Naiset jostain vaistoaa jos mies ihastuu ja katselee häntä. Mutta kuvailkaas tarkemmin miten se tapahtuu ja miltä se tuntuu? Tunteeko nainenkin siinä helposti ihastusta tms. vetovoimaa?
Tällainen tilanne siis on menossa. Nainen huomasi että ihailen häntä ja sain ihan yllättäen suloisen hymyn takaisin, joka mielestäni oli hyväksyvä ja kutsuva eikä pilkkaava ja väheksyvä, eikä tavallisen moikkaileva vaan enemmän. Kyllä kai tulkitsin oikein vai onko tässä mitään monimutkaista? Valo näyttää vihreältä... go!?
Tämä aikalailla sekoittaa minua kun en odottanut tästä mitään todellista kun ikäeroakin selvästi on ja muutenkin vähän ehkä salaa olin unelmoimassa eikä minua yleensä kukaan huoli. Miten minun nyt käy? Jos hymyily vielä jatkuu niin täytyyhän asia selvittää. Se hymy muuten on suorastaan poikkeuksellisen upea...
Naisen vaisto ja tunteet
7
124
Vastaukset
- Eriasiat
Olit vaan niin naurettava. Nainen huomaa senkin.
- ruumis
En tiedä asiasta, mut televisiossa tuli viikko takaperin joku luontodokkari, jossa hämähäkkikoiraat, linnut yms. hyppelehtivät ja heittivät kuperkeikkoja värikkäissä puvuissaan. Kyl tyttöpuoli sellaisen huomaa. Varmaan samalla tavalla kaikilla elollisilla asiat etenee.
- naisen.väistö
Onneksi mulla pelaa naisen väistö -automatiikka niin ei ole tarvinnut naisten perässä juosta ja häpäistä itseään erinäisin "näytöksin".
- Nainenvastaa
Ihastumisen jollain lailla aina vaistoaa, mutta eihän sitä täysin varma voi olla. Jos itselläkin on tunteita, niin se vetovoima kyllä tuntuu. Jalat tärisee ja sydän hakkaa. Tunteellisena ihmisenä pää voi olla vähän pyörällä. :) Mutta ihmisissä ja tilanteissa on eroja.
Luulenpa, että jos olet tilanteen noin tulkinnut niin vaistosi on oikeassa. Sanon tämän ihan sillä kun itsellä vähän samanlainen tilanne meneillään kuin sinulla. Katseletko naista silmiin?
Epävarmuus hiipii helposti mieleen. Ei ne asiat monesti niin monimutkaisia lopulta ole kuin mielessä kuvittelee. Minkähän verran iköeroa mahdollisesti on? Alle vai yli kymmenen?
No tottakai kannattaa asia selvittää. Siinähän voi käydä vaikka kivasti. Tsemppiä! :) - Jaaaak
Minä kyllä hymyilen asiakkaille tai ylipäätään ihmisille jotka kivoja. Ei tarkoita että haluaisin suhdetta heidän kanssa vaikka katson ja hymyilen.
- ASIAKASMAKSAA
HALUAN SUHDETTA ASIAKKAAN KANSSA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6749245Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603556Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4682444- 1381476
- 371473
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141353Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091322- 941197
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651147Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää761062