Eläkeläiset vievät nuorten työpaikat!

eläkeongelmaiset

Rikkaat eläkeikäiset eivät pysty ja halua alkaa viettää leppoisia eläkepäiviä, vaan on pakko päästä työpaikalle juttelemaan ja juomaan kahvia pulla suussa työkavereiden kanssa samalla juoruten. Moni eläkeikäinen on jo ehtinyt tienata valtavat summat rahaa ja vielä päälle huippueläke! Tämä vie taas työpaikat nuoremmilta, jotka niitä todella tarvitsisi ja he pääsisivät elämän alkuun kiinni, kun eläkeläisiltä vapautuisi tuhansia työpaikkoja! Tällaiset rikkaat eläkeikäiset eivät ajattele kuin omaa napaansa ja pitävät työpaikoistaan kiinni vaikka tilalle olisi tarjolla paljon tehokkaampaa ja tietävämpää ja työpaikan tarvitsevaa porukkaa!

19

339

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa_mieltä

Tätä samaa olen sanonut. Nuorten on vaikea löytää työtä ja vielä vaikeampaa se on kun vanhukset pitävät kiinni työpaikoistaan joita he eivät edes tarvitse!!!

• leenamariaa

Olen samaa mieltä kanssanne, rikkaita eläkeläisiä taitaa olla aika vähän kuitenkin. Olen Vähän alle 60v ja jäisin eläkkeelle jos sillä eläisin. Hoidin lapset kotona ja elin miehen tuloilla vähäisellä omalla työllä josta eläkettä ei paljon karttunut, nyt on pakko olla työssä eläkeikään ja en yli, kun en pärjää minimieläkkeellä. Onnellinen olen siitä että lapset saivat hyvän koulutuksen ja ammatin. Näillä näkymin työskentelen 68v kunnes on pakko jäädä eläkkeelle ja ehkä sen myötä pääsen leipäjonoon jos jaksan vielä vielä sinne kävellä kun sekin pitenee.

• RasvallaLuistaa

Eläkkeelle en pääse, töihin en kelpaa...
      Mitä pitäisi tehdä?

Entä pullamösdö vässykkä nuoret joilta muka eläkeläiset vie työt!! Typerä väite.
      Toisaalta kun eläkeläinen vetää vagisanit, emätin voiteet ja taistelee hiivatulehdus en pois puikolla ja voiteella.
      Niin luistaa ja nuoret jää paitsioon.
      Vagisanit eläkeläinen onkin uhka?

• Perseveranssi

Osittain eri mieltä. Minulla työskentelee projektissa nuoremman sukupolven lisäksi kolme eläkeläistä, kaksi diplomi-insinööriänja yksi teknikko. Miksikö? No kun nuoret eivät osaa tai halua tehdä niitä hommia, joita vanhat herrat tekevät.

• Anonyymi00011

Kaikkien työpanos on tärkeää ikään katsomatts
        Erityisosaaminen on arvokasta.

• Anonyymi00006

Totta on eläkeläiset ovat töissä valtion viroissa on yli 68vuotiaita paljon eivät
      Luovu paikoistaan millään

• Anonyymi00007

No ei kun vaan mansikan poimintaan tai muille kasvitiloille. Tai vesakon raivauksen, taimen istutukseen. Niin teki moni eläkeläinen nuorena. Mutta kun "pitääkö tulla joka päivä, ei nyt huvita". Pitää snäppiillä.

• Anonyymi00008

Näytäppä yksikin eläkeläinen joka vienyt nuorelta työpaikan!

On aikoinaan lukenut hesarista kun lähes eläkeläinen otti vastaan kesätyön joka ei nuorille kelvannut oli vain 12€/t. ja nuorten vaatimukset alk. 25€/t.

• Anonyymi00009

se että eläkeikäset ja hyväkuntoiset ovat töissä on kaikkien etu.. On ajatusharha ja deluusio että ikääntyneet vievät nuorten tai työttömien työpaikat. Ongelmana on se että nuoria on maassa liian vähän. Se on yksi pahimpia massatyöttömyyden aiheuttajia.

• Anonyymi00010

Osaajat vie työpaikat ja eläkeläisillä tätä tietotaitoa ja kokemusta piisaa. Vingu sinä kelarotta kovaa kohtaloasi :D

• Anonyymi00012

Tämä on heiltä erittäin itsekästä. Heillä ei ole muuta kuin työminä eivätkä osaa olla jouten. Ainakin julkiselta sektorilta pitäisi armotta potkia pois kaikki eläkeiän saavuttaneet.

• Anonyymi00013

Mistä korvaavat pätevät työntekijät, ei ainakaan ikivalittajista ja lähes joka asiasta mielensäpahoittavista märkäkorvista

• Anonyymi00014

Toisessa ketjussa eräs vaati että eläkelaiset tulisi määrätä töihin ja sinä vaadit että pitäisi potkia pois.
      No itse olen 61v ja olen ollut kohta 2v eläkkeellä, tosin työkyvyttömyyseläkkeellä.
      Lopetin varsinaisen ammattini tekemisen jo 4v sitten joten ainakaan minua ei voi syyttää siitä että tekisin töitä eläkkeellä.
      Tosin minulla on lupa tehdä töitä 2000€ edestä kuukausittain ilman että se vaikutta eläkkeeseeni mutta en ole kuitenkaan tehnyt.
      Kotona puuhastelua riittää, rantasauna on vielä rakentamatta, ranta kunnostamatta jne.

• Anonyymi00015

on heitäkin jotka järkeilevät että nuoret vievät eläkeläisten työpaikat. Ihmisillä on tunnetusti monenlaisia omia uskomuksia joihin tarkertuvat kiinni kuin liimaan . Eivätkä uskomuksiansa kykene lainkaan haastamaan. Silloin täytyisi itse muuttua ihmisenä.

• Anonyymi00016

Niin totta. Pahin työpaikanviejä presidentti Trump. Vie paikan viideltä viiskymppiseltä.

• Anonyymi00017

Se on moni vanhempi kuollut siihen kun ei töitä enää olekaan. Ei osata tehdä muuta ja sitten jäädään sohvalle. Se on hengenlähtö hyvin pian. Nuorilla on aikaa tehdä töitä ja nykyään nuoriso on niin uskaliasta että perustavat firmoja kuin voikukkia kasvaa sateella.

• Anonyymi00018

Firmoja? Jotain ihme onlyfansseja joissa eittelevät perseitään :D

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Firmoja? Jotain ihme onlyfansseja joissa eittelevät perseitään :D

tää oli oikein hyvä havainto. Olet juurikin asiam ytimessä.

• Anonyymi00020

Niin, sehän oli kyselytutkimus, että yleisesti nykyajan nuorten mielestä paras ikä jäädä eläkkeelle on noin 40 vuotta, moni heistä haluaisi eläkkeelle viimeistään kolmekymppisenä. Joten näillekö työ maistuu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      64
      570
    5. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      46
      550
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      536
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      520
    Aihe