Minkä mallinen pää sun puolisolla on? Sinkkunainen voi kertoa exän päästä. Onko enempi videon vasemmalla vai oikeella olevaa mallia? Nii ja tässä video: https://youtu.be/hxwKibwHYEw
Ps. Haluan arvata wuwuww:n puolison päänmalliksi oikeanpuoleista syystä, että suostuu tiskaamaan. Menikö oikein?
Naisille kysymys
52
<50
Vastaukset
- Ätmelsson
Jos tähän vielä sais arvata niin olisko valtakunnan puolisolla myös oikeanpuoleinen päänmalli, kun muistaakseni sanonut miehen olevan työtön.
Menikö oikein?- dldldldl
Opiskelee tämä valtakunnan mies, ei siis työtön.
- Ätmelsson
dldldldl kirjoitti:
Opiskelee tämä valtakunnan mies, ei siis työtön.
Ok. Voihan se tosiaan olla oikeanpuoleinenkin. Sekin vielä, että valtiksen kumppanilla on varmaan testotasot kohillaan, ku taitavat olla kovia naimaan.
- Mutteri.kurkkuun
Ätmelsson kirjoitti:
Ok. Voihan se tosiaan olla oikeanpuoleinenkin. Sekin vielä, että valtiksen kumppanilla on varmaan testotasot kohillaan, ku taitavat olla kovia naimaan.
Valtakunta on kyllä kova tyttö sikiämään mutta siitä huolimatta vaikuttaa seksin suhteen ennakkoluuloiselta ja ahdasmieliseltä. Esimerkiksi suuseksi on yksi kauhistus hänelle, ei ihme että saa maanitella miestään seksiin jos mitään uutta ei koskaan uskalla kokeilla.
Jos valtakunta olisi minun naisystävä, niin seksiä ei heruisi ennen kuin alkaa mulkku maistumaan. Ätmelsson kirjoitti:
Jos suomentaisit tuon minullekin mikä tuo päänmuoto nyt merkitsi.
Koulua käy töissä on ollut kova tekemään kovempi kuin minä hoitaa asiat nopeammin kuin minä joskus tuntunut kotitöidenkin suhteen joudun hoputtamaan itseäni ettei tapahdu niin että joutuu yksin tehdä.
Koen joskus valtataistelua tekemisen suhteen mulla on erittäin hyvä mies mutta lapset hän tyrkkää minulle mielummin.
Se työnmäärä myös näkyy opiskeluissa ja muutamasta pisteestä oli päästä historiaa opiskeleen jos jotain opiskelusta tiedät niin osaaat arvostaa sitä kuinka vaikealle yritti mennä. Se on hyvä siinä.Mutteri.kurkkuun kirjoitti:
Valtakunta on kyllä kova tyttö sikiämään mutta siitä huolimatta vaikuttaa seksin suhteen ennakkoluuloiselta ja ahdasmieliseltä. Esimerkiksi suuseksi on yksi kauhistus hänelle, ei ihme että saa maanitella miestään seksiin jos mitään uutta ei koskaan uskalla kokeilla.
Jos valtakunta olisi minun naisystävä, niin seksiä ei heruisi ennen kuin alkaa mulkku maistumaan.kaikki aisiat on kokeiltu ennen kuin niistä tietää haluaako sitä, se ei ole enää ennakkoluuloa vaan mieskään ei tykkää kun tietää etten minä tykkää.
Mulla on hyvä mies muutenkin näki toissa yönä harrastan seksiä minun kanssa moneen kertaan. Osittain minusta oli huvittava uni.valtakunta kirjoitti:
kaikki aisiat on kokeiltu ennen kuin niistä tietää haluaako sitä, se ei ole enää ennakkoluuloa vaan mieskään ei tykkää kun tietää etten minä tykkää.
Mulla on hyvä mies muutenkin näki toissa yönä harrastan seksiä minun kanssa moneen kertaan. Osittain minusta oli huvittava uni.Siis mäkin unta että harrasti seksiä monta kertaa kanssani😁
- outologiikka
Mutteri.kurkkuun kirjoitti:
Jos valtakunta olisi minun naisystävä, niin seksiä ei heruisi ennen kuin alkaa mulkku maistumaan.Eihän se tarkoita, jos ei halua itseään nuoltavan, etteikö suostuisi mieheltä suihin ottamaan. Minäkään en pidä siitä, että minua nuollaan, mutta otan oikein mielelläni mieheltä suihin.
- nääonnäitä
outologiikka kirjoitti:
Eihän se tarkoita, jos ei halua itseään nuoltavan, etteikö suostuisi mieheltä suihin ottamaan. Minäkään en pidä siitä, että minua nuollaan, mutta otan oikein mielelläni mieheltä suihin.
Noh, tiedäthän sinä nämä ätmit, kokemattomat ovat tietävinään.
- Laphista
Tuo videon loppukuva on aivan jäätävän hauska :D
- oonihmetellytmiksi
Lähinnä vasemmanpuoleinen näyttää mun päältä. Siinäkö yksi syy miksi on niin helppo saada naisia..
- Ätmelsson
Niin todennäköisesti. Tuo voisi hyvinkin olla tärkein yksittäinen ulkonäköpiirre miehessä. Varmaan onkin.
- Jossuexäx
Niin kiero, että pipokin pitää ruuvata päähän. Hieman kandikas kuitenkin.
Välimalli tuosta. Isohko nenä, pienehkö leuka, mutta silti paljon maskuliinisempi kuin oikeanpuolinen. Pieni nenä on minusta aika naisellinen ominaisuus.
Valitsisin noista kahdesta ääripäästä, jos pakko olisi, oikeanpuolisen. Usein tykästynyt vähän enempi siihen malliin. Minusta Teemu Brunilallakin on enemmän oikeanpuolinen päämalli:)
Vasemman puoleisen kaltaisiin en muista koskaan mieltyneeni. Tulee mieleen lähinnä joku juntti matalaotsainen nakkikiskatappelija, joita kiertää kaukaa."Train your neck". En tajua yhtään tuota "käskyä". On tosi vetoavaa, jos miehellä on vielä 50 ikäisenä kapea, poikamainen niska, tyyliin Ismo Alanko. Suurimmalla osalla ei valitettavasti enää ole. Kerran juuri yhden naispuolisen kaverin kanssa haikailtiin, että mihin on miesten ihanat kapoiset niskat kadonneet iän myötä :)
valtakunta kirjoitti:
En kyllä yhtään ymmärtänyt mitä tuossa linkissä luki mutta onko merkitystä.
Taitaa olla lähinnä tiettyjen miesten ihanne tuo oikeanpuolinen. Sellaisten, jotka ihailevat sitä nakkikioskitappelija-miestyyppiä ja sen tyyppistä elämää. Vaikea kuvitella että tuollainen matalaotsa körmyniska kuitenkaan haluaisi olla esim. yliopiston professori-mies. Ja harvemmin onkaan.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Taitaa olla lähinnä tiettyjen miesten ihanne tuo oikeanpuolinen. Sellaisten, jotka ihailevat sitä nakkikioskitappelija-miestyyppiä ja sen tyyppistä elämää. Vaikea kuvitella että tuollainen matalaotsa körmyniska kuitenkaan haluaisi olla esim. yliopiston professori-mies. Ja harvemmin onkaan.
Tarkoitan, että taitaa olla lähinnä tiettyjen miesten ihanne tuo _vasemmanpuoleinen_.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Sä uskallat siis tehdä johtopäätöksiä kallon muodon perusteella. Tietty kallo sopii tiettyyn tiettyyn duuniin tai harrastuksiin?
Tulenaraksi tuollainen karsinointi muuttuu, jos se tehdäänkin esim. ihon värin perusteella.scrg kirjoitti:
Sä uskallat siis tehdä johtopäätöksiä kallon muodon perusteella. Tietty kallo sopii tiettyyn tiettyyn duuniin tai harrastuksiin?
Tulenaraksi tuollainen karsinointi muuttuu, jos se tehdäänkin esim. ihon värin perusteella.Sanoin, että tuo kallotyyppi tuntuu viehättävän sellaisia miehiä, jotka ihannoivat fyysistä voimaa toisella miehellä. Saattaa yliopiston professorikin tietty sitä ihannoida, mutta yritin keksiä tyypin, joka ei sitä välttämättä ihannoisi ja siihen pyrkisi esim. hormoneja vetämällä ja kehonrakennuksella. En sanonut millainen kallo hänellä itsellään luonnostaan olisi, koska se voisi olla minkälainen vain.
- Atm29
Massiivisella leualla ja warrior-kallonmuodolla saa kauniita naisia. https://cdn-4.motorsport.com/static/img/mgl/400000/420000/421000/421900/421906/s8/f1-brazilian-gp-2006-golf-tournament-david-coulthard-and-his-girlfriend-karen-minier.jpg
Kukas teidän sinkkumiesten tiskit tiskaa?
- Ätmelsson
Useimmiten itse. Välillä naapuri, jolle maksan siivouksesta
Ätmelsson kirjoitti:
Useimmiten itse. Välillä naapuri, jolle maksan siivouksesta
Sitten sulla täytyy olla kanan profiili.
- Ätmelsson
Wwuwuw kirjoitti:
Sitten sulla täytyy olla kanan profiili.
Ymmärrät varmaan, ettei voi olla. Teetkö kerrankin poikkeuksen ja vastaat alotuksessa esitettyyn kysymykseen.
Ei sun tartte mun arvailuista loukkaantua Ätmelsson kirjoitti:
Ymmärrät varmaan, ettei voi olla. Teetkö kerrankin poikkeuksen ja vastaat alotuksessa esitettyyn kysymykseen.
Ei sun tartte mun arvailuista loukkaantuaMiksei voi olla?
Ei ehdi tehdä poikkeuksia.- Ätmelsson
Wwuwuw kirjoitti:
Miksei voi olla?
Ei ehdi tehdä poikkeuksia.Jos olis niin voisitko loukkaantua tosta alotuksesta?
Ätmelsson kirjoitti:
Jos olis niin voisitko loukkaantua tosta alotuksesta?
Aloitus on hölynpölyä.
- Ätmelsson
Wwuwuw kirjoitti:
Aloitus on hölynpölyä.
Toi videon sisältö ei oo hölynpölyä. Esimerkiksi yhdelläkään huippu-urheilijalla ei taida wimpin päätä olla. Voisinpa yrittää googlata olisko minkään menestyneen firman pomolla sellasta. Veikkaan, että ei helpolla löydy
Ätmelsson kirjoitti:
Toi videon sisältö ei oo hölynpölyä. Esimerkiksi yhdelläkään huippu-urheilijalla ei taida wimpin päätä olla. Voisinpa yrittää googlata olisko minkään menestyneen firman pomolla sellasta. Veikkaan, että ei helpolla löydy
No voihan wimppi. Ensimmäisenä tulee tietysti Hjallis mieleen..
Mutta sä siis sanot että ätmin profiili on kuin.. https://c8.alamy.com/comp/DA3X1W/hen-in-profile-a-chicken-head-species-gallus-domesticus-breed-barred-DA3X1W.jpg
Ja ytmit on sitten pattileukaisia luiskaotsia..eli vähän kuin https://c1.staticflickr.com/5/4110/5166819728_b1dcfc4c7a_b.jpg
🤣Wwuwuw kirjoitti:
Mutta sä siis sanot että ätmin profiili on kuin.. https://c8.alamy.com/comp/DA3X1W/hen-in-profile-a-chicken-head-species-gallus-domesticus-breed-barred-DA3X1W.jpg
Ja ytmit on sitten pattileukaisia luiskaotsia..eli vähän kuin https://c1.staticflickr.com/5/4110/5166819728_b1dcfc4c7a_b.jpg
🤣Tai vaikka Halla-aho...eipä Hitlerkään mikään maskuliinisuuden ilmentymä ollut. Kas kun tulikin Hitler heti Halla-ahosta mieleen.. 😄
- Ätmelsson
Wwuwuw kirjoitti:
🤣Hjallis on tainnut vaan periä rahaa. Jokerit tais useemman vuoden tehdä 8 miljoonaa tappio(olikohan 5v putkeen), jonka Hjalliksen venäläiset liikekumppanit on paikannu. Tosin sillä ehdolla, että Hjallis häipyy firmasta. Toisena tulee se Sipoonranta projekti mieleen, josta loppu rahat. Tarkotus oli kai rakentaa hienosto asuinalue, joka näyttää kaatopaikalta.
Tuossa ei näytetty, millainen syli. <3
Ei hemmetti mitä huuhaata YouTubesta löytyy. :D ei tajuttu oikein edes sitä, että "warriorin" prototyypillä näkyy parran eikä leuan muoto. Sama kuin ottaisi jenkkisiilin esimerkkinä laatikkomaisesta neurocraniumista. :D
- Ätmelsson
Ei toi kuva niin epäselvä ole. Luuletko, että parran alla voisi olla wimpin leuka? Kato esim alahuulen etäisyys aataminomenasta. Kyllä ton leualla mittaa on.
Onko sun luokan (kouluarvosanoin)menestyneimmällä miehellä wimpin leuka? Ätmelsson kirjoitti:
Ei toi kuva niin epäselvä ole. Luuletko, että parran alla voisi olla wimpin leuka? Kato esim alahuulen etäisyys aataminomenasta. Kyllä ton leualla mittaa on.
Onko sun luokan (kouluarvosanoin)menestyneimmällä miehellä wimpin leuka?Se leuka on oikeasti ihan erimallinen, kapea. Useinhan parralla juuri pyritään peittämään ulkonäköihanteita vastaamaton leuka. Aika usein se olin minä; leuka lienee aika perusmallinen.
https://i.pinimg.com/originals/fa/f6/58/faf6581f0898784fc89dbbeb5139e87e.jpg- Ätmelsson
outsider1 kirjoitti:
Se leuka on oikeasti ihan erimallinen, kapea. Useinhan parralla juuri pyritään peittämään ulkonäköihanteita vastaamaton leuka. Aika usein se olin minä; leuka lienee aika perusmallinen.
https://i.pinimg.com/originals/fa/f6/58/faf6581f0898784fc89dbbeb5139e87e.jpgJa isoin leuka tietysti sillä kouluarvosanoin keskinkertaisesti pärjäävällä, joka saanut työharjoittelu paikasta jo hyvän ansiotyön?
Minkämallinen on ätmin pää?
Lähempänä vasemmanpuoleista vai oikeanpuoleista?- etkö-tajunnut
Sitähän tässä haetaan, ätmin pää on muka aina vasemmanpuoleinen.
- Ätmelsson
Vahva käsitys on, että ätmin pää olisi oikeanpuoleinen
Ätmelsson kirjoitti:
Vahva käsitys on, että ätmin pää olisi oikeanpuoleinen
Tulipas nyt ristiriitaista tietoa.
Kumpi - oikeanpuoleinen vai vasemmanpuoleinen?- Ätmelsson
3.14 kirjoitti:
Kumpi - oikeanpuoleinen vai vasemmanpuoleinen?Oikea
- etkö-tajunnut
3.14 kirjoitti:
Kumpi - oikeanpuoleinen vai vasemmanpuoleinen?Laitoin vahingossa väärin. Siis oikea.
Ja jos vastaan ettei ole päätä ei häntääkään,niin saako vastaus jäädä? Vituttaa tää sensuuri paska!👿
- Ätmelsson
Sulla oli ihan asialliset vastaukset. Jännä tosiaan, että viestit poistettu
Ätmelsson kirjoitti:
Sulla oli ihan asialliset vastaukset. Jännä tosiaan, että viestit poistettu
No nyt kyllä ärsyttää tämä suomi 24 sairas poisto mentaliteetti...ei järjen häivää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694