Onpas taas ollut

jalkasienionvaarallinen

paska päivä..... :-(
Mites on muilla palstalaisilla mennyt?

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Villeanal

      Olen melko varmasti poistattamassa kivekseni. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä asiasta? Paljonko maksaa? Missä voidaan suorittaa? Täytyykö se käydä teettämässä ulkomailla?

      Ilmeisesti se ei ole mikään iso operaatio kuitenkaan. Paikallispuudutus riittää.

      Minulla ei siis ole mitään lääketieteellistä tarvetta niiden poistamiselle. Sain tämän ajatuksen, kun luin Helsingin Sanomista, että eunukit (henkilöt, joilta kivekset poistettu) elävät selvästi keskimääräistä pidempään. Lisäksi hyötynä on seksihalujen loppuminen. Tarkemmin aihetta tutkittuani olen tullut siihen käsitykseen, että testosteroni on myrkkyä, jota ei tarvitse mihinkään, jollei halua hankkia jälkeläisiä.

    • Tuppoonytlämmitän

      Kävin pölläyttämässä lumet pitäjillä penkalle! Oli pirun kuiva keli! -21 astetta. Ja kopittomalla traktorilla se toi ”juhamietomaisen” jääpartaefektin partanaamaan.

      Nyt mankeloin satamiljuunaa lakanaa ja aion lämmittää saunan....

      Eli touhupäivä ja hyvin mäni....

      • hiihtoa

        Hiihdin 20 km hyvässä kelissä. Lämpötila -2 - -7 astetta.


    • jalkasienionvaarallinen

      Lämmittäisi kyllä mieltä ihana thaityttönen ....🤗

    • Viinamies

      Tulin juuri kotiin naisen luota. Koko päivän olin naisen kanssa, käytiin kävelemässä meren jäällä, vähän pilkittiin ja saatiin ahventakin ja tehtiin niistä ruokaa naisen kotona. Oli oikein mukava päivä ilman viinaa.

      • Valehtelet. Mikäli teoriasi pitää paikkansa, ei nainen viihdy viinattoman miehen seurassa.


      • Totuus-

        Ei merellä ole jäätä. Olin itse katsomassa ja se oli sellaista sulaa loskaa siellä etten uskaltanut itse mennä. Jään päällä on 10 cm lunta joten meri ei jäädy kovin nopeasti kun ei pakkasia ole ollut kun alle -10 korkeintaan.


    • Paskapajuu

      Peruspaska juu.

    • pihallatipunen

      Ihan mukava päivä on ollut. Ensinnäkin siksi, koska on vapaapäivä ja ei tarvinnut herätä aikaiseen. Lykin isompia lumia pois syrjempään, että sai mm. auton peremmälle pihaan. Ja sitten sitä perkelettä tulikin lisää..mutta onneksi ei kestänyt kauaa sade. Nyt vain olen..

      Ps. Tee sille jalkasienelle jotain.

    • Aika raskas päivä, tää streptokokki koittaa nujertaa mut. Pää särkee, kurkku on korvia myöden kipee, ei pysty kunnolla syömään ja antibiootti pistää vattan kipeeks...sitten nää sairastelut aina lisää kioujen määrää. Tuntuu, että joka raajaa repii susi, kyljet, kasvot joka paikka särkee...ärsyttää niin että melkeen itkettää..😣

      Jääkö taas kokin jälkeen kipukierre päälle...puuh. Oispa joskus terve..🙄

    • miesnimeltäpaska

      Paskalla on aina paska päivä.

    • tanssimaanko

      Ulkona ilma oli ihanan talvinen. Aurinko piristää ja tulee hiukan levoton olo ja tekee mieli pomppia samalla kun kuuntelee nostalgista musiikkia kulkiessaan.

      • .. Jeps.. Siellä on Mainio Keli Nyt.. AsfalttiYmpäristöissäkin on paljon reittejä, joissa jalatkin saa LuontoReittimäistä Venyttelyä, kun Tasaset Pinnat on saaneet Sopivasti EpäTasaista Päällystettä Pintaan.. ;P

        .. Köykäinen Ilma Tuntus olevan Muutenkin.. Ihan kuin ois KuunPinnalla Kävellyt.. Noh.. Ei Ehkä ihan, mutta SinnePäin.. ;D


    • paska-paskempi-paskin

      Kiitos paskasta viestistäsi, ihan paskasti mullakin.

      • minunpaon

        Nimesi ei sentään ole paska.


    • Töitä, töitä, töitä ja tekniikkaongelmaa...

      Pakkanen aiheuttaa migreeniä. Nukahdan istualteni.

    • JossainMuualla

      No on ollut.

      Aamulla auton sisätilan lämmitin ei käynnistynyt.

      Kipaisin halki nietoston aamutakissa ja tohveleissa katsomaan miten varokkeet jaksavat. Ja joku #¤%#%¤ oli jakanut kaapin avaimen sosiaalisesti oikeudenmukaisesti.

      Ei kun hakemaan vastaavaa kellarista lämmityskattilalta.

      Ja hop!

      Astuin paskaan, kirjaimellisesti.

      Kellari oli täynnä paskaa.

      Tai oikeastaan muutama kuutio paskavettä.

      No eipä muuta kuin hankkimaan jätkät avaamaan viemäri ja tyhjäämään kellari.

      Melko halpaa näin viikonloppuisin.

      Jätin jälkisiivouksen myöhemmälle ja lähdin ajelemaan kauppaan hankkiakseni pikkuisen viemäriputkea ja niihin kuuluvat tiivisteet.

      Palatessani henkilönkuljetusvälineen varoitusvalot alkoivat vilkkua, pikaisella kuukkeloinnilla noin 1500-2000 euron remontti. Tyyppivika.

      Unohdin eväät uuniin ja palatessa ne olivatkin ihan valmiita, sangen rauskeita kerrassaan.

      Sitten luvassa olikin kellarin loppusiivousta joitan tunteja, hyh.

      Sitten naikkonen soittaa ja marmattaa siitä, että en vastaa puhelimeen. Tämän jälkeen selittää ostaneensa kivan talvitakin. Sitten selittää minulle , että ei halua tällaista suhdetta.

      Tässä vaiheessa en oikein jaksa kuunnella naispaskanjauhantaa ja toivotan samantien tervemenneeksi.

      Tunnelmaan sopii erinomaisesta taloudessa leijaileva, hmm, maanläheinen lemahdus.

      • Sun pitää nyt katsoa peiliin ja myöntää että oma vika-

        "Aamulla auton sisätilan lämmitin ei käynnistynyt. "

        Olisit laittanu webaston

        "Kellari oli täynnä paskaa.
        Tai oikeastaan muutama kuutio paskavettä.
        No eipä muuta kuin hankkimaan jätkät avaamaan viemäri ja tyhjäämään kellari.
        Melko halpaa näin viikonloppuisin."
        "
        Mitäs laitoit kellaritalon

        "Palatessani henkilönkuljetusvälineen varoitusvalot alkoivat vilkkua, pikaisella kuukkeloinnilla noin 1500-2000 euron remontti. Tyyppivika."

        Olisit laittanu toyotan

        "Unohdin eväät uuniin ja palatessa ne olivatkin ihan valmiita, sangen rauskeita kerrassaan."

        Ei pidä unohdella

        "Sitten naikkonen soittaa ja marmattaa siitä, että en vastaa puhelimeen. Tämän jälkeen selittää ostaneensa kivan talvitakin. Sitten selittää minulle , että ei halua tällaista suhdetta."

        Olisit pyytänyt anteeksi.


      • Jdjdjdjd

        Kkkjjjasjsjsssjh


      • JossainMuualla
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sun pitää nyt katsoa peiliin ja myöntää että oma vika-

        "Aamulla auton sisätilan lämmitin ei käynnistynyt. "

        Olisit laittanu webaston

        "Kellari oli täynnä paskaa.
        Tai oikeastaan muutama kuutio paskavettä.
        No eipä muuta kuin hankkimaan jätkät avaamaan viemäri ja tyhjäämään kellari.
        Melko halpaa näin viikonloppuisin."
        "
        Mitäs laitoit kellaritalon

        "Palatessani henkilönkuljetusvälineen varoitusvalot alkoivat vilkkua, pikaisella kuukkeloinnilla noin 1500-2000 euron remontti. Tyyppivika."

        Olisit laittanu toyotan

        "Unohdin eväät uuniin ja palatessa ne olivatkin ihan valmiita, sangen rauskeita kerrassaan."

        Ei pidä unohdella

        "Sitten naikkonen soittaa ja marmattaa siitä, että en vastaa puhelimeen. Tämän jälkeen selittää ostaneensa kivan talvitakin. Sitten selittää minulle , että ei halua tällaista suhdetta."

        Olisit pyytänyt anteeksi.

        Unohdit mainita, että viemäri ei mene tukkoon jos sitä ei käytä.

        Naiset ovat hieman outoja.

        Jos olisin alkanut parkua puhelimeen äää älä jätä, niin se olisi ollut siinä.

        Mutta nyt naikkonen ei tarkoittanutkaan mitä sanoi, vaan jotain ihan muuta.

        Ja jospa hän tulisi käymään.

        Just joo.

        Kyllä tässä alkaa hiljalleen löytää oman sisäisen jännämiehensä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe