Aina välillä ihmetyttää, kun naiset esittävät parempaa kuin ovat. Monesti kun naisten kanssa puhuu seksistä, niin kertovat olevansa siveellisiä ja kondomia käytetään aina.
Eilenkin baarista mukaan lähtenyt nainen sanoi, että vain kumin kanssa touhutaan sitten. Sängyssä pimpan nuolemisen jälkeen totesin ilmoitin, että panen paljaalla, johon nainen oli vaan ok.
Naisten puheet ja todellinen käytös
37
<50
Vastaukset
- maailmanparasmies1
Naisten luonteeseen kuuluu itsensä kehuminen ja muiden naisten haukkuminen.
Olen komea mies ja monia kertoja nainen tullut juttelemaan baarissa ja sanonut että on sinkku. Mä vastannut että painu vitun läskihuora vittuun ennen ku mä revin sun pään irti, sit isken tuopin ämmän naamaan. Oppiipahan olemaan.- muttakannattivarmaan
Ensimmäinen kappale ei kieltämättä aina ole epätosi. Joskus ihmetyttää miehet, jotka antavat jonkun naisen sanella negatiivisen narttukäsityksensä toisesta naisesta, ja nielevät sellaisenaan. No ehkä, jos mies on alisteinen sille nartulle, ja luulee jotakin tuolla saavuttavansa. Jotkuthan eivät saavuta mitään haukkujen eikä haukutun suhteen...
- jfgblsr
Omapa on elatusmaksusi.
- Yh-Lover82
Muija haki jälkiehkäisyn tänään onneksi.
- eijärkeä
Yh-Lover82 kirjoitti:
Muija haki jälkiehkäisyn tänään onneksi.
Ihan helvetillistä vastuuttomuutta. Jälkiehkäisy ei ole mikään ehkäisykeino. Seksi kuuluu aikuisille jotka tuon ymmärtävät.
- Yh-Lover82
Mikäs tossa oli lapsellista? Kaksi aikuista ihmistä harrastaa seksiä ilman ehkäisyä.
- raavituttaako
Ja satiaiset kotiin vietäväksi.
- hyiyäk
Siis nuolet tuntemattmoan naisen alapäätä? Huhhuh.
- mies--
Kun lähdet baariin niin ei sulle ole selvää saatko mitään naista joten ei ne kumit tule mieleen siinä vaiheessa. Sitten kun saat naisen iskettyä niin ei niitä kumeja lähdetä ostamaan mistään yöllä kahden aikaan joten seksiä harrastetaan ilman kumia. Eikä nainen tule raskaaksi jos et laukea sisään vaan naisen vatsalle joten ei mitään ongelmaa.
- kannat.juost.ulos.laukee
Imeytyy vatsan läpi ja tulee raskaaksi. 2 metriä on sopiva turvaväli.
- säkällämennään
Olipas taas oikein vanhan liiton tietoa, touhutipastakin voi tulla raskaaksi jos tarpeeksi säkää on.
- Sormellakin
Ja sormesta, kun sen touhutipan pyyhki sillä.
.. Se mitä NarsuMarsu Sannoo on Monesti Enemmän tai Vähemmän ihan muuta, kuin se miten se Oikeasti Toimii&Käyttäytyy jne.. Pätee Molempiin SukuPuoliin.. ;P
#OpportuNistitJoo, niin minäkin esitän sisäsiistiä ja hyvätapaisen kilttiä & nöyrää, mutta simsalabim, sitten en ookaan :D
Paljastuu räyhähenki.3.14 kirjoitti:
Missä kohtaa olet esittänyt hyvätapaisen kilttiä & nöyrää? Mennyt multa ohi...
Joka kohdassa. Kättelen ja niiaan, hymyilen ja virnistelen, saatan jopa lauleskella hyväntuulisesti hämätäkseni vastakkaista sukupuolta eli ympärillä hyppivää riikinkukkoa...
Sekunnin päästä huudan kuin rälläkkä :D
Semmosta se.misspönttöuuni kirjoitti:
Joka kohdassa. Kättelen ja niiaan, hymyilen ja virnistelen, saatan jopa lauleskella hyväntuulisesti hämätäkseni vastakkaista sukupuolta eli ympärillä hyppivää riikinkukkoa...
Sekunnin päästä huudan kuin rälläkkä :D
Semmosta se.Mennyt multa ohi.
Ne kerrat kun olen ollut näkevinäni hymyn kareen, olenkin nähnyt terävät kulmahampaasi.3.14 kirjoitti:
Mennyt multa ohi.
Ne kerrat kun olen ollut näkevinäni hymyn kareen, olenkin nähnyt terävät kulmahampaasi.RrrrRäyhh...
(raapaisee kynnellä pertziistä)misspönttöuuni kirjoitti:
RrrrRäyhh...
(raapaisee kynnellä pertziistä)Käsittääkseni gentsu varoitti minusta...
Pysy loitolla.3.14 kirjoitti:
Käsittääkseni gentsu varoitti minusta...
Pysy loitolla.Joo koko illan/sunnuntain sinusta on varoitettu. I got it.
Hän sanoi kieron mutkan kautta, että pysy mimmi kaukana isosta pahasta sudesta.misspönttöuuni kirjoitti:
Joo koko illan/sunnuntain sinusta on varoitettu. I got it.
Hän sanoi kieron mutkan kautta, että pysy mimmi kaukana isosta pahasta sudesta.Olen pahansisuinen akka Punahilkan vaatteissa.
misspönttöuuni kirjoitti:
Joo koko illan/sunnuntain sinusta on varoitettu. I got it.
Hän sanoi kieron mutkan kautta, että pysy mimmi kaukana isosta pahasta sudesta.Nooo...
Onko viesti nyt mennyt perille?misspönttöuuni kirjoitti:
Siitäkö olet huolissasi?
Minulla on joitakin huolenaiheita, mutta tuo ei lukeudu niihin.
3.14 kirjoitti:
Minulla on joitakin huolenaiheita, mutta tuo ei lukeudu niihin.
Sitähän minäkin, että järki voittaa.
Sitähän minäkin, että järki voittaa.
Ikävä kyllä, kun sinä saavut palstalle, tunne on vahvempi.
3.14 kirjoitti:
Ikävä kyllä, kun sinä saavut palstalle, tunne on vahvempi.
Huomasin viimeksi. Muikkukukon kanssa, valitettavasti.
Sinulla oli tuntemuksia muikkukukkoa kohtaan (jota vähän hätkähdin).misspönttöuuni kirjoitti:
Sinulla oli tuntemuksia muikkukukkoa kohtaan (jota vähän hätkähdin).Huomenna helmikkipossu tulee työkaluvöineen ja vasaroineen,
ja sanoo, että minä en keskustele kanssasi.misspönttöuuni kirjoitti:
Sinulla oli tuntemuksia muikkukukkoa kohtaan (jota vähän hätkähdin).Sulla oli viimeksi tukka tiukasti nutturalla, sanoisin että yllättävän tiukalla.
Onneksi pysyit asiallisena, niin minäkään en sitten lähtenyt etenemään enempää heikoille jäille. Kiitokset sulle.3.14 kirjoitti:
Sulla oli viimeksi tukka tiukasti nutturalla, sanoisin että yllättävän tiukalla.
Onneksi pysyit asiallisena, niin minäkään en sitten lähtenyt etenemään enempää heikoille jäille. Kiitokset sulle.Katsoin sen kaikkien eduksi.
Katsoin sen kaikkien eduksi.
Tuossa kohtaa se ei ollut sinun etujesi mukaista, mutta minun etujeni mukaista kylläkin.
3.14 kirjoitti:
Tuossa kohtaa se ei ollut sinun etujesi mukaista, mutta minun etujeni mukaista kylläkin.
Etujen mukaista onkin nyt sanoa hyvää yötä.
Katson aina tilanteen mukaan.
Sulla lähtee helposti lapasesta, mulla ei niinkään :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Huomenna helmikkipossu tulee työkaluvöineen ja vasaroineen,
ja sanoo, että minä en keskustele kanssasi.Juuuuh, jää nähtäväksi.
Nyt on pakko lopetella. Voipi olla että jää nyt pari palstapäivää välistä, mutta eiköhän jossakin vaiheessa taas tule aikaa palstailulle.
Öitä.misspönttöuuni kirjoitti:
Etujen mukaista onkin nyt sanoa hyvää yötä.
Katson aina tilanteen mukaan.
Sulla lähtee helposti lapasesta, mulla ei niinkään :DSinä olet hillitympi, minä elän tunteella.
Siksi meistä ei tullutkaan paria. Öitä.
- Kirka
Nuolit pillun.meneppä hiv testiin.
- kiikii
Vaikka oletkin trolli niin hyi saatana, meinaan sunlaisia tautisia idiootteja kyllä löytyy. Kouhkataan kumista mutta nuollaan/imetään tuntemattomien värkkejä paljaltaan. Ja mitäköhän mukavaa sieltä suustakin löytyisi jos testattaisiin *yrjö*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433634Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4473340Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302959Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!852013- 1031642
- 1461579
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541400- 1141374
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.361113Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61035