Tahmeista tahmein joogamatto

Pitävä_joogamatto

Hakusessa laadukas, PITÄVÄ joogamatto. Hintaa saa olla kunhan tulee laadusta eikä niinkään merkistä.

8

4500

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläväolento

No itsellä ratkaisu oli Manduka Prolite- matto. Maksaa, mutta on niin pirun hyvä että. Raskas kylläkin, joten kanniskeluun ei ehkä paras. Mandukalta ehkä joku toinen kevyempi siihen. Mutta pito erinomainen ja laadukas. Olisiko valmistaja antanut vielä elinikäisen takuunkin?

• Joogamatosta_pitävä

Pisteet myös Mandukan matoille. Munkin mielestä ne valmistetaan kestämään tyyliin koko eliniän. Pitää tosi hyvin. Mandukan mattoja on käytössä myös studiolla, jolla yleensä käyn ja sieltä sainkin suosituksen et kannattaa hankkia Mandukan joogamatto. Ihan paras! Hankin oman täältä: https://www.treenikamat.fi/fi/tuoteryhma/manduka

• karvatkiinnimatossa

Kannattaa levittää maton päälle kärpäspaperia tulee ihan uskomaton pito.

• Anonyymi

Kun gurulta lohkeaa lasti niin kyllä on nihkee matto...ja olo

• Anonyymi

https://omyoga.fi/tuote/joogamatto-ecopro-100-luonnonkumia/ Olin ostanut jo yhden maton, joka valitettavasti luisti. Sitten löysin tämän ecopro 100% luonnonkumisen maton. Hinta erittäin edullinen suhteessa ominaisuuksiin. Lisäksi ei niin raskas kuin mandukat. Kuljen julkisilla, niin en voi kanniskella mitään 4 kg mattoa. Ainoa miinus 100% luonnonkumisessa on hienoinen kumin tuoksu. Mutta en koe, että se haittaa, kun matto on muuten niin täydellinen. En usko, että esim. muut joogaajat haistavat mitään. :)

• Anonyymi

Mulla on niin tahmea joogamatto että kun keväällä joogasin sen kanssa niin vieläkin matto on jalkapohjissa kiinni.

• Anonyymi

Täysluonnonkumi-jooga- ja jumppamatto, niitä Suomeen ja edullisesti myyntiin, kiitos.

• Anonyymi

Edullinen tarkoittaa n. 20€ korkeintaan, ei 50€.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe