näin perjantai iltana?
Itsellä menee paskasti, kuten arvata saattoi...
Mites palstalaisille menee
26
<50
Vastaukset
- AsianVierestä
Loistavasti, tänään sinkkuilta ja huomenna perhepäivä.
Kuumeessa, ei mee vahvasti.
- AsianVierestä
Mustaherukkamehua 1/4 ja kuumaa vettä 10 x päivässä Burana 400 mg x 3 x päivässä. Lepoa ja tulevaisuuden haaveita ja homma kunnossa jo ennen Maanantaita. Missä hoitsu?
AsianVierestä kirjoitti:
Mustaherukkamehua 1/4 ja kuumaa vettä 10 x päivässä Burana 400 mg x 3 x päivässä. Lepoa ja tulevaisuuden haaveita ja homma kunnossa jo ennen Maanantaita. Missä hoitsu?
Lääkitys kunnossa ja hoitsu kutsunapin päässä.
Kipeenä, streptokokki a löytyy ja kuumetta. Ei siis hirmu kiva olo...
- AsianVierestä
Häh? Minä jo ajattelin että palstalla on yksi johon ei tartu ikään:)
- AsianVierestä
Mikään...yksi olut liikaa:)
Kohta monot jalkaan. AsianVierestä kirjoitti:
Häh? Minä jo ajattelin että palstalla on yksi johon ei tartu ikään:)
Oon sentäs kotona, ettei sairaalassa...keuhkoissa tuntuu jotenkin ahtaalle...ja kurkku on kuin ois syönyt kaktuksen..🤒 imusolmukkeet on vähän turpeet ja kipeet leuan alla..
Hampulääkäri löysi punasia ja valkoisia laikkuja suusta...pleukoplakiaa jo ääneen mietti. Mutta kyllä se selvisi kokiksi..mazy kirjoitti:
Oon sentäs kotona, ettei sairaalassa...keuhkoissa tuntuu jotenkin ahtaalle...ja kurkku on kuin ois syönyt kaktuksen..🤒 imusolmukkeet on vähän turpeet ja kipeet leuan alla..
Hampulääkäri löysi punasia ja valkoisia laikkuja suusta...pleukoplakiaa jo ääneen mietti. Mutta kyllä se selvisi kokiksi..Leukoplakiaa korjaan, enkä oon ees juonut mitään vahvaa.😝
Mihin meinaat hiihtää?- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Hampulääkäri löysi punasia ja valkoisia laikkuja suusta...pleukoplakiaa jo ääneen mietti. Mutta kyllä se selvisi kokiksi..Herttinen sentään.
Taidat olla terveyspuolelta mutta se lämmin juoma, sohva, mielekäs tekeminen sykkeellä alle 75. Et siis voi...mutta et varmaan edes halua:) - AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Leukoplakiaa korjaan, enkä oon ees juonut mitään vahvaa.😝
Mihin meinaat hiihtää?Kauppaan, en mene kylille.
Huomenna tulee käymään kaukaisia ystäviä ja tarttee olla skarppina aamulla siivoamassa. Minä itse. AsianVierestä kirjoitti:
Herttinen sentään.
Taidat olla terveyspuolelta mutta se lämmin juoma, sohva, mielekäs tekeminen sykkeellä alle 75. Et siis voi...mutta et varmaan edes halua:)Kyllä sosiaalipuoli tutumpaa on..☺️
Mutta visusti oon soffalla, viltti korvissa ja koitan nyt hörpätä kuumaa kahvia...kylmä kyllä tuntuu paremmalle. Mun leposyke on noin 90...🤣AsianVierestä kirjoitti:
Kauppaan, en mene kylille.
Huomenna tulee käymään kaukaisia ystäviä ja tarttee olla skarppina aamulla siivoamassa. Minä itse.Aijai siivoispa meilläkin joku...mä en jaksa. Piti olla töissäkin, mutta kotiin oli jäätävä..
Jos maanantaina sitten.
Meinaatko oikeen catering tarjoiluja pitää?😃- AsianVierestä
mazy kirjoitti:
Aijai siivoispa meilläkin joku...mä en jaksa. Piti olla töissäkin, mutta kotiin oli jäätävä..
Jos maanantaina sitten.
Meinaatko oikeen catering tarjoiluja pitää?😃No en mutta uusimman lapsen ystävä tulee vanhempineen käymään ja paikkana minun koti. Voisi olla meidän yhteinen tai se naisen oma mutta nyt valittiin minun koti,varmaan juuri sen takia että minun pitää siivota.
- pihallatipunen
Pitäiskö sille jalkasienelle tehdä jotain?
No minä istun bussissa, määränpäässä odottaa varmasti hyvin viileä talo..toivottavasti ei oo putket jäässä.- AsianVierestä
Yksin taloon jota ei ole lämmitetty?
No, kun astut sisään ja laitat oven kiinni asteet nousevat jo ...ylöspäin...tsekkaatko vai jäätkö yöksi? - pihallatipunen
AsianVierestä kirjoitti:
Yksin taloon jota ei ole lämmitetty?
No, kun astut sisään ja laitat oven kiinni asteet nousevat jo ...ylöspäin...tsekkaatko vai jäätkö yöksi?Ei sitä kukaan muu nykyään lämmitä kuin minä...Koko viikonlopuksi menen. Sunnuntaina takas siis "oikeeseen kotiin". Tai välillä kyllä tuntuu, että tuolla maalla on oikeempi koti.
- AsianVierestä
pihallatipunen kirjoitti:
Ei sitä kukaan muu nykyään lämmitä kuin minä...Koko viikonlopuksi menen. Sunnuntaina takas siis "oikeeseen kotiin". Tai välillä kyllä tuntuu, että tuolla maalla on oikeempi koti.
Sinun lapsuuden koti, se on täynnä muistoja.
- saisit.seksiä
Ei sitä kukaan muu nykyään lämmitä kuin minä...Koko viikonlopuksi menen. Sunnuntaina takas siis "oikeeseen kotiin". Tai välillä kyllä tuntuu, että tuolla maalla on oikeempi koti.
sinun täytyisi hankkia itsellesi iki oma mies ja muutatte maalle tai etsitte yhteisen kodin tai nyt menet tinderiin ja hankit heti itsellesi arabimiehen tai koulutetun tinderimiehen sinne maalle ja rakastelette koko viikon lopun
- pihallatipunen
AsianVierestä kirjoitti:
Sinun lapsuuden koti, se on täynnä muistoja.
Ei ihan lapsuuden koti mutta täynnä muistoja silti.
- AsianVierestä
Ei ihan lapsuuden koti mutta täynnä muistoja silti.
Hmm...minusta myös tuntuu että olisit valmis ottamaan vierellesi jonkun joka voisi kartuttaa niitä yhteisisiä muistoja. No, eihän se helppoa ole löytää sopiva kun me miehet olemme mitä olemme...
Täydessä vedossa.
Stefanin ja töiden kanssa tässä vielä tovin vietämme kolmistaan
https://www.youtube.com/watch?v=bo_efYhYU2A&t=65s
Jalkasieni pitää varmaan ryöpätä.zzzzz...huoh...
- Rapurapurallaa
Sellainen kahden ”virkistäytymis-illan” jälkeinen krapulantynkä tässä.
Liekö ollut laskettelukeskuksen mökin saunassa huono veto ja käynyt häkä päähän, kun on vähän hutera olo. Mutta kyllä se tästä... ehkä... .. Siinähän Se.. Kait.. ;P
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203784
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243179En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322385- 922149
- 222000
- 271648
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411631- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021473Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424