Karseimmat treffit ikinä

Karseetaoli

Tapasin miehen kaupungilla äsken. Profiilikuvassa oli hyvännäköinen 51-vuotias mies. Valitettavasti paikan päälle saapui 70-vuotias mies naama kuolassa vanha mainospipo päässä. Harmitti.

63

147

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autoilevana

      Tapasin miehen jota sain odotella tapaamispaikalla tovin. Tuli kännissä ja kyseli onko minulla olutta/viiniä kotona.
      Jouduin kuskaamaan kun olin luvannut kyydin hänelle vähän vieraalla paikkakunnalla
      Hyvä kun pääsin eroon silloin hänestä

    • Kyllästynyt

      Ei ollenkaan harvinaista, profilikuvana vanhoja kuvia
      Sitten useimmin ovat lyhyempiä kuin profiilissa ilmoittavat, tyhmää, sehän näkyy ekana

    • FactIsAFact

      Kyllähän totuus on kuitenkin se, että naiset ne livenä aiheuttavat usein isomman pettymyksen kuin miehet. Naiset on kuviin "tällätty" ja livenä eivät näytäkään niin näteiltä.

      • Joo tullut todettua se että kuvat otetaan sängyllä siten että rypyt valahtaa niskan puolelle.
        Sitten kun tullaan kotiin "treffeille" niin onkin vaikka mitä juomaa mukana että saadaan tolkku pois petipuuhia varten :'D
        Naiset on ....hmmmmm....niin....itse sanovat että kieroja .


      • Näiseo

        Tietenkin netissä täytyy esiintyä parhaassa kulmassa. Kertoohan sekin jo jotain et netissä joutuu roikkumaan seuraa kärkkymässä jonkin olevan vialla tosielämässä.

        Tosin sehän et nainen makaa sängyllä et naama roikkuu lakanassa tahi lattialla, niin näkee sen lintuperspektiivistä missä se tulee lahnailemaan jatkossa, se taas on edullista miehille.


      • Anonyymi

        Ei ole yksikään mies vielä vastannut kuvausta, eikä kuvaa, lihavia, vanhempia ja suunnilleen kaikki tarinat valhetta.


      • HulluUkkoMetsästä

        Oikeesti? Ei ykskään mies? Mä viestittelin varmaan 50 naiselle, joku 10 vastas, en kertaakaan laittanu vähänkään hämäävää kuvaa enkä kertonu mitään hämäävää itestäni. Jotain mätää tässä on, ihan varmasti en oo ainoo tällanen mies.


    • voikakatakinhousuihin

      Tarjositko jo vaippaa ravintolan sijasta?

      On varmastikin hauskoja kertomuksia joistain treffeistä, tuollainenkin jonka joku kertoi: pissii housuunsa 25-vuotias mies kun ei pääse vessaan ja jännittää niin paljon..

      Sellaista se elämä on joskus, pitää pissiä housuun kun jännittää niin kaunis tyttökin...

    • tyhhhmmm

      Naiset ei tajua sitä että kuvia kun satsataan/muokataan urakalla, pettymys on suurempi tavattessa. sitten itketään kun ei kelpaa.

    • jepaje

      Jep itsekin tapasin miehen ja kun hänet näin oli kuva jonka antanut oli ainakin 10 vuoden takaa. Aivan erinäköinen ja pyöreämpi. Pituus piti olla 188cm mutta hyvä jos oli 183cm. Sanoin hänelle että jos ei halua pettymyksiä, kannattaa antaa suht tuore kuva. Laitteli vielä viestejä perääni. Laitoin eston hänelle.

      • Hohjoijaa

        Kauhea kohtalo! Mies oli "vain" 183 cm. Oletko tosissasi?


      • Anonyymi
        Hohjoijaa kirjoitti:

        Kauhea kohtalo! Mies oli "vain" 183 cm. Oletko tosissasi?

        Se on nainen, mitäs luulet?


    • Topias7

      Jep.
      Olen käynyt treffeillä talven aikana n, 20 naisen kanssa.
      Kaikki ihan kivoja ja mukavia ihmisiä.
      Yksi asia on tullut huomattua, kun kuva on otettu yläviistosta sillä on peitetty hienosti ylipainoisuus.
      Profiilissa on kerrottu, että normaali painoinen mutta kun tapaamisessa on nähty niin kaikkihan paljastuu.
      Normaali paino käsite on näköjään liukuva.
      Vai mitä mieltä muut on?
      Moni naisista pitää itseään normaali painoisena, pituus 167 ja painoa 80 kg
      Minä puhuisin sievästi, että pulska tai vähän lihava sillä näillä mitoilla normaali paino on 65-70kg
      No enhän minä siitä välitä,,,ihminen muuten merkitsee enemmän.

      • Pynkeröpunkero

        Nuokin mainitsemasi mitat kielivät... hmmmm... hieman pulleammasta neidosta.
        Ensin toivotaan suoraa puhetta, ja sen kuultuaan loukkaannutaan, ja aletaan haukkumaan siaksi, tai vastaavaksi. Olen aika pitkä, ja siksi en mielelläni hae mitään 160 senttistä, mutta se otetaankin sitten arvosteluna, kun he eivät minua kiinnosta. Painokin on aika hassu käsite, minähän tietty olen sika, kun en ole kiinnostunut itseäni painavimmista naisista, ja kehdataan vielä laittaa viestiä perään, jossa ruikutetaan, "onks muka jotain välii". Minun mielestäni kertoo jostain luonteen heikkoudesta, jos ei saa painoaan kuriin, ja toki löytyy miehiä, jotka ihailevat näitä punkeroita.
        En ole nipottaja, mutta rehellinen olisi oltava, jos aikoo mieleisensä kumppanin löytää.
        Jokaisella on omat taso-vaatimuksensa, ja toistaiseksi en ole löytänyt sopivaa kumppania, sillä aina on paljastunut jokin valhe, ja aikaa jälleen hukkaan.
        Tupakka ja viina on ehdoton NO, mutta useimmat eivät sitä ymmärrä, ja siitäkin saan arvostelua, että mikä ihmeen uskovainen sä muka olet. HOHHOIJAA!


      • Kerran

        Ylipainoinen nainen = varma pano.
        Helppo ottaa yhdeksi illaksi, ja viskata aamulla pihalle.
        Pelkkä helppo pano ei merkkaa mitään, ja niitä läskejä muija on baarit täynnä.


      • liggliug

        Sitä se kehopositiivisuuspropaganda teettää. Sitten tulkitaan väärin hyväksymiseksi se jos joku feederi tai läskifetish mies on kiinnostunut ja puhutaan kurveista kuinka niitä on paljon kun nainen on malliltaan aaltoileva pallo. Itse en viehäty siitä että nainen on lapsen mittainen tai malliltaan muistuttaa palloa. Jotkut isokokoiset naiset pitää isoja rintojaan seksikkäinä, mutta minun silmääni ne kielii lähinnä sitä että nainen on vanha ja lihavilla niitä ei edes lasketa koska ne menee sen saman aaltoilevan läskin mukana kuin mahakin ja rinnathan on rasvaa. Lyhyet pölkky jalat, alle 170cm pituus ja jos mikään muu ei mene päälle kuin legginsit ja tunikat niin ei kiitos. Leukojakin pitäisi olla vain yksi. Eikä se järjetön määrä meikkiä ja kiva tunika poista sitä tosiasiaa että näyttää lihavalle. Vaikka olisi millaiset koristeet päällä lihavalla naisella niin sen päihittää mennen tullen hoikka nainen farkuissa ja t-paidassa ja kevyessä maalissa.


      • hoikkaapitempään

        Minä käyn pari kertaa pulskan valehtelijan kanssa panemassa ja sitten otan seuraavan...


      • Justjooniinpä
        Kerran kirjoitti:

        Ylipainoinen nainen = varma pano.
        Helppo ottaa yhdeksi illaksi, ja viskata aamulla pihalle.
        Pelkkä helppo pano ei merkkaa mitään, ja niitä läskejä muija on baarit täynnä.

        Kertookohan jotain sinustakin? Eli kun muuta et saa, niin kelpaa ylipainonenkin 😂 Enkä ole ylipainoinen, vaikka niin luulet...


      • Anonyymi

        Just näin, 160cm / 80kg ei enää mielestäni ole normaalipainoinen. Varsinkin jos itse olen ~25cm pidempi, ja pari kg kevyempi, ja minä kuitenkin pidän itseäni normaalipainoisena...


      • En puhuis ylipainosta ollenkaan, se on väärä sana. Iso maha tms, niin vois sanoo pikemminki, tai sitten treenattu tai normaali vartalo. Ihan sama paljon sitä painoo on, ei sillä tiedolla tee mitään muuta kuin että jaksatko kantaa naisen ja kestääkö hissi ja auton jousitus ääritapauksissa.

        Toi että 160cm ja 80kg nainen muka ylipainoinen... vittu sä oot nirso paska. Oikeesti. Mä olin joskus 150kg 170cm naisen kanssa, hänkin pystyi liikkumaan ihan hyvin pitkiä matkoja ja seksi suju ihan hyvin. Pysty käymään kävelyllä ja kaupassa jne. Siinä oli muut asiat mitkä ei sopinu yhteen mutta kyllä mä lähtisin vähän muita kriteereitä nostamaan kuin jotain vaa'an numeroa.


      • Ja jos ruumis merkkaa sulle noin paljon, merkkaahan se mullekin mutta mä voin elää sen kanssa helpommin kuin luonteenvikojen kanssa. Paljon helpommin. Et oo tainnu koskaan saada naista jolla on täydellinen vartalo ja kauniit kasvot mutta jonka kanssa ei muuten mee ihan yksiin. Mä oon. Se ei oo niin hienoo miltä kuulostaa. Mutta joo, ihmiset on kyllä erilaisia tietty... mutta silti.

        Joku 50kg 170cm nainen ei oo mitään muuta ku vähän rasvaa ja luuta, siinähän pelkää että rikkoo sen jos ei käsittele hellästi. Ja treenatuilla ihmisillä on enemmän painoa, vaan kauniimmassa muodossa, se on pääpointti miksi edes ulkonäkökeskeisen ei pitäisi keskittyä siihen vaa'an numeroon. En muutenkaan tajua miksi ihmiset ihannoi jotain borderline anorektikkoja, nehän kuolee nälkään jos unohdat ruokkia ne.


    • Nääsville

      Karseinta...
      Joo, oltiin nähty muutama kerta. Pari yhteistä iltaa ja yötä.
      Oltiin yks krt sit kuppilas ja mun luo yöksi.
      Käytiin nukkumaan.
      Heräsin yöllä, kun äijä kusta lorottaa sänkyyn. Nukkuessa siis laski alleen.
      Voi ziizus.
      En herättänyt. Eikä äijä herännyt, kun kiskoin lakanat ja petarin sängystä alta ja vein kylppäriin.
      Eikä aamullakaan tienny kusseensa sänkyyn...
      Tuli se suhde sit taputeltua siinä aamulla loppuun...

      • Kaunis.nainen

        No kauheelta kuullosti..Huh huh. Tuon ikäisille miehille pitäis olla jo tenat pantsit, kun pidäryskyky jo heikentynyt.


    • höpöttelet

      Tuntuisi pahalta naisena, mutta ei ole kokemusta näistä jutuista.

    • Mitäihmettähäh

      Onko se todella miesten taso noin huono?

      • anonyymi_8Jy

        Suurin osa taitaa olla. Kerran olen normaalin miehen tavannut, mutta pääosin ne on juurikin aloittajan ja muiden kuvaamia tapauksia, joillakin outoja tapoja ja neurooseja, peiteltyä naisvihaa tai sitten ulkonäöltään ikäisekseen todella rupsahtaneita, ylipainoisia tai elävät jossain mielikuvitusmaailmassa tai etsivät omaishoitajaa.


      • kaatomies

        Netissä ovat LUUSERIT ,SEKÄ MIEHET ETTÄ NAISET...


    • Onkototta

      Surkealta kuulostaa tällainen huh huh

      • Kuusenkärkkä

        Minun ex- naisellani lasteni äidillä on jo, niin monta miestä kierroksessa, että en perässä pysy. Oli jo kuulema ennen minua kihloissa ja niitä miespuolisia" kavereita" oli todella paljon. . Homma jatkuu ja lapset kärsii. Olin liian kunnollinen, mutta olen koti-ihminen ja ajattelen lapsien parasta. Arki se kuulkaa tulee joka suhteeseen ennemmin tai myöhemmin. Sivusta seuraan kuka on seuraava. Onnea uudelle elämälle, jos sattuu sopiva kohdalle. Katsotko koskaan peiliin, että syytä olisi, jos aina miehet vaihtuu ja niissä on aina jokin vika. Onnea matkaan.


    • menkää_baareihin

      Jospa olikin sen treffiherran isä.

      Miksi muuten naiset etsii uusia pettymyksiään aina vaan netistä?

      Menkää baareihin. Siellä näette ne tulevat puolisonne livenä ja jo valmiiksi kännisssä. Aamulla siten kun ovat selvinpäin (jos ovat), voivat ollakin miellyttäviä yllätyksiä.

    • Eivaankelpaa

      Minulla on profiilissa tuore kuva , Ei siis mikään kuva 10v takaa.
      Enkä juopottele, en mee treffeille kännissä missään tapauksessa.
      En tupakoi.
      En vonkaile viesteillä tai muuten.
      Otan toisen huomioon .
      Siinäpä nuo syyt siihen miksi en ole kiinnostava.

      • Anonyymi

        Se olisi vaihtelua näihin valehteleviin läskeihin, tuli ovelle , piti olla komea, oli kuin viimeisillään odottava äiti, kaamea ja vielä kaameampi käytös, " ku me mennään sänkyyn pitää sun olla päällä " ei menty.


    • seksijumala

      Iskin baarista joku kerta oikean hemaisevan kimulin ja panin samana yönä. Ammulla vieressä makasi ihan hirveä myrkky, Kun pesi meikin rääppeet naamaltaan muuttui myrkystä kuolemaksi. Viimeinen kerta kun panen paklattua kännispäin.

      • Anonyymi

        No mitä nyt taas?

        Laita valot pois makuuhuoneesta, niin kyllä se siitä.


    • Tehdäänkehitysmaayhdessä

      Kaikkien siiderivalaiden onneksi Torniojoen yli on valunut ainesta , jotka eivät hätkähdä ylipainoa. Ei siihen asti kunnes kansalaisuus myönnetäään

    • Eitotta

      Kyllä niitä ylipainoisia miehissäkin on ja paljonkin. Jos kertoo harrastavansa aktiivisesti liikuntaa niin luulisi olevan suht tikissä, mutta kun ei, se kuuluisa pallomaha loistaa kilometrien päähän.. En huoli lihavia, ryttyisiä ukkoja edes panoksi vaan tyydyn nuoriin miehiin..

      • mäsaan

        Sä mitään nuorta saa,herää jo!


      • Eitotta

        Olen saanut jo monta kertaa..


    • aiaieläin

      joskus kun olen ollut treffeillä ni on alkanut toista naista vikittelemään yhtä aikaa. Oon niin nirso kuulemma sitten kun en tykännyt siitä asiasta--?.olisi sitten itsekin pitänyt vikitellä jotain toista miestä ilmeisesti?. oli sekin lyhyt treffiseura laittanut erilaisen kuvan itsestään näkyville eli kaikki oikeat kilot ei näkyneet siinä ja oli vielä lyhempi mitä oli ilmoittanut, että samahan se sitten vaikkei onnannutkaan, olisi vaan jatkunut jutut samalla väännöslinjalla..

      • sina_ei_ota_tama

        mitä mahdat tarkoittaa erilaisella kuvalla? siis kuva mikä oli erilainen hänen muihin kuviin verrattuna niin mitenkä se liittyy siihen että kuvasta ei saa selvää ruumiinrakennetta? en itsekään ota kuin kasvokuvia, en myöskään oleta vastapään ottavan koko ruumiistaan kuvia koska minua ei kiinnosta onko pömppömaha vai hoikka koska en ole niin pinnallinen ihminen. Kannatko useinkin mukanas mittanauhaa että saat mitata sen oikean pituuden paikanpäällä vai oliko vaan oletus mikä ei välttämättä pidä paikkaansa mutta väität silti? perus nainen


    • epäilijä

      On kiva seurata tätä uutta ilmiötä kun kunppani haetaan verkosta eikä tanssilavoilta ,ravitoloista ,tahi harrastuksien kautta .Kyllä nykyisin kelpaa jos ei miellytä uutta etsimään vaikka heti.Toki jokainen mainostaa itseään kuka haluaisi olla ruma. Eläköön verkostoittuminen..........

    • Huhhuhh

      Ei ihme, ettei seuraa löydy, jos noin pinnallisia ollaan. Surullista luettavaa.

