Maturaiskaus ja kantisraiskaus

Nyt kun joku näkyy tehneen kansalaisaloitteen maturaiskausten lopettamiseksi, niin pitäisikö yrittää kieltää kantisraiskauksetkin?

Vai onko niin, että me kantikset saadaan tehdä meidän naisillemme mitä haluamme?

81

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihallatipunen

      Ei tietenkään. Pitäähän nyt suomalaisten saada omiaan raiskata ku muuten se menee nii, että "ne raiskaa meidän naiset".

      • Viekää vaikka työmme, mutta jättäkää naisemme rauhaan.


      • vaimistäviiraa

        Oletko mielenvikainen? Millainen sairas perverssi sanoo jotain tuollaista?


      • pihallatipunen
        vaimistäviiraa kirjoitti:

        Oletko mielenvikainen? Millainen sairas perverssi sanoo jotain tuollaista?

        Sanotaanko näin, että ilmaisin vain mielipiteeni asiasta kenties hieman oudolla tavalla. Joku ehkä ymmärsi mitä oikeasti yritin sanoa.


    • Paheksun ankarasti kanta-astumista!

    • Älä viitsi sinäkin tyhmäksi heittäytyä. Jotenkin se on ain hauska suvakista ajatella että ne oikeasti vat niin yksinkertaisia että kuvittelevat maahnmuuttokriittisten jollain tapaa hyväksyvän kotomaaperäisten suorittamat raiskaukset.

      Kannattaisi suvakkienkin tutustua MV-lehteen, siellä tasapuolisesti on julkaistu tuomistsevaan sävyyn juttuja myös kantisten tekemistä raiskauksista & hyvöksikäytöistä, melkeinpä ainoana mediana Suomessa muuten (jos ei oteta lukuun muuta vaihtoehtomediaa) niin sikäli vähän huvittavaa kun se juurikin valtamedia joka sen lisäksi että peittelee ulkomaalaisten tekemiä rikoksia se tekee sitä myös kotimaisten kohdalla.

      Voitaisiinkin todeta että valtamedia ja valtasuvakit sen lisäksi että suvaitsevat ulkomaalaisten tekemiä raiskauksia ja hyväksikäyttöjä suvaitsevat myös kotimaisten raiskarien ja pedofiilinen toiminnan suvaiten. Miellä kriittisillähän taas on niin että tuomitaan kollektiivisesti nuo asiat ihonväriin katsomatta niin kuin kuuluukin.

      Eli vastaus kysymykseesi on ihan itsestään selvyytenä ei vaikka sinä suvaitsevaisena ehkä haluaisitkin tehdä "naisillemme" mitä haluat me vähemmän suvaitsevaiset tuomitaan se jyrkästi.

      Mutta joo, jos tulet toisiin ajatuksiin ja teet vastaavan aloitteen karntisraiskaajien lopettamiseksi niin joo, kyllä käyn allekirjoittamassa.

      • En minä ole suvakki, mutta maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin maahanmuutosta jankuttaminen.

        Mitä sitten tulee noihin Oulun tapahtumiin, niin yleisen palstarauhan vuoksi jätän kertomatta mielipiteeni vanhemmista joiden lasten kännäily matujen kämpillä (tai missään muuallakaan) on tullut yllätyksenä vanhemmille.


      • helmiä_sioille

        Ei kantsi lähteä tähän mukaan. Pertsa hakee tällä vaan huomiota. Ei muuta.


      • Miekriittinen

        Laskin sanan suvakit/suvaitsevaisuus sen eri variaatioissaan yhteensä ainakin 7 kertaa yhdessä pienessä kirjoituksessa. Huonontaa sinun uskottavuuttasi huomattavasti. MV-lehden suosittelu vie loputkin. Kuin kuuntelisi rikkinäistä levyä. Sori.


      • Ei muuten ole kauaa, kun täällä joku rajakki kirjoitti kuinka suomalaisetkin raiskaavat, mutta että se pitäisi vaan hyväksyä rakenteisiin kuuluvana.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei muuten ole kauaa, kun täällä joku rajakki kirjoitti kuinka suomalaisetkin raiskaavat, mutta että se pitäisi vaan hyväksyä rakenteisiin kuuluvana.

        Suomalaisiin rakenteisiin kuuluu, että Putkonen raiskaa 80% naisista.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei muuten ole kauaa, kun täällä joku rajakki kirjoitti kuinka suomalaisetkin raiskaavat, mutta että se pitäisi vaan hyväksyä rakenteisiin kuuluvana.

        Niin...

        Miksei omia naisia saisi raiskata? Siis mieluummin kun jotain ihan vieraan kulttuurin naisia.


      • scrg kirjoitti:

        Suomalaisiin rakenteisiin kuuluu, että Putkonen raiskaa 80% naisista.

        Ja 20% vielä miehistäkin. Ja vuohista.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei muuten ole kauaa, kun täällä joku rajakki kirjoitti kuinka suomalaisetkin raiskaavat, mutta että se pitäisi vaan hyväksyä rakenteisiin kuuluvana.

        Kyseeessä lienee ykisttäistapaus ihan niin kuin aina matujenkin tekemisissä :D

        Niin ja minä kyllä ymmärrän tuon niin että tarkoittanut sitä että niistä kantiksista kun ei eroon päästä niin se on ikäänkuin pakko hyväksyä, minulla kyllä siihenkin olisi hyvä ratkaisu mutta se ei useimmille kelpaa, mutta noista muualta tulleista teoriassa voi päästä.

        Ihan oikeasti, minusta kun on suorastaan absurdia kuvitella ihminen joka hyväksyy tai ei hyväksy raiskauksen tekijän ihonvärin perusteella niin se oikeasti tuntuu aika hölmölle kun suvakit aina sitä samaa korttia vetää kai ihan ärsyttääkseen.


      • 3.14 kirjoitti:

        Niin...

        Miksei omia naisia saisi raiskata? Siis mieluummin kun jotain ihan vieraan kulttuurin naisia.

        Veikkaanpa että naiselle asia on jokseenkin yhdentekevä, ei raiskaus, vaan raiskarin kulttuuritausta.


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Ei kantsi lähteä tähän mukaan. Pertsa hakee tällä vaan huomiota. Ei muuta.

        Joo, ei kai tätä avausta tosissaan kukaan ota varmaan, paitsi ehkä suvakit.


      • pakkomiellesulla
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kyseeessä lienee ykisttäistapaus ihan niin kuin aina matujenkin tekemisissä :D

        Niin ja minä kyllä ymmärrän tuon niin että tarkoittanut sitä että niistä kantiksista kun ei eroon päästä niin se on ikäänkuin pakko hyväksyä, minulla kyllä siihenkin olisi hyvä ratkaisu mutta se ei useimmille kelpaa, mutta noista muualta tulleista teoriassa voi päästä.

        Ihan oikeasti, minusta kun on suorastaan absurdia kuvitella ihminen joka hyväksyy tai ei hyväksy raiskauksen tekijän ihonvärin perusteella niin se oikeasti tuntuu aika hölmölle kun suvakit aina sitä samaa korttia vetää kai ihan ärsyttääkseen.

        Sinä tehtailet tusinoittain viestejä vain ärsyttääksesi ja että pääset taas kerran lässyttämään "suvakeista", moneskohan tuhannes kerta menossa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyseeessä lienee ykisttäistapaus ihan niin kuin aina matujenkin tekemisissä :D

        Niin ja minä kyllä ymmärrän tuon niin että tarkoittanut sitä että niistä kantiksista kun ei eroon päästä niin se on ikäänkuin pakko hyväksyä, minulla kyllä siihenkin olisi hyvä ratkaisu mutta se ei useimmille kelpaa, mutta noista muualta tulleista teoriassa voi päästä.

        Ihan oikeasti, minusta kun on suorastaan absurdia kuvitella ihminen joka hyväksyy tai ei hyväksy raiskauksen tekijän ihonvärin perusteella niin se oikeasti tuntuu aika hölmölle kun suvakit aina sitä samaa korttia vetää kai ihan ärsyttääkseen.

        Useimmiten sen vaikutelman kuitenkin saa.

        Enkä yhtään ihmettelisi, että samat tyypit syyllistäisivät naisia kantismiesten tekemistä raiskauksista/tapoista/pahoinpitelyistä . Sehän ainakin tällä palstalla on ollut pikemmin sääntö kuin poikkeus. Sinä yhtenä pahimmista. Muistutuksena vain.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Useimmiten sen vaikutelman kuitenkin saa.

        Enkä yhtään ihmettelisi, että samat tyypit syyllistäisivät naisia kantismiesten tekemistä raiskauksista/tapoista/pahoinpitelyistä . Sehän ainakin tällä palstalla on ollut pikemmin sääntö kuin poikkeus. Sinä yhtenä pahimmista. Muistutuksena vain.

        Se vaikutelma on vain sun omassa päässä. Se vaan kun keskustellaan matujen aiheuttamista ongelmista ei siihen ole mitään syytä tuoda kaikkien kantispaskojen ongelmia myös samaan, niistä voi jutella sittten toisessa ketjussa ja kuten sanottua niistä on paljon hankalampi päästä eroon niin kauan kuin ei tule järkeviä rangaistuksia. Niin ja ei naisetkaan aina viattomia ole. Ei mullakaan menisi ihon alle jos ne oulun raiskatut olisi aikuisia jotka menneet matujen kämpille bilettämään, lapset vaan on iha eri juttu niin kuin kai ymmärrät, ikinä et ole täällä nähnyt mun lapsia syyllistävän.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Se vaikutelma on vain sun omassa päässä. Se vaan kun keskustellaan matujen aiheuttamista ongelmista ei siihen ole mitään syytä tuoda kaikkien kantispaskojen ongelmia myös samaan, niistä voi jutella sittten toisessa ketjussa ja kuten sanottua niistä on paljon hankalampi päästä eroon niin kauan kuin ei tule järkeviä rangaistuksia. Niin ja ei naisetkaan aina viattomia ole. Ei mullakaan menisi ihon alle jos ne oulun raiskatut olisi aikuisia jotka menneet matujen kämpille bilettämään, lapset vaan on iha eri juttu niin kuin kai ymmärrät, ikinä et ole täällä nähnyt mun lapsia syyllistävän.

        Jooei..Ei ole vain mun "päässä". Ihan todellinen ilmiö se on. Tyypillinen rasisti on myös homofoobikko ja sovinisti.


      • säälittävää
        Harmaaritari kirjoitti:

        Se vaikutelma on vain sun omassa päässä. Se vaan kun keskustellaan matujen aiheuttamista ongelmista ei siihen ole mitään syytä tuoda kaikkien kantispaskojen ongelmia myös samaan, niistä voi jutella sittten toisessa ketjussa ja kuten sanottua niistä on paljon hankalampi päästä eroon niin kauan kuin ei tule järkeviä rangaistuksia. Niin ja ei naisetkaan aina viattomia ole. Ei mullakaan menisi ihon alle jos ne oulun raiskatut olisi aikuisia jotka menneet matujen kämpille bilettämään, lapset vaan on iha eri juttu niin kuin kai ymmärrät, ikinä et ole täällä nähnyt mun lapsia syyllistävän.

        Ei ole mitään syytä sinunkaan lässyttää muna pystyssä raiskauksista, suvakeista ja mamuista jossain sinkkupalstalla kun on olemassa muitakin palstoja, mutta haluat säälittävästi hakea huomiota ja provoilla.


      • säälittävää kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä sinunkaan lässyttää muna pystyssä raiskauksista, suvakeista ja mamuista jossain sinkkupalstalla kun on olemassa muitakin palstoja, mutta haluat säälittävästi hakea huomiota ja provoilla.

        Mulla sentään on muna ja sä olet siitä kateellinen :D Mun ei oikeastaan tarvitse hakea sitä huomiota, ihan kirjoittamalla asioista se näyttää sitten kirvoittavan muiltakin mielipiteitä vähän liikaakin. Sunkin kannattais opetella keskustelemaan, paljon mukavampaa kuin jokaiseen ketjuun käydä kateellisena oksentelemassa tyhjänpäiväisyyksiä toisista keskustelijoista.


      • Syy, miksi valtamedia "peittelee" joitakin raiskaustapauksia on se, ettei median tehtävä pitäisi olla järjestää mitään ajojahteja joiden ansiosta hysteeriset ihmiset menevät pahimmassa tapauksessa lynkkaamaan joukolla syyttömän ihmisen. Sivistysvaltiossa on poliisi, jonka tehtävä on tutkia rikoksia ja ottaa syylliset kiinni ja oikeuslaitos, jonka tehtävä on langettaa tuomiot saadun todistusaineiston perusteella. Ja jokainen syytetty on syytön kunnes toisin todistetaan. MV-lehden kaltainen paskajulkaisu taas ei ota mitään vastuuta mistään vaan julkaisee huhuja faktoina vähät välittämättä seurauksista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mulla sentään on muna ja sä olet siitä kateellinen :D Mun ei oikeastaan tarvitse hakea sitä huomiota, ihan kirjoittamalla asioista se näyttää sitten kirvoittavan muiltakin mielipiteitä vähän liikaakin. Sunkin kannattais opetella keskustelemaan, paljon mukavampaa kuin jokaiseen ketjuun käydä kateellisena oksentelemassa tyhjänpäiväisyyksiä toisista keskustelijoista.

        "Mulla sentään on muna ja sä olet siitä kateellinen :D"

        Illan paras kommentti, ja olisit vielä lisännyt, että toimiva

        (kyykkynaurua)

        Ihan sillä, että se tuli kuin apteekin hyllyltä ja määrätietoisesti :'D

        (en saa naurua loppumaan, taidan olla väsyksissä, hirnuu..)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Mulla sentään on muna ja sä olet siitä kateellinen :D"

        Illan paras kommentti, ja olisit vielä lisännyt, että toimiva

        (kyykkynaurua)

        Ihan sillä, että se tuli kuin apteekin hyllyltä ja määrätietoisesti :'D

        (en saa naurua loppumaan, taidan olla väsyksissä, hirnuu..)

        Juu no ei nyt sentään liikaa viitsi ärsyttää kun toisella niin paha olla selvästikin kun monessa ketjussa häärännyt tuota agendaansa :(

        Minähän olen aina näitä keskusteluihin ja keskustelijoihin pettyneitä tekemään itse niitä parempia avauksia niin ei meidän huonojen tarvitsisi mutta ei niiltä oikein ikinä tunnu lähtevän kuin noita puska-aivopieruja.

        Juu, sie oot ihan väsyksissä rassu, niin minäkiin vähän :)


      • mikropenisritari
        Harmaaritari kirjoitti:

        Mulla sentään on muna ja sä olet siitä kateellinen :D Mun ei oikeastaan tarvitse hakea sitä huomiota, ihan kirjoittamalla asioista se näyttää sitten kirvoittavan muiltakin mielipiteitä vähän liikaakin. Sunkin kannattais opetella keskustelemaan, paljon mukavampaa kuin jokaiseen ketjuun käydä kateellisena oksentelemassa tyhjänpäiväisyyksiä toisista keskustelijoista.

        Ei sulla ätmillä ole kuin mikropenis ja sekin ilman käyttöä, sen takiahan olet elämälle ja kaikelle katkera.


      • trollli
        3.14 kirjoitti:

        En minä ole suvakki, mutta maailmassa on tärkeämpiäkin asioita kuin maahanmuutosta jankuttaminen.

        Mitä sitten tulee noihin Oulun tapahtumiin, niin yleisen palstarauhan vuoksi jätän kertomatta mielipiteeni vanhemmista joiden lasten kännäily matujen kämpillä (tai missään muuallakaan) on tullut yllätyksenä vanhemmille.

        Huhun... siis huhun, mukaan ne olisivat polttaneet ainakin "ruohoa" tavallisena sätkätupakkina ymmärtämättömät pennut!


      • scrg kirjoitti:

        Ja 20% vielä miehistäkin. Ja vuohista.

        Se onkin sitten yhteensä 100% 🤪


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Syy, miksi valtamedia "peittelee" joitakin raiskaustapauksia on se, ettei median tehtävä pitäisi olla järjestää mitään ajojahteja joiden ansiosta hysteeriset ihmiset menevät pahimmassa tapauksessa lynkkaamaan joukolla syyttömän ihmisen. Sivistysvaltiossa on poliisi, jonka tehtävä on tutkia rikoksia ja ottaa syylliset kiinni ja oikeuslaitos, jonka tehtävä on langettaa tuomiot saadun todistusaineiston perusteella. Ja jokainen syytetty on syytön kunnes toisin todistetaan. MV-lehden kaltainen paskajulkaisu taas ei ota mitään vastuuta mistään vaan julkaisee huhuja faktoina vähät välittämättä seurauksista.

        Jos media omalla sisäisellä säätelyllä rajaa aiheita sillä perusteella, ettei usko ihmisten kykyyn käsitellä totuuttta, se menettää luottamuksensa. Kuten on käynyt.

        nimimerkillä "entinen sanomalehtien kestotilaaja"


      • h567jh67
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ei muuten ole kauaa, kun täällä joku rajakki kirjoitti kuinka suomalaisetkin raiskaavat, mutta että se pitäisi vaan hyväksyä rakenteisiin kuuluvana.

        Rikollisista ja rikollisuudesta (kotimaisestakaan) ei koskaan pääse eroon, mutta onko meidän aivan pakko hyväksyä myös tuontitavarana tulevat rikolliset vaikka olisi mahdollisuus palauttaa heidät? Kuuluuko se suvakkien rakenteisiin, että myös rikollisilla on yhtäläinen oikeus tulla Suomeen ja saada kansalaisuus kaikkine etuineen?


      • h567jh67 kirjoitti:

        Rikollisista ja rikollisuudesta (kotimaisestakaan) ei koskaan pääse eroon, mutta onko meidän aivan pakko hyväksyä myös tuontitavarana tulevat rikolliset vaikka olisi mahdollisuus palauttaa heidät? Kuuluuko se suvakkien rakenteisiin, että myös rikollisilla on yhtäläinen oikeus tulla Suomeen ja saada kansalaisuus kaikkine etuineen?

        "Kuuluuko se suvakkien rakenteisiin, että myös rikollisilla on yhtäläinen oikeus tulla Suomeen ja saada kansalaisuus kaikkine etuineen?"

        Suvakki-ideologiassa yhdistää varsin tavallisesti "nerokas" yhdistelmä. Ensiksi on toive, että maassa pitäisi olla erityisen hyvä sosiaaliturva. Toiseksi rajojen pitäisi olla avoinna, niin että kaikki ovat tervetulleita ja meillä (eli veronmaksajilla) on velvollisuus auttaa ketä tahansa, joka apua tai suojelua pyytää. Tällä yhdistelmällä voimme halutessamme houkutella väkeä.

        Käänteisesti meillä on kaksi vaihtoehtoista tapaa estää kivikauden muuttaminen naapuriimme. Voimme joko estää vapaan kulkemisen rajoilta tai alentaa sosiaaliturvaa.


      • scrg kirjoitti:

        Jos media omalla sisäisellä säätelyllä rajaa aiheita sillä perusteella, ettei usko ihmisten kykyyn käsitellä totuuttta, se menettää luottamuksensa. Kuten on käynyt.

        nimimerkillä "entinen sanomalehtien kestotilaaja"

        Varmasti menettää osan ihmisistä luottamuksen kun kaikki eivät osaa ajatella tarpeeksi pitkälle, että mitä haittaa 100% avoimuudesta voisi olla. Onneksi tässä maassa löytyy niitäkin, jotka kannattavat vastuullista mediaa.

        Sanopa nyt, miksi jokaisen yksityishenkilön olisi välttämätöntä tietää kaikki faktat rikoksista epäillyistä henkilöistä? Pahimmillaan siitä on suurta haittaa poliisin työlle kun ulkopuoliset alkavat sekaantua asioihin.


      • ageless_stranger kirjoitti:

        Varmasti menettää osan ihmisistä luottamuksen kun kaikki eivät osaa ajatella tarpeeksi pitkälle, että mitä haittaa 100% avoimuudesta voisi olla. Onneksi tässä maassa löytyy niitäkin, jotka kannattavat vastuullista mediaa.

        Sanopa nyt, miksi jokaisen yksityishenkilön olisi välttämätöntä tietää kaikki faktat rikoksista epäillyistä henkilöistä? Pahimmillaan siitä on suurta haittaa poliisin työlle kun ulkopuoliset alkavat sekaantua asioihin.

        "kaikki eivät osaa ajatella tarpeeksi pitkälle"

        Jokainen varmaan mielestään osaa ajatella tarpeeksi ja nohevimmat vielä tietävät muiden puolesta miten heidänkin pitäisi ajatella.

        "Sanopa nyt, miksi jokaisen yksityishenkilön olisi välttämätöntä tietää kaikki faktat rikoksista epäillyistä henkilöistä? "

        Olenko mä väittänyt että pitäisi tietää? Vaihtoehtomedia aktiivien tapahan on käydä kuvaamassa oikeustalojen ilmoitustauluja. Ei oikean median sellaiseen pidäkään ryhtyä. Naurettavaksi homma käy siinä vaiheessa kun vaikkapa rikoksen tapahtumien kulusta halustaan yleisöltä lisätietoja, mutta ei uskalleta leimaamisen pelossa kertoa tuntomerkkeja. Tai netin rikosuutisen sanamuotoja päivitellään tai jopa poistetaan kun ei haluta "lietsoa epäluuloa".

        Tehdäänpä ajatusharjoitus: Vilkaiskaa linkin ilmoitustaulua 5 sekuntia ja luetelkaa sitten ne nimet, jotka muistatte. Niinpä.
        https://twitter.com/nuuniunna/status/1074629102638911488


      • h567jh67 kirjoitti:

        Rikollisista ja rikollisuudesta (kotimaisestakaan) ei koskaan pääse eroon, mutta onko meidän aivan pakko hyväksyä myös tuontitavarana tulevat rikolliset vaikka olisi mahdollisuus palauttaa heidät? Kuuluuko se suvakkien rakenteisiin, että myös rikollisilla on yhtäläinen oikeus tulla Suomeen ja saada kansalaisuus kaikkine etuineen?

        No kuule ei ole.


    • TUO..YOUTUBEEN

      James Hirvisaari Rasistihuutelu.

    • Meitä et kyllä omi. Inhoan tuota termiä "naisillemme".

      Naiset eivät ole lammaslauma.

      • Mekin saamme tehdä pässeillemme, mitä haluamme!


      • Huomaan ajautuneeni heikoille jäille.

        Aloitus on tehty provosointitarkoituksessa, eikä siis ole tulkittavissa mielipiteekseni.

        Minä olen tietenkin hellä rakastaja, en raiskaaja.


      • 3.14 kirjoitti:

        Huomaan ajautuneeni heikoille jäille.

        Aloitus on tehty provosointitarkoituksessa, eikä siis ole tulkittavissa mielipiteekseni.

        Minä olen tietenkin hellä rakastaja, en raiskaaja.

        Työnsin sinut sinne potkurilla... Älä hievahda.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mekin saamme tehdä pässeillemme, mitä haluamme!

        Ihan mitä vaan.


      • 3.14 kirjoitti:

        Ihan mitä vaan.

        Höh. Tuo on jo suorastaan antautumista.

        (hämillään)


      • 3.14 kirjoitti:

        Ihan mitä vaan.

        Ei kai nyt mitä vaan? Tyrkätä sillalta alas tms. ilkeää?


      • mazy kirjoitti:

        Ei kai nyt mitä vaan? Tyrkätä sillalta alas tms. ilkeää?

        Sinä ja minä emme ole tehneet sinunkauppoja.


      • 3.14 kirjoitti:

        Sinä ja minä emme ole tehneet sinunkauppoja.

        En sitä meinannutkaan, vaan ettäkö sinunkaupat tehnyt saisi tehdä sulle mitä vaan? Ilmankos kestit lautassodankin...


      • mazy kirjoitti:

        En sitä meinannutkaan, vaan ettäkö sinunkaupat tehnyt saisi tehdä sulle mitä vaan? Ilmankos kestit lautassodankin...

        Ehkä kommenttini Pönttikselle oli huumoria?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Höh. Tuo on jo suorastaan antautumista.

        (hämillään)

        En sentään antautunut ehdoitta.

        Mutta nyt...on aika laittaa pillit pussiin tältä illalta. Illanjatkoja.


      • Kyllä siinä oli lupaus parhaimmasta päästä, että saa loikata kimppuun :D

        (ottaa vauhtia)


      • 3.14 kirjoitti:

        En sentään antautunut ehdoitta.

        Mutta nyt...on aika laittaa pillit pussiin tältä illalta. Illanjatkoja.

        Mukavaa iltaa. Selvitän ehdot (jos ehdin)

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllä siinä oli lupaus parhaimmasta päästä, että saa loikata kimppuun :D

        (ottaa vauhtia)

        Pelottavia lupauksia!! Mitä vaan...huih.😱


      • trollli
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Työnsin sinut sinne potkurilla... Älä hievahda.

        Uhvajäälle? Sä taidat vieläkin olla perhanan vihainen! =))

        Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!


    • sytostaatti

      miten syöpä jakselee?

      • En aio käsitellä aihetta tällä palstalla enempää, joten kysymykset on turhia.


      • olet.nyt
        3.14 kirjoitti:

        En aio käsitellä aihetta tällä palstalla enempää, joten kysymykset on turhia.

        vakavasti sairas?


    • Kaisanoasaa

      Naisilla ei ole mitään sitä vastaan että suomi jännämiehet raiskaa ja hakkaa naisia. En ole kuullut mitään että suomi jännämiehille naiset vaatis kovempia vankilatuomioita.
      Suomessa raiskauksesta ensikertalainen saa usein ehdollista oli sitten minkämaalainen tahansa ja irakilaiset ovat ensikertalaisia. Eikö ole huolestuttavaa kun naiset eivät edes vaadi lakiin muutoksia että jännämiehet pysyisi vankiloissa.

    • Kaisanoasaa

      Eduskunnassakin siellä ne vaan puhuu mutta mitään ei tapahdu eikä raiskaajia karkoteta. Naiskansanedustajat ovat hiljaa ja hyväksyvät.

    • Inholla_katsova_saastaa

      ilmastovaaliteema muuttui kerralla maahanmuuttovaaleiksi. Puolue lienee kaikille selvä, juuri kun ennen joulua ihmettelin, mitä puoluetta yleensäkään kannattaa äänestää.

      Kiitos kokoomus ja keskustapuolue toiminnastanne ajatusteni kirkastamiseksi.
      Ei kiihkolla, vaan välttämättömyytenä maamme hyväksi.

      • trollli

        "Kiitos kokoomus ja keskustapuolue toiminnastanne ajatusteni kirkastamiseksi."

        Samoin, kyllä ovat sellaisia lausuntoja antaneet... ett tyhmempikin huomaa; mihin kelkkaan ei ainakaan tavallisen pulliaisen kannata nousta!

        "Se on seuraavan hallituksen tehtävä säätää lait, jos niitä säädetään" Sipilä
        Kun me emme mitenkään niitä nyt ehdi tekemään!
        Vaalit tulossa ...mikä tietenkin on tärkeämpi asia noille poliitikoille; kuin naisten ja lasten koskemattomuus ja turvallisuus, eikä pidä unohtaa ett saattaa olla uhreissa muutama mieskin!


    • Turhaashaibaa

      Pertsan huomionkipeyttä koko aloitus. Ei muuta...

    • En tiedä kertooko tuo jotakin meidän miesten oletetusta mielenlaadusta jos "tehdä naiselle mitä haluamme" saa jatkossa ympärilleen ankean sävytyksen.

      Minä ainakin haluaisin löytää naisen jolle saisin tehdä mitä haluan, pitää vain löytää ensin nainen joka haluaa että teen hänelle sen mitä itse olen halunnut hänelle tehdä.

      Minä niin haluaisin tuoda naiselle aamukahvit sänkyyn, hieroa niskoja työpäivän jälkeen, käydä kävelyllä hiekkarannalla, istua kaliolla, kiipeillä puussa, istua sylikkäin, silittää hiuksia, tarjota olkapäätä, yhteiselämää arjessa ja juhlassa jne; haluaisin kovasti tehdä hänet onnelliseksi ja antaa hänen tuntea itsensä rakastetuksi.

      • Nuo on pahoja juttuja. Oletkos muuten huomannut kun miten aina mediassa feministit vaahtoaa siitä kuinka kovasti joutuu suomalainen nainen aina alistetuksi ja hyvöksikäytetyksi suomimiehen toimesta, se on hirveän paha juttu ja siitä pidetään kovasti haloota, yksikin tapaus on liikaa. Mutta sitten tapahtuu jotain oulun tapaista niin sitten se onkin "raiskaa ne suomalaisetkin",. vähän niin kuin että pikkujuttu, ihan yleistä, mitä tuosta nyt isommin numeroa tekemään, maan tapa ja silleen, se onkin ykskaks ikäänkuin hyväksyttyä eikä sille mahdeta mitään.


      • EiOnnistuVänkäys
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nuo on pahoja juttuja. Oletkos muuten huomannut kun miten aina mediassa feministit vaahtoaa siitä kuinka kovasti joutuu suomalainen nainen aina alistetuksi ja hyvöksikäytetyksi suomimiehen toimesta, se on hirveän paha juttu ja siitä pidetään kovasti haloota, yksikin tapaus on liikaa. Mutta sitten tapahtuu jotain oulun tapaista niin sitten se onkin "raiskaa ne suomalaisetkin",. vähän niin kuin että pikkujuttu, ihan yleistä, mitä tuosta nyt isommin numeroa tekemään, maan tapa ja silleen, se onkin ykskaks ikäänkuin hyväksyttyä eikä sille mahdeta mitään.

        Toi yritys vängätä että jotkut vähättelisivät raiskauksia koska eivät öyhötä ulkkiksista on aina säälittävää ja läpinäkyvää. Sinä keskittymällä mamuihin halvennat kaikkia raiskauksien yms. uhreja ja vähättelet koko asiaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nuo on pahoja juttuja. Oletkos muuten huomannut kun miten aina mediassa feministit vaahtoaa siitä kuinka kovasti joutuu suomalainen nainen aina alistetuksi ja hyvöksikäytetyksi suomimiehen toimesta, se on hirveän paha juttu ja siitä pidetään kovasti haloota, yksikin tapaus on liikaa. Mutta sitten tapahtuu jotain oulun tapaista niin sitten se onkin "raiskaa ne suomalaisetkin",. vähän niin kuin että pikkujuttu, ihan yleistä, mitä tuosta nyt isommin numeroa tekemään, maan tapa ja silleen, se onkin ykskaks ikäänkuin hyväksyttyä eikä sille mahdeta mitään.

        Kyllähän tuo on kyllä käynyt mielessä; jännästi se fokus kääntyy. En oikein tiedä mikä siinä on takana sillä en oikein halua uskoa että yksikään nainen oikeasti olisi sitä mieltä että ulkomaalaisen tekemä raiskaus olisi millään muotoa hyväksyttävämpi kuin kantistenkaan.
        Minun oma villi arvaus on että tästä kotoSuomalaisten tekemistä raiskauksista on naisten mielestä liian kauan vaiettu tai sitä ei ole saatu näkyväksi miehille. Nyt kun tästä tuli tällainen surullinen herätys myös kantiksille niin halutaan tehdä näkyväksi myös tämä puoli asiasta. Minusta ihan inhimillistä ja ymmärrettävää.

        Tuo linja oli myös nähtävisssä mt-kampanjan aikoihin kun puhuttiin naisten kokemista ahdisteluista. Aika nopeasti keskustelua haluttiin kääntää myös siihen suuntaan että kyllähän naisetkin ahdistelee. Tämä näkemys ei nyt mitenkään vahvasti näyttäytynyt mediassa vaan kyllä pääpaino oli siinä miten miehet sukupuolisena massana käyttäytyy ja siihen pitää saada muutos.

        Jos tähän asiaan pitäisi todeta että syytön heittäköön ensimmäisen kiven niin kyllä omatkin kädet pysyisivät taskuissa. Tänäänhän sisäministeri Mykkänen totesi "tehdään selväksi, että Suomessa naisen fyysinen koskemattomuus on pyhä". Ensimmäisenä heti tuli mieleen että pojista ei nyt niin väliä kunhan veronsa maksaa ja varusmiespalveluksen suorittaa. Piti oikein hetki ottaa pakkia ja miettiä että ministerikin on ihminen eikä aina voi vaatia tyhjentävää vastausta. Sitten voi kulmakarvoja kurtistaa jos tämä sanamuoto on kirjattuna lakiin.


      • M184 kirjoitti:

        Kyllähän tuo on kyllä käynyt mielessä; jännästi se fokus kääntyy. En oikein tiedä mikä siinä on takana sillä en oikein halua uskoa että yksikään nainen oikeasti olisi sitä mieltä että ulkomaalaisen tekemä raiskaus olisi millään muotoa hyväksyttävämpi kuin kantistenkaan.
        Minun oma villi arvaus on että tästä kotoSuomalaisten tekemistä raiskauksista on naisten mielestä liian kauan vaiettu tai sitä ei ole saatu näkyväksi miehille. Nyt kun tästä tuli tällainen surullinen herätys myös kantiksille niin halutaan tehdä näkyväksi myös tämä puoli asiasta. Minusta ihan inhimillistä ja ymmärrettävää.

        Tuo linja oli myös nähtävisssä mt-kampanjan aikoihin kun puhuttiin naisten kokemista ahdisteluista. Aika nopeasti keskustelua haluttiin kääntää myös siihen suuntaan että kyllähän naisetkin ahdistelee. Tämä näkemys ei nyt mitenkään vahvasti näyttäytynyt mediassa vaan kyllä pääpaino oli siinä miten miehet sukupuolisena massana käyttäytyy ja siihen pitää saada muutos.

        Jos tähän asiaan pitäisi todeta että syytön heittäköön ensimmäisen kiven niin kyllä omatkin kädet pysyisivät taskuissa. Tänäänhän sisäministeri Mykkänen totesi "tehdään selväksi, että Suomessa naisen fyysinen koskemattomuus on pyhä". Ensimmäisenä heti tuli mieleen että pojista ei nyt niin väliä kunhan veronsa maksaa ja varusmiespalveluksen suorittaa. Piti oikein hetki ottaa pakkia ja miettiä että ministerikin on ihminen eikä aina voi vaatia tyhjentävää vastausta. Sitten voi kulmakarvoja kurtistaa jos tämä sanamuoto on kirjattuna lakiin.

        "Tänäänhän sisäministeri Mykkänen totesi "tehdään selväksi, että Suomessa naisen fyysinen koskemattomuus on pyhä".

        Joo, no mulla tulee tuosta mieleen että saahan sitä läpättää, onhan ne sitä tehneetkin mutta kun ei niitä migrin videoita kukaan varmaan ota tosissaan. Plajonkohan tuohonkiun tuhlattu rahaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=lf240smDY6c


        MV-klehti kertoo että "Video on käännetty mm. somaliaksi, kurdiksi, arabiaksi ja persiaksi. ", eiköhän tuo ennemminkin houkuta hölmölään kuin pois täältä. Jotenkin tulee mieleen "säälittävää puuhastelua. Teinkin äsken avauksen lyhytlennoista, niillä olisi varmaankin toivottu vaikutus ja asia tulisi selväksi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Tänäänhän sisäministeri Mykkänen totesi "tehdään selväksi, että Suomessa naisen fyysinen koskemattomuus on pyhä".

        Joo, no mulla tulee tuosta mieleen että saahan sitä läpättää, onhan ne sitä tehneetkin mutta kun ei niitä migrin videoita kukaan varmaan ota tosissaan. Plajonkohan tuohonkiun tuhlattu rahaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=lf240smDY6c


        MV-klehti kertoo että "Video on käännetty mm. somaliaksi, kurdiksi, arabiaksi ja persiaksi. ", eiköhän tuo ennemminkin houkuta hölmölään kuin pois täältä. Jotenkin tulee mieleen "säälittävää puuhastelua. Teinkin äsken avauksen lyhytlennoista, niillä olisi varmaankin toivottu vaikutus ja asia tulisi selväksi.

        Siinä taitaa olla koko Suomalaisen elokuva- ja tv-tuotannon tulevaisuuden kuva; kaikki hiukankin kyvykkäämmät pelkäävät Louhimiehen kohtaloa.

        Vakavammin. Toivottavasti tämä on useamman videon sarjaa sillä yksittäisenä tuo mietityttää. Siis ihmiset ovat tulleet alueilta joissa ei aina tiedä kannattaako pelätä enemmän vihollista rintamalinjojen takana vai omia virkamiehiä. Näistä juuri poliisit ovat yleensä niitä pahimpia. Olet syyllinen tai et niin ilman lahjuksia olet hukassa, paitsi jos poliisi sattuu olemaan naapurikylästä jolloin olet hukassa jos hyvin käy; useammin katoat.

        Matkalla tänne olet nimenomaan vältellyt poliiseja, tulleja ja rajaviranomaisia koska kokemukset kertovat että heidän kanssa olet ongelmissa. Tänne kun pääset niin naispoliisin kertoessa saattaa hiukan henkeä ahdistaa ja kulkusissa kuumottaa. Ei konstaapelin takia vaan virkapuvusta tulee mieleen ne kulkusille annetut sähköt ja vesikidutukset kun poliisilaitoksella selvitettiin oliko se hiace katsastettu tai ei.

        Vähän toivoisin näihin videoihin myös sellaista voisiko sanoa opetuksellista näkökulmaa. Toki pitää kertoa mikä on laissa kiellettyä mutta kai kohtuuden nimissä voisi kertoa mikä on sallittua ja mikä on maan tapa. Tuonkin pätkän perään olisi voinut laittaa vaikka pätkän jossa tanssinopettaja olisi kertonut että täällä Suomessa jos haluaa viedä naista niin tanssi on oivallinen ja sallittu keino. Kohta olisi työväenopiston humppakurssit pullollaan öljylanteita vaihtoaskelia opettelemassa.
        Siinä olisi teinit unohtuneet kun toisella kierroksella olevat neidot olisivat parin jenkan ja yhden hitaan jälkeen vieneet poikaa kohti kolmannen kerroksen sinkkukaksiota. Toki inhimillisyyden nimissä olisi pitänyt heitäkin valistaa että myös he voivat sanoa ei jos oikein alkaa pelottaa.


      • M184 kirjoitti:

        Siinä taitaa olla koko Suomalaisen elokuva- ja tv-tuotannon tulevaisuuden kuva; kaikki hiukankin kyvykkäämmät pelkäävät Louhimiehen kohtaloa.

        Vakavammin. Toivottavasti tämä on useamman videon sarjaa sillä yksittäisenä tuo mietityttää. Siis ihmiset ovat tulleet alueilta joissa ei aina tiedä kannattaako pelätä enemmän vihollista rintamalinjojen takana vai omia virkamiehiä. Näistä juuri poliisit ovat yleensä niitä pahimpia. Olet syyllinen tai et niin ilman lahjuksia olet hukassa, paitsi jos poliisi sattuu olemaan naapurikylästä jolloin olet hukassa jos hyvin käy; useammin katoat.

        Matkalla tänne olet nimenomaan vältellyt poliiseja, tulleja ja rajaviranomaisia koska kokemukset kertovat että heidän kanssa olet ongelmissa. Tänne kun pääset niin naispoliisin kertoessa saattaa hiukan henkeä ahdistaa ja kulkusissa kuumottaa. Ei konstaapelin takia vaan virkapuvusta tulee mieleen ne kulkusille annetut sähköt ja vesikidutukset kun poliisilaitoksella selvitettiin oliko se hiace katsastettu tai ei.

        Vähän toivoisin näihin videoihin myös sellaista voisiko sanoa opetuksellista näkökulmaa. Toki pitää kertoa mikä on laissa kiellettyä mutta kai kohtuuden nimissä voisi kertoa mikä on sallittua ja mikä on maan tapa. Tuonkin pätkän perään olisi voinut laittaa vaikka pätkän jossa tanssinopettaja olisi kertonut että täällä Suomessa jos haluaa viedä naista niin tanssi on oivallinen ja sallittu keino. Kohta olisi työväenopiston humppakurssit pullollaan öljylanteita vaihtoaskelia opettelemassa.
        Siinä olisi teinit unohtuneet kun toisella kierroksella olevat neidot olisivat parin jenkan ja yhden hitaan jälkeen vieneet poikaa kohti kolmannen kerroksen sinkkukaksiota. Toki inhimillisyyden nimissä olisi pitänyt heitäkin valistaa että myös he voivat sanoa ei jos oikein alkaa pelottaa.

        Lienet oikeassa siinä millaisiin poliiseihin ovat aiemmin tottuneet, suomalainen kivapoliisi varmaan vaikuttaa aika pelleltä niiden jälkeen varsinkin kun kaikki kaverit on kertoneet olemattomista rangaistuksista täällä. Minusta olisi hyvä jatkaa sillä linjalla mihin ne tulijat on toittuneetkin, poliisin ja rangaistusten tulisi olla tylyjä niin ymmärtäisivät että ensisijaisesti ovat täällä vieraina eivätkä kuninkaina. En tuota tanssihommaa kyllä suosittelisi, naistenkin tulisi olla tylyjä niin ehkä ne vapaaehtoiset paluut hoituisivat vähän paremmin kun huomaisivat ettei täältä saa edes naisia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Lienet oikeassa siinä millaisiin poliiseihin ovat aiemmin tottuneet, suomalainen kivapoliisi varmaan vaikuttaa aika pelleltä niiden jälkeen varsinkin kun kaikki kaverit on kertoneet olemattomista rangaistuksista täällä. Minusta olisi hyvä jatkaa sillä linjalla mihin ne tulijat on toittuneetkin, poliisin ja rangaistusten tulisi olla tylyjä niin ymmärtäisivät että ensisijaisesti ovat täällä vieraina eivätkä kuninkaina. En tuota tanssihommaa kyllä suosittelisi, naistenkin tulisi olla tylyjä niin ehkä ne vapaaehtoiset paluut hoituisivat vähän paremmin kun huomaisivat ettei täältä saa edes naisia.

        Enpä heidän kultturiaan sen vertaa tunne että osaisin sanoa miten siellä suhtaudutaan näihin naisettomiin viimeisen teltan miehiin; jos samalla asenteella mennään kuin täällä peräkammarin poikiin niin ei tulevaisuus hyvältä näytä.

        Eiköhän nuo äkkiä oppisi lauseen "ei ole kemiaa" ja huomaavat että tämä kansa näyttää nauttivan yksin asumisesta. Siitä on enää lyhyt matka hetkeen kun lyödään eteen kaavakkeet joiden otsikossa kirjailee sanat aktiivimalli 2. Hetken aikaa sitä mietittyään saattaa jo ensi kerran käydä mielessä että lähtisikö sinivalkoisin siivin vai pääsisikö jotenkin halvemmalla.


      • ertyyyyy
        Harmaaritari kirjoitti:

        Lienet oikeassa siinä millaisiin poliiseihin ovat aiemmin tottuneet, suomalainen kivapoliisi varmaan vaikuttaa aika pelleltä niiden jälkeen varsinkin kun kaikki kaverit on kertoneet olemattomista rangaistuksista täällä. Minusta olisi hyvä jatkaa sillä linjalla mihin ne tulijat on toittuneetkin, poliisin ja rangaistusten tulisi olla tylyjä niin ymmärtäisivät että ensisijaisesti ovat täällä vieraina eivätkä kuninkaina. En tuota tanssihommaa kyllä suosittelisi, naistenkin tulisi olla tylyjä niin ehkä ne vapaaehtoiset paluut hoituisivat vähän paremmin kun huomaisivat ettei täältä saa edes naisia.

        Te ätmit täällä jatkuvasti jauhatte sitä miten naiset ovat tehneet teistä ätmejä koska kohtelevat teitä huonosti, niin mitenkäs se tyly kohtelu on teitä auttanut muuten kuin valittamaan jatkuvasti kaikesta? Sinuakin reppanaa on todennäköisesti koulussa pahat pojat kiusanneet ja tytöt pilkanneet, mutta et siitä ole kuitenkaan viisastunut.


    • trollli

      SIKA kuin SIKA; ihan sama asia, mikä on kotimaa, ja oikea vankeusrangaistus selvässä tapauksessa... lapsiin sekautuvalta pitäis vielä viedä pallit pois, kuohitaan!
      Eipä uusis raiskauksia enää. Vois myös hillitä niitä sairaitakin haluja hieman, jos tietäis tulevasta käytännön tuomiosta... tai sitt tulis hengettömiä uhreja, ne uhrit yksinkertaisesti katoisivat kokonaan.

      Tuli mieleen Jammu-setä Siltavuori, josta mulle on kerrottu karmaisevia tarinoita. Niin ett kyllä mä ainakin sain vanhemmiltani valistusta, noiden vanhojen ukkojenkin suhteen, ei kaikki ole aina sitä miltä näyttää. Täysin vieras ihminen on aina riski, tai jotkut ainakin, se pitää muistaa.

    • Joen_Sus

      Yleisin suomalaisen raiskaajan nimi on Mohammed. Mieti sitä.

    • Kysehän on siitä että ne pitää saada karkotettua..


      Raiskaajia on jo tarpeeksi.. Niitä ei tarvi tuoda lisää..


      Yleisesti ottaen maahanmuuttajan pitäisi olla hyödyksi Suomelle eikä vain haitaksi..

    • EiMeneTeilleTajuun

      Olen huomannut että tämä niin kutsuttu suvaitsevaisto on hemmetin hölmö lammaslauma joka ei avaa silmiään ikinä tiettyjen asioiden todellisuudelle. Se että suomalainenkin raiskaa ei ole mikään oikeutus tuoda tänne lisää pontentiaalisia raiskaajia. Erittäin potentiaalisia siksi koska ovat kasvaneet kulttuurissa missä naisella ei ole koirankaan verran arvoa. Lisäksi mamutus tulee kalliiksi meidän vähäosaisille, kuten köyhille eläkeläisille, lapsiperheille ja opiskelijoille. Mistä hölmöt luulette että rahat tähän "kulttuurin rikastukseen" revitään. Vastaus kun ei valitettavasti ole se taikaseinä. Ehdotan että muutatte muslimimaihin elämään tätä niin ihailemaa kulttuurianne,toisinsanoen siis unelmaanne, ja annatte meidän veronmaksajien olla rauhassa.

      • MuutaPois

        Te persut aina vain itkette, uhriudutte ja yritätte pilkata muita mutta ette ikinä osaa sanoa mitään konkreettista, muuta kuin huutaa rajat kiinni paskaanne. Ehdotan että muutat vaikka Pohjois-Koreaan elämään ihailemaasi kulttuuria, toisin sanoen unelmaasi, ja annatte meidän muiden olla rauhassa lässytykseltänne.


      • "Olen huomannut että tämä niin kutsuttu suvaitsevaisto on hemmetin hölmö lammaslauma joka ei avaa silmiään ikinä tiettyjen asioiden todellisuudelle. Se että suomalainenkin raiskaa ei ole mikään oikeutus tuoda tänne lisää pontentiaalisia raiskaajia."

        Konnakettu jo näkyikin kirjoittaneen johonkin ketjuun että raiskaajia on jo tarpeeksi omastakin takaa.

        Kiintiö täysi, enempää ei tarvia.


      • ffffffffff
        3.14 kirjoitti:

        "Olen huomannut että tämä niin kutsuttu suvaitsevaisto on hemmetin hölmö lammaslauma joka ei avaa silmiään ikinä tiettyjen asioiden todellisuudelle. Se että suomalainenkin raiskaa ei ole mikään oikeutus tuoda tänne lisää pontentiaalisia raiskaajia."

        Konnakettu jo näkyikin kirjoittaneen johonkin ketjuun että raiskaajia on jo tarpeeksi omastakin takaa.

        Kiintiö täysi, enempää ei tarvia.

        Huomion kiinnittäminen muihin auttaa ja suojelee niitä omia, mikä sopii paskasakille koska he itse ovat rikollisia ja hyväksikäyttäjiä. Mitä enemmän lässytetään mamuista niin sitä enemmän unohdetaan että todennäköisin hyväksikäyttäjä on lähisukulainen.


      • muista.puhumattakaan
        ffffffffff kirjoitti:

        Huomion kiinnittäminen muihin auttaa ja suojelee niitä omia, mikä sopii paskasakille koska he itse ovat rikollisia ja hyväksikäyttäjiä. Mitä enemmän lässytetään mamuista niin sitä enemmän unohdetaan että todennäköisin hyväksikäyttäjä on lähisukulainen.

        Ei pidä paikkaansa. On 40 kertaa todennäköisempää että se on afgaani tai iraki kuin Putkonen.


      • muista.puhumattakaan kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. On 40 kertaa todennäköisempää että se on afgaani tai iraki kuin Putkonen.

        Ei ehkä Putkonen, mutta joku persu kuitenkin.


      • pervotpersut
        muista.puhumattakaan kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. On 40 kertaa todennäköisempää että se on afgaani tai iraki kuin Putkonen.

        Persulainen setä tai eno se on kuka sukulaistyttöjä haluaa sylissään hyppyyttää kuola valuen.


      • kuumanaputkoseen
        muista.puhumattakaan kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. On 40 kertaa todennäköisempää että se on afgaani tai iraki kuin Putkonen.

        Taidat mekkomies Putkoseen käydä vähän kuumana kun jatkuvasti jauhat, mees ny osteleen uusia stringejä niin tiedä vaikka tärppäisi.


    • miksiovatsemmosia

      on suomen naisia lapsia raiskattu.on.nyt nää ketjuraiskaajat ulos.sitten on liian monta tarinaa mikä on pilannut monen lapsen elämän.uskon elämään.ja niitä on paljon.se on tariina siitä miten voisi olla "sen"jälkeen.miksi miehet ovat semmosia??

    • Vihreään.Yhteiskuntaan

      Irakilaisille vois antaa tuomionalennusta kun niillä on niin pieni pippeli.

    • felixsteiner

      Joo jäävuoren huippua kyllä tulee vielä lisää näiden ulkomaalaistaustaisten vuonna 2015 tulleiden tekemiä kolttosia. Kyllä ollaan sinisilmäisiä kun tornion rajalla kysyttiin amattia suurin osa taisi olla leipureita ja pizan tekijöitä hyvin reenantun näköisiä juippeja ja kun ikää kysyttiin niin 17v karvaisia lähemmäs 30 vuotiaita oikeasti. Ulkomaalistaustaiset väkivallantekijät ja seksuaalirikolliset ja näissä tapauksissa nimen omaan lapsiinsekaantuvat pedofiilit pitää saada välittömästi ulos maasta käyttämästä hyväntahtoisuuttamme ja sinisilmäisyyttämme hyväksi ja tuhoamasta nuorisomme elämää. Suhteessa tämä maahan muuttaja joukko tekee tämän kaltaisia käsittämättömiä rikoksia ihmisyyttä vastaan huomattavasti enemmän kuin kanta suomalaiset.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      539
      3949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3070
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2362
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2220
    6. 227
      1678
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1319
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      96
      1309
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe