Tulipa mieleen että kun meillä on paljon täällä ns. suvakkeja kanssakeskustekijoina ja minulla kun on jonkin verran kokemusta heidän kanssa keskustelusta niin minähän voisin vähän auttaa uusia suvakkeja jotka eivät ole vielä oikein itse uskaltautuneet keskusteluihin mukaan.
Tämän hyväntekeväisyyden teen vain siksi jotta palstalla keskustelu pysyisi värikkäänä. Mielelläni annan aina uusille keskusteluun osallistujille mahdollisuuden päästä mukaan ja kun vähän epäilen että palstan näkyvimmät nykysuyvakit vähän piilottelee sitä sapluunaansa minä kilttinä ihmisenä kerron miten se toimii ja voi osallistua aina vaan uusin keskusteluihin sillä samalla sapluunalla, ei ole mitään tarvettaa muuttaa vaan toimii kaikissa ketjuissa.
Kunnon suvakin tulee siis aina ketjuun paikalle tullessaan muistuttaa:
- "Raiskaa ne suomalaisetkin" tämä tulee aina ensin!, sitten kun keskustelu jatkuu:
- Jos joku esittää tilastotietoa suhdeluvuista muistutetaan silti että suomalaiset raiskaa enemmän
- Jos joku ottaa esille joukkoraiskaukset "joukkoraiskaa ne suomalaisetkin" vaikkei semmoisesta taida juurikaan olla näyttöjä
- "Putkonen" hyvä nimi heittää keskusteluun mukaan
- Pitää muistaa persutella, kaikki kansallistunnetta omaavat on "persuja", "persuätmi " on vielä parempi kun kivasti viittaa alempitasoisuuteen
- Nyt kun havaittu "persu" sitä kohtaan voi käyttää kaikki mahdolliset shaming language -keinot, ihan varmasti voi jokaisesta jotain keksiä, kirjoittaa että "sinäkin silloin kerran.....", vaikka se olisi valetta menee kyllä läpi ainakin muille suvakeille
- Jos joku ottaa esiin kulupuolen pitää muistaa mainita että mitään ei säästyisi, rikkaampi kansanosa kuitenkin rohmuaisi säästöt
- Toista aina mahdollisimman usein sitä että myös palstan miehet itsekin raiskaisi lapsia jos saisivat mahdollisuuden
- Ota esiin myös suomalaisen miehen väkivaltaisuus, se vaan ei aina näy ulospäin kun hakkaavat ja raiskaavat kotona, seinien sisällä piilossa. Joka toinen suomlainen nainen on kohdannut väkivaltaa parisuhteessa!
- Jos joku arvostelee EU:ta väitä että ilman sitä ei pärjätä. Miten kävisi vientikaupalle? (Oikeasti sulla ei ole aavistustakaan koko asiasta mutta aina on hyvä vedota EU:n tuottamaan hyötyyn ulkomaankaupassa)
- Muista kirjoittaa johonkin kohtaan että Suomi olisi sisäänpäin kääntynyt junttila ilman monikulttuurisuutta
- Aina kun tulee järkevä ja perusteltu kommentti vastapuolelta käy henkilöhyökkäykseen, sivuuta se asia ja heitä jotain häpäisy-yritystä vastakeskustelijasta
Siinä se, voisi tuohon muutakin keksiä mutta noilla voi jo kattaa 99% suvakin sanomisista ketjussa kuin ketjussa niin riittänee jo aika pitkälle, aloittelijakin pääsee ihan konkarisuvakkien tasolle noilla.
Suvakille sapluuna
2
<50
Vastaukset 2
- taas.väärin
Eu ei vaikuta vientiin tai tuontiin tuon taivaallista, jäsenmaiden keskinäinen kauppa on yhteisökauppaa.
- verotjatullit
Verot ja tullit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053050Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71943- 42817
- 69766
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43559Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit48526Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461