Kuinka paljo toiset miehet käyttävät jockstrapseja shortsien alla kuntosalilla? Vuoden sisällä ainoastaan yhdellä olen huomannut mun lisäksi
Kuka käyttää jockstrapseja?
7
230
Vastaukset
- öl86ol
Muutaman tällaisen surullisen itsetuntoaan salille pönkittämään tulleen tapauksen olen nähnyt.
Pahinta on että ne tulee sinne esiintymään vaikka mitään esiteltävää ei ole.
viimeksi lähti kuuppa punaisena pukkarista kipittämään kun räjähdin täyteen nauruun kun oli "poseeraus" hetki menossa pukkarissa pelkät munasuojat päällä. ei hemmetti ku naurattaa vieläkin se jannu. - salimake845
Itse käytän
- Kujuri
Onko kukaan kiinnittanut huomiota salimake84, että sulle ne jalassa, kun vaatteita vaihdat?
- miees
Mikä on jokstrappi?
- Jockstraps
Alasuojat/munasuojat. Käytetään shortsien alla tavallisten alushousujen sijaan.
- kuppi_
Munaliivi. Entä onko mahaliiviä?
- Turhaa_täysin
Ei se ole mikään suoja, vaan se on miesten vastine naisten rintaliiveille. En tarvitse sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996