Mikä seksissä tärkeää

dfkl

Kun aloitin seksielämän naiskumppanin kanssa niin muutama kerta mentiin vähän kohmeisesti, nainen hermoili, ei pystynyt rentoutumaan ja ne orgasmitkin jäi saamatta. Äkkiä kuitenkin muuttui ja kun muuttui nainen piti selviönä että joka kerta kun on seksiä hän saa. No aina ei natsahtanut ja se sai naisen kurtustelemaan välillä kulmiaan. Ei ole kivaa et sä laukeet ja mä saan vain munaa. Naisen tyydytys on mulle aina ollut tärkeetä ei siinä mitään mutta tuntuu että naisella on tuo tyyli muuttunut vuosien aikana, Ei ole ottanut suihin enää vuosiin ei hyväile kädellä penistä eikä muutenkaan vartaloa, odottaa vähän kuin valmista lounasta että minä vaan teen ja hän nauttii. Kun asiasta sanoo nätisti tulee tyly kommentti, luulis rittävän kun saat pussit tyhjäksi vai eikö kelpaa. Saan touhata alusta loppuun jotta nainen on tyytyväinen, kyllä vaimo oli ennen hyvinkin aloitteellinen, kiinni kävi ja homma toimi. Olen sanonut et voisit hyväillä mua kuten ennenkin kun minäkin nuolen, sormetan ja hyväilen rintojasi mut ei mene perille. Tosin naisissa on paljon samankaltaisuutta, ex tyttöystäviltäkin kuultua, mies saa aina nainen ei. Kun homma ei enää juuri napannut seksielämä jymähti, sitten vaimo osoittanut vähän kuin vastaantuloa, sanoo et ei ole enää niin orgasmin hakuinen et voitaisko vähän hellii ja sanoin et voisit osaltasi osallistuu, kaipaa minäkin muuta kuin pelkkää tussun pumppausta, hiukan vaimo sormenpäillä hieroi, tuntui kun olis kokematon touhussa, sen tiedän että kyllä vaimo osaa ei vaan mielenkiinto enää riitä.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkupökkis

Semmostahan tuo on. Vuodet vierii, elämä muuttuu ja ihmiset ovat erilaisia.

Omalla kohdalla naisilla on ollut haluttomuutta vain kun on ollut salarakkaat kuvioissa. Kahteen kertaan käynyt niin. Muuten ovat hyvin halukkaita koko ajan.

• sepukka

Meillä mennyt niin että muija on vaan villiintynyt vuosien saatossa. Minä olin ennen vähän innokkaampi häntä ja useammin tekemässä aloitetta. Nyt osat on kääntynyt toisin päin.

• Otsikkoon vastaten, tärkeää tai tärkeintä on se, että molemmat ovat mukana.

Luulen, että tuo mikä teidän välillänne tapahtuu johtuu yleisesti siitä, että nainen kokee mielenkiinnon ja miellyttämisenhalun sinua kohtaan vähentyneen. Se on tosi epäreilua, mutta en tiedä voiko sille mitään. Minusta samaan ilmiöön viittaa se, että jonkun tutkimuksen mukaan 92% naisista haluaa miehen dominoivan seksissä. Eli tällöin mies vie ja nainen saa olla vaan.

Aikanaan naimisissa ollessani tilanne oli vähän sama. Naiselle sai kyllä tehdä melkein mitä vaan , anaalia, suuseksiä, leluja, kaikissa asennoissa ja paikoissa, mutta minä olin aina se joka teki, hän vaan periaatteessa oli. SIksi pidin erottuani naisystävää, joka halusi vain perusseksiä, mutta oli siinä täysillä mukana

• Naisia_nainnut

Ihmiset ovat vieraantuneet toisistaan ja siksi tuo seksi kiteytyy vain "valmiin lounaan tapaan". Naisista tuli liian itseriittoisia ja maskuliinisia, joten ei niiden kanssa viitsisi touhuta kun vastassa on miehen oloinen nainen. Naisista on lähtenyt NAISEUS ja tätä rataa ne juoksee ja kovaa ja mitä enemmän siitä kärsivät, sitä kovempaa juoksevat samaa. Niin haluavat olla vain anatomisesti naisia, mutta muuten miehiäkin kovempia. Nykyään ei monikaan nainen uskalla olla nainen ja luulee että se on treendikästä. Päinvastoin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4231
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1484
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      99
      1373
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1251
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      63
      1219
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1144
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1140
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      905
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      848
    Aihe