Kuinka monta vastausta tarvitsette?

Hypätkää asiattomat vastaukset! Hylätkää siis kaikki rekisteröimättömien vastaukset!

Asialliset keskustelut edellyttävät sitä, että niihin osallistujat ovat kaikki tunnettuja. suomi24 riittänee!

suomi24:n käyttö on helpompaakin.

Mistä löytyvät ne Hengen jättiläiset, jotka pitävät yllä palstaa asiallisena ja hyvänä?

Mahdollisuus käyttää muuta nimimerkkiä, riittää haluun pysyä tunnistamattomana poikkeustapauksessa.

Mitä muuten teette niillä rekisteröitymättömillä palstatäytteillä, joita näissä ehdotuksissa on enemmistönä?

Lopettakaa hienojen moderaattorien käyttö! Vain jämerä seriffi saa järjestyksen aikaan. Itse olin liian hempeämielinen Ruuneperinä ja minut vaiennettiin sheriffinä.

63

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaakin.voisi

      En varmasti ole hengen jättiläinen, en hengenjättiläinenkään, enkä pidä palstaa asiallisena ja mukavana!

      Mamupuheet ovat vallanneet palstan, halla-ahon äänestäjä levittää politiikkaa, aikuinen provosoi mielipiteillään,, saan kai sanoa suoraan mitä mieltä olen, koska palsta on juuri sitä miksi kirjoittajat sen tekevät!

      Asialliset kirjoitukset ja kirjoittajat hukkuvat provosointiin.
      Pitäisi avata kirjoitusalusta josta mederaattori voisi poistaa itse asiattomat politikoinnit ja vihapuheet.

      Alustoja on, kuka aloittaa ? Eikä sekään ole tae asiallisuudesta.

      Me vain emme osaa keskustella.

    • ohimennen.oivallettu

      Poikkeamalla aamulla aamuvirkkujen joukkoon, huomaa kuinka innokkaasti jotkut ovat saaliinsa kimpussa.
      Joku tuntee vastaajat kirjainten perusteella, selvänäkökykyinen, kun itse en tunne edes nimimerkkejä!!!!!!

      Juu, asiattomat vastaukset, kuten tämä omanikin, ovat enemmistö palstalla, sen tiedon perusteella jonka olen saanut itselleni kerättyä jo muutaman tunnin palstaa lukien. Ohikulkijan ominaisuudessa omaksuin oletukseni oikeaksi.

      Jatkukoon hamaan loppuunsa asiattomuus ja pitkät ketjut joita riita ruokkii!

    • näinpä.näin

      Koita pysyä nahoissasi. Oletteko te rekisteröityneet muka paljon parempia kuin ne rekistyröimättömät? Vastaanpa itse, ette ole, sillä mustalla nimimerkillähän suollatte niitä häirikkövastauksianne, siis turhaa voohotusta tämäkin aloitus.

      • paras.puuttuu.yhä

        Jos asetuit kilpalemaan paremmuudesta, näyttää aloittajaankin verraten kohtalosi olevan :reilu häviö!

        Mistä suolesta vastauksesi tuli. suollat todella turhaa tavaraa!

        Kukaan ei ole paras, täällä on hyviä ja huonoja, mutta parasta ei ole vielä valittu, luulisitko kelpaavasi?


    • ei.vielä.ihan.hengetön

      Hengen jättiläiset/hengenjättiläiset näyttävät syövän juovan omassa porukassaan.

    • Tuskinpa täällä hengen jättiläisiä ihan sentään, mutta onhan täällä hyviäkin kirjoittajia mukana. Nyt on tammikuun aikana ollut kato rekisteröidyistä alotteista, 60 lukulaisiakaan ei paljoa ole nähty.
      Ehkä kaipuu entiselle palstalleen on uudet vallannut, mutta on pimeällä vuodenajallakin merkityksensä.

      Itse pidän kaikista asia-aloituksista, ihan omakohtaisia elämääkin koskettavia lukee mielellään. Vähemmän tulee oltua silloin palstoilla, jos ei löydä mieluisia mihin osallistuisi.

      • työläisenä.eläkkeellä

        Vähempi voikin olla useimmiten parempi!
        Jopa Sinulle.

        Minä en täällä ole vakivieraskaan, uteliaisuus pani tänään tutkimaan mitä täällä tapahtuu.
        Huomenna en ole täällä, enkä siellä, kun on töitä!


      • Miten sinä, "sini.sirkku", voit haistaa ketkä esim. mustilla nikeillä kirjoittavista ovat 60 lukulaisia?
        Silloinhan he eivät ole täyttäneet vielä edes 60v.


      • ss_onPalstavaari

        kin tuhatnikkine kun on
        niitä nikkejähän voipi olla koko kourallinen.
        sukupuolenkii voi vaihtaa


    • Rauhaa.aamuun

      Aloittaja.

      Täällä on vallalla eräänlaista mahtailua siitä, kuka tekee eniten aloituksia!
      Toinen mahtailu on siitä, kenen ketjussa on eniten vastausvestejä, vaikka niissä ei ole enää aikoihin ollut tietoakaan siitä, mikä on ollut aloituksen aihe .
      Kolmas kilpailu, kenen ketjussa on eniten asiattomina poistettuja viestejä!

      Pitkiä ketjuja saa aikaan mustalla nikillä, vastaa joka toiseen viestiin itse, ja hehkuttaa aikaansaamaansa muiden kirjoittajien nimittelyä:

      Rekisteröitymisestä ei ole mitään hyötyä ainakaan palstojen rauhoittumisen ja siivoamisen kannalta, kun rekisteröidä voi vaikka joka päivälle uuden nikin! Sen lisäksi vielä kirjoittaa vaikka kymmenellä mustalla nikillä päivässä!

      Palstat, kaikki muutkin Suomi24 ylläpitämät, kuin tämä, ovat provokaattoreiden ja vihaviestejä lähettävien temmellyskenttää jota ei valvo kukaan!

      Suomen laki sallii sananvapauden, mutta paljon olis Allersilla tehtävää valvoa, kuinka sitä sananvapautta käytetään ja mihin se voi johtaa!

      Kun ihmisen nimimerkkiä kotaan aloitetaan ajojahti, selkeillä vihjeillä siitä, ketä asianomainen tarkoittaa, vihapuheet jatkuvat ja ao. kirjoittaja asetetaan alennustilaan useiden? kirjoittajien? vomin, olisi syytä lähestyä Allersin johtoa muutoinkin kuin kysymyksillä!

      Palsata on kirjoittajiensa näköinen!
      Jokainen piirtää viestittelemällä oman puumerkkinsä ja profiilinsa jota ei, varsinkaan noiden kirjoittajia alentavien ja provosoivien viestien kirjoittajina unohdeta! Sen siitä saa / sen siitä sai/ nimimerkit esimerkkeinä! He saavat ne julmimmat provokatioit aikaan, nimerkkien alennustilaan johtamista systemaattisilla aloituksilla. Eikä esimerkit ole ainoita samaan johtopäätökseen johtavista "kirjoittajakuvista".

      Me vanhat, luen itseni ikäni puolesta vanhoihin, voimme todeta, että tämä aika suosii ja sallii kaiken sellaisen josta meidät on kasvatettu aikoinaan pysymään irti. Vaikka kaikki ei ole sallittua edes lain mukaan, sellaista sallitaan, koska ei kyetä valvomaan!

      Rekisteröinnin uusiminen: Vain yksi nimimerkki, ei täällä ole onnistunut, eikä Suomi24 ole siihen edes pyrkinyt pestäkseen kasvonsa yhteisöpalvelimena jolla kaikki saavat esittää mielipiteensä, mutta jossa mielipiteiden laatua ja asiallisuutta myös valvotaan ja estetään muihin kohdistuvat loukkaukset:

      Suomi24 palstoilla saa esittää loukkaavia mielipiteitä jopa Presidentistä ja Pääministeristä, kenenkään niihin puuttumatta!
      Asiat riitelevät, ei ihmiset.
      Sillä virkkeellä ei ole täällä mitään osaa!

      Yritetään ottaa oma paikkamme, olematta osa sitä joukkoa joka keskittyy suoranaisiin vihapuheisiin, katkeroitumiseen ja kateuteen, joka ilmenee viestien sanoista!

      • läpinäkyy

        Olisit jo tuon kateuden jättänyt sanomatta, se kun on vain omassa päässäsi. Ja niin on ne vihapuheetkin. Eikös sinullakin ole ainakin kaksi rekattua ja nytkin puskasta kirjoitat, joten onko syytä vaahdota ja leikkiä piilosilla oloa !


      • Rauhaa.aamuun
        läpinäkyy kirjoitti:

        Olisit jo tuon kateuden jättänyt sanomatta, se kun on vain omassa päässäsi. Ja niin on ne vihapuheetkin. Eikös sinullakin ole ainakin kaksi rekattua ja nytkin puskasta kirjoitat, joten onko syytä vaahdota ja leikkiä piilosilla oloa !

        Arvoisa vastaaja.
        Kovin hepoisin perustein tunnistat, varsinkin, kun et tunnista.
        Ei ole yhtäkään vakinikkiä, enkä sellaista edes kaipaa.
        Sen mitä täällä kannattaa kirjoittaa, voi kirjoittaa millä nikillä tahansa, eikä kukaan tunne muutoinkaan.
        En kuulu piireihin joita täällä liikkuu.

        Kateus on palstan kantava voima, kuten viestilläsikin osoitit. Kiitos, minun ei tarvitse loistaa, siksi ei vakinikkiäkään!


      • aamukahvilla
        Rauhaa.aamuun kirjoitti:

        Arvoisa vastaaja.
        Kovin hepoisin perustein tunnistat, varsinkin, kun et tunnista.
        Ei ole yhtäkään vakinikkiä, enkä sellaista edes kaipaa.
        Sen mitä täällä kannattaa kirjoittaa, voi kirjoittaa millä nikillä tahansa, eikä kukaan tunne muutoinkaan.
        En kuulu piireihin joita täällä liikkuu.

        Kateus on palstan kantava voima, kuten viestilläsikin osoitit. Kiitos, minun ei tarvitse loistaa, siksi ei vakinikkiäkään!

        Voi olla muitakin syitä käyttää vakinikkiä kuin loistamistarve. Joillakin on tapana tavallaan allekirjoittaa sanomansa kuin kirjeeseen oma nimi alle. Harvapa täällä toisensa livenä tuntee, muutama on siitä kyllä rumpua lyönyt toistensa puolesta miten hieno ja fiksu se ihminen on. Muutama on antanut ihan nimensä ja suklaistensakin nimet, oma valintahan sekin. Olet varmaan joku vakituisesti puskaileva kun noin hyvin tunnet asiat. Mistä sinulle ollaan oltu kateellisia ? En ole ennen nähnyt nikkiä rauhaa.aamuun. Loistamisestako ?


      • Rauha.aamukahvillesi
        aamukahvilla kirjoitti:

        Voi olla muitakin syitä käyttää vakinikkiä kuin loistamistarve. Joillakin on tapana tavallaan allekirjoittaa sanomansa kuin kirjeeseen oma nimi alle. Harvapa täällä toisensa livenä tuntee, muutama on siitä kyllä rumpua lyönyt toistensa puolesta miten hieno ja fiksu se ihminen on. Muutama on antanut ihan nimensä ja suklaistensakin nimet, oma valintahan sekin. Olet varmaan joku vakituisesti puskaileva kun noin hyvin tunnet asiat. Mistä sinulle ollaan oltu kateellisia ? En ole ennen nähnyt nikkiä rauhaa.aamuun. Loistamisestako ?

        Kuka sanoi että minulle ollaan oltu kateellisia?
        Palsta elää katkeruudella ja kateudella!
        Mitä sinulle muuten kuuluu millä nikillä minä kirjoitan, ja olenko vanha vai vasta tullut?

        Ei tarvitse lukea kuin yhden sivun otsikot ja vastaukset, niin näkee koko komean kirjon, pilkkaa, ivaa, kateutta, syyttelyä, luuloja, arveluja ja suoranaista ilkeyttä: yksi niistä Sinun viestittelysi tässäkin!
        Sama minulle, jatka vain luulemistasi, sehän on tapasi ja sehän tekee sinut juuri sinuksi: Ollos onnellinen omahyväisyydessäsi, enkä tunne sinua, en edes haluaisi tuntea, älä sinäkään minusta halua tietää tämän enempää. En kuitenkaan kerro!


    • no.joko.taas

      Kyllästyttävät nämä silloin tällöin esiintyvät ajattelun Kymijoet , jotka asettavat vaatimuksia palstalle aliarvioiden muita kirjoittajia.

      "Hylätkää siis kaikki rekisteröimättömien vastaukset!" -Noin yrittää aloittaja innostaa jatkuvasti hupenevaa joukkoa. Eipä siinä paljoa jäisi lukemista. Tuota ohjetta noudattamalla annettaisiin lopunkin palstan surkastua. Monelle, kuten kirjallisesti uurastaville nikeille tellu..kka, e.l.ä.m.ä, pal..ma, sini.s...ku, puhumattakaan kahvip...stä, se olisi suunnaton vahinko.

      Vastustajat olisivat tietysti vahingoniloisia.

      Varoittavana esikuvana mainittakoon muuan aikoinaan f-kirjaimella alkavaa nikkiä käyttävä sheriffi (tai oikeastaan "luotsi"), jolta hyvää haluavista aikeista huolimatta homma pian karkasi käsistä.

      • en.vastaa.älä.sinäkään

        HUOMAATTEHAN!

        Sen siitä sai jne... provokaattori taas vauhdissa!

        Nyt unohti jo A;nkin, keskittyy taas provosoimaan F:ää.

        Melkoisen pimeässä kulkee kun ei näe muuta kuin vanhoja juttuja silmissään. Dementiaako, kun muistaa vanhaa?


    • Ylempänä Tellukka tarttui oivaltavasti sanontaan 60-lukulaiset, tajuten kuitenkin asian tarkoituksen.
      Enpä taida arvailla mustien nikkien takusia ollenkaan, olin päättänyt olla arvailematta sen mahdottomuuden vuoksi. Kuinka monet kieliheitot onkaan pantu kontolleni, joten sivuuttaminen on viisainta.

      Alottajan ajatukseen kaikkien rikisteröimättömien hylkäämiseen en voi yhtyä,...on monia joiden mielipiteet puolustaa paikkaansa ihan ilman rekkaantumist.

      Sitävastoin tunnen lämpöä ja kiitollisuutta jokaisesta hyväntahtoisesta osallistumisesta, siitä on rakentunut luottamus ihmisessä pohjimmiltaan olevaan hyväntahtoisuuteen.

    • P.O rekisteröitymättömät,...sanahirviö 😋 rekkaantumista

    • analyytikko

      Kuin malliesimerkki polarisaatiosta on keskustelu palstan toimivuudesta.
      Voidaankin jakaa yllyttäjiin, jotka maalaavat palstaa mustavalkoisena kahtiajakamalla, me ja muut. Näiden seuraajien lisäksi on vielä hiljaiset, joilla on suurin valta olla ottamatta kantaa epäolennaisuuksiin.

      Sillanrakentajiakin löytyy, myönnettyään ongelmakohdat, sivuuttavat ne ei ratkaisevina, ja pitäytyvät tasapainottavina hyvien osallistujien valtaosaan yhteisössä.

      Eläköön tasapainottavat yksilöt ja sillanrakentajat!

      • no.noin.se.on

        Täällä kaivataan räiskyvää keskustelua. Tänne kirjoittavat ovat joukko yksittäisiä henkilöitä, ei mikään yhteisö.
        Ei täällä mitään tasapainotusta tai sillanrakennusta tule eikä tarvita.


      • jokainen.omistaan
        no.noin.se.on kirjoitti:

        Täällä kaivataan räiskyvää keskustelua. Tänne kirjoittavat ovat joukko yksittäisiä henkilöitä, ei mikään yhteisö.
        Ei täällä mitään tasapainotusta tai sillanrakennusta tule eikä tarvita.

        Juu, kyllä niin on. Kenenkään ei tarvitse toisten jälkiä tasotella tai siivoilla eikä siltoja toisiin rakentaa. Jokainen vastaa vain omista kirjoituksistaan ja saa sitä mitä tilaa. Silleen se tasapaino hoituu .


      • noinhan.asia.on
        jokainen.omistaan kirjoitti:

        Juu, kyllä niin on. Kenenkään ei tarvitse toisten jälkiä tasotella tai siivoilla eikä siltoja toisiin rakentaa. Jokainen vastaa vain omista kirjoituksistaan ja saa sitä mitä tilaa. Silleen se tasapaino hoituu .

        Ehdottomasti.
        Jos ei leikkiä tältä pohjalta kestä, ei kannata tulla siihen mukaan. Voi kirjoitella muuallekin, vaikka sanomalehden reunaan.


      • sellaistahan.se.on
        noinhan.asia.on kirjoitti:

        Ehdottomasti.
        Jos ei leikkiä tältä pohjalta kestä, ei kannata tulla siihen mukaan. Voi kirjoitella muuallekin, vaikka sanomalehden reunaan.

        Tai, julkaista kirjan!

        Moni on sellaisenkin kirjoittanut!
        Kaikki eivät siihen kykene, mutta onhan tämä palsta heillekin vapaa.

        Kirjailijaksi ei synnytä, eikä palstakirjoittelulla tulla kuuluisaksi.


      • anonyymi_9ML
        sellaistahan.se.on kirjoitti:

        Tai, julkaista kirjan!

        Moni on sellaisenkin kirjoittanut!
        Kaikki eivät siihen kykene, mutta onhan tämä palsta heillekin vapaa.

        Kirjailijaksi ei synnytä, eikä palstakirjoittelulla tulla kuuluisaksi.

        Nyt on rattaat paikallaan, vois ajella vaikka maailman ääriin onnessaan.

        Luntakin, ihan reen jalastenkin alle, ei kun kirkkorekeen.

        Palstavaari, joko on vastauksia riittävästi, joko selkisi mitä palstalla pidetään tärkeimpänä?

        Minulle tuli selkeä mielipide, mutta rekiajelun jälkeen voisin vilkaista mitä mieltä muut ovat.

        Olis tuo lumikelkkakin, mutta reki parempi......


    • että.omituinen.ketju

      Ketjun aloittaja voisikin jo alustavasti esimerkin antaakseen kertoa, mitkä tähänastisista puheenvuoroista ovat hänen esittämiensa seikkojen perusteella ketjussa lukemisen arvoisia.

      Tulisikohan niistä jonkinlainen ketju?

    • se.oli.siinä

      Onko Allersillaki lumen kanssa ongelmia, kun viestit jää päivittymättä, huomasin...
      Ei mulla muuta

    • no.ei.kuulu.meille

      Palsta on viime aikoina elänyt nousukautta, On ollut pitikiä ketjuja, iskeviä puheenvuoroja. On nähty kenen kantti kestää.
      Heikot ja jalkoihin joutuneet voivottelevat ja ruikuttavat ehtimistään. Ruikuttakoot.

    • että.hei.hulinaa

      Jos täältä rekisteröitymättömät poistuttaisiin, niin tämä palstahan jäisi vanhojen äkämystyneiden naisten väliseksi taistelukentäksi, jolta rähinöinti ei totta vie loppuisi.
      Siitä pitäisivät huolen kaiken maailman tellut, sini.s:t, kri...23:t, pal...mat, korvenkirjoittajat ym. nykyiset vaikuttajat.
      Voisi todeta: antaa mennä!!!

      • auttavaiset

        Hyvähän se että täällä äkämöivät ja saavat purkaa kaunojaan ja kateuksiaan, täällä on ymmärtäväisiä sääliväisiä antamassa huomiota jota ilman nuo ressut ovat livessä jääneet.


      • ei.hyväksi.lueta

        Otatko huomioon omat viestisi?
        Rakennatko palstaa, vai oletko osa sitä taistelukenttää?
        (Olet, älä turhaan vastaa)

        Ne vanhat, hyvät kirjoittajat eivät edes viitsi kirjoittaa täällä, vai oletko tavannut viime aikoina? Sitä minäkin, et ole, koska he eivät ole täällä!


    • että.on.aika.veijari

      Rekisteröidyt nikit ovat ottaneet aloittajan tekstin silityksenä päälaelle. Ovat itse kukin on jopa tuntenut ketjun aloittajan sanoneen: Ai kun sinäkin olet niiin kiltti!!!

      Todellisuus on selvästikin toinen.

      Aloittaja on halunnut möyhentää tätä palstaa oikein kunnolla. Hän on tosiaankin ylistänyt noita itserakkaita rekisteröityjä saadakseen ne hyökkäämään rekisteröimättömiä vastaan ja samalla sen seurauksena saadakseen rekisteröimättömät hyökkäämään noiden omahyväisten rekisteröityjen kimppuun.

      Ketju on - kuten näkyy - edistynyt tuon käsikirjoituksen mukaan. Tosikot on saatu liikkeelle.

      On sitten aika veijari tuo "Palstavaari". Kyllä se sitten osaa, hah-hah-haa!

    • Ymmärsin

      Ainakin minä hiffasin!

      Palstavaari on ilmeisesti tarkoittanutkin tämän aloituksen tuohon Suomi24 kyselyyn rekisteröitymisestä!

      Minultakin on kysytty jo moneen kertaan, ilmeisesti Palstavaariltakin ja hän vastasi ja kysyi;

      Kuinka monta vastausta tarvitsette?

      Helpolla tätä kiihtynyttä palstaporukkaa höynäytetään!!!!!

      Riitelevät, eivätkä ymmärrä edes aloituksen tarkoitusta ?
      Sotaa, toisiaan vastaan, rakastava kansakunta esiintyy tämän palstan kirjoittajissa, vastataan vaikka ei ole oikeastaan edes kysytty.

      • Jos sinulta kysyttiin samaa asiaa monta kertaa siitä rekisteröitymisestä, niin et ymmärtänyt kuinka siihen vastaaminen tapahtuu.
        Minullekin tuli sama kysymys toisenkin kerran, mutta sitten hoksasin, että enhän minä ensimmäisellä kerralla ollut edes vastannut vaikka olin mielipiteeni ruksannut. Siinä oli vaihtoehtojen alla vielä yksi kohta, mistä piti painaa että se meni ylläpidon tiedoksi.
        Sitten ei enää kyselty.


    • että.hyvin.höynäytti

      Palstalla puhaltelevat tuulet hyvin tunteva Palstavaari onkin tehnyt melkoisen palveluksen palstalle ja naureskelee nyt syystäkin.. Ketju jatkuuuuu.

    • että.aina.hoitoalastas

      Palstavaari voisi myös kysyä,kuinka monta ketjua täällä pitää olla hoitoalasta. Nyt lienee jo kymmenkunta.

      Siinä on opposition vaalipropagandaa näkyvästi. Joku voi siinä lyödä kätensä caccaan!

    • että.oli.sitten.pöhköjä

      Tekisi niin mieli tehdä tämän alle luettelo lainauksin niistä höynäyteyistä vakionikeistä, jotka menivät Palstavaarin virittämään ansaan ottaen hänen ehdotuksensa vakavasti. Aika pöhköjä siinä oltiin, miettivät nyt itsekseen.

      Nyr niitä vasta nolottaa. Eivät uskalla enää tänne paljoa kirjoittaa. Muuallekin kirjoittavat puskanikeillä.

      • Suwakki

        Antaa palstavaarin nauttia vallantunteesta, kun ei muuta valtaa ole eikä ole edes vaari , tuskin myöskään isä. Kyllä völjyyn lähtee ainakin sin ja mak, tuolla toisaalla änkesivät saman vällyn alle kolmistaan. Semmosta kimppakivaa.

        ❤️💙❤️


      • jyrkästi-eri-mieltä

        Itse tunsin aluksi vain ruuneperin, jopa serifinä ollessaan, mutta nyt hän itse esiintyy mitä moninaisin nikein, jopa rekisteröitynä, mutta kuitenkin vaatii vain rekisteröityjä nikkejä? Jotenkin ristiriitaista hänen viestinsä.

        Tuolla mainittiin myös minun nikkini;että.hei.hulinaa
        30.1.2019 7:41

        Onko se sitten hulinaa, jos on erimieltä jonkun kirjoittajan kanssa ja ei uskalla kirjoittaa omaa mielipidettään?


    • voijavoi

      Miten sinä, "sini.sirkku", voit haistaa ketkä esim. mustilla nikeillä kirjoittavista ovat 60 lukulaisia?
      Silloinhan he eivät ole täyttäneet vielä edes 60v.


      ss_onPalstavaarikin tuhatnikkine kun on
      niitä nikkejähän voipi olla koko kourallinen.
      sukupuolenkii voi vaihtaa

    • Paloma.se01

      ja sitten olemme me

    • että.hei.hulinaa

      Palstavaari on nyt hankkinut yleisen ja ilmeisen kestävän arvostuksen.

      Pit'äisi löytää nyt vielä vastaavasti Palstamummo tai - jos niin haluatte - -mummi. Kuka olisi sopiva? Miten olisi Makriina?

      • kaks-pahinta-valittajaa

        NäIden (ruunen) surkuttelijoiden vuoksi esitän kyllä rituliinia, joka myös on niin iki onnellinen, jos saa yhdenkään myötämielisen kirjoituksen, mutta toiset sitten roikkuvatkin kynsinhampain häneen lahkeissaan, jos uskaltavat olla erimieltä.

        sini-sirkku ja Makriinakin pitävät mielipiteensä, mutta voi, voi, voi ruunea ja rituliinia, kun kukaan ei heitä ymmärrä?


      • anonyymi_hDD

        Kyllä Makriina on esimerkillinen henkilö palstamummoksi, hän sopii sekä 70 ja 80 , on terävämpi kuin moni nuorempi.


      • että.ei.hassumpt
        anonyymi_hDD kirjoitti:

        Kyllä Makriina on esimerkillinen henkilö palstamummoksi, hän sopii sekä 70 ja 80 , on terävämpi kuin moni nuorempi.

        Makr...na on tosiaan terävä ja muutenkin sopiva naissukupuolen edustajaksi.
        Taitaa muutenkin omata myös melkoisesti kirjaviisautta.


    • Pähkinähakkeri

      Ketjun vastauksista päätellen: Täällä vastataan, vaikka tikusta asiaa, kunhan pääsee nälvimään! Hullunhommaa! Jostain pitäis onkia järk(v)ikaloja tälle porukalle.

      Ostakaa pähkinöitä!
      Niitä on terveellisempi pureskella kuin kirjoittajia palstalla!

      • noinhan.asia.on

        Kuka täällä muka "nälvii"?
        Yhtä hyväntahtoisuuttahan täällä kohtaa!


      • harmittaako

        Siis mille ”tälle porukalle”? Itsekkin tänne kirjoitat, mitä porukkaa edustat ? Täällä ei ketään ole pureskeltu . Taitaa sinua harmittaa kun jäät ilman huomiota !


      • Huomasithan
        harmittaako kirjoitti:

        Siis mille ”tälle porukalle”? Itsekkin tänne kirjoitat, mitä porukkaa edustat ? Täällä ei ketään ole pureskeltu . Taitaa sinua harmittaa kun jäät ilman huomiota !

        Huomasithan sinä mitättömän viestin ja jopa huomioit vastaamalla, Kiitos!


    • ruusaruipelo

      Odotan lisää palstavaarin mielipiteitä.

      • takki.auki.tappeluun

        Miksi hän täällä vastaisi?
        Ei hän tämän palstan kirjoittajilta mitään kysynytkään, ilmeisesti ja mitä todennäköisimmin, mutta onhan tässä ketjussa jo ruune , ama, s.sirkku ja muut nyljetty.
        Lisää "ruumiita" arenalle, tuokaa nyt kaikki nyljettävät samaan ketjuun, niin ei ole tarvetta taas uutta ketjua aloittaa!

        Eikä Palstavaari ole nylkenyt ketään, vai luuleeko joku sitäkin?
        Tuntee tai ei, onko kukaan sen arvoinen, että pitkiä ketjuja tarvitaan joidenkin kirjoittajien haukkumiseen?

        Kaikki saavat ainakin omasta puolestani hölmöillä täällä niin kuin itse osaavat!

