Ratsaille vai ei?
https://www.youtube.com/watch?v=hInzAyjetiA
Se on kuulkaas pojat ja tytöt niin ettei sinne satulaan aina pääse
vaikka konstit olisivat kuinka monet.
Mutta yrittänyttä ei laiteta.
:D
Kuinka kävi?
Hevosmiesten viikonloppu
16
232
Vastaukset 16
- Eikunei
Ei halunnut kukaan nainen kanssani ratsastushommiin, valitettavasti.
Se oli kevennys, koska katsoin, miten karmeita aiheita palstalla on (paitsi Pujiksen "Luistonesto"). Kakkajuttuja, lapsien rääkkäystä, rahanhimoa, naisten solvausta...
Ja nainen? No jos mulle tarkoitit, niin hyvä niin :D
Virkistykääpä nyt ja pikkuisen ryhtiä. Täällä on selvästi taas luuhotus-mieliala päällä.misspönttöuuni kirjoitti:
Se oli kevennys, koska katsoin, miten karmeita aiheita palstalla on (paitsi Pujiksen "Luistonesto"). Kakkajuttuja, lapsien rääkkäystä, rahanhimoa, naisten solvausta...
Ja nainen? No jos mulle tarkoitit, niin hyvä niin :D
Virkistykääpä nyt ja pikkuisen ryhtiä. Täällä on selvästi taas luuhotus-mieliala päällä.Lisäksi näyttää siltä, että Valtakuntaa on kiusattu pitkän ketjun verran : ( Mikä teitä vaivaa? Rumaa, rumaa käytöstä.
- tykkäät.ratsastaa
niin etkö pääse eri arabia satuloihin istumaan aina kun haluaisit niin mistäs se nyt sitten kiikastaa
Tänään oli tarkoitus ratsastaa, ei onnistunut, röörit tukkeessa
misspönttöuuni kirjoitti:
Että mitä täh? :D
Moottorikelkalla oli tarkoitus ratsastaa, ei onnistunut, kaasareista varmaan suuttimet tukkeessa, tai neulaventtiilit jumissa.
Hinasin sen lämpimään talliin, ehkä vielä illemmalla sitä räpläänpujotteIija kirjoitti:
Hevoset ja naiset ovat oikukkaita
Hevosesta on ainakin se oppi, että älä koskaan lähesty takaapäin :D
Jätänkin kommenttini siihen
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Hevosesta on ainakin se oppi, että älä koskaan lähesty takaapäin :D
Jätänkin kommenttini siihen
(naurua)Naista on turvallisempi lähestyä takaapäin, maisematkin ovat paremmat :D
- 101prosHetero
Vaaleanpunainen pantteri. Se on homoille
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491