Rikkaat eläkeikäiset eivät pysty ja halua alkaa viettää leppoisia eläkepäiviä, vaan on pakko päästä työpaikalle juttelemaan ja juomaan kahvia pulla suussa työkavereiden kanssa samalla juoruten. Moni eläkeikäinen on jo ehtinyt tienata valtavat summat rahaa ja vielä päälle huippueläke! Tämä vie taas työpaikat nuoremmilta, jotka niitä todella tarvitsisi ja he pääsisivät elämän alkuun kiinni, kun eläkeläisiltä vapautuisi tuhansia työpaikkoja! Tällaiset rikkaat eläkeikäiset eivät ajattele kuin omaa napaansa ja pitävät työpaikoistaan kiinni vaikka tilalle olisi tarjolla paljon tehokkaampaa ja tietävämpää ja työpaikan tarvitsevaa porukkaa!
Eläkeläiset vievät nuorten työpaikat!
5
77
Vastaukset
- Samaa_mieltä
Tätä samaa olen sanonut. Nuorten on vaikea löytää työtä ja vielä vaikeampaa se on kun vanhukset pitävät kiinni työpaikoistaan joita he eivät edes tarvitse!!!
- leenamariaa
Olen samaa mieltä kanssanne, rikkaita eläkeläisiä taitaa olla aika vähän kuitenkin. Olen Vähän alle 60v ja jäisin eläkkeelle jos sillä eläisin. Hoidin lapset kotona ja elin miehen tuloilla vähäisellä omalla työllä josta eläkettä ei paljon karttunut, nyt on pakko olla työssä eläkeikään ja en yli, kun en pärjää minimieläkkeellä. Onnellinen olen siitä että lapset saivat hyvän koulutuksen ja ammatin. Näillä näkymin työskentelen 68v kunnes on pakko jäädä eläkkeelle ja ehkä sen myötä pääsen leipäjonoon jos jaksan vielä vielä sinne kävellä kun sekin pitenee.
- RasvallaLuistaa
Eläkkeelle en pääse, töihin en kelpaa...
Mitä pitäisi tehdä?
Entä pullamösdö vässykkä nuoret joilta muka eläkeläiset vie työt!! Typerä väite.
Toisaalta kun eläkeläinen vetää vagisanit, emätin voiteet ja taistelee hiivatulehdus en pois puikolla ja voiteella.
Niin luistaa ja nuoret jää paitsioon.
Vagisanit eläkeläinen onkin uhka? - Perseveranssi
Osittain eri mieltä. Minulla työskentelee projektissa nuoremman sukupolven lisäksi kolme eläkeläistä, kaksi diplomi-insinööriänja yksi teknikko. Miksikö? No kun nuoret eivät osaa tai halua tehdä niitä hommia, joita vanhat herrat tekevät.
- Anonyymi00006
Totta on eläkeläiset ovat töissä valtion viroissa on yli 68vuotiaita paljon eivät
Luovu paikoistaan millään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999