    • Mainospipomies

      Taisi olla sen mainospipo miehen onni, ettei saanut riesoikseen tuollaista jäkättäjää ;-)).

    • pullukkavaimo

      Muuten se pullukka nainen saa yleensä sen sivistyneen hyvän miehen puolisokseen, loppu peleissä kumminkin ne kemiat on tärkeitä ja että on keskustelutaitoinen ja älykäs huomioimaan muita aidosti. Olen itse mitoiltani 162 /82, minulla on lääkärimies ja kolme ihanaa lasta. Netissä ei kunnolliset miehet edes roiku eikä baareissa. Nykyisen mieheni tapasin teatterissa. Naiset, nuoret ja vanhemmat, ne oikeat miehet löytyy, teattereista ja konserteissa, sinne vaan kulttuuria harrastamaan. Netin deitti palstojen miehet, ei kiitos! Se roikkuminen siellä jo kertoo millaisia ovat , he eivät pysty solmimaan suhdetta aidossa elämässä, unohtakaa nämä kokonaan. On ihana perustaa perhe aidolle suhteelle ja saada lapsille hyvät geenit, älykkyyttä ja miksi ei kauneutta ja komeuttakin. :) Aito oikea mies huolehtii perheestään, tuloton ei tähän pysty.

      • Ehheeheee

        Sun suomen kielen taitos on erittäin huono, toivottavasti sitä teatterissa tapaamaas lääkärimiestäs ei huono koulutukses haittaa...


      • Sarzuuuuuuu
        Ehheeheee kirjoitti:

        Sun suomen kielen taitos on erittäin huono, toivottavasti sitä teatterissa tapaamaas lääkärimiestäs ei huono koulutukses haittaa...

        Huomasin ihan saman .
        Katkera ja ylipainoinen nainen, joka elää mielikuvitusmaailmassa,
        "viimeinen käyttöpäivä" umpeutunut jo aikoja sitten?
        Mikäs siinä, "Suomi24" on varmasti oikea paikka tuollaiselle "avautumiselle".


      • vaimiten

        Miehesi on myös pullukka?


      • pullukkavaimo
        Sarzuuuuuuu kirjoitti:

        Huomasin ihan saman .
        Katkera ja ylipainoinen nainen, joka elää mielikuvitusmaailmassa,
        "viimeinen käyttöpäivä" umpeutunut jo aikoja sitten?
        Mikäs siinä, "Suomi24" on varmasti oikea paikka tuollaiselle "avautumiselle".

        Ikävää että olet noin katkeroitunut ja kateellinen.


      • Sarzuuuuuu
        pullukkavaimo kirjoitti:

        Ikävää että olet noin katkeroitunut ja kateellinen.

        Erittäin ikävää.


    • mää123

      Tinderitreffeille mennessä kysyin vielä naiselta, että tunnistanko kuvan perusteella. "Juu, kuvat on otettu joulukuussa".

      No varmaan oli, mutta joskus 90-luvulla. Eukko oli vähintään 20 vuotta vanhempi ja 50 kg painavampi. Kait hänellä jokin ajatus oli. Että ehkä en huomaa, tai jotain....

      • huijaus.vai.ei

        Kuva oli otettu vähintään 200 otoksen joukosta parhaana mitä on onnistuttu sopivassa valaistuksessa ja asennossa ottamaan. Tuskin kukaan naisen tuttukaan olisi tunnistanut eli tuskin nainen valehteli siinä että kuva oli hiljan otettu.
        Miehet ei tuohon sorru, kuva on mitä on mutta edes lähes totuudenmukainen, naiset toki hylkää profiilin heti kuvan perusteella vaikka mies voisi olla luonnossa paljon paremman näköinen.


      • Glmooria

        Miehet ei tuohon sorru.. Yleensä monilla, se 20v sitten otettu kuva tai sitten kaukaa otettu kuva, ettei se pallomaha näy.


    • kartsu311

      Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset että parhaat on viety aikapäiviä sitten eikä siellä sivustoilla roiku kuin uudet luuserit tai elämän kolhimat täydelliset epäonnistujat !

      • Bessi

        Ei nettitrefeille kannata mennä. Jompi kumpi osapuoli pettyy. En ole kokeillut, enkä kokeile. Kumppania jos kaipaa, löytyy muualta.


    • munaton

      HAHHAHHAA...peukutan somessa.Oliskohan aloittaja Itiootti.

    • ekologistavaimitä

      Taisi olla hyvännäköinen herrasmies ja vastassa valas. Vähemmästäkin surkastuu.
      Eihän tarvisisi talvella lämmittää, kun menisi saman peiton alle.

    • Hirvee

      Kyllä niissä naisissakin on haisevia, epäsiistejä ja usein myös ylilihavia narttuja.

      Hyvin usea suomalainen nainen on ylilihava, lapsia tusinatuvassa ja joka oksan kanssa maannut.

      Elääerilaisillasosiaalituilla,lapsen elatusmaksuillajne.....ei kiitos

      Kuvat eri chateissa jotain nuoruuskuvia jakun menee sensseille niin, meinaa pudota tuolista kun ulkonäkö on todella hirveä.

    • Nettimaailmassa varmaan valehtelua ja kuvin muokkausta niin naisissa kuin miehissäkin, kyllä ne yleensä sitten tavattaessa paljastuu, totuudet.

      Ei se sen hienompaa ole baareissa olla tyrkyllä tai vonkaamassa, nykyään elämme niin pinnallisessa ja ulkonäkökeskeisessä maailmassa, että usein ulkoisesti viehättävät tai taloudellisesti varakkaat ovat jo varattuja olleet ajat sitten!

      Kun mennään historiassa taakse, olemme alemman tason ihmisetkin löytäneet kumppanin ja päätyneet naimisiin, asia erikseen mitä se onnellisuus on ollut, tai onko sitä ollut.

      Yksinkin voi olla onnellinen, väittäisin, vaikka pohjimmiltaan uskon, ettei ihmistä ole kuitenkaan tarkoitettu olemaan ainakaan koko/ suurinta osaa elämästään yksin. Yksinäisyys on jo suomessa tällä hetkellä ongelma, ainakin ikäihmisten keskuudessa mikä on todella surullista!

      Kaikille ei kumppania oikeasti koskaan löydy, se on vaan tilastollinen faka, josta itsemurhatkin jostain määrin johtuu, toki muistakin ongelmista mitä yhteiskunnassa, maailmassa riittää nykyään vaikka kuinka paljon ja millä mitalla...

      • Anonyymi

        Yksin sitä on parisuhteessakin. Toisin kuin sinkkuna se ei ole helposti hoidettavissa tila. Sinkkuna on aina ystäviä mihin tukeutua, mutta parisuhteessa tällainen käytös ei ole soveliasta joten jos tarvitsee juttuseuraa se on yleensä terapeutti tai nimettömänä netissä ajatustensa purkaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksin sitä on parisuhteessakin. Toisin kuin sinkkuna se ei ole helposti hoidettavissa tila. Sinkkuna on aina ystäviä mihin tukeutua, mutta parisuhteessa tällainen käytös ei ole soveliasta joten jos tarvitsee juttuseuraa se on yleensä terapeutti tai nimettömänä netissä ajatustensa purkaminen.

        Sinkkuna aina ystäviä?

        Ei välttämättä mene niin, kaikilla ei ole ystäviä, tai elämä ole mennyt muutenkaan käsikirjoituksen mukaisesti.


    • Anonyymi

      Tämän takia en juurikaan halua tapailla ketään netistä 🙂.
      Kerran annoin sille mahdollisuuden ja totesin ettei kiitos.
      Eipä sen puoleen irl oikein oo lykkyä

    • Anonyymi

      treffipalstan naiset on kuvissa ,mitä pyytää lähettämään aurinkolasit yleensä päässä, kuva otettu n 20 m päästä talvivaatteissa/syyskuteissa joku koiran rakki talutusnuorassa.
      mitä siitä näkee,
      pitäisi ekat treffit tehdä uimahallille niin tietää mitä tilaa ettei mene arpomiseksi mutta eipä hätää sihenkin on saitti mistä stekata sopivaa pesää

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15631488/nainen-ja-seurustelun-alkutestit

    • Anonyymi

      Tapaamani mies oli tehnyt kuvastani kortin missä oli sydämiä ja ensimmäisen tapaamisen päivänmäärä,plus toinen tapaaminen avoin kohta...
      Jota ei kyllä tullut,ahdistava kokemus!

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe