Pistetään bändi kasaan

Moikka! Oon siis teini tyttö keski-suomesta. Oon käynyt laulu tunneilla jo pari vuotta ja ikuinen toive ois perustaa oma bändi. Ois kiva jos päästäis joihkin soittelee aina välillä, ja että halua löytyis. Tyrkyttäjiä siis ois mahtava saada vielä itteni lisäks. Tyylistä en oikeen tiiä, inspis mul on Queen, Courtney hadwin yms. Laittakaa vaikka ig tohon alas niin laitan viestii :) jes jospa tästä tulis jotain...

8

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ECIG

Oon kohta 16 v poika Helsingistä. Oon soittanu kitaraa ja pianoa molempia 11 vuotta, rummut ja bassokin menee. Mulla on aina ollu sama unelma bändin perustamisesta.

• ECIG

Mikä sun ig on?

• Trashy._.fans sieltä saat oikeen

• Pääseekömessiin

Olisi Twisted Pussy hyvä nimi bändille tai Fire Cunts?

• JamesKuusamosta

Tai Majuritsat Helvetistä?

• JamesKuusamosta

Oon 37-vuotias kitaristilupaus. Laulajalle ois nyt tilausta kun entinen siirtyi ajasta ikuisuuteen liian juhlinnan seuraksena. Deathmetalliahan sitä soitellaan, mutta lauletaan suomeksi, ja tää on ikään kuin iskelmän ja deathmetallin yhdistelyä. Mutta tässä on se ero että ite en soita oikeaa kitaraa vaan periaatteessa niinku guitarheroen pelin kautta. Toiseksi vaikeimmalla tasolla oon päässy kaikki kentät läpi.

• Poika14

Mistä kaupungist siis olit?
      Ite 14v poika kouvolast, mul ei hirveesti oo kokemusta, mut intoo ja motii kyl löytyy.

• Mä oon Jyväskylästä, laita kuitenkin viestii trashy._.fans igs nii annan muin oikeen ign ja jutellaa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7304
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3143
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2380
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      27
      1938
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1908
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1602
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1569
    9. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      10