Li Andersson ei halua helpottaa rikoksiin

näin.on

syyllistyneiden ulkomaalaisten karkoittamista, kertoi kysely. Eli siinä nähdään että vasemmistojohto haluaa hyysätä mamurikollisia.

Kukaan normaali ei äänestä tuollaista puoluetta, joka on myös täysin epäisänmaallinen,

24

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maxaja

      No tämähän ei ole yllätys. Ns. vähäosaisen äänestäjän kannattaa muistaa, että kakunjakajia on luvassa lisää, mutta jaettava ei suinkaan lisäänny.

    • Li on kuin tuulahdus 60-luvun loppupuolelta .Poliittinen tulevaisuus ei näytä kovin "ruusuiselta", mutta eiköhän vanhemmanpolventoverit löydä Lii:lle jonkun suojatyöpaikan, kun aika on sen.

      • vasemmisto.vaalivoittoon

        Aivan! Pääministeri-suojatyöpaikka on nyt Sipilällä ja kohta sitten Li Anderssonilla!


      • 1111122222

        Heh heh Mitä petteri nyt vetäny??? Ps. oliko rankka työvuoro?? Oliks täällä yöllä paljon "juttu" kavereita heh heh heh!!!!!!!!!! Paljoks vasemmistoliitto maksaa siitä kun tuota harhaisuuttasi täällä levität??


      • vasemmisto.vaalivoittoon
        1111122222 kirjoitti:

        Heh heh Mitä petteri nyt vetäny??? Ps. oliko rankka työvuoro?? Oliks täällä yöllä paljon "juttu" kavereita heh heh heh!!!!!!!!!! Paljoks vasemmistoliitto maksaa siitä kun tuota harhaisuuttasi täällä levität??

        Petteri persusta en tiedä, mutta itselläni oli ihan normi päivä töissä taas. Kiitos kysymästä.

        Näin duunarina ei oikeastaan ole muuta vaihtoehtoa kuin äänestää työläisten puolta pitävää vasemmistoa! Ja kun riittävän monet tajuavat saman, niin Li'n pääministeriys on lähempänä kuin uskotkaan!


    • estäääänestämisen

      Lilli kauhee mamuttaja..

      • persut_mamuttaa

        Tuskinpa, ja ei missään tapauksessa niin kauhea kuin Jussi Halla-aho, joka on laatinut nykyisen maahanmuutto-ohjelman, jolla tänne on päästetty jo yli 100 000 kehitysmaamuslimia elätettäväksemme!


      • 1111122222

        EIKÖ NARKKARI VIELÄKÄÄN YMMÄRRÄ ETTÄ SINISET JA PERSUT OVAT KAKSI ERI PUOLUETTA, KANNATTAISIKO LOPETTAA SE NARKKAAMINNEN, TAI KOHTA STALINKIN ON SUOMEN PRESIDENTTI.


      • 1110011100011

        Eivät olleet silloin kun tämän hallituksen ohjelma sorvattiin. Epäonnistunut maahanmuuttopolitiikka on persujen ainoa saavutus, eikä sekään mairittele.


      • Olli.Ojalaanuskova
        1111122222 kirjoitti:

        EIKÖ NARKKARI VIELÄKÄÄN YMMÄRRÄ ETTÄ SINISET JA PERSUT OVAT KAKSI ERI PUOLUETTA, KANNATTAISIKO LOPETTAA SE NARKKAAMINNEN, TAI KOHTA STALINKIN ON SUOMEN PRESIDENTTI.

        Voi kamalaa milloinkas se presidentti on vaihtunut ?

        Vai onko niin että sitten kun puolueiden nimet on muutettu pääministeri vaihdettu ja vaalivoitot on jaettu se tehdään sitten ilman isoja kirjaimia.

        Niitä narkkareita taitaa olla siellä etelässä varsin runsaasti , kun jokaiseen puheenvuoroon sellainen mahtuu. Tosin onhan se mittakaava suurpiirteisempi etelän mailla.

        Eräs yhdistys ilmoimoitti "nettilähentelyn" koskevan 10% tietyn ikäisistä tytöistä.

        Jos lasketaan tilastokeskuksen tilaston mukaan. Ikäryhmään 5-19 kuuluvat tytöt on lukema melkoinen. Luvun voi tarkistaa Tilastokeskuksen sivulta "suomen väestön ikäjakauma". Jakamalla luvut 5-19 vuotiaista tytöistä on sanottava jonkun ehkä erehtyneen mittakaavasta.

        Laskutaito ja arviointikyky eivät aina seuraa "Ojalan laskuoppia" tai laskennon oppikirjana on käytetty "Vanhempaa luotettavaa teosta" ??


    • 111001110

      Rasistit ja harhat, hhe.. Li on tuominnut rikokset ja rikolliset mutta ei viattomia asiaan liittymättömiä ihmisiä. Se on ainoa oikea tapa lähestyä asiaa..

      • Tuomioton.Tulkitsija

        Jonkinverran lakia tuntevana on kysyttävä .

        Ovatko Anderssonin antamat tuomiot saaneet jo lainvoiman vai onko kyse vain ns. tuomarileikistä ? Noiden annettujen tuomioiden täytäntöönpano on samassa tasossa kuin tuomioiden joiden kirjaaminen on tehty liidulla ja suihkepulloilla seiniin ja patsaiden jalustoihin.

        Jos tarkkoja ollaan ei V**u ole mikään rangaistuspaikka vaikka se oli karkoituspaikkana mainittu mm. Sibelius patsaan jalustassa ja seinässä Itiksellä. Samaten myös se uskoville ja anarkisteille yhteinen karkoituspaikka "Helvetti" jonka olemassaolo on kiistanalainen jopa kristikunnassakin.
        Joten eiköhän olisi tarkennettava tuota tuomiosysteemiä. Se on lähellä poliisiksi tekeytymistä joka tunnetaan rikoslaissa "Virkavallan anastamisena".


    • Risti-seinään

      Mainoksilla on sisäinen vaikutus ajatteluun että toimintaan. Naida kummilasta, se on markkinoille signaali, näin tekee herrasmiehet, jotka ovat lain yläpuolella.

      Runebergin kerrotaan olevan pedofiili, hän harrasti 12 kesäisiä torttuja,- perintö jatkuu.
      Esivalta palvoo homoutta, koululaitos on hengessä mukana, virallisesti alakoulusta saakka opetetaan homouteen ja irstailuun. Eheä elämä turmellaan pienestä pitäen.

    • kiristettäväsääntöjä

      Koe aika kansalaisuuden saamiseen ja karkoitus jos tulee rikkeitä ja kartoitettava onko joillain kasalaisuuksilla suhtautumisongelmaa naisukupuoleen kulttuurellisesti, länsimaiseen naisen koskemattomuutteen nähden. Käytettävä harkintaa pohjautuen raiskaustilastoihin ,maahan ottamisen suhteen,sillä ei ole todennäköistä että sellaisesta kulttuurista integroiduttaisiin perusväestön kanssa rinnakkaiseloon.

    • ääliöpersuilua

      Suomessa näyttää olevan kahdenlaisia poliitikkoja ja muita kommentaattoreita.
      On niitä, jotka haluavat suojella nuoria. Sitten on niitä, jotka haluavat suojella heitä vain ulkomaalaistaustaisilta.
      Suomalaisen tekemä raiskaus on siis persujen mielestä jotenkin parempaa raiskaamista ...?

      • ääliövasemmistolaisuutta

        Vasemmistoliitolla on ongelma vain maahanmuuttajien raiskausten suhteen. Samaa ongelmaa ei ole jos tekijä on suomalainen. Ääliöitä te itse olette kun ette pysty tuomitsemaan Oulun raiskauksia vaan niistä pitäisi vaieta vain koska tekijät ovat matuja. Tosiasiahan on että Vasemmistoliitto on suvakkipuolue, joten mikään matujen tekeminen ei voi nousta tuomiolle. Sen sijaan halutaan asiasta vaieta ja kiinnittää huomia esim. autoilun ja matkustelun veroihin, joilla köyhää duunaria rangaistaisiin.


      • teemu87
        ääliövasemmistolaisuutta kirjoitti:

        Vasemmistoliitolla on ongelma vain maahanmuuttajien raiskausten suhteen. Samaa ongelmaa ei ole jos tekijä on suomalainen. Ääliöitä te itse olette kun ette pysty tuomitsemaan Oulun raiskauksia vaan niistä pitäisi vaieta vain koska tekijät ovat matuja. Tosiasiahan on että Vasemmistoliitto on suvakkipuolue, joten mikään matujen tekeminen ei voi nousta tuomiolle. Sen sijaan halutaan asiasta vaieta ja kiinnittää huomia esim. autoilun ja matkustelun veroihin, joilla köyhää duunaria rangaistaisiin.

        Vasemmistoliiton mielestä ihmisen arvo ei riipu suomalaisuudeta tai sen puutteesta. Kaikkia ihmisiä tulee kohdella samoin ja maamme harvaan asuttu joten kyllä meidän hyvinvointimaana kuuluu auttaa muun maailman ihmisiä ja ottaa heitä tänne. Se ettei persut tätä hyväksy, johtaa siihen ettei Vasemmistoliitto voi olla samassa hallituksessa persujen kanssa.


      • muidenriesaksi
        teemu87 kirjoitti:

        Vasemmistoliiton mielestä ihmisen arvo ei riipu suomalaisuudeta tai sen puutteesta. Kaikkia ihmisiä tulee kohdella samoin ja maamme harvaan asuttu joten kyllä meidän hyvinvointimaana kuuluu auttaa muun maailman ihmisiä ja ottaa heitä tänne. Se ettei persut tätä hyväksy, johtaa siihen ettei Vasemmistoliitto voi olla samassa hallituksessa persujen kanssa.

        Milä persaukivasut elättää loisimamulaumat?


    • Entävihreät

      Tuomitseeko vassarit Oulun tapahtumat ja tekijät vai ei?

      • vasemmisto.vaalivoittoon

        Vasemmisto tuomitsee ihan kaikki rikolliset!!!
        Paitsi että niiden oikeiden tuomioiden jakaminen kuuluu vain oikeuslaitokselle, ei se ole siis yhdenkään puolueen etuoikeus. Suomen onneksi!

        Jokohan tämä asia tuli selväksi kaikille? Seuraava joka asiaa kyselee todistaa olevansa täysi imbesilli!!!


      • hyshyshys
        vasemmisto.vaalivoittoon kirjoitti:

        Vasemmisto tuomitsee ihan kaikki rikolliset!!!
        Paitsi että niiden oikeiden tuomioiden jakaminen kuuluu vain oikeuslaitokselle, ei se ole siis yhdenkään puolueen etuoikeus. Suomen onneksi!

        Jokohan tämä asia tuli selväksi kaikille? Seuraava joka asiaa kyselee todistaa olevansa täysi imbesilli!!!

        Siis suvakki hyysärivasut?


    • uuuuppsss

      Li edustaa "bättre folkia", uskomatonta että sellainen voi olla vasurien puh.johtaja.

    • mieshe

      Jokainen voi omalla kustannuksellaan hankkia niin monta 'hädänalaista' kun sielu sietää.Minä pienituloisena siis kustannan näitten armeijakarkureitten elämisen tässä kalliissa maassa.En tosiaankaan tiedä enää ketä äänestää.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe