Tahmeista tahmein joogamatto

Pitävä_joogamatto

Hakusessa laadukas, PITÄVÄ joogamatto. Hintaa saa olla kunhan tulee laadusta eikä niinkään merkistä.

8

4423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläväolento

No itsellä ratkaisu oli Manduka Prolite- matto. Maksaa, mutta on niin pirun hyvä että. Raskas kylläkin, joten kanniskeluun ei ehkä paras. Mandukalta ehkä joku toinen kevyempi siihen. Mutta pito erinomainen ja laadukas. Olisiko valmistaja antanut vielä elinikäisen takuunkin?

• Joogamatosta_pitävä

Pisteet myös Mandukan matoille. Munkin mielestä ne valmistetaan kestämään tyyliin koko eliniän. Pitää tosi hyvin. Mandukan mattoja on käytössä myös studiolla, jolla yleensä käyn ja sieltä sainkin suosituksen et kannattaa hankkia Mandukan joogamatto. Ihan paras! Hankin oman täältä: https://www.treenikamat.fi/fi/tuoteryhma/manduka

• karvatkiinnimatossa

Kannattaa levittää maton päälle kärpäspaperia tulee ihan uskomaton pito.

• Anonyymi

Kun gurulta lohkeaa lasti niin kyllä on nihkee matto...ja olo

• Anonyymi

https://omyoga.fi/tuote/joogamatto-ecopro-100-luonnonkumia/ Olin ostanut jo yhden maton, joka valitettavasti luisti. Sitten löysin tämän ecopro 100% luonnonkumisen maton. Hinta erittäin edullinen suhteessa ominaisuuksiin. Lisäksi ei niin raskas kuin mandukat. Kuljen julkisilla, niin en voi kanniskella mitään 4 kg mattoa. Ainoa miinus 100% luonnonkumisessa on hienoinen kumin tuoksu. Mutta en koe, että se haittaa, kun matto on muuten niin täydellinen. En usko, että esim. muut joogaajat haistavat mitään. :)

• Anonyymi

Mulla on niin tahmea joogamatto että kun keväällä joogasin sen kanssa niin vieläkin matto on jalkapohjissa kiinni.

• Anonyymi

Täysluonnonkumi-jooga- ja jumppamatto, niitä Suomeen ja edullisesti myyntiin, kiitos.

• Anonyymi

Edullinen tarkoittaa n. 20€ korkeintaan, ei 50€.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe