Tytöt! Suosittelen tekemään 25 kyykkyä 8kg painoilla joka salireissu (uskomaton ero 7,5k)

moidotyttö2

Puoleen vuoteen en oo uskaltanut käyttää joogapantseja tai edes semmosia kunnon oikeita farkkuja kun kuulin että pojat oli luetellut meidän luokkalaisten peppuja ja olin jääny vikaksi kaikista... joo tiiän oon herkkis ja weirdo mutta silti.

Aloin tekee isän säädettävillä 4kg painoilla kyykkyjä en pelkästään sitä varten mutta muuten vaan ku aloin treenaa muutenkin. Halusin tosin pitää painon suurinpiirtein samana koska olin täydellisessä painossa eli korvata vaan läskit lihaksilla.

Siirryin melko nopeesti 8kg ja aloin tekee palamiseen saakka ja rupesin huomaamaan uskomattomia eroja. Alavatsa nyt näyttää nykyään semmoselta vähän niinkun on pienet suonet tai semmoi trimmattu todella alavatsa. Tein myös vatsoja tosin, perus vatsoja ilman painoa tai mitään. Ja en siis käynyt kuntosalilla vaan kotona pelkästään.

Mulla siis myös muut osat trimmaantu jos toi on oikee sana. Eli kaikki paikat näyttää vaan semmosilta tiukilta koska en muuttanut painoa ainakaan paljoo en muista taisin saada vähän lisää painoa mutta silti lihaksen määrä on mikä muuttu eniten. Ja läski tippu.

Mutta paras muutos on peppuun. Se on semmoi kunnon todella tiukka löntti. Ihan siis uskomattoman erilainen ku kellää ketä itseasiassa nähnyt. Semmoi todella lihaksikas ja ulospäin tuleva. Tiukka.

Oon alkanut käyttää joogapantseja ja tiukkoja farkkuja uudestaan ja jatkuvasti kuulen että "tiukka peppu" tai vastaavaa... ja kerran jopa poikaystävä sano ku halailtii ja puristeli että on "kunnon lihapeppu" haha. Se ei pysty vastustaa ollenkaa kokoaja kiinni

Muu keho on kyllä vielä isompi yllätys. Kaikki on vaan tiukemman näköstä ja on oikeesti hyvä saada aikaan jotain kehollaan varsinki noin lyhyessä ajassa. tai no oikeesti luulin että se olis nopeempaa mutta oon alkanut kattoo noita youtube videoita niin 7.5kk on aika pieni aika kai näissä jutuissa.

5

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyylilläkauneutta

Älkää hyvät tytöt uskoko näitä ison xerseen mainostajia, pitemmän päälle se tulee olemaan karseen näkönen. Ei mikään kauneusihanne.

• alottajamoi

Sita justii sanon ettei talla tuu isoo leveeta persetta vaan tulee semmoi tiukka ja pieni. Lantio kasassa ja pieni teini perse. Lihaksikas vaan. Ja kovemi ei niin litiseva

• nallikarintäti

Aika paljolta tuntuu tuo 25 kiloa näin äkkiseltään, kun taannoin joku tytteli kyykisteli kilon ketsuppipullon kanssa ja sekin tuntui aika hurjalta.

• nallikarintäti

Pahus, tuli kirjoitettua vihre, tarkoitin tietysti 8 kiloa, joka sekin on tosin aika paljon.

• aloittajaa4
        nallikarintäti kirjoitti:

Pahus, tuli kirjoitettua vihre, tarkoitin tietysti 8 kiloa, joka sekin on tosin aika paljon.

Alotin itekki 4kg ja siirryin 8kg sitten myöhemmin. Tuntuu kyllä että painoa pitää olla PALJON että saa tuloksia mutta tämä oli oma ensimmäinen treenaus spruntti joten mistä minä mitään tiedän. Tulokset tosin kuten snaoin uskomattomat että kun alan tekemään käsiäkin (jos nyt ees teen) niin rupeen varmaa samantien nyrjäyttävistä kuolemaan johtavista painoista vaan enkä millään liruilla leikittele.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4180
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2121
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      551
      1677
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1415
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1137
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1058
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      848
    Aihe