Tällä palstalla. Heti kun joku oli täällä aloittanut uuden keskustelun Bicky Royal-miehen muuttuneesta ulkonäöstä vuosien varrella, niin tietenkin palstan ylläpito oli jo poistanut keskustelun, ennen kun ehdin siihen kunnolla edes vastata.
On se ihmeellistä tällä palstalla, kun kaikki asialliset ja hyvätasoiset keskustelut ja niihin tulleet vastaukset aina vaan poistetaan, mutta sitten kaikki epäasialliset ja väkivaltaan kannustavat viestit kyllä saavat olla täällä aina kaikkien nähtävillä.
Uskomaton sensuuri taas
11
<50
Vastaukset 11
- utyryn
Suomessakin on oman aikansa beduro.
- SoliterniuM1977
Ei liity sinkkuuteen yhtään mitenkään.
Joku heittänyt vihansa sinun niskaan. Yhteen aikaan joku poisti järjestelmällisesti kaikki viestinini. Tapahtunut muillekkin palstalaisille.
- rekkapuska
Mielikuvitusolennon ”ulkonäkö” ei ole minkään sortin keskustelunaihe, saati hyvä sellainen. Se on vain trollaamista ja sie oot pelkkä trolli.
- rekkapekka
On se. Et vaan osaa keskustella.
- crux
Paattisen satusetä-Periksen trollihahmot eivät kuulu mitenkään palstan aihepiiriin.
- wanhaämmä
Ei kuulu niin, mutta DarkFear tummelipöhnässä ei osaa trollata muulla.
wanhaämmä kirjoitti:
Ei kuulu niin, mutta DarkFear tummelipöhnässä ei osaa trollata muulla.
Mä en ole mitään täällä trollannut, että tiedoksi vaan sulle se.
- Paskapalsta
Munkin toisen kännyn ip-osoite on vissiin bannattu. Kyllä täällä on selkeä perverssi tyyppi ylläpidossa.
- Dickdock
Dicktatuuri käyttää dicktaattoreitaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522