Löytyykö tällaista?

Otetaanvastaan

Empaattinen
Omaa oman tahdon
Pitää matkustelusta niin perheen kuin kumppanin kanssa
Ei haasta riitaa, osaa riidellä rakentavasti
Elämän käännekohdat käsitelty
Ei ole käyttänyt henkistä tai fyysistä väkivaltaa ihmissuhteissa, eikä usko alistamiseen
Kunnioittaa ja arvostaa muita ihmisiä, kohtelee toisia arvostavasti
Omaa hyvän itsetunnon
On omia harrastuksia, mutta ne eivät vie kaikkea vapaa-aikaa
On sosiaalinen, mutta on valmis jakamaan ystäväpiirinsä ja on perhekeskeinen
On valmis jakamaan kotityöt, siivous, lapsien kasvatus ja kaupassa käynti onnistuu yhdessä ja erikseen
Tunnistaa omat rajansa ja kunnioittaa toisen rajoja
Kunnioittaa lasten rajoja, tukee toista vanhemmuuteen ja haluaa itse olla hyvä esimerkki lapsille
Harrastaa arjen romantiikkaa sekä haluaa yllättää kumppanin silloin tällöin
Vaalii parisuhdetta ja osaa keskustella
Pitää seksiä ja läheisyyttä tärkeänä, vaalii tätä osa-aluetta
On valmis tasa-arvoiseen vapaa-ajan käyttöön. Omia menoja saa olla, tasapuolisesti. Arvostaa enemmän kotia ja perhettä kuin jatkuvia menoja yksin.
Alkoholia kuluu kohtuudella, eikä käytä muita päihteitä tupakka mukaan lukien
Haluaa saavuttaa elämässä asioita, on se sitten uusi auto, -työ, -unelmamatka, -koulutus, menee tavoitteitaan kohti ja uskaltaa unelmoida
On töissä, on ahkera ja ei lannistu vastoinkäymisistä.
On oma-aloitteinen arjessa
Pitää itsestään huolta fyysisesti, siisteys ja liikunta tärkeää
Liikkuu pitääkseen itsensä terveenä
Pitää hyvästä ruuasta ja arvostaa unen merkitystä
Arvostaa siistiä kotia ja on valmis panostamaan ympäristöönsä
Ei harrasta penkkiurheilua häiritsevästi (max 1kisat vuodessa)
Ei välitä istua tv:n ääressä montaa tuntia viikossa, myöskään sosiaalinen media tai muu ruutuaika ei mene perheen edelle
On oma itsensä ja ei suorita elämää ;)

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2010_luvulla

      On, mutta et kirjoittanut yhtään kohtaa "omaa kauniin vartalon / kauniit kasvonpiirteet - edes jossain määrin". Koska se on 50% koko hommasta, tuon luettelemasi lisäksi.

      • Apvast

        Kauneus on katsojan silmässä, vaikea sanoa ennalta mikä miellyttää silmää. Käytös kaunistaa ihmistä. ;) Normaalipaino toki suotavaa ja menee tuohon hyvinvointi näkökulmaan.


    • Erilaisiamiehiä

      Tässä olis, mutta yksi nainen ehti sanoa minulle että olen ihana mies, joten katson tämän kortin

    • Kysy_Itseltäsi

      Mutta olisitko oikeasti kiinnostunut tuollaisesta nössöstä, eikö miehisempi mies kuitenkin voita... Useimmat naiset uskovat haluavansa ylläolevan listan mukaan miehen, mutta valitsevat kuitenkin sen miehisemmän miehen, jolla ei ole noita attribuutteja.

    • Maallikkonnäkökuma

      Laskelmoiva nainen ei miehelle hyväksi.
      Mulle riittää sängyssä viihtyvä nainen.

    • Olipa pitkänoloinen lista.
      Ei nyt kuitenkaan ihan kohtuuttomia mutta ainakaan itse en uskaltaisi kaikkia noita luvata.

      Esim. matkustelu; itse kun haluan matkustella kotimaassa vaeltaen niin saattaa olla että matkakohteet ja matkustusmuoto ei kohtaa.
      Penkkiurheilun seurannassa en halua että minua rajoitetaan. Tässä varmaan tarkoitettiin paikanpäällä tapahtuvaa seurantaa ja kyllä minä välillä mennä katsomaan suosikkijoukkueen pelejä myös paikan päälle. Jos kymmenkunta peliä käyn kaudessa ja niistä pitäisi yhdeksän karsia niin aika valjulta tuntuu.

      Lisäksi tuo vaatimus että pitää olla töissä tuntuu tänä aikana vähän kohtuuttomalta kun ei koskaan tiedä tuleeko yt:t tai sairaus joka estää työnteon.

    • fraga

      Hei! Tässä Peter Fran Stockholm. Olen 35v. Urheilu kaveri pelaa jalkapalloa jasguashia. Puhuu hyvin Suomi. Asunto Stockholm keskus kattohuoneisto. 185 neliötä yksin. Tai on kolme koiraa. Tiibetin spanieli. Olen useimmiten naisten päivä uni jollaisia ei luulisi olevan olemassa. Olen töissä maahantuonti yrityksen jossa itse omista. Auto Jaguar talvisin, kesän ajan Ferrari testarossa. Matkusta usein, jopa kertaa kuukaudessa jonnekin päin maailmaa. Raha ei tee onnelliseksi mutta se mahdollista monet asiat joita muuten ei voida toteuttaa. Haluatko tavata ja nähdä unelma mies, joka ehkä juuri sinulle sopivia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe