Leffailta treffeillä

Yllätysstondisalastomana

Piti katsoa leffa ja halua. Kävin vessassa ja kun tulin takaisin mies olikin alasti siinä muna pystyssä ja liukkis toisessa kädessä ja sanoi ei se satu jos käytetäön liukkista. Hämmennyin ihan hirveesti. Onko tuollainen käytös normaalia?

14

722

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alastonylläri

      Piti lukea ja halia.

    • Halileffa

      Piti lukea "katsoa leffa ja halia"

      • Yllätykseteiainamieleen

        Ilmeisesti meni leffailta plörinäksi, kun täällä kirjoittelet?


    • Juoksisinkarkuun

      Hyi hitto mikä pervo

    • aitoriitta

      Minusta on liikuttavaa, että oli tarkoitus katsoa leffa ja halia. Ihana ajatus. Me emme mieheni kanssa koskaan tee sellaista. Katsotaan leffoja usein mutta ei halita. Minä haluaisin kyllä. Otan sen puheeksi😁

    • abua

      Voi tuollasta tapahtua, mut harva niist kertoo. Röhl!

    • aitoriitta

      Puolisosi varmaan ajatteli, että kuitenkin haluat muutakin. On vaikea uskoa, että mies haluaisi halata mutta voi mies haluta. Tällaiset asiat pitäisi keskustella auki heti siinä tilanteessa. Keskustelu on niin tärkeää. Puolisotkaan eivät välttämättä tunne toisiaan niin hyvin.

    • Alkuperäinenlisää

      Ne oli meidän toiset treffit. En ollut nähnyt tätä miestä ennen alasti.

    • Toisettreffit

      Hämmennyin kun hän oli siinä alasti. Ne oli meidän toiset treffit. Mä hämmästyin ihan hirveesti. Mä oikeesti luulin et leffa ja hali. Ja mies olikin alasti sitten siinä.

    • Voiyökk

      Voi yäk. Kai pistit pihalle munasillaan, ei sekään satu yhtään.

    • aitoriitta

      No se muuttaa tilannetta. Olisi vaan ollut tyytyväinen, että edetään hitaasti. Kaksien treffien jälkeen ei vielä tunneta yhtään mutta onhan sitä paljon ihmisiä, jotka menevät sänkyyn juuri tavattuaan. Ei ole mitenkään tavatonta.

    • leffailtaonleffailta

      Kerran yks mies ehdotteli leffailtaa. Kyllähän se mulle sopi. En tiedä mitä miesten mielestä liittyy leffailtaan, mutta mies halusi suudella, kopeloida, leffa oli sivuseikka. Seksiäkin olis halunnut, jne... olimme kavereita ja tuo hänen käsitys leffaillasta tuli kyllä ihan puskista. Joskus olen nähnyt sketsin hieman yksinkertaisesta juntista miehestä joka ehdottaa naiselle leffailtaa. Ja kun mies on omassa päässään luonut käsityksen että se liittyy seksiin, hän luulee tai lähinnä toiveajattelee, että nainenkin ajattelee niin ja jos ei ajattele, mies toivoo että leffan nojalla pääsis helpommin tavoitteseen.

      • Eryi

        Kyllä se tarkoittaa seksiä niin kuin tarkoittaa tuletko kahville, tuletko jos teen ruokaa, voitais katsoa sitä moottoria, olen ajamassa siitä ohi, sopiiko käydä kun oon heittämässä kuorman siihen naapuriin jne. Leffa nyt on ilmiselvä juttu että se sisältää seksiä, kuka hitto jonkun luo nyt telkkaria menee katsomaan, näkee sen kotonakin.


    • sipilämeneekakkimaan

      Tuollainenkin olisi joltain Juha Sipilältä tanssibaarissa tytöiltä: missä teillä on vessa kun minua kakittaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe