24 vuotta ikäeroa. Mielipiteitä?

mariannne

Minulla ja miehelläni on ikäeroa 24 vuotta, olen nyt 23-vuotias ja hän 47-vuotias. Aloimme seurustelemaan tammikuun lopussa 2014 eli pian olemme olleet yhdessä 5 vuotta, seurustelimme 5kk jonka jälkeen muutin miehen luo asumaan, toukokuussa 2015 menimme naimisiin ja heinäkuussa aloimme yrittämään lasta. Tulin raskaaksi marraskuussa ja tyttäremme syntyi elokuun alussa 2016... Minusta tuli äiti 21-vuotiaana ja miehestä viidennen kerran isä 45-vuotiaana!

Perheeseemme kuuluu myös lapset miehen edellisestä suhteesta jotka ovat nyt 26v, 24v, 14v, 10v. :)

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskonjooenjooen

      "olemme olleet yhdessä 5 vuotta" Ja nyt kysyt mielipidettä:D Nähtävästi kaikki on mennyt hyvin, mitä tuota mietiskelet

    • niinsitäpitääkin

      Olet viksu nainen kun olet valinnut kumppaniksi aikuisen miehen etkä mitään keskenkasvuista kakaraa, joten onnea!

    • No nämä ovat nyt niitä yrityksiä saada mahdollisimman paljon älämölöä ja kauhistelua aikaiseksi, mutta olkoon menneeksi.

      Onneksi olkoon miehelle, pääsit vielä nuoren ja kiinteän lihan kimppuun.

      Miestä myös käy sääliksi. Vielä vajaa parikymmentä vuotta lapsiarkea . Ensin yöherätykset, sitten tukka putkella hoitoon viemiset ja haut, sitten harrastusrumba, murrosikä yms. Monilla ikäisilläsi se on ohi muutamassa vuodessa ja sitten on aikaa ja rahaa harrastaa ja matkustaa. No lapset ovat myös rikkaus.

    • naismiess

      Miksi mies otti naisen? 🙄

    • ikihhj

      Onpa tyhmä mies! Meni naimisiin ja vielä lisää kersoja 4 lisäksi. Olen saman ikäinen, lapseton ja nautin elämästä.

    • ok...mulkku

      Mulkku mies.

    • Puhelinnumeroosoite

      Mikä on miehen nimi?

    • Kaunis.nainen

      No onpahan miehellä jo omaishoitaja valmiina.. Luultavasti saat hoitaa miestäsikin, kun hänelle tulee vaippaikä uudelleen, muistisairaudet ym. Luultavasti olet 50v vielä viriili ja kuosissa, mutta sidottu vanhaan ukkoon.. Näitä ikäeroja pitäis miettii järjellä.

      • xxxxxxx

        Miten sidottu? Suomessa saa avioeron väh. 6 kk harkinta-ajan jälkeen.


    • akkuhyytyy

      Mm. M9ni kärsii vakavista palsstaa harjoituksista. Ei kannata.

    • ItsepäValitsit

      Naapurissa 25 v ikäeroa. Rouva sanoi, että ok, kunnes mies pappaantui tuossa 60 v (omaishoitajuus alkoi).

    • gsdzfd

      Tuohon ei tarvita mitään mielipiteitä. Omapa on elämäsi.

    • kokemusonvalttia

      Ensinnäkin tässä vaiheessa parempi miehen kanssa hoitaa yhdessä lapsia kuin yksin kaikkia lapsia mies mukaan lukien. Ja myöhemmin parempi 5 kymppisenä omaishoitajana kuin 7 kymppisenä.

    • vanhus

      toimii Suomessa, mutta ei riittäisi Intiassa.

    • mullemyös

      Kateeks käy, miehesi saa ainakin tiukkaa nuorekasta tussua.

      • Lerpukkaa

        Tokkopa tuo enää tiukka on, kun lapsen vääntänyt..


    • Melissa30

      Itse en voisi ottaa yli 36v miestä, koska jossain vaiheessa tulee ongelmia ym. Yleensä nämä naiset, eivät saa niitä ikäisiään komeita ja nuoria miehiä tai ovat epävarmoja ja turvautuvat kulahtaneeseen vanhaan setään.

      • kokemusonvalttia

        "Itse en voisi ottaa yli 36v miestä"

        No hakeudu sitten lasten hoitajaksi. He ovat juuri niitä viksuja naisia joilla sattuu olemaan muutakin tekemistä kun hoitaa jotain keskenkasvuista aamuyöhön baareissa örveltävää räkänokkaa.


    • Eimuuta

      Lotto asia nyt kiinnostaa että numerot saisi tietoon.

    • olisitottanutpojan

      Ei mitään ongelmia jos mies varakas rahalla saa monen ongelman ratkottua jos sitä ei ole niin voi,voi!

    • Satunnainen_kommentoija

      Olen aina ollut sitä mieltä, että jos nuori nainen ottaa vanhan miehen, niin nainen on jotenkin jälkeenjäänyt. Tämän luettuani olen edelleen samaa mieltä.

      • fiksujaovat

        Moni nainen ottaa vanhemman miehen jo siitä syystä että voisi viettää 20 viimeistä elinvuottaan rennosti sen kuolleen miehen rahoilla.


      • mekkkk

        Jos on lapsia niin kaikki rahat mitkä ovat miehen tilillä menee perilliseiille koska puoliso ei peri mitään vaan tehdään ositus ja yhteinen omaisuus jaetaan. Esim. miehellä on kesämökki ja se on hänen nimissään niin sen perii rintaperilliset eikä puoliso.


      • järkikäteen

        No silloinhan se nainen on vasta jälkeen jäänyt jos ei muuta saa kuin keskenkasvuisia pojankloppeja.


    • Aitotäti

      Iällä ei ole väilä. Ihmisen ikään vaikuttaa perimä ja se miten hyvin pitää itsestään huolta. Olen tavannut tosi vanhoja 30- 40 naisia ja miehiä ja sitten tosi nuoria 50- 70 vuotiaita. Elämä voi päättyä hetkenä minä hyvänsä iästä riippumatta. Joten on oikeasti meillä kaikilla vain tämä hetki, josta voi nauttia!

    • Lerpukkaa

      Semmonen nainen on muumioon sekaantuja.

    • nteletappi

      Muista , että et kutsu sitä muumiota ISÄKSI tai Muumi papaksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe