Odotukset alittui

12er

Miehenä rakastan ja nautin suuseksistä ja siitä kun nainen runkkaa kädellä ja olin todella vesi kielellä odottomassa kun pääsen nautiskelemaan nykyisen puolisoni kanssa joka ainakin ulkoiselta olemukseltaan oli todella mieleeni. Sain kuitenkin odottaa kuukausia ennen kuin nainen antoi suuseksiä, pienen ehdottelun kautta nainen tarttui peniksen varteen, katsoi kun lehmä uutta navettaa että mitä pitäis tehdä, nainen oli jo seurustellut muutaman miehen kanssa kertomansa mukaan joten kai niidenkin kanssa jo tai sitten ei. Puolisoni ei ole koskaan oikein tykännyt ns. imuttelusta ja kieltäytynyt ottamasta suihin usein on mielummin kielellä hyväilyt vähän terskanpäätä, pusutellut ja nuollut vartta, käsityö ei ole naisen alaa, olen monesti sanonut että ei niin kovaa, nainen tarttuu kuin kirveksen varteen puristaa lujaa ja tulee olo naisen runkatessa että yrittää irrottaa paniksen paikaltaan. Ainoa hekumaa ja nautintoa tuova asia on naisen todella tiukka alapää. Joten kun odotukset on kovat jopa naisen omien juttujen perusteella niin onhan se pieni pettymys.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenutkehäkettu

      No onhan siinä se etu, että tiedät, ettei naisesi ole kovin "kokenut"

    • 988753864

      Melkein kaikilla naisilla on sama kokemus miehistä kuin sinulla. Sitten miehet itkevät pihtaavia naisia.

    • vertailua

      Eiköhän tuo tekniikka kehity ajan ja kanssatuntemisen lisääntymisen myötä.
      Halu tuottaa kumppanille mielihyvää on tärkeintä.

      Pitkä päälle, puhun kymmenistä vuosista, on hyvä aina joskus tarkistaa tilanne suorittamalla vertailevaa tutkimusta.
      Minusta maksullisella ammattilaisella käyminen ei ole pettämistä.
      Pettymyksiä onkin enemmän kuin todellisen, syvällisen tyydytyksen antaneita käyntejä.
      Nollauksen jälkeen voi tyytyväisenä harrastaa kotiseurustelua koska pitkäaikainen kumppanin tuntemus on arvossaan.
      Olen kokenut ainoastaan yhden poikkeuksen joka päihitti kotiolot.

      • fhsfjfsjs

        Maksullisella käyminen ON pettämistä. Lisäksi tartutat kumppaniisi likaisen huoran taudit ja satojen muiden miesten virukset ja bakteerit. Hyi helvetti, itse jättäisin tuollaisen ällötysjätkän sekunnin murto-osassa.


      • Hute

        Ja tietenkin vaimosi käy myös taitavan mieshuoran luona hakemassa tietoutta jota voi sitten verrata sinun taitoihisi, vai mitä?


      • pukillevaan
        fhsfjfsjs kirjoitti:

        Maksullisella käyminen ON pettämistä. Lisäksi tartutat kumppaniisi likaisen huoran taudit ja satojen muiden miesten virukset ja bakteerit. Hyi helvetti, itse jättäisin tuollaisen ällötysjätkän sekunnin murto-osassa.

        Mitä ihmeen pettämistä, huorahan on maksullinen palvelu kuten esim. Prturissa käynti tai autohuolto, huorissa sinä olt "huollon" kohde,. Ja huorat ei anna ilman kumia, olen meinaan käynyt joten enemmään saa tauteja normaaleista naisista kun ammattilaisista ja likaisuus on kaukana. Ei tarvitse slummihuoraa panna, onhan niitä tasokkaitakin maksullisia.


