Miehelläni on osake Laukaalla. Isoin mökki mitö siellä on. Mutta sairaus vei niin että olisin valmis myymään osakkeen, koska emme tule enää käymään siellä. Joten mitä tehdä kun osakkeen loppu summa on maksussa ulosotossa.
Terv Pirjo Karjula
Lomaosake myyntiin
6
147
Vastaukset
- VinkkiPirjolle
Pirjo hyvä.
Laita tiedustelusi tuonne Pattayan matkailupalstan puolelle, siellä on asiantuntija nimimerkillä Lerpanlaiffi, hän tietää asiat ja voi antaa sinulle ohjeita. - nbvvbnvvv
Paljonko sitä velkaa vai onko vain vastike rästissä. Jos vain vastikerästi se voidaan lahjoittaa vähävaraisten hyväksi.
- kvvbnbvkbv
Parempi niin nuo haluaa vain taloudellista hyötyä.
- godhelpuss
Velkaneuvontaan tällaiset asiat. Hyvä esimerkki mihin ylihinnoitelluista osakkeen ostoista johtaa. Myydään moraalittomasti lainoja ja rahoituksia eläkeläisille.
Face to Face markkinointi on pahinta.
Manipulointia
Paras tapa on ostaa verkkokaupasta kukaan ei painosta ostamaan. - myyjä
Oli se sitten omaloma tai tori tai muu ihan sama.
- mitenhommathoituu
Jos siinä on sellainen nappi maksa heti niin anna palaa, et joudu lomaosakekauppiaan kuulusteluihin ja lopulta ostat osakkeen mitä et tarvitse.
VERKKOKAUPPA (Kukaan ei millään tavalla manipuloi eikä painosta teet päätöksen itse)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995