Kuinka paljo toiset miehet käyttävät jockstrapseja shortsien alla kuntosalilla? Vuoden sisällä ainoastaan yhdellä olen huomannut mun lisäksi
Vastaukset 7
- öl86ol
Muutaman tällaisen surullisen itsetuntoaan salille pönkittämään tulleen tapauksen olen nähnyt.
Pahinta on että ne tulee sinne esiintymään vaikka mitään esiteltävää ei ole.
viimeksi lähti kuuppa punaisena pukkarista kipittämään kun räjähdin täyteen nauruun kun oli "poseeraus" hetki menossa pukkarissa pelkät munasuojat päällä. ei hemmetti ku naurattaa vieläkin se jannu. - salimake845
Itse käytän
- Kujuri
Onko kukaan kiinnittanut huomiota salimake84, että sulle ne jalassa, kun vaatteita vaihdat?
- miees
Mikä on jokstrappi?
- Jockstraps
Alasuojat/munasuojat. Käytetään shortsien alla tavallisten alushousujen sijaan.
- kuppi_
Munaliivi. Entä onko mahaliiviä?
- Turhaa_täysin
Ei se ole mikään suoja, vaan se on miesten vastine naisten rintaliiveille. En tarvitse sellaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022112Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta108684