Hakusessa laadukas, PITÄVÄ joogamatto. Hintaa saa olla kunhan tulee laadusta eikä niinkään merkistä.
Tahmeista tahmein joogamatto
8
4346
Vastaukset
- Eläväolento
No itsellä ratkaisu oli Manduka Prolite- matto. Maksaa, mutta on niin pirun hyvä että. Raskas kylläkin, joten kanniskeluun ei ehkä paras. Mandukalta ehkä joku toinen kevyempi siihen. Mutta pito erinomainen ja laadukas. Olisiko valmistaja antanut vielä elinikäisen takuunkin?
- Joogamatosta_pitävä
Pisteet myös Mandukan matoille. Munkin mielestä ne valmistetaan kestämään tyyliin koko eliniän. Pitää tosi hyvin. Mandukan mattoja on käytössä myös studiolla, jolla yleensä käyn ja sieltä sainkin suosituksen et kannattaa hankkia Mandukan joogamatto. Ihan paras! Hankin oman täältä: https://www.treenikamat.fi/fi/tuoteryhma/manduka
- karvatkiinnimatossa
Kannattaa levittää maton päälle kärpäspaperia tulee ihan uskomaton pito.
- Anonyymi
Kun gurulta lohkeaa lasti niin kyllä on nihkee matto...ja olo
- Anonyymi
https://omyoga.fi/tuote/joogamatto-ecopro-100-luonnonkumia/ Olin ostanut jo yhden maton, joka valitettavasti luisti. Sitten löysin tämän ecopro 100% luonnonkumisen maton. Hinta erittäin edullinen suhteessa ominaisuuksiin. Lisäksi ei niin raskas kuin mandukat. Kuljen julkisilla, niin en voi kanniskella mitään 4 kg mattoa. Ainoa miinus 100% luonnonkumisessa on hienoinen kumin tuoksu. Mutta en koe, että se haittaa, kun matto on muuten niin täydellinen. En usko, että esim. muut joogaajat haistavat mitään. :)
- Anonyymi
Mulla on niin tahmea joogamatto että kun keväällä joogasin sen kanssa niin vieläkin matto on jalkapohjissa kiinni.
- Anonyymi
Täysluonnonkumi-jooga- ja jumppamatto, niitä Suomeen ja edullisesti myyntiin, kiitos.
- Anonyymi
Edullinen tarkoittaa n. 20€ korkeintaan, ei 50€.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli224827Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm113477Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403157IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462639Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861268Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2671180- 791119
- 561112
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941091Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E203992