Hakusessa laadukas, PITÄVÄ joogamatto. Hintaa saa olla kunhan tulee laadusta eikä niinkään merkistä.
Tahmeista tahmein joogamatto
8
4160
Vastaukset
- Eläväolento
No itsellä ratkaisu oli Manduka Prolite- matto. Maksaa, mutta on niin pirun hyvä että. Raskas kylläkin, joten kanniskeluun ei ehkä paras. Mandukalta ehkä joku toinen kevyempi siihen. Mutta pito erinomainen ja laadukas. Olisiko valmistaja antanut vielä elinikäisen takuunkin?
- Joogamatosta_pitävä
Pisteet myös Mandukan matoille. Munkin mielestä ne valmistetaan kestämään tyyliin koko eliniän. Pitää tosi hyvin. Mandukan mattoja on käytössä myös studiolla, jolla yleensä käyn ja sieltä sainkin suosituksen et kannattaa hankkia Mandukan joogamatto. Ihan paras! Hankin oman täältä: https://www.treenikamat.fi/fi/tuoteryhma/manduka
- karvatkiinnimatossa
Kannattaa levittää maton päälle kärpäspaperia tulee ihan uskomaton pito.
- Anonyymi
Kun gurulta lohkeaa lasti niin kyllä on nihkee matto...ja olo
- Anonyymi
https://omyoga.fi/tuote/joogamatto-ecopro-100-luonnonkumia/ Olin ostanut jo yhden maton, joka valitettavasti luisti. Sitten löysin tämän ecopro 100% luonnonkumisen maton. Hinta erittäin edullinen suhteessa ominaisuuksiin. Lisäksi ei niin raskas kuin mandukat. Kuljen julkisilla, niin en voi kanniskella mitään 4 kg mattoa. Ainoa miinus 100% luonnonkumisessa on hienoinen kumin tuoksu. Mutta en koe, että se haittaa, kun matto on muuten niin täydellinen. En usko, että esim. muut joogaajat haistavat mitään. :)
- Anonyymi
Mulla on niin tahmea joogamatto että kun keväällä joogasin sen kanssa niin vieläkin matto on jalkapohjissa kiinni.
- Anonyymi
Täysluonnonkumi-jooga- ja jumppamatto, niitä Suomeen ja edullisesti myyntiin, kiitos.
- Anonyymi
Edullinen tarkoittaa n. 20€ korkeintaan, ei 50€.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin263056Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252098Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141640Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71348- 761339
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381216- 641046
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102902