Puoleen vuoteen en oo uskaltanut käyttää joogapantseja tai edes semmosia kunnon oikeita farkkuja kun kuulin että pojat oli luetellut meidän luokkalaisten peppuja ja olin jääny vikaksi kaikista... joo tiiän oon herkkis ja weirdo mutta silti.
Aloin tekee isän säädettävillä 4kg painoilla kyykkyjä en pelkästään sitä varten mutta muuten vaan ku aloin treenaa muutenkin. Halusin tosin pitää painon suurinpiirtein samana koska olin täydellisessä painossa eli korvata vaan läskit lihaksilla.
Siirryin melko nopeesti 8kg ja aloin tekee palamiseen saakka ja rupesin huomaamaan uskomattomia eroja. Alavatsa nyt näyttää nykyään semmoselta vähän niinkun on pienet suonet tai semmoi trimmattu todella alavatsa. Tein myös vatsoja tosin, perus vatsoja ilman painoa tai mitään. Ja en siis käynyt kuntosalilla vaan kotona pelkästään.
Mulla siis myös muut osat trimmaantu jos toi on oikee sana. Eli kaikki paikat näyttää vaan semmosilta tiukilta koska en muuttanut painoa ainakaan paljoo en muista taisin saada vähän lisää painoa mutta silti lihaksen määrä on mikä muuttu eniten. Ja läski tippu.
Mutta paras muutos on peppuun. Se on semmoi kunnon todella tiukka löntti. Ihan siis uskomattoman erilainen ku kellää ketä itseasiassa nähnyt. Semmoi todella lihaksikas ja ulospäin tuleva. Tiukka.
Oon alkanut käyttää joogapantseja ja tiukkoja farkkuja uudestaan ja jatkuvasti kuulen että "tiukka peppu" tai vastaavaa... ja kerran jopa poikaystävä sano ku halailtii ja puristeli että on "kunnon lihapeppu" haha. Se ei pysty vastustaa ollenkaa kokoaja kiinni
Muu keho on kyllä vielä isompi yllätys. Kaikki on vaan tiukemman näköstä ja on oikeesti hyvä saada aikaan jotain kehollaan varsinki noin lyhyessä ajassa. tai no oikeesti luulin että se olis nopeempaa mutta oon alkanut kattoo noita youtube videoita niin 7.5kk on aika pieni aika kai näissä jutuissa.
Tytöt! Suosittelen tekemään 25 kyykkyä 8kg painoilla joka salireissu (uskomaton ero 7,5k)
5
116
Vastaukset
- tyylilläkauneutta
Älkää hyvät tytöt uskoko näitä ison xerseen mainostajia, pitemmän päälle se tulee olemaan karseen näkönen. Ei mikään kauneusihanne.
- alottajamoi
Sita justii sanon ettei talla tuu isoo leveeta persetta vaan tulee semmoi tiukka ja pieni. Lantio kasassa ja pieni teini perse. Lihaksikas vaan. Ja kovemi ei niin litiseva
- nallikarintäti
Aika paljolta tuntuu tuo 25 kiloa näin äkkiseltään, kun taannoin joku tytteli kyykisteli kilon ketsuppipullon kanssa ja sekin tuntui aika hurjalta.
- nallikarintäti
Pahus, tuli kirjoitettua vihre, tarkoitin tietysti 8 kiloa, joka sekin on tosin aika paljon.
- aloittajaa4
nallikarintäti kirjoitti:
Pahus, tuli kirjoitettua vihre, tarkoitin tietysti 8 kiloa, joka sekin on tosin aika paljon.
Alotin itekki 4kg ja siirryin 8kg sitten myöhemmin. Tuntuu kyllä että painoa pitää olla PALJON että saa tuloksia mutta tämä oli oma ensimmäinen treenaus spruntti joten mistä minä mitään tiedän. Tulokset tosin kuten snaoin uskomattomat että kun alan tekemään käsiäkin (jos nyt ees teen) niin rupeen varmaa samantien nyrjäyttävistä kuolemaan johtavista painoista vaan enkä millään liruilla leikittele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot26318227Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss8610425Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3817004Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai615409Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki394617Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.833371"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172972Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972506Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit302119MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä261910