    • Hinvm

      Väittäisin että useimmat naiset eivät välitä suuseksin antamisesta. Mitä järkeä on imeä piliä jota käytetään virtsaamiseen ja se kakkapuolikin on aivan viiden sentin päässä? Siis siitäkin huolimatta että olisi mies käynyt suihkussa?
      Miehille täytyy tehdä selväksi että nainen tekee sen vain jos välittää miehestä ja haluaa näin miellyttää miestä ja tuoda hänelle nautintoa, mutta nainen ei saa itse mitään seksuaalista nautintoa pippelin imemisestä, miksi saisi?

      Moni mies kuvittelee että nainen nauttii aina siitä mistä mieskin, että miehen nautinto on naisen nautinto. Mutta suu ei ole mikään eroottisen nautinnon lähde - paitsi suutelussa.
      Ja jotkut miehet eivät halua antaa naiselle suuseksiä koska eivät pidä siitä, jopa inhoavat sitä. Niin voi käydä naisillekin.

      • eikelvannut

        Naisillakin kovat luulot että kaikki miehet tykkää nuolla, kaikki ei vaan välitä hikisestä alapäästä, karvoista tai mahdollisesti vielä erittyy pahanmakuista tai hajuista vuotoa. Minä olen jättänyt seksin väliin kun en halunnut nuolla yökerhosta iskettyä naista, nainen sanoi että ellet nuole yhdyntää ei tule, en nuollut, nainen kieltäytyi seksistä vaatteet päälle ja pois.


    • SamaKokemus

      Aika tylsäksi se seksistä nauttiminen menee jos kumppanilla ei ole aitoa halua oppia toisesta ja antaa mielihyvää. Menee aika yksipuoliseksi.

      Mulla varsin sama tilanne, paitsi että olen nainen. Mun miesystävä ei välttämättä koske pimppiini lainkaan, eikä anna suuseksiäkään. Joinakin kertoina ihan lyhyesti pistää sormia sisään, mutta se on enempi kovakourainen ”kokeilu”, ei esim. mitään klitoriksen hyväilyä. Olen kertonut että tykkään kun näin tehdään ja pyytänyt suuseksiä, ei ole ollut vaikutusta.
      Minä kyllä hyväilen miestä, runkkaan käsin eri tavoin ja otan suihin ihan kunnolla eri asennoissa, välillä loppuun asti.

      Mekin ollaan jo keski-ikäisiä eli seksiä on takana vuosikymmeniä molemmilla eri kumppanien kanssa. Eli ei se kokemus auta välttämättä mitään: jotkut ihmiset vaan ovat seksissä sellaisia ettei heitä kiinnosta eikä kiihota tuottaa toiselle mielihyvää just sillä tavoin mistä toinen tykkäisi. Ei vaan kiinnosta. Eivät halua tehdä sitä tai tätä, tylsää tai ”ei oo mun juttu”. Itse kyllä ottavat vastaan kaikkea mielihyvin.

      Kyllä minullakin odotukset alittui. Enkä minä nyt mitään älyttömiä pyydä, en mitään vartin sormetus/nuolentasessioita. Olis edes jotain kivaa mullekin, mutta ei. Yhdyntään on tyytyminen, esileikit ja suuseksit on meillä edelleen vain miestä varten :( Ihana mies muuten, harmi ettei seksipuoli pelaa.

      • Konvyu

        Nautitko suuseksin antamisesta itse? Vai onko "nautintosi" vain sitä että kunhan mies nauttii?
        Jos et nauti, teet väärin itseäsi kohtaan kun alistat itsesi yksipuolisen nautinnon antajaksi.
        Naisen ei koskaan pitäisi alentaa itseään sellaiseen!

        Toisaalta miestä ei pidä sitkeästi vaatia tekemään mitään sellaista mitä hän ei halua. Tuo "ei ole minun juttuni", on ihan hyvä selitys. Ja sama juttu naiselle, jos naista ällöttää pilin imeminen tai muu temppuilu, sitä ei pidä häneltä vaatia.

        Miehillä on monilla vielä sellainen käsitys että naisen täytyy tehdä parisuhteessa palveluja, myös seksuaalisia, ja hän miehenä vain nauttii.
        On naisen päätettävissä suostuuko hän "koti-prostituoidun" asemaan vai eikö suostu.


      • loppuhäämöttää

        Ihmiset suhtautuu eri lailla suuseksiin, muijani ei ole koskaa pitänyt suihin otosta vaikka väittää toista, ilmeistä näkee että ei ole mieleen, hyvä kun terskan pää on sisällä ja siinä vaiheessa otsa menee kurttuun eikä ole puhtaudesta kiinni, pesu aina ennen seksiä En ole kyllä suihinottoa enää saanutkaan varmaa reilu 10 vuoteen et silleen. Minä sen sijan olen tykännyt antaa muijalleni suuta ja sormettanut ja siitähän nainen on tykännyt aina, nyt vaan tullut olo että ei enää nuoleminen innosta ja nainen on vähentänyt sen jälkeen seksikertoja todella vähiin.


      • SamaKokemus
        Konvyu kirjoitti:

        Nautitko suuseksin antamisesta itse? Vai onko "nautintosi" vain sitä että kunhan mies nauttii?
        Jos et nauti, teet väärin itseäsi kohtaan kun alistat itsesi yksipuolisen nautinnon antajaksi.
        Naisen ei koskaan pitäisi alentaa itseään sellaiseen!

        Toisaalta miestä ei pidä sitkeästi vaatia tekemään mitään sellaista mitä hän ei halua. Tuo "ei ole minun juttuni", on ihan hyvä selitys. Ja sama juttu naiselle, jos naista ällöttää pilin imeminen tai muu temppuilu, sitä ei pidä häneltä vaatia.

        Miehillä on monilla vielä sellainen käsitys että naisen täytyy tehdä parisuhteessa palveluja, myös seksuaalisia, ja hän miehenä vain nauttii.
        On naisen päätettävissä suostuuko hän "koti-prostituoidun" asemaan vai eikö suostu.

        Ei mulla mitään alistamisen tunteita ole hyvänen aika. Sotket asioita.
        Tämmöset turhautumisen fiilikset ovat tavallisia suhteissa jossa toinen on seksissä passiivisempi ja toinen on aina ns. vetovastuussa.

        Eikä siinä ole kyse mistään kotiprostituutiostakaan, heh. Passiiviset ovat sellaisia että eivät tee itse paljon mitään, eivät anna suuseksiä, eivät oikein käsipeliäkään ja lähinnä seksi on sitä että heille tehdään asioita ja sitten yhdyntä. Heille se on sitä oikeaa, hyvää seksiä. Aikansa sitä jaksaa, mutta vähitellen sellaisen ihmisen kanssa kyllästyy, seksi on kehnoa ja liian yksipuolista. Eikä tee sitten mieli antaa sitä suuseksiäkään lopulta.


    • Rakkaushellyyttä

      Asioista täytyy keskustella..
      Kertoa että pidät siitä mitä hän tekee mutta toivoisit hänen koskevan sinuun hellemmin koska sattuu. Luultavasti hän ei kuitenkaan tarkemmin tiedä mitä tai miten tehdä.
      Sinun täytyy opastaa häntä. Olla kärsivällinen.
      Ja anna joskus myös hänelle hellää suu sexiä , nuolet ja sormetat kunnolla mutta hellästi.
      Voisi olettaa että jos hän nauttii siitä , haluaisi tehdä myös saman sinulle.
      Mielestäni rakastelu on juurikin sitä että halutaan tuottaa nautintoa sille rakkaalle ihmiselle.

      Asiat pitää vaan laittaa tärkeys järjestykseen ja luoda oikeat mittasuhteet.

    • sieltälöytyyapua

      Seksipalstalle kannattaa mennä vaihtamaan mielipiteitä ap.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe