Gallubbi palstalaisille

blackeye

Minkä väriset silmät sinulla on?

84

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vironpottu

      Mikä on gallubbi? Miten se eroaa gallup tutkimuksesta?

    • Marrone

      Ruskeat

    • sfllhfj

      Vihreät

    • AsianVierestä
    • Siniset.. Hieman vihertävät..

      • Onko tuo merkki jostain sairaudesta? :D


      • Piti kattoa googlesta.. :D

        Niin siis mun silmien väri muuttuu pikkuhiljaa pupillia kohti mentäessä..

        Pääväri on kuitenki sininen ja sitten turkoosimainen.


      • mazy

        En tiiä, mulla on susta muodostunut joku mielikuva...nään ikään kuin päässäni miltä näytät.😲


      • mazy kirjoitti:

        En tiiä, mulla on susta muodostunut joku mielikuva...nään ikään kuin päässäni miltä näytät.😲

        No johan se rupes poisteleen posteja. :D

        Aika perus suomalainen silmien väri. :D


    • AsianVierestä

      Miten Mazy vetää Elvistä vaikka ei ole edes 40 vuotias? Olivatko vanhemmat laatutietoisia?

      • Mitäh? Olen yli 40 vuotias!🤣


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Mitäh? Olen yli 40 vuotias!🤣

        Ai jaa, luulin etä 37 teini.


      • AsianVierestä

        Nyt kiinnostaa:)


      • Kiaroööka

        Eli viidettäkymppiä lähestytään....*kattelee taivaalle kädet taskuissa, juuhh *


      • Kiaroööka kirjoitti:

        Eli viidettäkymppiä lähestytään....*kattelee taivaalle kädet taskuissa, juuhh *

        Uhkaavasti joo, puolikas vuosisataa lähenee...kolotukset ja kaikki...🙄


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Uhkaavasti joo, puolikas vuosisataa lähenee...kolotukset ja kaikki...🙄

        Nainen parhaassa iässä, olet juu.
        Et halua enää lisääntyä joten iso plussa:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Nainen parhaassa iässä, olet juu.
        Et halua enää lisääntyä joten iso plussa:)

        Heh, en todellakaan halua lisääntyä, en. 😝


    • toivoryynänen

      Smaragdin vihreät !

      Yhdysvalloissa tämmöisiä kuulemani mukaan pidetään zexichäinä. En ikinä lähde visiteeraamaan Yhdysvaltoihin. Minuthan raiskataan heti lentokentän turvatarkastuksessa, kun passipoliisit haluavat tarkastaa silmienivärin sopivuuden passikuvaan ja muihin sormenjälkiin ynnä "DNA" -jämiin.

      • Kauniithan ne on, anna ne mulle!!!Tää on ryöstö!🤠


      • toivoryynänen
        mazy kirjoitti:

        Kauniithan ne on, anna ne mulle!!!Tää on ryöstö!🤠

        En ole vielä tehnyt elintestamenttia tuonne omakantaan, enkä taida uskaltaakkaan. Silmäni voivat päätyä vaikka jännänaisen piirongin pohjalle suvun perintökalleuksiksi.

        Pidän ne itselläni.


      • toivoryynänen kirjoitti:

        En ole vielä tehnyt elintestamenttia tuonne omakantaan, enkä taida uskaltaakkaan. Silmäni voivat päätyä vaikka jännänaisen piirongin pohjalle suvun perintökalleuksiksi.

        Pidän ne itselläni.

        No jos tuut toisiin aatoksiin, niin muista mut!!😀


    • Kiaroööka

      Sinivihreät, vihreät, keltavihreät. Riippuu kai, kuinka suoraan valo osuu päin näköä.

    • Vihreät.

      • Niin kuin noidilla


      • AsianVierestä

        Smaragdin vihreät silmät ja vauvakeskustelu= vaarallinen nainen.
        Seksikästä.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Smaragdin vihreät silmät ja vauvakeskustelu= vaarallinen nainen.
        Seksikästä.

        Niin?

        Katso silmiin äläkä kiemurtele.


      • AsianVierestä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin?

        Katso silmiin äläkä kiemurtele.

        Sinä olet hauska.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Smaragdin vihreät silmät ja vauvakeskustelu= vaarallinen nainen.
        Seksikästä.

        Ja punaiset hiukset...shhhhhh...❣️💣💥


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Ja punaiset hiukset...shhhhhh...❣️💣💥

        Joo, noilla menen nytkin mutta ruskeilla silmillä...ja mustilla hiuksilla...ehkä ei niin värillä väliä:)


      • mazy kirjoitti:

        Ja punaiset hiukset...shhhhhh...❣️💣💥

        Mitä te sihisette täällä?


    • Hyvin tummansiniset. Ilmeisesti aika harvinainen väri, moni ihmetellyt. Isältäni perinyt, tosin hänellä hieman vaaleammat, ehkä.

      Ihmisten silmät haalenee ja vaalenee iän myötä, olen huomannut. Ainakin ruskeat silmät. itsellä ei ole vielä kai paljon vaalennut.

      • Mulla on sitten vanhana värittömät silmät, on niin haalean siniset..😆


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Mulla on sitten vanhana värittömät silmät, on niin haalean siniset..😆

        Joku sanoi taivaan siniset...ehkä se oli vain tunne ja kuiskaus korvaan.


      • mazy kirjoitti:

        Mulla on sitten vanhana värittömät silmät, on niin haalean siniset..😆

        Mun isänäidillä oli 80 v aika läpikuultavan vaaleansiniset:) Että voi ne tosiaan haalistua. Mun miehellä taas, joka on ruskeasilmäinen (suomalainen silti täysin sukujuuriltaan) on haalistunut silmät aika tavalla, sitten ensitapaamisen, jolloin ne oli mun silmään melkein mustat. Ja toisella lapsella on samanlaiset tummat, kuin isällään joskus:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Joku sanoi taivaan siniset...ehkä se oli vain tunne ja kuiskaus korvaan.

        Niiii, kyllähän sekin saattaa paikkansa pitää ( kuka kuiskas?)..tähtisilmäksi on sanottu usein..on ne tähdetkin taivaalla.⭐️


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Mun isänäidillä oli 80 v aika läpikuultavan vaaleansiniset:) Että voi ne tosiaan haalistua. Mun miehellä taas, joka on ruskeasilmäinen (suomalainen silti täysin sukujuuriltaan) on haalistunut silmät aika tavalla, sitten ensitapaamisen, jolloin ne oli mun silmään melkein mustat. Ja toisella lapsella on samanlaiset tummat, kuin isällään joskus:)

        Kääk, sitten meen ostamaan värilliset piilarit. Kaihi samentaa vanhemmiten, vielä jos värikin haalistuu...voihan.


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Niiii, kyllähän sekin saattaa paikkansa pitää ( kuka kuiskas?)..tähtisilmäksi on sanottu usein..on ne tähdetkin taivaalla.⭐️

        Yksi nainen, saunan lauteilla pimeässä.
        Mut joo, on minulla taivaan siniset silmät.


      • AsianVierestä

        Näin se on. Tänäänkin oli kuule ihan mielenkiintoinen päivä. Voi olla yhteydessä ensimmäisen, toisen tai kolmannen suhteen lapsiin..ei käy tuo aika pitkäksi:)


      • mazy kirjoitti:

        Kääk, sitten meen ostamaan värilliset piilarit. Kaihi samentaa vanhemmiten, vielä jos värikin haalistuu...voihan.

        Ei mun mummilla ollut kaihia, ihan hyvä näkö, muistaaksen:) Mutta muuten oli kyllä sellainen hyvinhyvin blonditukkainen luonnostaan, valkoinen iholtaan ja silmätkin jo nuorena vaaleansiniset. Hänellä ei näkynyt hiusten harmaantuminen, koska hiukset vain valkaistui vielä vaaleammaksi vanhemmiten.
        Eihän vaaleat silmät pahalta näytä, mitä turhia mitään linssejä, kiva kun on monenvärisiä silmiä:)


      • AsianVierestä
        AsianVierestä kirjoitti:

        Näin se on. Tänäänkin oli kuule ihan mielenkiintoinen päivä. Voi olla yhteydessä ensimmäisen, toisen tai kolmannen suhteen lapsiin..ei käy tuo aika pitkäksi:)

        En muuten ole edes 50 vuotias joten etsin nyt neljättä:)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ei mun mummilla ollut kaihia, ihan hyvä näkö, muistaaksen:) Mutta muuten oli kyllä sellainen hyvinhyvin blonditukkainen luonnostaan, valkoinen iholtaan ja silmätkin jo nuorena vaaleansiniset. Hänellä ei näkynyt hiusten harmaantuminen, koska hiukset vain valkaistui vielä vaaleammaksi vanhemmiten.
        Eihän vaaleat silmät pahalta näytä, mitä turhia mitään linssejä, kiva kun on monenvärisiä silmiä:)

        Mä luulen, että mulla vanhemmiten on kaihia...jos sukuni mukaan sen " saan"...

        Nojuu, titta. Olisi tylsää jos kaikki oltasi saman näköisiä ja värisiä kauttaaltaan. En kyllä osais piilareita oikeesti pitääkään, joskus oon yrittänyt ja tuntuu pahalta silmässä.


      • AsianVierestä

        4
        Ei vielä kymmentä.


      • mazy kirjoitti:

        Mä luulen, että mulla vanhemmiten on kaihia...jos sukuni mukaan sen " saan"...

        Nojuu, titta. Olisi tylsää jos kaikki oltasi saman näköisiä ja värisiä kauttaaltaan. En kyllä osais piilareita oikeesti pitääkään, joskus oon yrittänyt ja tuntuu pahalta silmässä.

        Totta, ei titta. Alkaa olla lyöntivirheitä taas yllinkyllin...


      • AsianVierestä kirjoitti:

        En muuten ole edes 50 vuotias joten etsin nyt neljättä:)

        Mitä sille lomalla käyneelle tapahtui?🙃


      • mazy kirjoitti:

        Mä luulen, että mulla vanhemmiten on kaihia...jos sukuni mukaan sen " saan"...

        Nojuu, titta. Olisi tylsää jos kaikki oltasi saman näköisiä ja värisiä kauttaaltaan. En kyllä osais piilareita oikeesti pitääkään, joskus oon yrittänyt ja tuntuu pahalta silmässä.

        Mä kyllä käytän piilareita, mutta värillisiä en koskaan ole koettanut. Joskus sanottiin, että en pysty silmien väriä niillä paljon muuttamaankaan ,koska on niin tummat silmät.
        Mutta irtoripsiä taas en ikinä ole kokeillut, enkä kokeile. Ajatuskin niistä liimoista ja mistä lie silmissä kauhistuttaa. ja se, että kuulemma omat oikeat ripset lähtee niiden mukana:/


      • AsianVierestä
        AsianVierestä kirjoitti:

        4
        Ei vielä kymmentä.

        Hyvä isä mutta en ole aviomies ainesta.
        Ehkä se pitää tunnustaa. menen ja olen kuin elohiiri. Vastuuntuntoinen ja maksan kyllä kaiken kahtena mutta en helkkari halua elämääni liikaa rajoitteita. Kuolisin koska olen aktiivinen mies.
        Jos tulisi olla "normaali" niin mieluummin ottaisin pistoolin ja ampuisin aivoni ulos siihen kauniimpaan maailmaan:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        4
        Ei vielä kymmentä.

        Miehelle tuo 10 ei oo hankalakaan saldo, jos vaan ruuti palaa. Meillä naisilla ikä alkaa olla jo luonnon luoma rajoitin..☺️


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Miehelle tuo 10 ei oo hankalakaan saldo, jos vaan ruuti palaa. Meillä naisilla ikä alkaa olla jo luonnon luoma rajoitin..☺️

        Minun ukki kysyi mummolta et saisiko vielä kuolinvuoteellaan:)
        Ei saanu, toivottavasti ei ollut hirveen pettynyt.


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Mitä sille lomalla käyneelle tapahtui?🙃

        Suojelun alla kuten muutkin, mutta ykkösenä:)


      • AsianVierestä

        Iso sydän joka sykkii jokaiselle tärkeälle ihmiselle.
        Kun ollaan yhdessä se tuntuu hyvältä. Minussa on jokin outo ominaisuus etten voi antaa aikaani 3 tuntia enempää aviopuolisolleni, läheiselleni tai lapsilleni päivässä.
        Annan laadukasta aikaa mutta tuon jälkeen olen ja haluan olla se yksinäinen susi joka työstää rahaa ja hyvinvointia perheeseen. Minulla ei ole henkistä aikaa parempaan, olen siis vajakki ja tiedostan hyväksyen sen, parempaan en koskaan pysty.


      • AsianVierestä
        AsianVierestä kirjoitti:

        Iso sydän joka sykkii jokaiselle tärkeälle ihmiselle.
        Kun ollaan yhdessä se tuntuu hyvältä. Minussa on jokin outo ominaisuus etten voi antaa aikaani 3 tuntia enempää aviopuolisolleni, läheiselleni tai lapsilleni päivässä.
        Annan laadukasta aikaa mutta tuon jälkeen olen ja haluan olla se yksinäinen susi joka työstää rahaa ja hyvinvointia perheeseen. Minulla ei ole henkistä aikaa parempaan, olen siis vajakki ja tiedostan hyväksyen sen, parempaan en koskaan pysty.

        Olen siis hyvä mies niille jotka tarvitsevat 3 tuntia miestä päivässä:)


      • AsianVierestä
        AsianVierestä kirjoitti:

        Olen siis hyvä mies niille jotka tarvitsevat 3 tuntia miestä päivässä:)

        Ja...3 tuntia on mielestäni helvetin pitkä aika...siinähän vaihtaa jo autoon moottorin...


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Iso sydän joka sykkii jokaiselle tärkeälle ihmiselle.
        Kun ollaan yhdessä se tuntuu hyvältä. Minussa on jokin outo ominaisuus etten voi antaa aikaani 3 tuntia enempää aviopuolisolleni, läheiselleni tai lapsilleni päivässä.
        Annan laadukasta aikaa mutta tuon jälkeen olen ja haluan olla se yksinäinen susi joka työstää rahaa ja hyvinvointia perheeseen. Minulla ei ole henkistä aikaa parempaan, olen siis vajakki ja tiedostan hyväksyen sen, parempaan en koskaan pysty.

        Se on ihmisellä semmonen luonto jokasella kun on...hyvä että tiedostaa luntonsa, niin tietää mitä voi antaa ja mitä ei voi. :)


      • AsianVierestä
        mazy kirjoitti:

        Se on ihmisellä semmonen luonto jokasella kun on...hyvä että tiedostaa luntonsa, niin tietää mitä voi antaa ja mitä ei voi. :)

        Se on jännä asia mutta kunnioitan sinua aika paljon.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Se on jännä asia mutta kunnioitan sinua aika paljon.

        Ekan kerran kukaan sanoo noin mulle. Kunnioittamisesta ihan kunnioitan sanaa käyttäen. Olen yllättynyt ja samalla mielissäni. Kiitos😃


    • Kylmän harmaat,viime vuosina näyttäneet kuulema tummemmilta.

      • AsianVierestä

        Ei kenelläkään ole harmaita? Jos et piilarien kanssa leiki...luonnotonta.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Ei kenelläkään ole harmaita? Jos et piilarien kanssa leiki...luonnotonta.

        höpsis,harmaa on silmien sävy siinä missä muutkin,harmaata löytyy idästä enemmän. on silleen aika harvinainen sävy kyllä..