        Minä vastaan vain omat hölmöyteni ja voin taata, etteivät ne jää kaikki tänne, sitä kun tapahtuu kohdallani tuolla lenkkipolullakin, Eilenkin menin sinne takki auki! Muka tarkenen pakkasella... höh, isotteluakaan ei ollut, vetoketju rikki!


    • Tuhatnikkinen

      Mitähän aloitus mahtaa tarkoittaa?

    • noinhan.se.on

      Tuntuu siltä, että ketjun otsikolla ei ole järkevällä tavalla yhteistä aloituksen tekstiosan kanssa.

      • poiki.joku.tuon.toisen

        Kirjoittajilta puuttuu se taito, joka viesteihin vastaajilla oletettavasti pitäisi olla enne aloitukseen vastaamista.
        Aloituksen ja otsikon vika ei ole, jos vastauksista puuttuu järki!

        Hmm... moni potee tekstin ymmärtämisen vaikeutta., mutta saihan aloitus poikimaan lapsen. Joillakin on kyky lisääntyä!


    • no.se.on.menoa.nyt

      "Hylätkää siis kaikki rekisteröimättömien vastaukset!" - Noin neuvoi aloittaja.

      Neuvo johti kiivastuneisuutta osoittaviin rekisteröimättömien ja omahyväisyyttä loistavien rekisteröityjen puheenvuoroihin.

      Rekisteröidyt kokivat rajuja vastaiskuja, vetäytyivät kuin koira häntä koipien välissä eivätkä uskaltaneet enää kirjoittaa palstalla. Palstan eteneminen onkin nyt rekisteröimättömien riemukulkua.

      • itämätön.saat.olla

        Viestisi osoittaa, että olet todella yksi niistä joita ei palstalla tarvittaisi, mutta kun nyt olet ja pysyt, toivotan Onnea! Et toisaalta aloituksenkaan sanomaa ymmärtänyt, päätellen vastauksestasi. Aloitus oli järkevin tässä ketjussa, mutta ethän ymmärtänyt miksi ja minne!

        Riitaketjut ja vihjailut ovat erikoisalaasi, joten, toivottavasti valmistut ammattiisi ja pääset taloudellisestikin nauttimaan pirullisesta luonteestasi ja sen tuottamista hedelmistä, tällä ja muilla palstoilla.

        Onneksi Sinunkaan siemenesi eivät kaikki idä!


      • no.pilkkusäännöt.kerratt
        itämätön.saat.olla kirjoitti:

        Viestisi osoittaa, että olet todella yksi niistä joita ei palstalla tarvittaisi, mutta kun nyt olet ja pysyt, toivotan Onnea! Et toisaalta aloituksenkaan sanomaa ymmärtänyt, päätellen vastauksestasi. Aloitus oli järkevin tässä ketjussa, mutta ethän ymmärtänyt miksi ja minne!

        Riitaketjut ja vihjailut ovat erikoisalaasi, joten, toivottavasti valmistut ammattiisi ja pääset taloudellisestikin nauttimaan pirullisesta luonteestasi ja sen tuottamista hedelmistä, tällä ja muilla palstoilla.

        Onneksi Sinunkaan siemenesi eivät kaikki idä!

        Loistavaa!

        Meikäläisen palstalle ja tähän ketjuun kylvämät siemenet joutuvat näköjään aina hedelmälliseen maaperään ja kasvavat menestyksellä. Siitä on osoituksena erityisesti kirjoittajan itämätön.saat.olla lyhyyestään huolimatta sisältörikas ja erittäin tervetullut puheenvuoro.

        On ymmärrettävää, että tuollainen puheenvuoro ilahduttaa tämän kirjoittajan ohella myös lukuisia muita palstalaisia ja tietenkin palstan aloittajaa.

        Teksti on hyvää kieltä, mutta muutamaan varsin alkeelliseen pilkkuviheeseen on syytä jo opetusmielessä puuttua: sanan " joten" samoin kuin sanan " hedelmistä" jälkeen ei tule pilkkua.

        LIsää tuollaista, jos vain rahkeet kestävät, mutta muista pilkkusäännöt.


      • entoista
        no.pilkkusäännöt.kerratt kirjoitti:

        Loistavaa!

        Meikäläisen palstalle ja tähän ketjuun kylvämät siemenet joutuvat näköjään aina hedelmälliseen maaperään ja kasvavat menestyksellä. Siitä on osoituksena erityisesti kirjoittajan itämätön.saat.olla lyhyyestään huolimatta sisältörikas ja erittäin tervetullut puheenvuoro.

        On ymmärrettävää, että tuollainen puheenvuoro ilahduttaa tämän kirjoittajan ohella myös lukuisia muita palstalaisia ja tietenkin palstan aloittajaa.

        Teksti on hyvää kieltä, mutta muutamaan varsin alkeelliseen pilkkuviheeseen on syytä jo opetusmielessä puuttua: sanan " joten" samoin kuin sanan " hedelmistä" jälkeen ei tule pilkkua.

        LIsää tuollaista, jos vain rahkeet kestävät, mutta muista pilkkusäännöt.

        Älä takerru lillukanvarsiin, äläkä tee kärpäsenpaskan kokoisesta asiasta kokonaisen etusivun juttua!

        Sama kai sinullekin on mihin pilkut laitetaan, kun kerran osasit lukea pilkkuineen.

        Moni kirjoittaa täällä viisaampaa ja arvokkaampaa sisältöä kuin sinä kaikkia riitajuttuja jakavana, vaikka luulet kai nero olevasi.
        Pyh, eipä olis kannattanut lukea tätäkään ketjua.
        Poistun kylvämättä mitään, et sinä saa siemenistä nähtävästi mitään kunnollista aikaan.


      • no.pilkkusäännöt.eivät
        entoista kirjoitti:

        Älä takerru lillukanvarsiin, äläkä tee kärpäsenpaskan kokoisesta asiasta kokonaisen etusivun juttua!

        Sama kai sinullekin on mihin pilkut laitetaan, kun kerran osasit lukea pilkkuineen.

        Moni kirjoittaa täällä viisaampaa ja arvokkaampaa sisältöä kuin sinä kaikkia riitajuttuja jakavana, vaikka luulet kai nero olevasi.
        Pyh, eipä olis kannattanut lukea tätäkään ketjua.
        Poistun kylvämättä mitään, et sinä saa siemenistä nähtävästi mitään kunnollista aikaan.

        Hyvä! Pitää antaa jo kohteliaisuussyistä tunnustusta edistymisen johdosta. Epäilemättä sinulla on voimavaroja vieläkin parempaan esitykseen. - Unohdit tosin pilkkusäännön: sanan "äläkä" eteen ei tule pilkkua.

        Annapa siis tulla täydennystä ketjuun, jos sinulla vain on rohkeutta siihen. Laisesi kirjoittajan räiskyvät esiintymiset rikastuttavat palstaa ja ketjua..

        Luemme ahmien kirjallisen esitystaitosi kultajyviä, hä-hä-hä-hääääääää.


      • me.muutko.pilkkujasi

        Sivistynyt kirjoittajako? osaa kirjoittaa; kultajyviä, hä-hä-hä-hääääääää.

        Oletko tämän ketjun aloittajalle kateellinen, kun ei tuo toinen kopioaloitus vedä? Sopiihan sitä leveillä jollain taidolla sinunkin.

        Sivistystäsikö esittelet?
        Noo, ei minulle tarvitse , tutustuin jo hengenjättiläiseen, kun luin tuon viestisi.


    • no.kyllä.se.siitä

      Jo tähän mennessä tulleet vastaukset antavat ymmärtää, että aloituksen tekstiä on eräiltä osin paikallaan muuttaa. Seuraavassa näyte aloituksen korjatusta tekstiversiosta:

      Hypätkää asialliset vastaukset! Hylätkää siis kaikki rekisteröityjen vastaukset!

      Asiattomat keskustelut edellyttävät sitä, että niihin osallistujat ovat kaikki tuntemattomia. ...

      suomi24:n käyttö on entistä hankalampaa.

      Mistä löytyvät ne Hengen kääpiöt, jotka pitävät yllä palstaa asiattomana ja huonona?

      Mahdollisuus käyttää muuta nimimerkkiä, ei riitä haluun pysyä tunnettuna poikkeustapauksessa.

      Mitä muuten teette niillä rekisteröityneiden palstatäytteillä, joita näissä ehdotuksissa on vähemmistönä?

      ----

    • että.tulisi.oikea.kuva

      Kun vauhtiin on päästy, niin muutetaan myös johdantoa. Sen ajanmukaisempi muoto kuuluisi seuraavasti:

      70 -ikäisten kärttyisä kahvipoytä. Liity mukaan keskustelemaan, jos uskallat

    • jäänmurto

      Kai se on niin, että päät on tyhjiä niillä jotka ovat enemmän täällä ovat esiintyneet.
      nuopistenimmarit ja pilkunnussijat edustavat pastan parhaimmistoajaniinseon todettuheidäntaholtaan.

      • että.antaa.tulla.lisää

        Ehdottomasti!
        Vaatimattomuus kaunistaa, niin myös nikkiä jäänmurto, mutta näin sivullisena hänet laskee kyllä mielellään ja täydellä syyllä, hetkeäkään epäröimättä, kuuluvaksi palstan parhaimmistoon.

        Ei kuulu totta vieköön mainitsemiinsa palstan tyhjäpäihin. Jatkahan jäänmurto kirjoittamista tänne palstalle, jotta saataisiin edelleen kunnon asiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe