Miten saada toinen suutelemaan eri lailla?

AistillinenSuudelma

Kumppanini suutelutyyli on sellainen, että antaa huulet tiukassa supussa pikkupusuja. Itsekään en kaipaa mitään märkiä kielisuudelmia, mutta kuitenkin haluaisin enemmän SUUDELLA, en pusutella. Ja ongelma on se, että tuollaiset pikkupusut eivät oikein kiihota, esim. sängyssä ne saattavat jopa latistaa tunnelmaa :( En vaan oikein tiedä, mikä olisi hyvä tapa ottaa asia puheeksi niin, ettei myöskään loukkaa toista. Itse olen yrittänyt suudella omalla tyylilläni, kumppani vielä sanoi että suutelen ihanasti, mutta ei vaan lähde mukaan. Joskus kokeilin ottaa mukaan kieltä ihan vaan katsoakseni, tuleeko hän mukaan, mutta ei tullut - suu supussa vaan pusutteli, niin että suudellessa kuuluu sellainen pieni pus-pus -ääni.

Kyllä minusta pikkupusuillekin on paikkansa, mutta haluaisin myös SUUDELLA ihan kunnolla. Nyt jotenkin ei kauheasti edes huvita suudella, kun tietää että sieltä tulee vain sitä pikkupusuttelua.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lekopaliM

      jos syy on haisevassa hengessä? no,jotkut ei vaan ole suutelijoita... itelleni toi on tärkeetä. Hyvät suutelijat on itsellä osoittautunut hyviksi sängyssä ja suihinottokin pelaa :)
      Muutenkin tuo kertoo sosiaalisista kyvyistä, haluista ja luonteesta jne..

    • aitoriitta

      Minusta taas tuntuu, että olemme oppineet miehen kanssa vasta nyt suutelemaan. Suuteleminen tuntuu nykyään hyvältä ja teemme sitä pitkään. Aikaisemmin sitä ei ollut niin paljon. Se on mukavaa, lämmintä, läheistä.

    • aitoriitta

      Nyt loppui minulta kuitenkin tämän osaston tarinat. Luulen, että mies ei pitäisi siitä, että kerron meidän seksielämästä täällä. Kunnioitan hänen toivettaan. Itsekin olen vähän arka kertomaan näistä asioista. Ikä sen varmaan tekee.

    • Elluhalloyb

      Joo...
      Jos ei hyvää suutelua...
      Ei tuu mitää.....
      Kiihkeetä...olla pitää...💖💋

    • aitoriitta

      Huomenna olen menossa töihin ja se tekee minulle hyvää. Minulla on ollut liikaa aikaa. Silloin tänne kirjoittelee. Tänäänkin pitäisi tehdä muuta mutta laiskottaa. On hyvä, että arki taas koittaa.

      • Jormaliii

        Voidaanko suudella närästi livenä ;)


    • Topittaa

      Jaa märkä pusu kiva riippuu minne suutelee...

      • Imujaimuja

        Pusuja "isoon kainaloon" oli ennen sääntö! Ja siellä niiden pitääkin olla märkiä....


    • Megaböllis

      Ugh

    • n899

      ehkä hän ei vain osaa suudella? jos sen takia vaan pusuttelee niin? yritä kysyä jotenkin asiasta hienovaraisesti

    • Puspusi

      Minun ex mies suuteli niin että kieli oli nielussa asti. Sanoin nätisti ja paransi tapansa. Ehkä oli vähän aluksi närkästynyt kun sanoin ja vältteli hetken suutelemista mutta sitten meni paremmin.

    • sekinvoiollasyynä

      Jospa hänellä märkänee hampaat suussa, niin ei uskalla avata suutaan normaalisti.

    • EntinenSuutelija

      Minäkin olen aistillinen, hellä ja intohimoinen suutelija. Kiihotun suutelemisesta ja se on musta ihanaa himottavaa esileikkiäkin.

      Jos vastakappale ei suutele, tuntuu ikäänkuin että hän olisi jotenkin estoinen, etäinen, ei halua heittäytyä ja väistelee tiivistä fyysistä yhteyttä. Jään vähän ”vaille” jotain mitä en osaa edes oikein nimetä.

      Ja olen aloittanut suhteen kuvailemani miehen kanssa. Pelkkiä tiiviitä lastenpusuja, ei tietoakaan suutelusta.
      Ei tähän koskaan oikein totu, enkä usko että tuo toinen muuttuu. Yhdessä oltu jo kolme vuotta.

    • Kokemuksella

      Kaikista ei ole hyväksi suutelijaksi, eikä hyväksi tanssijaksi ja molempien taitojen puute näkyykin sitten puutteena siellä makuukammarin puolella. Näin valitettavasti!

      "estoinen, etäinen, eihalua heittäytyä ja väistelee tiivistä fyysistä yhteyttä" Siinähän EntinenSuutelija sen hyvin tiivistikin pähkinänkuoreen.

    • Totuudenmies

      Mulla on myös vaimo sellainen jota ei suutelu nappaa. Hän ei pidä suihinotostakaan. Suuhun/sylkeen liittyvät asiat tuntuvan ällöttävän. Itselleni suuteleminen on tärkeä asia elämässä ja nyt tuntuu että olen haaskannut aikaa vääränlaisen ihmisen kanssa. Tämä on yksi syistä muiden joukossa jonka takia ero on harkinnassa.

      Seuraava nainen pitää suutelemisesta.

    • Kiihkeähuuli44

      Toiset syntyy hyviksi suutelijoiksi. Suuteleminen on mahtavaa, kun kumpikin sen taitaa.

    • Enhaluasuudellahaisevaa

      Olen itse suutelija tyyppiä,mutta kun avokki ei saa aikaseksi mentyä hammaslääkärii ja suuhygienistin käsittelyyn. Niin ei olla suudeltu pariin vuoteen...hyi saasta

    • Ohjatomiinkäsiinmur

      Oppiipahan kerrasta olemaan.

      • Anonyymi

        Minä niin haluaisin suuseksiä, mies ei välitä yhtään, seksielämämmekin huonous harmittaa, nyt liian kauan yhdessä, ei kannattane enää erota!
        Muutoin mies on turvallisen ja rakastava, hänelle kyllä suuseksi kelpaisi!


    • Anonyymi

      Ette ole perfect match, jos suutelutyyli ei kohtaa. Miten vieraantuneita ihmiset ovatkaan luonnon hienovaraisista vihjeistä, ettei kumppani ole sopiva...

      • Anonyymi

        Minun kumppani tupakoi, en halua suudella tuhkakuppia joka haisee pahalle., no sitte ei suudella ollenkaan.


    • Anonyymi

      Oletko salasuhteessa mieheni (J) kanssa, joka pussaa just noin? Tulee ihan mieleen. Oltu 5 vuotta yhdessä ja sama meininki jatkunut koko tuon ajan...

    • Anonyymi

      Pienet on murheet ihmisillä, tulis sota ja nälänhätä, niin sitten.......

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe