Mitä olette tänään puuhaillut?
Päivän kuulumiset
18
<50
Vastaukset
- niil.haardvik
Rakastin naista takaapäin.
- Elisabetviidesbisse
Ai mummoa? Oliko kuivat kantapäät vai sukat?
Siivonnut erilaisia ajatuksia. Ollut tekemättä mitään. Niinkutsuttu vapaapäivä.
Viikko meni kyllä aika touhussa. Maanantaina meinasi lähteä henki, tiistai toipuessa, keskiviikko jännittäessä ja erilaisissa yleishyödyllisissä töissä, ja siitä perjantaihin monenlaisissa sosiaalisissa kontakteissa. Huominen menee paastotessa ja kiukutellessa.
Paljon kun touhuu, paljon sattuu.Päivällä metsätöitä, illalla jääkiekkoa
- Viinamies
Panin naista koska se oli puutteessa.
Tutkinut lähialueiden karttoja ja tienumeroita.
Mikähän kommentti siitä oli viety?
No mutta nyt alkoi Tuntemattoman sotilaan viimeinen osa telkussa,
se pitää katsoa.
- silleenhei
Kaikkea kivaa joka päivä. Tykkään tehdä käsillä ja silleen
- kukamaksaa
Remontoinut ja siivonnut. Isompi remontti tulossa kuin luulinkaan, huomasin kun tarkastin eri paikkoja, lattia uusiksi ehkä isommalta alueelta kuin arvasin. Siihen tarvii ammatti-ihmiset.
- ajattelinvaan
Olen etsinyt asuntoa. Haluan muuttaa meren rantaan. Nyt ikkunasta näkyy pelto ja metsä aika tylsää maisemaa. Huomenna pitää soittaa yhdestä asunnosta että saanko nähdä sen.
- Kaisanoasaa
En tee mitään päivisin.
- Sentrifugi.ei.robotti
Ajanut autoa etelästä tänne Jyväskylän seudulle, ja tehnyt ruokaa. Huomenna pitää tehdä opiskelujuttuja, ja käväistä kirjastossa.
- jalkasienionvaarallinen
Ollut koko päivän koneella, yksinäisellä kun ei muutakaan elämässä ole... :-(
Kävin kuntosalilla, pesin 3 koneellista pyykkiä, imuroin ja nyt palstailen.
- huomenduunit
Oon tehnyt kirjallisia koko päivän. S-posteja ja viestejä työhön liittyen. Tää oli oikeesti lepopäivä, mutta ei sitten ollutkaan.. Shade.. 😏
.. LePäillyt.. Siis Tänään.. PääOsin.. ;P
- Koleakeli
Imuroin, kävin kirjastossa ja kaupassa, ulkoilin kävellen yht. n. tunnin verran, saunoin illasta. Katsoin TV;stä Mrs. Doubtfireä ja surffailin netissä, nyt täällä.
- trollli
Mitäs luulisitte... Kai joku sentään on lukenut Esperin hoivakodin kauhukertomuksesta.
Mulla oli VP mutt hälytettiin hoivaosatolle, kun vierailijoita oli tavallista enemmän ja kyselyä tuli
aikalailla paljon nyt omaisten voinneista.
Olin ennen lounasta sitt jo paikalla, ja kehoitin vierailijoita puhumaan omien omaistensa kanssa kaikessa rauhassa ja kyselemään; Onko heillä jotain valittamista? Sillä mun käsittääkseni meillä ei näitä ongelmia ole ollut. Mutt tervetuloa kaikille; jotka nyt olette omaisianne saapuneet katsomaan, keskustelkaa ihmeessä näistä asioista jotka nyt mieltänne painavat.
Ja tässä kohtaa jo ilmoitan, ett osaa teistä en edes tunne, joten luottamuksellisista asioista en tuntemattomien kanssa keskustele... mutt niille omaisille jotka yleensäkin hoitavat näitä vanhustensa asioita kanssamme, mä vastailen kysymyksiin.
Yleisluonteisiin kyselyihin, sellaisiin kysymyksiin, jotka ei koske ketään asukasta henkilökontaisesti, niin vastaan kaikille kyselijöille. Minut voi pyytää asukkaiden huoneisiin juttelemaan tämän talon käytännöistä ja kuulemaan toivomuksia jos sellaisia on esitettävänä.
Ymmärrän huolenne noin yleisesti ottaen... ja olen todella pahoillani Esperin hoivakodin tapauksesta.
Talo tarjoaa kahvit tai teetä maksutta, mutt isommat ja pienemmät napostelut veloitetaan teiltä, kun käytännössä en ole ollut varautunut edes näin runsaaseen vierailijoiden tulvaan.
Osa vierailijoista söi lounaan, toiset taas pelkästään joivat ilmaiset kahvit tai teetä. Nakkipiiloja ostivat klo13-14 päiväkahvien aikaan, kun asukkaillemme sellainen tarjottiin. Ennen päivällistä (klo 17) oltiin myyty kääretortun palaset ja pikkuleivät jo loppuun. Täytettyä patonkia oli koko ajan myynnissä, ja sitähän meni kaupaksi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433504Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4372944Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222801Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831867- 871497
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541370- 921145
- 1011117
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721113Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31930