Tämä on kansalaiafoorumi jossa ei suinkaan ole "adventisteja" kuin harvemmin käymässä.
"Adentistit" eivät uhraa aikaansa tavallisesti täällä!..
"Adventisteja" ?
18
101
Vastaukset
... Kansalaisfoorumi....
siis.- Adventisti
Palstan nimi on Adventismi. Täällä siis keskustellaan adventismista. Ja keskustelijoita on onneksi muitakin kuin adventisteja. Ethän sinäkään täällä olisi keskustelemassa jos tämä palsta olisi vain adventisteja varten. Enkä olisi minäkään.
- pyhpyh2o379834789234
Tämä palsta on olemassa vain siksi, että jumalattomat räksyttäjät saavat aukoa päätään. Eniron pitäisi poistaa koko palsta.
- No_häh
pyhpyh2o379834789234 kirjoitti:
Tämä palsta on olemassa vain siksi, että jumalattomat räksyttäjät saavat aukoa päätään. Eniron pitäisi poistaa koko palsta.
Niinkö? No mutta mitä varten sinä täällä sitten roikut?
No_häh kirjoitti:
Niinkö? No mutta mitä varten sinä täällä sitten roikut?
No todellakin nyt taisi pyhpyhjokunumero:n pilkka osua omaan nilkkaan.
"Tämä palsta on olemassa vain siksi, että jumalattomat räksyttäjät saavat aukoa päätään. "
Peukut annoin puhpuhin avoimesta ja rehellisestä itsekuvasta. Käykääs muutkin peukuttamassa, kun kerrankin hänen hetkautuksensa/letkautuksensa kerrankin osui oikeaan - häneen itseensä !
- totuustuleeesille
Omalla tavallaan näissä tulee totuus kuitenkin tavalla tai toisella julki. Jos usko ei ole oikeaa, reilua ja avoina, haluaa se sensuuria mitä Jeesus ei koskaan kannattanut. Ei hän koskaan sanonut kansalle, että turvat kiinni. Ei edes syntisille hörhöille.
- Totuus.on.tämä
Lahkojen tarkoituksena onkin, että niiden harrastamat vääryydet eivät vain missään nimessä tulisi esille ja päivänvaloon millään palstalla.
Tämä palsta on hyvä mm. siitä syystä, että ne, jotka ovat joskus olleet adventismin piirissä esim. suvun paineen tai sukulaisuussuhteiden vuoksi ja ovat nyt ex-adventisteja, tietävät hyvin sen saastan, mikä siellä adventismin esiripun takansa on.
Adventtikirkko näyttää ulospäin puhtoista valkeaksi julkisivultaan kalkittua rakennusta, joka sisältään on kuitenkin vain täynnä kuolleiden luita ja niiden vastenmielistä löyhkää.Mikä on " lahko?"
Kerro minulle mikä ei ole lahko, ja millä petusteella?
Vaihtoehtoisesti kerro mikä on lahko ja millä perusteella?
Kaikissa joka tapauksessa yksilöitä on -niitä jotka ovat hengellisessä Jeesus uskossa Raamatun evankeliumin asiassa.
Ovathan nämä ihmisten ryhmiä, että ihmisten aiheuttamaa on syntiä ollut, onhan kirkko syntisille ihmisille tarkoitettu ihmisten kutsunnassa, mutta eivät synnin ylläpitoon tarkoitettuja kuitenkaan
Jäsenet joutuvat monenlaisiin vaikeuksiinkin em. liikkeiden jäsenyydessä - tilapäisiin, ja joskus kokonaan eroon ko. ryhmistä.
Kirjoitin siksi aloitukseni, että palstalaiset, jotka ovat läsnä ymmärtäisivät, ettei foorumi ole Adventtikirkon, eikä Adventtikirkkolaiset tavallisesti ole täällä kuin korkeintaan kiusaamassa vuodesta toiseen jotakin tuttuansa, johon vain nimimerkin takaa yhteyttä pitävät.
Adventismiin ja Raamattuun liittyviä kysymyksiä täällä voi hyvin esittää, mutta pitää olla hyvin kriittinen tiedon suhteen.
Palsta on herjaajien ja parjaajien käytössä tavallisesti enimmäkseen.
Jokainen mahdollinen "adventistikin" käyttää omaa persoonallista kielenkäyttöään, eikä läheskään kaikki osaa opettaa sellaisia asioita, ja sellaisella tavalla että toinen asian oikein ymmärtäisi.
Kansalaisoikeidella PL 11-12 kansalaiset voivat keskustella, ja kertoa mielipiteitään mitä mieltä uskonnoista ja Raamatun kirjoituksista.
Vietän eläkepäiviäni harrastuksieni parissa.
En muutu harrastuksia kummemmaksi eläkepäivillä.
Esimies-johtajia ei eläkepäivillä.
Täytyy jokaisen kandidaatin, maisterin, käsityöläisammattien asiantuntijoiden, ja tohtorin ymmärtää että alaisella pitää pakollisesti olla työsopimus, että olisi jonkun alaisena.- heitäriittää
Tällä ja muillakin palstoilla on aivan riittävästi adventisti "höyrypäitä" paasaamassa.
- TonttuToljanteri
On ihan hyvä, että lahkoaan etsivälle saadaan muutakin informaatiota kuin lahkon itse tuottamaa potaskaa ja valhetta. Adventtikirkko on kuolemassa, kuten sen kilpailijatkin ja siitä saamme kiittää vapaata tiedonvälitystä. Parilla klikkauksella saa kiitettävästi oikeaa tietoa tästä ohimolohkoepileptikon harhoista alkunsa saaneesta lahkosta, jonka ainoa tehtävä on tuottaa rahaa liikemiesten taskuun.
Adventtikirkon teologian on kirjoittanut 1863 jälkeen kirkon toimielin.
Kirkko on pitänyt sisällään Jumalan Hengen lahjoja.
White ei ole kirjoittanut riviäkään kirkon teologiaa. Lukuisa on se joukko teologeja jotka ovat omaa asiantuntemustaan kirjoittanut kirjoiksi.
Kirkon teologiaa ei teologienkaan kirjat ole, vaikka pienen osan Adventtikirkko on hyväksynyt että kirkon kanssa julkaistaan yhdessä..
Kirkolla ei ole enää omaa kirjapainoa. Kirkon kirjapainossa voi painaa vaikka Aku-Ankkoja, jos asiakas niin tilaa.
Kymmenet miljoonat ihmiset ovat tutkineet Whiten kirjoituksia Raamatun ohjeen mukaan; 1 Tess 5:19-23.
He eivät ole tietoisia kukaan terveen ihmisen sairauksista. Sairauksia ei ole todettu, varsinkaan sellaista mikä tuottaisi Kristuksen korotusta ja hengellistä vakaumuksellista Kristuksen palvontaa, ja Jumalan sanan opetusta, josta ei vilppiä löydy.
Adventtikirkko globaalina järjestönä on tehnyt Matt 28:18-20 missiossa oman merkittävän osuutensa edelleen.
Markkinavoiton maksimointiin ei mikään perustu koskaan.
Kulujen kattaminen on todellista...Lisäys edelliseeni;
Valtion budjetissa luterilaista kirkkoa tuetaan yhteiskunnallisten tehtävien suorittamiseen 114 000 000 euroa 2016 vuonna, ja tätä määrärahaa korotetaan indeksillä vuosittain.
Näitä yhteiskunnallisia em. kuluja ovat; väestökirjanpito, hautaustoimi, sekä rakennusten ja esineistön ylläpito.
Kirkollisvero on pakollinen maksu jäsenilleen.
- Minulla ei ole mitään tätä vastaan.
Mielenkiinnon vuoksi mainitsen.
Lut. kirkon pappiskunnan palkkaustaulukot löytyvät netistä varmaankin.
Evankeliumista on jokaisella protestanttisella kirkolla myös kuluja.
- riittävästijulistajia
Silti täällä on aivan riittämiin "sapattitotuuden" paasaajia. Hehän eivät tarjoa ihmiselle pelastusta Kristuksessa, vaan idea on siinä, että kun ihminen vain on kuullut sapattitotuuden toitotettavana, niin hänen itsensä on ratkaistava, ottaako sen vastaan vai jatkaako pedon merkin palvelua. Siksi sapattikiihkoilijat ovat niin innokkaita. Heidän mielestään julistamalla sapattitotuuden, he julistavat ihmiselle tuomion ellei tämä ota sitä vastaan. Mitään tekemistä siinä normaalilla uskolla Kristukseen, Jumalan Pyhällä Hengellä ja normaaleilla uskonelämään kuuluvilla elementeillä, vaan on psykopaattisesta kiihkoa lähentelevää julistusta. Ja sitä tehdään nimenomaan muiden uskontokuntien keskuudessa, omasta mielestään antaen heille näin tuomion tuomita itse itsensä jos eivät usko sapattipaasausta.
Baruch Korman opetti hyvin siitä, että mitä tarkoittaa sapatti (eräässä heprealaiskirjettä avaavassa videossaan). Suosittelen.
Nk. mainitsin henkilökohtaiset turhautumat ovat yksilöllisiä
Minä uskon että turhautuman voi sivuuttaa, ja itse huomioida kaikki se missä roolissa Jeesus Kristus on Adventtikirkossa.
Ihmiset hakevat täydellisyyttä kaikessa, ja joutuvat joka paikassa kuitenkin toteamaan että ihmisten joukossa riittää jokaiselle vastoinkäymisiä ja rajoitetun onnellisuuden hetkiä.
Jokainen pettyy aina johonkin, joka paikassa.
Olen kuitenkin sitä mieltä että Adventtikirkon ohjelmat -toiminta kaikki tarjoaa korkealaatuista Raamatun tutkimuksen hengellistä tietoa, että kirkon toiminta ei ole muotomenoa.
Ihmisen oma hengellinen usko on Jeesuksen Kristuksen varassa.
Ihmisen on uskonsa Kristukseen rakennettava ja ylläpidettävä.
Ei sitä muut ihmiset voi ylläpitää.
Turhaa siitä on ihmisiä räksyttää omia turhautumiaan muiden syyksi.
Adventtikirkko ei ole tehnyt mitään väärää ettei ole vaihtanut pois Jumalan säätämää päivää.
- Rakastettu
Matt 13: 47-49 Vielä taivasten valtakunta on nuotan kaltainen, joka heitettiin mereen ja kokosi kaikkinaisia kaloja. Ja kun se tuli täyteen, vetivät he sen rannalle, istuutuivat ja kokosivat hyvät astioihin, mutta kelvottomat he viskasivat pois. Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista
Kirkkokunnat ovat näitä kalanpyydyksiä, joihin erilaiset kalat jäävät satimeen. Eri kaloille on erilaiset pyydykset. Kaikki kirkkokunnat ovat erilaisia siksi, että erilaiset ihmiset löytäisivät kukin sen omanlaisensa porukan. Näiden kirkkokuntien tarkoituksena on koota ihmisiä taivasten valtakuntaan – ei vain siihen kirkkoonsa. Eiväthän pyydyksetkään pyydä niitä kaloja itseään varten, vaan häntä varten, joka on ne pyydykset veteen heittänyt. Kirkkokuntien tehtävä olisi johdattaa ihmiset Vapahtajan luo. Mutta heidät on monessa paikassa niin sidottu tuohon kirkkoon, että he ovat kuristuneet hengellisesti kuoliaiksi, niinkuin pahoin pyydykseen takertunut kala. Kalastaja heittää nuo jo kuolleet kalat linnuille.
Minun täytyy tunnustaa, että adventtikirkko on toiminut minun kohdallani juuri sellaisena pyydyksenä, että minua ei sidottu siihen, vaan pääsin elävänä pyydyksen omistajan saaliiksi. Tämä on kaikkein onnellisin ja tarkoituksenmukaisin tapa. Pyydys on itsessään käynyt minulle tarpeettomaksi, koska se teki sen mitä sen pitikin tehdä, vaikkei se sitä huomannut eikä tunnustanut. Se sylkäisi minut pois, mutta onneksi suoraan kalastajan syliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761219
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t232557- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510