista miestä etsisi? "

        No niinpä. Kannattaa muistaa, ettei seksikokemusten määrä muutenkaan tarkoita samaa kuin niiden hyvä - tai tässä tapauksessa tyydyttävä laatu. Lisäksi seksikokemusten määrään vaikuttaa lähes poikkeuksetta alkoholin tai muiden päihteiden käytön määrä. Aniharva etsii ja kokee irtoseksikokemuksia täysin selvinpäin. Naiset eivät tämänkään vuoksi innostu "kokeneista" miehistä, sillä juuri he ovat kaikkein riippuvaisempia alkoholista, biletyksestä yms. jotka eivät istu ollenkaan naisten arvoihin.


    • olethyväksikäytetty

      Se lutka käyttää sinua vain hyväksesi kun tietää että olet niin nuori ja kokematon. Ja siksi se on sinut valinnutkin kun ei ole saanut yhtään aikuisempaa miestä. Joten jätä se votsu ja keskity nuoruuteen ja palaa noihin parisuhteasioihin vasta joskus 10 vuoden päästä.

    • Mietihän

      Niin ja hän kun tosta tokenee eli saa itsetuntonsa jollain tasolla korjatuksi hän lähtee suru voi iskeä sinuun kun tutustuit ja korjasit hänet,, miksi et tutustunut kun hän oli tasapainossa itsensä kanssa kun nyt ikävällä hetkellä,, hän on epäkypsä,,, ottaen huomioon hän on sinua nuorempikin. Mieti 3 vuotta eteenpäin,, Hän on sinun ikäisesi ja sinä lähemmäs 30 ja usko tai älä hän on sinun kautta oppinut hyväksymään itsensä ja alkaa olemaan jo terve,, ikää parhaimmillaan lähteä tyttöjen kanssa reissuun jne,,
      No no itse teet ratkasusi mutta ei ketään nyt menneisyyden takia jätetä syyt varmasti muualla,,

    • menneisyyskö

      Häiritsisikö teitä poika tai tyttöystävänne menneisyys?
      – ei välttämättä
      Värikäs sellainen jos asia tulisi tietoon yllättäen?
      – värikkyys ei haittaa vaan asenne ja seuraukset
      … vähintään kymmenien miesten kanssa sängyssä?
      – ei määrällä ole merkitystä vaan laadulla
      Muuttuisiko näkemyksesi naisesta tai arvostus?
      – ei vähääkään
      sukupuolitaudin (hoidettu) ja herpeksen (pysyvä)?
      – eos
      eri valossa tai eri "arvoisena"?
      – tämä on paha
      Miten on?,.
      – toista ei voi muuttaa joten …
      muuttaisiko tietoon tullut suuri seksikumppanien lukumäärä teidän ajatteluanne? :)
      – ei määrä vaan laatu

    • TautienLevitysPaha

      Sukupuoliherpeksestä en pääsisi yli, parantumaton.

      • TautienLevitysPaha

        Siis jos mulle sen levittäisi. Ei kertoisi tätä.


    • Isbeieb38b

      Huorahan se on. Pelkkö huora.

    • tyhmiäjokalähtöönon

      Ei kiinnosta, enkä halua tietää edellisistä suhteista paitsi jos sillä on lapsia niin vain siinä tapauksessa miksi suhde ei ole onnistunut. Jos on lapsia niin haluaisin jotain tietää minkälainen on lapsen tai useampien lasten toinen vanhempi, ettei ole mikään sekopäinen. Sillä en haluaisi mihinkään edellisten suhteiden sotkuihin sekaantua. Jos on riitaisat erot takana niin usein ne tuodaan usiinkin suhteisiin.

      Taudit eivät katso seksikumppanien lukumäärää jotenka sillä ei ole merkitystä ja molemmathan voivat käydä testeissä ennen kuin kumit jätetään pois.

      Mielestäni hyvä vaan että on monista partnereista kokemuksia niin ettei sitten tarvitse myöhemmin kokeiluja ja tunnetta että on jäänyt jostain paitsi. Monet hakevat sitten pettämällä kokemuksia myöhemmin jos ei niitä jostain syystä ole ollut.

      Ihmisellä on heikko itsetunto jos tuhraa aikansa miettiäkseen kuinka monta seksikumppania jollain on ollut eikä ne vehkeet siitä kulu.

      Ex miehelläni oli ollut joitain lyhyeksi jääneitä suhteita jotka eivät olleet johtaneet mihinkään niin ihmettelin miksi hän näytteli edes niiden naisten kuvia. Itse en näytellyt kenenkään kuvia vaan hävitin ne. Olikohan tarkoitus aiheuttaa kuvilla jotain mustasukkaisuutta tai huonommuuden tunnetta mutta ei ollut mielestäni mitään fiksua sellainen. Ällöttävintä oli kuulla edellisen kanssa joistain naimatavoista. Minusta ei otettu kuvia, olinkohan niin ruma ja olen varmaan seuraavalle musta aukko historiassa kun vittuilin siitä naurettavasta pelleilystä exien kuvilla. Että leikkaa sitten pornolehdestä vaikka jonkun kuvan seuraavalle ja laittaa kehyksiin kirjahyllyyn.

    • Raikas_hetero

      Kyllä sillä on vaikutusta, varsinkin naisen kohdalla. Naiselle ei vaadi oikeastaan mitään yritystä saada seksiä niin paljon kuin haluaa, johtuen siitä että miehiä on esim. nettideittipalstoilla moninkertaisia määriä ja kaikki ovat helppoja saada. Tämä korostaen, jos nainen on hyvännäköinen, koska lähestymisiä on koko ajan.

      Jos tällainen nainen on ns. pitänyt hauskaa, niin hauskanpidon "loppuminen" ei johdu siitä senhetkisestä miehestä, vaan siitä, että haluaa lapsia, pitää taukoa tms järkevää. Kunnes taas ei haluakaan.

      Mutta jos tällainen nainen on alusta alkaen suhtautunut kumppaneihinsa järkevästi, että takana ei ole kymmeniä ja kymmeniä miehiä kun on vasta parikymppinen, niin tämä omalta osaltaan kertoo luonteesta paljon.

      Kumppaneiden lukumäärän merkitys liudentuu ikävuosien myötä, totta kai. Tällöin muutkin asiat alkavat merkitsemään. Mutta yleistäen, "iloisten" naisten kohdalla on hyvin usein jotain ikävää taustalla, hyväksikäyttöä, mielenterveysongelmia, päihteitä jne. Tällöin voi olla jotain, mitä olisi hyvä selvittää pois ennen kuin sitoutuu suhteeseen syvemmin.

      Jokaisella on oikeus olla täsmälleen niin monen kanssa sängyssä kuin ikinä haluaa. Jokaisella on myös sama oikeus vetää tällaisesta käyttäytymisestä omat johtopäätöksensä. Kaikkein parastahan olisi, että ns. kokeneet tytöt ja kokeneet pojat löytäisivät toisensa, mutta harva mies kyllä elämänsä aikana pääsee koskaan samoihin lukuihin.

      Se vain on niin yksinkertaista.

    • Per-kel

      Ei häiritse.- Sehän on Eldankaa ! Saman toosan kimpussa jo 40 vuotta :´-(

    • Kärtty

      Sanot että hän on "herkkä" ja kiitollinen sinulle että olet auttanut häntä kasvamaan ihmisenä ja kasvattamaan itsetuntoa.
      Hän kyllä kuulostaa kauhean kiltiltä ja henkisesti keskeneräiseltä. Juuri siksi hän on ollut hyväksikäytettävä, hän on taipunut sen hetkisen kumppanin tahtoon. Todennäköisesti hän on jäänyt persoonan, minuuden kehitykseltään lapsena jotenkin vajaaksi ja näin omaa itsetuntoa ja omaa tahtoa ei ole juurikaan kehittynyt. Hän on ollut kuin talo jonka ovissa ja ikkunoissa ei ole ollut lukkoja suojelemassa asukasta.

      Sanot itsekin että hän olisi sinun muovailtavissa muttet vaan tahdo sitä tehdä.
      Juuri sellaisia vaurioituneet ihmiset ovat, kuin muovailuvahaa, kuin nukkeja.
      Sanot myös että hän haluaa pukeutua tätiluukkiin, haluaa välttää seksikkäitä lutkavaatteita. Tämä on vastareaktio menneisyyden tapahtumille. Hän haluaa tehdä pesäeron hyväksikäytölle ja omalle hölmölle ja typerälle, itsetuhoiselle käytökselle.
      Sillä kyllähän aikuistunut ihminen on itsekin vastuussa omasta käytöksestä!

      Kun pohdit sitä kun sinua arveluttaa tyttöystävän menneisyys, niin ota huomioon se että kun seurustelu jatkuu ja teille tulee yhä enemmän yhteistä elämänhistoriaa, niin näkökulma muuttuu. Hänen menneisyytensä painuu yhä kauemmas ja kauemmas ja uudet asiat ja tapahtumat, yhteinen elämä, peittää ne alleen.
      Väittäisin kuitenkin että suurempi uhka on tyttösi "herkkyys", se että hän on psyykeltään liian pehmeä, ja siksi hän tukeutuu ja tarrautuu sinuun.
      Joudutko ottamaan vastuuta hänenkin puolestaan? Joudutko kannattelemaan häntä liiaksi? Teetkö päätöksiä hänenkin puolestaan koska sinä olet hänen sankarisi ja pelastajasi?
      Se voi koitua sinulle liian raskaaksi ajan mittaan. Mutta yhtä hyvin voi käydä niin että hän jatkaa kehittymistään ihmisenä ja hänestä tulee lopulta hyvinkin vahva, vahvempi kuin moni tavis!

      • Hyvin kirjoitettu!


    • ToistaArvostaen

      No eipä sinänsä.
      Kunhan ei petä, eikä tartuta mitään mahdollisesti vanhalta kumppanilta saatua tautia nykyiselle kumppanille. Eli jos on sattunut saamaan esim herpeksen, niin siitä kuuluu sanoa hyvissä ajoin toiselle.
      En nyt tietenkään halua kuunnella mitään jauhamista siitä, että kumppanin vanhoista seksisuhteista/parisuhteista. On niitä sitten 5, 50 tai 200.
      Asioista pitää puhua muttei niistä silti saa numeroa tehdä, vaan keskittyä siihen nykytilanteeseen.

    • Vaimollani on ollut 17 avioliittovuotemme aikana noin 60-70 eri miestä joista suurimmalla osalla kerroista olen itse ollut mukana.
      Ensimmäinen kimppamies panee vaimoani vielä säännöllisesti pari kertaa kuussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe