Minulla ja miehelläni on ikäeroa 24 vuotta, olen nyt 23-vuotias ja hän 47-vuotias. Aloimme seurustelemaan tammikuun lopussa 2014 eli pian olemme olleet yhdessä 5 vuotta, seurustelimme 5kk jonka jälkeen muutin miehen luo asumaan, toukokuussa 2015 menimme naimisiin ja heinäkuussa aloimme yrittämään lasta. Tulin raskaaksi marraskuussa ja tyttäremme syntyi elokuun alussa 2016... Minusta tuli äiti 21-vuotiaana ja miehestä viidennen kerran isä 45-vuotiaana!
Perheeseemme kuuluu myös lapset miehen edellisestä suhteesta jotka ovat nyt 26v, 24v, 14v, 10v. :)
24 vuotta ikäeroa. Mielipiteitä?
27
<50
Vastaukset
- uskonjooenjooen
"olemme olleet yhdessä 5 vuotta" Ja nyt kysyt mielipidettä:D Nähtävästi kaikki on mennyt hyvin, mitä tuota mietiskelet
- niinsitäpitääkin
Olet viksu nainen kun olet valinnut kumppaniksi aikuisen miehen etkä mitään keskenkasvuista kakaraa, joten onnea!
No nämä ovat nyt niitä yrityksiä saada mahdollisimman paljon älämölöä ja kauhistelua aikaiseksi, mutta olkoon menneeksi.
Onneksi olkoon miehelle, pääsit vielä nuoren ja kiinteän lihan kimppuun.
Miestä myös käy sääliksi. Vielä vajaa parikymmentä vuotta lapsiarkea . Ensin yöherätykset, sitten tukka putkella hoitoon viemiset ja haut, sitten harrastusrumba, murrosikä yms. Monilla ikäisilläsi se on ohi muutamassa vuodessa ja sitten on aikaa ja rahaa harrastaa ja matkustaa. No lapset ovat myös rikkaus.- naismiess
Miksi mies otti naisen? 🙄
- ikihhj
Onpa tyhmä mies! Meni naimisiin ja vielä lisää kersoja 4 lisäksi. Olen saman ikäinen, lapseton ja nautin elämästä.
- ok...mulkku
Mulkku mies.
- Puhelinnumeroosoite
Mikä on miehen nimi?
- Kaunis.nainen
No onpahan miehellä jo omaishoitaja valmiina.. Luultavasti saat hoitaa miestäsikin, kun hänelle tulee vaippaikä uudelleen, muistisairaudet ym. Luultavasti olet 50v vielä viriili ja kuosissa, mutta sidottu vanhaan ukkoon.. Näitä ikäeroja pitäis miettii järjellä.
- xxxxxxx
Miten sidottu? Suomessa saa avioeron väh. 6 kk harkinta-ajan jälkeen.
- akkuhyytyy
Mm. M9ni kärsii vakavista palsstaa harjoituksista. Ei kannata.
- ItsepäValitsit
Naapurissa 25 v ikäeroa. Rouva sanoi, että ok, kunnes mies pappaantui tuossa 60 v (omaishoitajuus alkoi).
- gsdzfd
Tuohon ei tarvita mitään mielipiteitä. Omapa on elämäsi.
- kokemusonvalttia
Ensinnäkin tässä vaiheessa parempi miehen kanssa hoitaa yhdessä lapsia kuin yksin kaikkia lapsia mies mukaan lukien. Ja myöhemmin parempi 5 kymppisenä omaishoitajana kuin 7 kymppisenä.
- vanhus
toimii Suomessa, mutta ei riittäisi Intiassa.
- mullemyös
Kateeks käy, miehesi saa ainakin tiukkaa nuorekasta tussua.
- Lerpukkaa
Tokkopa tuo enää tiukka on, kun lapsen vääntänyt..
- Melissa30
Itse en voisi ottaa yli 36v miestä, koska jossain vaiheessa tulee ongelmia ym. Yleensä nämä naiset, eivät saa niitä ikäisiään komeita ja nuoria miehiä tai ovat epävarmoja ja turvautuvat kulahtaneeseen vanhaan setään.
- kokemusonvalttia
"Itse en voisi ottaa yli 36v miestä"
No hakeudu sitten lasten hoitajaksi. He ovat juuri niitä viksuja naisia joilla sattuu olemaan muutakin tekemistä kun hoitaa jotain keskenkasvuista aamuyöhön baareissa örveltävää räkänokkaa.
- Eimuuta
Lotto asia nyt kiinnostaa että numerot saisi tietoon.
- olisitottanutpojan
Ei mitään ongelmia jos mies varakas rahalla saa monen ongelman ratkottua jos sitä ei ole niin voi,voi!
- Satunnainen_kommentoija
Olen aina ollut sitä mieltä, että jos nuori nainen ottaa vanhan miehen, niin nainen on jotenkin jälkeenjäänyt. Tämän luettuani olen edelleen samaa mieltä.
- fiksujaovat
Moni nainen ottaa vanhemman miehen jo siitä syystä että voisi viettää 20 viimeistä elinvuottaan rennosti sen kuolleen miehen rahoilla.
- mekkkk
Jos on lapsia niin kaikki rahat mitkä ovat miehen tilillä menee perilliseiille koska puoliso ei peri mitään vaan tehdään ositus ja yhteinen omaisuus jaetaan. Esim. miehellä on kesämökki ja se on hänen nimissään niin sen perii rintaperilliset eikä puoliso.
- järkikäteen
No silloinhan se nainen on vasta jälkeen jäänyt jos ei muuta saa kuin keskenkasvuisia pojankloppeja.
- Aitotäti
Iällä ei ole väilä. Ihmisen ikään vaikuttaa perimä ja se miten hyvin pitää itsestään huolta. Olen tavannut tosi vanhoja 30- 40 naisia ja miehiä ja sitten tosi nuoria 50- 70 vuotiaita. Elämä voi päättyä hetkenä minä hyvänsä iästä riippumatta. Joten on oikeasti meillä kaikilla vain tämä hetki, josta voi nauttia!
- Lerpukkaa
Semmonen nainen on muumioon sekaantuja.
- nteletappi
Muista , että et kutsu sitä muumiota ISÄKSI tai Muumi papaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783588
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292334Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842033Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71374Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085