Löytyykö tällaista?

Otetaanvastaan

Empaattinen
Omaa oman tahdon
Pitää matkustelusta niin perheen kuin kumppanin kanssa
Ei haasta riitaa, osaa riidellä rakentavasti
Elämän käännekohdat käsitelty
Ei ole käyttänyt henkistä tai fyysistä väkivaltaa ihmissuhteissa, eikä usko alistamiseen
Kunnioittaa ja arvostaa muita ihmisiä, kohtelee toisia arvostavasti
Omaa hyvän itsetunnon
On omia harrastuksia, mutta ne eivät vie kaikkea vapaa-aikaa
On sosiaalinen, mutta on valmis jakamaan ystäväpiirinsä ja on perhekeskeinen
On valmis jakamaan kotityöt, siivous, lapsien kasvatus ja kaupassa käynti onnistuu yhdessä ja erikseen
Tunnistaa omat rajansa ja kunnioittaa toisen rajoja
Kunnioittaa lasten rajoja, tukee toista vanhemmuuteen ja haluaa itse olla hyvä esimerkki lapsille
Harrastaa arjen romantiikkaa sekä haluaa yllättää kumppanin silloin tällöin
Vaalii parisuhdetta ja osaa keskustella
Pitää seksiä ja läheisyyttä tärkeänä, vaalii tätä osa-aluetta
On valmis tasa-arvoiseen vapaa-ajan käyttöön. Omia menoja saa olla, tasapuolisesti. Arvostaa enemmän kotia ja perhettä kuin jatkuvia menoja yksin.
Alkoholia kuluu kohtuudella, eikä käytä muita päihteitä tupakka mukaan lukien
Haluaa saavuttaa elämässä asioita, on se sitten uusi auto, -työ, -unelmamatka, -koulutus, menee tavoitteitaan kohti ja uskaltaa unelmoida
On töissä, on ahkera ja ei lannistu vastoinkäymisistä.
On oma-aloitteinen arjessa
Pitää itsestään huolta fyysisesti, siisteys ja liikunta tärkeää
Liikkuu pitääkseen itsensä terveenä
Pitää hyvästä ruuasta ja arvostaa unen merkitystä
Arvostaa siistiä kotia ja on valmis panostamaan ympäristöönsä
Ei harrasta penkkiurheilua häiritsevästi (max 1kisat vuodessa)
Ei välitä istua tv:n ääressä montaa tuntia viikossa, myöskään sosiaalinen media tai muu ruutuaika ei mene perheen edelle
On oma itsensä ja ei suorita elämää ;)

7

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2010_luvulla

On, mutta et kirjoittanut yhtään kohtaa "omaa kauniin vartalon / kauniit kasvonpiirteet - edes jossain määrin". Koska se on 50% koko hommasta, tuon luettelemasi lisäksi.

• Apvast

Kauneus on katsojan silmässä, vaikea sanoa ennalta mikä miellyttää silmää. Käytös kaunistaa ihmistä. ;) Normaalipaino toki suotavaa ja menee tuohon hyvinvointi näkökulmaan.

• Erilaisiamiehiä

Tässä olis, mutta yksi nainen ehti sanoa minulle että olen ihana mies, joten katson tämän kortin

• Kysy_Itseltäsi

Mutta olisitko oikeasti kiinnostunut tuollaisesta nössöstä, eikö miehisempi mies kuitenkin voita... Useimmat naiset uskovat haluavansa ylläolevan listan mukaan miehen, mutta valitsevat kuitenkin sen miehisemmän miehen, jolla ei ole noita attribuutteja.

• Maallikkonnäkökuma

Laskelmoiva nainen ei miehelle hyväksi.
      Mulle riittää sängyssä viihtyvä nainen.

• Olipa pitkänoloinen lista.
      Ei nyt kuitenkaan ihan kohtuuttomia mutta ainakaan itse en uskaltaisi kaikkia noita luvata.

Esim. matkustelu; itse kun haluan matkustella kotimaassa vaeltaen niin saattaa olla että matkakohteet ja matkustusmuoto ei kohtaa.
      Penkkiurheilun seurannassa en halua että minua rajoitetaan. Tässä varmaan tarkoitettiin paikanpäällä tapahtuvaa seurantaa ja kyllä minä välillä mennä katsomaan suosikkijoukkueen pelejä myös paikan päälle. Jos kymmenkunta peliä käyn kaudessa ja niistä pitäisi yhdeksän karsia niin aika valjulta tuntuu.

Lisäksi tuo vaatimus että pitää olla töissä tuntuu tänä aikana vähän kohtuuttomalta kun ei koskaan tiedä tuleeko yt:t tai sairaus joka estää työnteon.

• fraga

Hei! Tässä Peter Fran Stockholm. Olen 35v. Urheilu kaveri pelaa jalkapalloa jasguashia. Puhuu hyvin Suomi. Asunto Stockholm keskus kattohuoneisto. 185 neliötä yksin. Tai on kolme koiraa. Tiibetin spanieli. Olen useimmiten naisten päivä uni jollaisia ei luulisi olevan olemassa. Olen töissä maahantuonti yrityksen jossa itse omista. Auto Jaguar talvisin, kesän ajan Ferrari testarossa. Matkusta usein, jopa kertaa kuukaudessa jonnekin päin maailmaa. Raha ei tee onnelliseksi mutta se mahdollista monet asiat joita muuten ei voida toteuttaa. Haluatko tavata ja nähdä unelma mies, joka ehkä juuri sinulle sopivia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7810
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      979
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe