Paasto kaksi viikkoa.

Ekan viikon tavoitteet ja muu ohjelma:

1.tänään siivousta 77'5kg
2.77, kg melkeinjoka päivä siivousta AA
3.76,5 ti
4.76,okg ke puntti vapaa

5.75,5kg AA to
6.75,0kgpe
7.74.5kg la AA

Su 74,0kgKotitreeni

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen päivä aikataulussa mennään. 77,0kg. Hiusten väri ja kotona siivous ja sitten noin kello kolmeen asti siivous muualla. Illalla vaihtoehdot AAkerho tai vesijumppa.

    • lappeenrannanlikka

      Auroraborealis se taas laihduttaa. Tsemppiä vaan. Täytyy itse yrittää myös.

      • Aurorasarisus

        Heipsistä vaan.paino 77,5kg.😃😡😃mutta haitanneeko tuo mittään.nälkä on koska en voi syödäkkään.haluan että huomisen paino on77,0kg.huomiseen.


      • reipasropeli
        Aurorasarisus kirjoitti:

        Heipsistä vaan.paino 77,5kg.😃😡😃mutta haitanneeko tuo mittään.nälkä on koska en voi syödäkkään.haluan että huomisen paino on77,0kg.huomiseen.

        Tämä ei ole piruilua, muistelen että sait sitä jo ihan riittävästi osaksesi muutama vuosi sitten.

        Mutta... Ootko koskaan miettinyt että tuo menetelmä ei välttämättä ole toimiva, pysyvää painonalennusta siis ajatellen.


      • Aurorasarisus
        reipasropeli kirjoitti:

        Tämä ei ole piruilua, muistelen että sait sitä jo ihan riittävästi osaksesi muutama vuosi sitten.

        Mutta... Ootko koskaan miettinyt että tuo menetelmä ei välttämättä ole toimiva, pysyvää painonalennusta siis ajatellen.

        Olen pudottanut-tällä menetelmällä-helmikuussa 4kg,sillä aloituksen jälkeen söin itseni81kiloiseksi. Syön tavallisesti usein mutta pieniä annoksia.
        Tänään paastoan kello kuuteen siis 13tunnin paasto.sitten maitoa,mysliä ja suomalaisia herukoita.tavoite-700g.lähtö 77,2kg.
        Mitä menetelmää sinä sitten käytät?uskon että asia on yksilökohtainen.


      • Reipasropeli
        Aurorasarisus kirjoitti:

        Olen pudottanut-tällä menetelmällä-helmikuussa 4kg,sillä aloituksen jälkeen söin itseni81kiloiseksi. Syön tavallisesti usein mutta pieniä annoksia.
        Tänään paastoan kello kuuteen siis 13tunnin paasto.sitten maitoa,mysliä ja suomalaisia herukoita.tavoite-700g.lähtö 77,2kg.
        Mitä menetelmää sinä sitten käytät?uskon että asia on yksilökohtainen.

        Ihan vaan syön vähemmän kuin kulutan, eihän mulla mitään poppakonsteja ole rasvan poistamiseen elimistöstä.

        Koitan siis saada pysyvää painon alenemaa poistamalla rasvaa, neste tulee niin helpolla takaisin jos vaan sitä koitan vähentää.


    • toinenviikko

      Viikko mennyt, aloitan huomenna toisen viikon.
      Pirteä olo, nukkuu hyvin.

    • toinenviikko

      Toinen viikko meni, painoa on tippunut 6 kiloa. Naama on kaventunut ja maha ei enää niin pömpötä, kävely sujuu hyvin.
      Kaipa jatkan vielä, vaikka jo rupee tuntumaan että vois lopettaa.
      Toisaalta kun näin hyvin menee, niin vois jatkaakin.
      Jos vetäis vielä ensi viikon,

      Miten kävi aloittajalle?

    • toinenviikkoo

      7 kiloa tippunut.
      Lähtöpaino oli 82, nyt on 75.

      Onkohan tää tieto sääntöjen vastainen?

      • HyvinLähtee

        Hyvin lähtee nesteet.

        2kg rasvaa ja 5kg nestettä.


      • niiskuneitinnäköinen
        HyvinLähtee kirjoitti:

        Hyvin lähtee nesteet.

        2kg rasvaa ja 5kg nestettä.

        Joillakin lähtee paastossa paljon nesteitä, jos on nestekertymiä tai turvotuksia. On hyvä, että ne lähtee. Nivelten kannalta on ihan sama, kannatteleko ne läskiä vai nestettä, se on vain se paino, mikä niitä rasittaa. Rasvaa tosiaan ei oikein voi polttaa kuin kilon verran viikossa, ellei tee joka päivä rankkaa treeniä. Kyllähän toi siivoaminenkin aika fyysistä hommaa voi olla.

        Mulla lähti ekalla viikolla 700 g.


      • HyvinLähtee
        niiskuneitinnäköinen kirjoitti:

        Joillakin lähtee paastossa paljon nesteitä, jos on nestekertymiä tai turvotuksia. On hyvä, että ne lähtee. Nivelten kannalta on ihan sama, kannatteleko ne läskiä vai nestettä, se on vain se paino, mikä niitä rasittaa. Rasvaa tosiaan ei oikein voi polttaa kuin kilon verran viikossa, ellei tee joka päivä rankkaa treeniä. Kyllähän toi siivoaminenkin aika fyysistä hommaa voi olla.

        Mulla lähti ekalla viikolla 700 g.

        Juu, mutta kaikki ei sitä ymmärrä, että se on vain nesteitä.

        Ollaan että hihhuuu mä laihdun, kunnes kakkosviikolla ei lähdekään kuin 100 grammaa päivässä ja iskee masennus ja pitää hakea ärrältä suklaalevy.

        Ja vaikkei kävis noinkaan, niin monet tekee tuon saman virheen uudelleen ja uudelleen, että hitto kun se paino tuli nopeesti takaisin. Sitten seuraava kehonkuivatus (paasto) ja ollaan taasviikko tyytyväisiä.

        Nivelten kannalta toki mikä tahansa painon alenema on hyvä, mutta ihan yleisen terveyden kannalta, se rasvanpoistuma olisi oleellisempaa.

        Ja, pakko sanoa vielä sekin, että vaikka aloittaa ihan perinteisenkin laihduttamisen, mitä se sitten onkaan, niin kyllä silläkin tavalla voi saada nopeasti nesteitä veks. Pari vuotta sitten pudotin itse 8 kg kuukaudessa kun talvena tuli hieman turvotusta, osittain vuodenajan, osittain runsaiden hiilihydraattien vuoksi.

        Olen sittemmin huomannut että ihan sama millä nopeudella se paino lähtee, oleellisempaa olisi se, että se myös pysyisi poissa. Ja hitaalla laihduttamisella, se onkin pysynyt poissa.

        Mutta joo, jokainen tekee kuten parhaaksi näkee.


    • toinenviikko

      Onhan se noinkin.
      Kiva kuitenkin kun on tippunut 8 kiloa.

      Mukavaa se aika mikä kestää, ja mahtuu vaatteisiin.

      Jatkan nyt 5:2 :lla.

    • yhdessäviiskaks

      Niinpä.

      Jatkan 5:2 tyylillä.

      Yhdessä tyttäreni kanssa.
      Ollaan päätetty että maanantai ja perjantai pidetään. Olen niinä päivinä lapsenvahtina, käy oikein hyvin!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe