Tatutointi-ideat, & (+) teidän tatuoinnit, tai tatuointi-ideat myös.

14v.tyttö

Ite oon viel ala-ikänen (14v pian, ja oon tyttö.), mut iiän kyl mihin aijon ottaa, ja miks. Siis mul olis sellanen idea, et laittaisin sen reiteen, sivulle niiku siis ei sisä-reiteen, vaa ulko-reiteen. Vai mite se pitäis sanoo?
Ja suunnitelmana olis jollai kaunokirjoituksella, et "Music". Ja syy siihen on, et mä kuuntelen aika paljon musiikkia, ja et sit ou haluu rentoutuu nii tavallaa se auttaa.
Ja sit olis viel joskus sellasen nuotti-avaimen sen "music" kirjoituksen perään. En oo siis tosiaankaa suunnitellu, et ne olis mitenkää kauhean isol kirjoitettuna, tai et ne peittäis koko sen reiden sivun, et ihan sillee pienel tai keskikokosella siis. Ja otattaisin ne 18-20-vuotiaan. Ja mitä noi suurin piirtein maksais yhteensä?

Mut sit kysymyksii.
1. Mitä rasvaa kantsii käyttää ku se on tuore, jne sen paranemis-aikana?
2. Minkä ikäsenä otit ekan tatskan?
3. Kuin mont sul on, ja mikä on sopiva määrä?
4. Mitä makso?
5. Kuink mont tuntii sitä tehtii?
6. Mis menit hankiii sen/ne?

(Kiitos etukäteen asiallisesti, ja fiksuille vastaajille!)

6

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14v.tyttö

      Vastatkaa siis ny!

    • Alertti

      Älä hyvä pikkunainen ota tatuointeja ollenkaan! Ei kannata olla yhtä tyhmiä kuin muut. Apinat apinoivat mutta eivät nekään noin tyhmiä juttuja tee, kuin mitä tatuaoinnit ovat. Jos otat niin sitten kadut vielä joskus, kun ne eivät enää ole muodissa. Ihan varmasti. Kun tatuoimattomat yhtenä päivänä nousevat arvossaan, voit olla varma ihailun kohde.
      Ne eivät ole edes kauniita ja minua ainakin hävettää katsella niitä kantajansa puolesta. Niiden, jotka vielä luulevat niiden olevan joku ylpeyden aihe pitää näkyvissä. Oksettaa nähdä useammat rumat töhryt ( joita ei niin vaan ole helppo tai halpaa poistattaa) pitkin käsivarsia, tissejä tai alaraajoja.
      Kunhan aikaa kuluu, kauniita tatuoimattomia kesällä ruskettuneita käsivarsia vielä kunnioittaen ja himoiten ihaillaan.
      Valitettavasti paikaliislehdet , kuten LÄNSI-SAVO MIKKELISSÄ on alkanut kirjoitella niistä tuon tuostakin ikäänkuin positiivisena asiana. (Lopetin lehden tilauksen siitä syystä)

      • 14v.tyttö

        Se on mun oma asia.


      • työnantaja

        Älä hyvä nuori tyttö mene pilamaan omaa ihoas! Vain ja ainoastaan, että kun kavereillakin on...Ne ovat tosi rumia, olivat missä tahansa päin kehoa. Sitten kun aikuistut, tulee hetkiä, että haluat ne jopa pois, se ei olekkaan pikkujuttu. Sen neuvon annan vielä, että älä ota ainakaan näkyvään paikkaan..vaikeuttaa ihan oikeasti sinun työllistymistä sitten joskus...


      • 14v.tyttö

        Ei mun kavereil oo, enkö ottais vaan sitä sen takii. Vaan et se kertoo mun elämästä, ja et oon varma siitä. Ja se on mun asia, ja päätän itte mitä mä teen ittelleni, eli en siis pilaa itteenj. Ja se ei vaikeuta työllistymistä, ja riippuu missä se on. Ja olen ottamassa reiteen aikuisena. Ja se et on sun tai jonkun mielest rumii, se on vaan teidän mielipide eikä kaikkien.


    • AK_K

      1. Bepanthenia olen aina käyttänyt ja kun olen kysellyt, niin todettu vähintään yhtä hyväksi kuin vaihtoehtoiset ratkaisut.
      2. Aikuisena eli päälle kolmikymppisenä sen jälkeen otin kolmen vuoden aikana yhteensä yhdeksän
      3. Nyt kahdeksan-yhdeksän, vasemman jalan kuva näyttää yhdeltä, mutta tehty kahdessa osassa ja 10 kuukauden tauko välissä. Omalla kohdalla tykkään, että on paljon. En halunnut vain yhtä yksittäistä kuvaa. Tulevaisuudessa tarkoituksena ottaa ylemmäs rintaan kuvaa niin, että pilkistää kaulan puolelle t-paidassa ja peittyy pukupaidalla.
      4. Kolmisen tonnia maksaneet yhteensä
      5. Pisimpään tehty kuutisen tuntia kerralla
      6. Eri paikoissa Helsinki-Espoo-Barcelona-akselilla. Riippuu tyylistä, että missä kannattaa oottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe