Tytöt! Suosittelen tekemään 25 kyykkyä 8kg painoilla joka salireissu (uskomaton ero 7,5k)

moidotyttö2

Puoleen vuoteen en oo uskaltanut käyttää joogapantseja tai edes semmosia kunnon oikeita farkkuja kun kuulin että pojat oli luetellut meidän luokkalaisten peppuja ja olin jääny vikaksi kaikista... joo tiiän oon herkkis ja weirdo mutta silti.

Aloin tekee isän säädettävillä 4kg painoilla kyykkyjä en pelkästään sitä varten mutta muuten vaan ku aloin treenaa muutenkin. Halusin tosin pitää painon suurinpiirtein samana koska olin täydellisessä painossa eli korvata vaan läskit lihaksilla.


Siirryin melko nopeesti 8kg ja aloin tekee palamiseen saakka ja rupesin huomaamaan uskomattomia eroja. Alavatsa nyt näyttää nykyään semmoselta vähän niinkun on pienet suonet tai semmoi trimmattu todella alavatsa. Tein myös vatsoja tosin, perus vatsoja ilman painoa tai mitään. Ja en siis käynyt kuntosalilla vaan kotona pelkästään.

Mulla siis myös muut osat trimmaantu jos toi on oikee sana. Eli kaikki paikat näyttää vaan semmosilta tiukilta koska en muuttanut painoa ainakaan paljoo en muista taisin saada vähän lisää painoa mutta silti lihaksen määrä on mikä muuttu eniten. Ja läski tippu.

Mutta paras muutos on peppuun. Se on semmoi kunnon todella tiukka löntti. Ihan siis uskomattoman erilainen ku kellää ketä itseasiassa nähnyt. Semmoi todella lihaksikas ja ulospäin tuleva. Tiukka.

Oon alkanut käyttää joogapantseja ja tiukkoja farkkuja uudestaan ja jatkuvasti kuulen että "tiukka peppu" tai vastaavaa... ja kerran jopa poikaystävä sano ku halailtii ja puristeli että on "kunnon lihapeppu" haha. Se ei pysty vastustaa ollenkaa kokoaja kiinni

Muu keho on kyllä vielä isompi yllätys. Kaikki on vaan tiukemman näköstä ja on oikeesti hyvä saada aikaan jotain kehollaan varsinki noin lyhyessä ajassa. tai no oikeesti luulin että se olis nopeempaa mutta oon alkanut kattoo noita youtube videoita niin 7.5kk on aika pieni aika kai näissä jutuissa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyylilläkauneutta

      Älkää hyvät tytöt uskoko näitä ison xerseen mainostajia, pitemmän päälle se tulee olemaan karseen näkönen. Ei mikään kauneusihanne.

      • alottajamoi

        Sita justii sanon ettei talla tuu isoo leveeta persetta vaan tulee semmoi tiukka ja pieni. Lantio kasassa ja pieni teini perse. Lihaksikas vaan. Ja kovemi ei niin litiseva


    • nallikarintäti

      Aika paljolta tuntuu tuo 25 kiloa näin äkkiseltään, kun taannoin joku tytteli kyykisteli kilon ketsuppipullon kanssa ja sekin tuntui aika hurjalta.

      • nallikarintäti

        Pahus, tuli kirjoitettua vihre, tarkoitin tietysti 8 kiloa, joka sekin on tosin aika paljon.


      • aloittajaa4
        nallikarintäti kirjoitti:

        Pahus, tuli kirjoitettua vihre, tarkoitin tietysti 8 kiloa, joka sekin on tosin aika paljon.

        Alotin itekki 4kg ja siirryin 8kg sitten myöhemmin. Tuntuu kyllä että painoa pitää olla PALJON että saa tuloksia mutta tämä oli oma ensimmäinen treenaus spruntti joten mistä minä mitään tiedän. Tulokset tosin kuten snaoin uskomattomat että kun alan tekemään käsiäkin (jos nyt ees teen) niin rupeen varmaa samantien nyrjäyttävistä kuolemaan johtavista painoista vaan enkä millään liruilla leikittele.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe