En saa voimia eroon .mies on narsisti.olen kärsinyt 2v jo. En sais pitää yhteyttä kenenkään.minua haukkuu joka asiassa.kehuu exnaiset ne parempia.meinaa määrätä mitä vaatteita saan pitää.hänen tekemää ruokaa pakko syödä jos en syö suuttuu. Minun rahat alkoholiin.hän ain oikeassa mä väärässä. Vanhemmillleen haulkuu minua ja he uskovat
ym... iso lista jos kaikki luettelen.
narsisti ukkeli
1
97
Vastaukset
- oppeliini1
Vaatiiko uskontosi, oma tai perheesi lait tai muut lukijoille ymmärtämättomät syyt sinua olemaan tuon miehen kanssa? Jos, niin mitkä? osaatko selvittää ne itsellesi tai muille?
Jos taas valitset viettää aikaasi tuon pahoinpitelijän kanssa täysin omasta vapaasta tahdostasi, on meidän (ei-psykiatrien) vaikea ymmärtää valintaasi.
Tiedostat että olet hyvin onneton - jokainen olisi kuvailemassasi ilmapiirissä!
Asutteko Suomessa? Jos, niin sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin ottaa kaikista tärkeimmät - passisi, luotto- , pankki- ja ajokorttisi ja heti tänään poistua tuon miehen läheisyydestä. Mitä kauemmas, sitä parempi. Tietenkään et ilmoita siitä miehelle halaistua sanaa! Muuten hän tekee sinusta kykenemättomän lähtemään.
(Jos taas Suomen ulkopuolella, ylläoleva toimii, paitsi että ostat heti lentolipun Suomeen ja marssit koneeseen. Tai juokset tukka suorana Suomen suurlahetystoon hakemaan apua)
Osaat käyttää tietokonetta, ilmeisesti. Hae alueeltasi lähin turvakeskun ja suuntaa välittomästi sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725