kenenkä toivot poistuvan

ketä.inhoat

niin ketä inhoat ja toivot että poistuisi palstalta kirjoittelemasta ja jos tulee rekisteröitymis pakko niin toivot että viimeistään silloin lopettaisi kirjoittelut tänne ja ehkä toivot pahaa sille tapahtuvan

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun on toivottu häipyvän :'D

Vaikken itse lähtisi tästä hyvänmielen hömpästä,
      niin sitä ei näköjään aina kysytä.

Saattaa poistua kunhan saavat saitin uuteen uskoon. Puhelinnumeroita kun en rupea jakelemaan tms.

Kenelle minä sitten marisen, kurisen ja härkin? :0

• Hommaat itsellesi elämän.

Ajattele positiivisesti, tää on mahdollisuus.

• 3.14 kirjoitti:

Hommaat itsellesi elämän.

Mjaa... niin kai.

• suora.vastaus

kai sinäkin jotakin inhoat ja toivot häipyvän eikä koskaan enään palaisi vaikka menisit minne foorumeille niin häntä ei enään olisi niin maailmasta tulisi paljon parempi paikka ja ehkä toivot ettei koskaan löytäisi ketään että eläisi ikuisena sinkkuna ja kukaan ei rakastaisi häntä tai jos varattu niin eroaisi ja menettäisi kaiken niin ketä inhoat yli kaiken

• 3.14 kirjoitti:

Hommaat itsellesi elämän.

Olet ehkä oikeassa. Tämä on ollut säälittävää.

Olette jopa saaneet (melkein) uskoteltua, että olen kurppa.

Tätä menoa piiloutuisin pian vaatekaappiin kaikkien trenssitakkien alle :(

• 3.14
        misspönttöuuni kirjoitti:

Olet ehkä oikeassa. Tämä on ollut säälittävää.

Olette jopa saaneet (melkein) uskoteltua, että olen kurppa.

Tätä menoa piiloutuisin pian vaatekaappiin kaikkien trenssitakkien alle :(

Minä olen varmaan ainoa jolle tulee ikävä, enkä ole kurpitellut sinua.

• suora.vastaus kirjoitti:

kai sinäkin jotakin inhoat ja toivot häipyvän eikä koskaan enään palaisi vaikka menisit minne foorumeille niin häntä ei enään olisi niin maailmasta tulisi paljon parempi paikka ja ehkä toivot ettei koskaan löytäisi ketään että eläisi ikuisena sinkkuna ja kukaan ei rakastaisi häntä tai jos varattu niin eroaisi ja menettäisi kaiken niin ketä inhoat yli kaiken

Rakastan kaikkia <3

• 3.14 kirjoitti:

Burrr.... : )

• se.oli.tehokasta
        3.14 kirjoitti:

Et niin. Sanoit sitä vain vitun apinaksi :D

• ketä.inhoat.oikeasti
        misspönttöuuni kirjoitti:

Rakastan kaikkia <3

sanos nyt naisena rehti ja suora vastaus kyllä jotakin inhoat

• se.oli.tehokasta kirjoitti:

Sanoin ihan syystä.

• ketä.inhoat.oikeasti kirjoitti:

sanos nyt naisena rehti ja suora vastaus kyllä jotakin inhoat

En inhoa, kiukuta voin, mutta en inhoa, hö.

• Jossainhan sinä kirjoititkin siitä kuinka pistit merkille kuinka minä lakkasin ärsyyntymästä "huumorintajustasi" ja meillä alkoi olemaan hauskaa toistemme seurassa.

Välillä on tullut takapakkia, mutta huumorintajulla ollaan selvitty siitäkin.

• 3.14 kirjoitti:

Jossainhan sinä kirjoititkin siitä kuinka pistit merkille kuinka minä lakkasin ärsyyntymästä "huumorintajustasi" ja meillä alkoi olemaan hauskaa toistemme seurassa.

Joo. Sinä tajusit jossain vaiheessa. Se oli mullekin valaistumisen hetki.

Jos joku puree, niin ei ihan luuhun asti. Sillä sitä selviää juu.

Mistäs sinä nyt tuommosia muistat? :)

• 3.14 kirjoitti:

Jossainhan sinä kirjoititkin siitä kuinka pistit merkille kuinka minä lakkasin ärsyyntymästä "huumorintajustasi" ja meillä alkoi olemaan hauskaa toistemme seurassa.

Kohta joku sanoo, että me lässytämme.

Yrittäkäämme pidättäytyä jokainen.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Joo. Sinä tajusit jossain vaiheessa. Se oli mullekin valaistumisen hetki.

Jos joku puree, niin ei ihan luuhun asti. Sillä sitä selviää juu.

Mistäs sinä nyt tuommosia muistat? :)

Pidän ironiastasi.

Kohta joku sanoo, että me lässytämme.

Yrittäkäämme pidättäytyä jokainen.

Tiedät että mitä enemmän lässytän, sen enemmän on luvassa myös kyykytystä.

• 3.14 kirjoitti:

Pidän ironiastasi.

Ja se on mukavaa.

Vain tarkka näkee. Joudun antamaan sellaisesta pisteitä.

• 3.14 kirjoitti:

Tiedät että mitä enemmän lässytän, sen enemmän on luvassa myös kyykytystä.

Niinhän se on aina mennyt. Ei ole oppi ojaan valunut.

Ja se on mukavaa.

Vain tarkka näkee. Joudun antamaan sellaisesta pisteitä.

Älä höpsi. En minä ole pisteitäsi vailla.

Vaikka maapallo pyörähtäisi mihin tahansa asentoon, me olemme aina vastakkaisilla puolilla.

• 3.14 kirjoitti:

Älä höpsi. En minä ole pisteitäsi vailla.

Vaikka maapallo pyörähtäisi mihin tahansa asentoon, me olemme aina vastakkaisilla puolilla.

Et, mutta muuta olet.

Vaikka olisit Kravun kääntöpiirillä

(naurua)

Mulla on pää ylöspäin, sulla alaspäin.

Et, mutta muuta olet.

Vaikka olisit Kravun kääntöpiirillä

(naurua)

Mulla on pää ylöspäin, sulla alaspäin.

Imarteluista ei ole järkevä tulla riippuvaiseksi, nekin voivat loppua.

• 3.14 kirjoitti:

Imarteluista ei ole järkevä tulla riippuvaiseksi, nekin voivat loppua.

Sen jälkeen tulee sota, jota toteutetaan yhtä suurella intohimolla. Addiktio vaihtuu toiseen.

Sen jälkeen tulee sota, jota toteutetaan yhtä suurella intohimolla. Addiktio vaihtuu toiseen.

Kauanko sotisit jos en vastaisi huuteluihisi?

• Palstatotuus
        se.oli.tehokasta kirjoitti:

Jännämiehen sanomana tuo kuulosti pönttiksen korvissa vain enkelin laululta :D

Kiltille ja kunnolliselle pönttis olisi suuttunut.

• anna.jo.olla
        Palstatotuus kirjoitti:

Jännämiehen sanomana tuo kuulosti pönttiksen korvissa vain enkelin laululta :D

Kiltille ja kunnolliselle pönttis olisi suuttunut.

Oletko koskaan riidellyt kenenkään kanssa? Joskus tulee suusta sammakoita, ei niitä sen enempää tarvitse miettiä.

• anna.jo.olla kirjoitti:

Oletko koskaan riidellyt kenenkään kanssa? Joskus tulee suusta sammakoita, ei niitä sen enempää tarvitse miettiä.

Ei me riidellä Pönttiksen kanssa, taustalla on jotain muuta.

Tämä on eräänlaista peliä jossa me olemme vastakkaisilla puolilla.

• 3.14 kirjoitti:

Kauanko sotisit jos en vastaisi huuteluihisi?

Kerran kuussa.

• Joohäivy

Tuollainen sinkkutyyli ainakin, kun kysymyksenasettelusi on ehdoton ja kaikki onnettomimmaat ovat jo mukanasi.

• Vastasin itse heti ettei hommasta tule sen ihmeemmin hankalaa.

• Toivoisin että miehen logiikan trollit menisivät kotiinsa.

• miksinäin

Eli mazyn, y.b:n, helmiä.sioille ja elisaketun pitäisi poistua Miehen Logiikkaan takaisin? Eihän täällä enää muita miehen logiikasta ole.

• ovatkoliian
        miksinäin kirjoitti:

Eli mazyn, y.b:n, helmiä.sioille ja elisaketun pitäisi poistua Miehen Logiikkaan takaisin? Eihän täällä enää muita miehen logiikasta ole.

itsevarmoja 3.14 taivuteltavaksi?

• muistutan
        miksinäin kirjoitti:

Unohdit super-ytm:n, ja tosi..typyn. Miehen logiikkalaiset ovat kirjoittajien priimaluokkaa, koska heillä on pisin kirjoittajakokemus. Olisi sääli jos parhaat lähtisivät.

• 3.14ontrolli
        muistutan kirjoitti:

Unohdit super-ytm:n, ja tosi..typyn. Miehen logiikkalaiset ovat kirjoittajien priimaluokkaa, koska heillä on pisin kirjoittajakokemus. Olisi sääli jos parhaat lähtisivät.

Ja hullu_ukon ja trolllin. Kaikki palstailun kivijalkoja omalla tavallaan. 3.14 on niin amatööri, että ei näe tätä.

• .. OpportuNistiset WanaBe PalstaSheriffi & Poistattelija NarsuMarsut vois Vaikka ite Suksia HuitsinNevadaan.. ;D

• Viinamies

Niin kauan olette palstailleet että otatte elämälle uuden suunnan. Etsitte sen kumppanin tuolta ulkoa ja elämän tasonne paranee ja sitten teillä on muuta ajateltavaa kun sinkut palsta.

• Law_and_Order

Onko multinilkkien pitäminen mahdollista pakon jälkeen? Ainakin ylläpitomoden pitää saada toimia multinilkkinä, muuten sen toiminnalta putoaa pohja pois, samoin kuin neljäsosa palstojen viesteistä. Lisäksi ylläpitomodella on parhaillaan tärkeä tehtävä tyytymättömien ihmisten vihan kasvattamisessa eduskuntavaaleja silmällä pitäen.

Suomessa on unohdettu monin paikoin että valvojiakin pitää valvoa! Tämä vielä korostuu tällaisessa verkkoympäristössä joka on luonnostaan sen kaltainen ympäristö joka vetää puoleensa puppetmaster psykopaatteja kuin sokeri kärpäsiä.

• äö98lkl

Täältä on niin moni lähdössä, että palstalla taitaa olla jatkossa vain ätmejä. No, sitä he halusivatkin.

• Ei kukaan lähde. Multinikkeilyä ehkä saadaan kuriin, mutta samat kirjoittajat jatkavat.

• Minä poistun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3594
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      442
      3197
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      29
      2885
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1947
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1537
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1390
    7. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      128
      1380
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      110
      1320
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1163
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      34
      1039
    Aihe