Onko sinut jätetty yllätten?

NainenNainen

Mies jätti eikä sanonut mitään.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisvee

tavallaan tulee aina yllätyksenä kun ei halua uskoa todeksi aavistusta vaikka ilmapiiri muuttui syvissä ajoin,

• seonvoivoi

Todennäköisesti mies on miettinyt asiaa pitkään joten lopullinen syy on sinussa.

• Pekka_P_

Ei vaimo sanonut pahasti.
      Sanoi vain HYVÄSTI...!!!
      Mene sinä itään niin minä menen länteen.
      Niin se sitten vain lähti eikä ole takaisin tullut.Eikä tule.

• naisetjättävät

Naiset jättävät.

• eripäin

Kyllä Antti ja Jari (aikajärjestyksessä -11 ja -13) jättivät minut, tosiaan niin päin.

• Ehkä miehelle selvisi menneisyydestäsi jotain sellaista jota ei voi sulattaa. jos sulla on historiassa
      - panorinkeli
      - jännämiespanoja
      - ulkkistaustaisten nussintaa
      on ihan turhaa enää puhua, miehen on viisainta vaan nostaa kytkintä samantien kun asia tulee ilmi.

• älälässytä

Älä lässytä.

• EiOle

En ole koskaan saanutkaan, joten jätetyksi tulemiseen on vielä matkaa.

• jättebra

Jättäminen on kivaa. Siinä tuntee ylenmyyden tunnetta ja on ikäänkuin voittaja. Olen oppinut ymmärtämään miksi se on naisilla niin suosittua.
        Kannattaa kokeilla heti, kun pääset suhteeseen.

• Ei ole, fyysisesti mutta henkisesti joo.

• viisvee

tilapäinen olo tila vai jatkuva tila,

• Kerran, siis sillä tavalla että yllätyin aluksi että halusi erota. Yllätys kyllä hälveni kun seuraavana päivänä näin tämän uuden miehen. Ei ollut yllätys että jätti, uusi oli kyllä minua nuorempi ja komeampi. Toki se ei sinänsä ole saavutus; riittää että syntyy minua myöhemmin ja peiliin pystyy katsomaan irvistämättä.

Jos noita viimeaikojen tapaamisia miettiin niin ei siinä ehdi yllättyä. En nyt tiedä onko se jättämistä jos ensitreffeille tulee ja samassa lauseessa on sekä tervehdys että lähtösanat. Näissä päälauseiden välisessä sivulauseessa yleensä asiat liimaava sana on kemia. Ei myös ole tavatonta että on jätetty ennenkuin on tavattu tekemällä oharit.
      Ei nyt ehkä aloittajan tarkoittamaa jättämistä mutta kyllä noissakin hetkissä on vähän aikaa kuin se kuuluisa patruunan osa laajalla yhtenäisellä kivellä.

• Semmostase

Jättäminen on typerää. Sitten joudutte etsimään uuden kumppanin. Kauhea vaiva aloittaa kaikki alusta ettekö nyt voi olla sen saman kumppanin kanssa aina loppuelämänne.

• No kerran linja-autopysäkille. En toivonut sitä.

• Paradokseja

Yleensä aina jätetty jää ilman vastausta... oikeaa.

Koska kyse on toisen ihmisen tunteesta, eikä sitä voi selittää tarpeeksi. Ei monesti edes jättäjä...

Elämä on kysymyksiä, mutta vastaukset voi olla mahdottomiia ymmärtää... voi vaan kuvitella...

• lasketaankose

Lasketaanko yllätykseksi se että on ollut puhetta erosta mutta sovittu ettei niin tehdä ja siitä kolmen päivän päästä muija sanoo että on uusi jonka kanssa kävi juuri suhteelle "lyömässä leimansa"?

• wanhaämmä

Mistä tiedät että jätti, jollei edes mitään sanonut? Atm32:n täytyy sitten etsiä itselleen uusi mies...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      168
      864
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe