Millainen on kaunis?
Kaunis kauniimpi
16
<50
Vastaukset
Hymyilevä ihminen on lähtökohtaisesti kaunis.
- wanhaämmä
Joo :)
Hyvä olo ja tasapaino elämän kanssa näkyy ulos päin. Sellainen tietynlainen seesteisyys. Kauniin ja aidon hymyn erottaa silmistä. - hakkaajamies
Jos hymyilee liikaa nii näyttää joltai vitu vajakilta.
- Näinminusta
wanhaämmä kirjoitti:
Hyvä olo ja tasapaino elämän kanssa näkyy ulos päin. Sellainen tietynlainen seesteisyys. Kauniin ja aidon hymyn erottaa silmistä.Lapsenomainen utelias ja ulospäinsuuntautunut iloinen, itseensä/elämäänsä tyytyväinen ihminen on kaunis luonnollisella tavalla.
🐒💨 wanhaämmä kirjoitti:
Hyvä olo ja tasapaino elämän kanssa näkyy ulos päin. Sellainen tietynlainen seesteisyys. Kauniin ja aidon hymyn erottaa silmistä.Niinpä se näkyy, siksi hymyjä on mukavaa nähdä. :)
hakkaajamies kirjoitti:
Jos hymyilee liikaa nii näyttää joltai vitu vajakilta.
Noh ei kai liikaa tartte, mutta aiheesta. :)
- lumoavan.kauniita
katsele naisia niin tiedät mikä on kaunis ja maailman kauneinta
- Niinyksinkertaista
Nuori ja hoikka nainen on kaunis.
.. Yleisesti ottaen se riippuu Paljon KatsojanSilmästä.. ;P
- Ätmelsson
Kyllä ja useimmilla katsojilla on samanlaiset tai samanlain katsovat silmät.
Aloittaja voisi ottaa asiasta selvää googlen avulla. Hakuun esim: international beauty standards tjmv. Ätmelsson kirjoitti:
Kyllä ja useimmilla katsojilla on samanlaiset tai samanlain katsovat silmät.
Aloittaja voisi ottaa asiasta selvää googlen avulla. Hakuun esim: international beauty standards tjmv... Sopuleilla Sopuleiden Jutut.. Ja Tuolla "KatsojanSilmällä" en Tarkoita TässäKään tapauksessa vain jotain Pinnallista "ValoKuva" Tarkastelua.. ;P
.. Olen niin Kyllästynyt muutenkin Vänkäämään Samoista asioista ja/tai Erillaisen Veren Omaavien kanssa, että.. Turha on Jatkaa Tästä(kään) Tämän Enempiä.. ;P
- nplus50
- Ottaa toisen ihmisen huomioon
- herätttelee aisteja
- osaa antaa tilaa
- laittaa tärkeät asiat oikeisiin mittasuhteisiin
- keskustelee ja on kiinnostunut maailmanmenosta, kirjoista, museoista
- haluaa jakaa osaamistaan
- on auttavainen
- haluaa jakaa työtaakkaa
-yhteinen parisuhde on etusijalla - outoa_meininkiä
Kaikki on kauniita. Sovitaan näin, niin ei tule kenellekään paha mieli.
- Tyhjäkangas
Sellainen, mikä tarjoaa sinulle hyvän...olon. pysäyttää sinut siihen hetkeen, ettet heti sitä huomaakaan, saa sillä hetkellä unohtamaan ajan ja paikan ja mahdollisen kiireen johonkin. Kauniin huomioimiseen riittää pari sekuntia ja saa kokemaan edellä mainitut.
Koskematon lumihanki talvella. Ei jäljen jälkeä, ei edes hiiren hyppäystä.
Miljoona omintakeista lumihippua tsiinä : )- pieni-Ajattelija
Kauneus on kaikkialla maassa merellä ja taivaalla.....
On osattava nähdä maalta merelle ja taivaalle ja päinvastoin...
Olkaamme onnellisia Sinä minä ja Hentun-Liisa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202912
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1912693Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1441606Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2501375- 1061190
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401036Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46987Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32894- 135879
- 43784