      • AsianVierestä
        peppupupu kirjoitti:

        höpsis,harmaa on silmien sävy siinä missä muutkin,harmaata löytyy idästä enemmän. on silleen aika harvinainen sävy kyllä..

        En ole koskaan tavannut, siis naista jolla olisi.
        Tapasin kyllä naisen joka oli ensin ruskea silmäinen ja musta hiuksinen,mustaan nahka-asuun pukeutunut ja seuraavalla kerralla sinisilmäinen valkoiset hiukset omaava vaaleaan farkkuun somistautunut...olin hieman sekaisin...


      • AsianVierestä kirjoitti:

        En ole koskaan tavannut, siis naista jolla olisi.
        Tapasin kyllä naisen joka oli ensin ruskea silmäinen ja musta hiuksinen,mustaan nahka-asuun pukeutunut ja seuraavalla kerralla sinisilmäinen valkoiset hiukset omaava vaaleaan farkkuun somistautunut...olin hieman sekaisin...

        harmaasilmäisiä kyllä on,tietenkin vähemmän kuin sinisilmiä:) mulla on vielä sellanen jännä juttu että on toi keltainen(ei kultainen) rinkula pupillin ympärillä ja kun oikein hohtaa mulla on vähän spookyt silmät:) harmaissa on se juttu että ympäristön valaistus ja värit vaikuttavat miltä silmien väri näyttää..
        olet tavannut tyylien vaihtajan,ihan yleistä nykyään että peruukkeja ja värillisiä piilolinssejä käytetään ihan perus käytössä:)


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Ei kenelläkään ole harmaita? Jos et piilarien kanssa leiki...luonnotonta.

        Moni vaaleahiuksinen on harmaasilmäinen. Lähisuvusta löytyy montakin. Mutta on tummahiuksisia harmaasilmiäkin paljon. Joskus harmaissa silmissä on vähän vihertävää, ja silloin moni laskeekin ne vihreiksi.


      • AsianVierestä
        peppupupu kirjoitti:

        harmaasilmäisiä kyllä on,tietenkin vähemmän kuin sinisilmiä:) mulla on vielä sellanen jännä juttu että on toi keltainen(ei kultainen) rinkula pupillin ympärillä ja kun oikein hohtaa mulla on vähän spookyt silmät:) harmaissa on se juttu että ympäristön valaistus ja värit vaikuttavat miltä silmien väri näyttää..
        olet tavannut tyylien vaihtajan,ihan yleistä nykyään että peruukkeja ja värillisiä piilolinssejä käytetään ihan perus käytössä:)

        Sä olet sitten "Twilight houkutus" jos et pure ihon alle.


    • Irtonumero

      Siniset.

    • oscarsson

      siniset tietysti

    • Sielunsilmät

      Kirkkaan siniset. Kuulemma lempeä katse ja syvä...

    • Silmäni ovat pienet ja siniset, kärsäni iso ja korvani ulkonevat. Väriltäni olen vaaleanpunaisehko ja raajani ovat muuhun kehoon nähden lyhkäiset.

      • AsianVierestä

        Rehellistä ja kunnioitusta herättävää:)


    • .. MunLaiset.. Ja Ihan Omat.. =)

    • Moniväriset

      Ei minkään väriset😳

    • Donitseja.ilmassa

      Vihreät ja silmien pupillien ympärillä hieman ruskeaa.

    • Mustanruskeat.

    • Perinteiset

      Siniset.

    • Vihertävät taitaa olla

    • Yxnaine

      Farkunsiniset.
      Parissa kuvassa näyttävät ruskehtavilta, mutta eivät sitä ole.

      • Pitäisollaruskeet

        Mun naisella on siniset silmät myös, mutta jotenkin ne pitäis olla ruskeat.... siis jännä juttu, mikä just jossain tietyssä valossa kun ei väriä näy, tuntuu, että ne ois ruskeat.

        Mystistä....😃


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe