Nyt sitten tiedän

rty987

Meillä kun naisen toiveesta ollut jo pikään hiljaista makkarissa niin päätimpä aukaista suuni. Kysyin missä mättää kun et halua seksiä etkä hyväilyjä, olenko epämiellyttävä, ällöttävä vai muuten ei vaan kiinnosta. Nainen sanoi rauhallisesti, jos olisit ällöttävä tai muuten kiinnostamoton en enää olis sun kanssa joiten ei johdu siitä mutta seksi ei vaan nappaa enää vaikka ihan kivaa onkin ollut ja se siitä, asia loppuun käsitelty älä enää kysy, jos tarvetta tulee ilmoitan kyllä ihan itse, näin se kumppani kommentoi. Kysyin vielä että oletko pannut jota kuta muuta kun olet kovin halukas ollut aiemmin, muija pyöritteli päätään, joo käyn joka viikko panemassa uutta miestä, hassuko olet ei kaikki tarvii enää seksiä täs iässä, no ei muijan iässä mitään ole, mun mielestä parhaassa pano iässä ja kokemusta kyllä löytyy mut minkäs teet, jos vaikka pano kiintiö täynnä tuli perään, jännä kommentti sekin. Tuntuu vaan että on kilon punnukset haarovälissä, oma käsi auttaa pahimpaan oloon mutta naisvartaloa tässä kaipaa ja naisen hyväilyjä. Muistan noin kuukausi sitten kun yritin nukkumaan mennessä rauhallisesti siirtyä ensin naisen viereen sitten päälle mutta äkkiinhän ne haarat meni kiinni ja muija sanoi hei koitas nyt rauhottuu ja pysy omalla puolella ja kun naisella on tapana nukkuu rinnat paljaana ja nekin vielä siinä houkuttelee kun on esillä ja kun koitin koskettaa aika äkkiä muija siirsi asentoa. Myös yksi aamu kun nainen vielä nukku oli selällään peitto pois päältä, isot rinnat siinä kuin tarjottimella, otin kiinni hellästi ja johan muija kiivastui kun tajusi mitä teen.

10

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivotaan_parasta

Ompa kurja tilanne..
      Kerro että rakastat häntä ja että kaipaat ja tarvit hellyyttä=rakastelua.
      Joillakin naisilla se oma seksuaalusuus herää vasta noin 30vuotiaana. Parikymppisinä ei oikein vielä ns. Ymmärretä hyvän päälle.

• Akka_yli_40

Mun kaverilla sama tilanne. Hän on siis nainen, eikä halua miestään. Ollaan likkojen kanssa juteltu asiasta. Meidän muiden mielestä miehessä ei ole mitään vikaa, on fiksu, hyvässä työssä, ihan ok näköinen ja mukava (ainakin siis meitä vaimonsa kavereita kohtaan). Syyksi tämä meidän kaveri on kertonut, että on pettynyt siihen, millaiseksi suhde on muuttunut. Nainen hoitaa yksin kodin ja lapset oman työnsä lisäksi, eikä mies osallistu mihinkään isommin. Ymmärtäähän toki senkin, et miehen työ on vähän vaativampaa ja stressaavampaakin.
      Ja yksi syy oli myös se, ettei heillä ole enää sellaista rentoa koskemista. Siis koskemista ilman takia-ajatuksia. Mies käy kiinni kun sika limppuun kun panttaa, mutta muuten ei ole mitään koskemista.
      Naisena ymmärrän kyllä tuon, on varmasti tylsää olla parisuhteessa pelkästään kodinkone ja patja.
      Pitäisi opetella uudelleen koskemaan toista vain koskemisen ilosta. Sohvalla yhdessä köllöttelyä, ilman vonkausta. Niskahieronta ilman kourimista. Käsi kädessä kävelyä muuten vaan. Pikkuhiljaa se voi siitä uudelleen lämmetä. Jos vaimo ei tuohonkaan suostu, on syytä kysyä, miksi pelkkä viaton kosketus ja hellyydenosoituksetkin tuntuu vastenmieliseltä.
      Joskus myös ero on hyvä vaihtoehto. Kerran täällä eletään eikä kenenkään tarvitse elää suhteessa, jossa toinen pitää sinua vastenmielisenä tai ei halua sinua muuten vain. Sullakin on oikeus täyteen elämään ja hyvään suhteeseen.

• tiirailijattaret

Mistäpä te suhteen ulkopuoliset naiset tiedätte mitä todellisuudessa tapahtuu heidän kotona ja heidän välillään? Saattaa olla kulkaas niinkin, että sillä miehellä on tapana olla kaikille muille naisille mukava, avulias ja hyväkäytöksinen, mutta kun kodin ovi sulkeutuu, niin vaimon kanssa onkin aivan erilaista. Voi olla, että hän ei saa koskaan apua askareissaan, vaikka pyytää, hänelle valitetaan ja nalkutetaan kaikesta ja ylipäänsä kuvitellaan, että vaimo on kodinkone, joka hoitaa ihan kaiken. Kun vaimon tiskikone menee jumiin, niin hän joutuu itse soittelemaan huoltomiehen tai korjaamaan itse, mutta jos jonkun ulkopuolisen tiskikoneelle tapahtuu sama juttu, niin oitis lähdetään heti auttamaan, vaikka kesken niiden muiden hommien. Että aina ne kiinnostuskiikarit muiden suhteissa eivät kykene kaikkea näkemään, vaikka niin mielellään apua antaisivatkin.

• 98248745
        tiirailijattaret kirjoitti:

Mistäpä te suhteen ulkopuoliset naiset tiedätte mitä todellisuudessa tapahtuu heidän kotona ja heidän välillään? Saattaa olla kulkaas niinkin, että sillä miehellä on tapana olla kaikille muille naisille mukava, avulias ja hyväkäytöksinen, mutta kun kodin ovi sulkeutuu, niin vaimon kanssa onkin aivan erilaista. Voi olla, että hän ei saa koskaan apua askareissaan, vaikka pyytää, hänelle valitetaan ja nalkutetaan kaikesta ja ylipäänsä kuvitellaan, että vaimo on kodinkone, joka hoitaa ihan kaiken. Kun vaimon tiskikone menee jumiin, niin hän joutuu itse soittelemaan huoltomiehen tai korjaamaan itse, mutta jos jonkun ulkopuolisen tiskikoneelle tapahtuu sama juttu, niin oitis lähdetään heti auttamaan, vaikka kesken niiden muiden hommien. Että aina ne kiinnostuskiikarit muiden suhteissa eivät kykene kaikkea näkemään, vaikka niin mielellään apua antaisivatkin.

Ehkä mutta naiset voisivat lopettaa itselleen valehtelun näistä kotiaskareiden vaikutuksista. Tosiasiassa syynä on se, että seksi ei tuota naiselle enää järisyttävää hurmiota (jos koskaan on tuottanutkaan). Kyllä uupunut nainen aina kivoja asioita jaksaa tehdä ja ottaa vastaan; seksi oman miehen kanssa ei vaan ole sitä houkuttelevinta ajankäyttöä. Ennemminkin seksi vertautuu lasten kanssa leikkimiseen. Sitä voi tehdä velvollisuudesta, syyllisyydentunnosta ja lasten ilahduttamiseksi, mutta aika harvoin pikkulasten leikit ovat vanhempien lempipuuhaa.

• 7570
        tiirailijattaret kirjoitti:

Alkutekstisi on täyttä asiaa kaikessa suhteessa. Sivullinen ei voi tietää edes kymmenien vuosien tuttavuuden jälkeen.
        Rakkauttaan vakuuttavan parin vaimo saa turpiinsa vaihtelevin välein rtoistuvasti.

Kun vaimoni meni kotivuosien jälkeen osa-aikatyöhön pidimme penskojen kanssa huolen, että lauantaisin klo15.15 palasi siivottuun taloon valmiiseen kahvipöytään.
        Tunnustan itsekkyyteni.
        Viimeiset vajaa 20 vuotta olen tehnyt suurimman osan kotitöistä, en velvollisuuden tunnosta vaan siksi, että pidän luovasta toiminnasta kuten ruuan laitosta ja siivoamista inhoan vähemmän kuin vaimoni. Olen myös vahvempi käsittelemään huonekaluja ja mattoja.

Molemminpuolinen, vilpitön halu tehdä elinkumppanin olo mahdollisimman miellyttäväksi palkitsee itsensä monellakin tavalla.

• 50plusmiinus

Ihan kuin meillä... yrittänyt erota, mut ei oo helppoa kun muuten sujuu hyvin...

• hormoonihoitonenpillu

Ihan näin naisena ja himottomana tuli mieleen että onko naisesi gynegologi reissusta kauan. Kuulostaa niin menopaussi hormooni vajaukselta. laita lääkäriin jos rakkautta on mutta ei vaan himoa niin voi olla ihan tämmöinen asia takana.

• EiTulisiKuuloonkaan

”ja se siitä, asia loppuun käsitelty älä enää kysy, jos tarvetta tulee ilmoitan kyllä ihan itse, näin se kumppani kommentoi. ”

Jos jompi kumpi meistä, minä tai mieheni sanoisi noin, olisi selvää että seuraavaksi puhutaan siitä miten parisuhdetta jatketaan. Vai jatketaanko ollenkaan.

Kummallakaan meistä ei tulisi pieneen mieleenkään käskeä toista elämään seksittömässä parisuhteessa. Jos ei seksiä saada pelaamaan enää, joko sopisimme, että saa luvan kanssa harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa, tai sitten eroaisimme. Hyvin todennäköisesti kävisi jälkimmäinen, emme osaisi olla avoimessa suhteessa, meistä kun seksi kuuluu parisuhteeseen.

Mitäs te aiotte tehdä?

N47 M44

• lekopali

seksikö se on se syy aloittaa parisuhde ja sitoutua,muuttaa saman katon alle. voi päivää...
      vittu mite typerää.

• kaikkeasäkinjaksat

Aika samankaltaisia aloituksia tehtailet täällä päivästä toiseen näistä seksiasioista ja vielä väärällä palstalla, seksipalstallehan nuo kuuluu. Parisuhde on paljon muutakin kuin vain seksiä ja siitä muun suhteen toimivuudestahan sekin puoli on kiinni. Koita nyt sinäkin herätellä kumppanisi tunne-elämä ja halut muuten kuin rintoja kopeloimalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5263
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1605
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1470
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1429
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      336
      1349
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1341
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      76
      1292
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      4
      1085
    9. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      958
    10. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      955
    Aihe